Voelt toch wel een beetje speciaal jaquote:
Of een seksfilm?quote:
Kan je ook kiespijn van krijgen.quote:
Klinkt leuk idd, makers van Coraline, zal wel okay zijn dusquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paranorman![]()
Schijnt nog wel aardig te zijn.
Hoe dan?quote:
Als je vriendin binnenkomt en je een ros voor je kanis verkoopt.quote:
Ja daarom. Daadwerkelijk een verhaal en karakterontwikkeling enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt leuk idd, makers van Coraline, zal wel okay zijn dus
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom. Daadwerkelijk een verhaal en karakterontwikkeling enzo.
Beetje ver gezocht...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je vriendin binnenkomt en je een ros voor je kanis verkoopt.
Ik kan wel even wachten... 1,5 uur?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Geen spoilers doen straks dan, dan ga ik die van de week ook eens kijken
Smooth...quote:
Schoot me ineens te binnen.quote:
Oke 2 uur dan, omdat jij het bentquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zo snel op dit tijdstip bij jou kan zijn.
Fyra?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, laat jij de OV-reis maar zien die dat binnen 2uur redt en ik kom langs.
Trusten Roy!quote:
Klinkt niet echt behulpzaam dit en die zijn op transport naar Italië aan het gaan toch? Al is dan ook wel weer een mooie plek, mja zou dan zonde zijn om film te kijken.quote:
Whoops, gaat 'm niet worden neequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, laat jij de OV-reis maar zien die dat binnen 2uur redt en ik kom langs.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whoops, gaat 'm niet worden neeZelfs niet als ik je in Bergen ophaal
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minutenquote:
Eerst Denemarken, en nu uit België. Die Fax is going places.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja misschien wil dat nieuwe meisje uit Antwerpen wel bij je kijken?
Heb je toch nog wat gezelschap.
Wie? Poena? Die komt uit Gent dacht ik hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja misschien wil dat nieuwe meisje uit Antwerpen wel bij je kijken?
Heb je toch nog wat gezelschap.
I'm going nowherequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst Denemarken, en nu uit België. Die Fax is going places.
Mits je auto startquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minuten
And fast, too.quote:
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minuten
BURNquote:
Voor jou zijn we er altijd.quote:
Ow maar dat is de laatste optiequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.
Ohw, zit je mij helemaal lekker te maken met gezelschap, goede film, BRUINE ogen en dan dit....
Alle mannen zijn klootzakken (oh wait, juist niet toch? Anders waren ze wel bezet)
How can we help?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi.. want ik voel me een beetje kut ...
Nou lekker dan...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow maar dat is de laatste optie![]()
Amber ja
Vertel het eens aan onsquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi.. want ik voel me een beetje kut ...
Ja, en ik dan?! Ik kan niet eens in m'n eentje kijken, want ik heb de film nog niet.quote:
* El_Thijs geeft Lola knuffel en merkt dan dat ze los is van de grondquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet... knuffelen![]()
Heb gewoon even een minidipje. Is morgen wel weer weg
Wil je met ons knuffelen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet... knuffelen![]()
Heb gewoon even een minidipje. Is morgen wel weer weg
zet me neer, denk om je rugquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs geeft Lola knuffel en merkt dan dat ze los is van de grond
Als je opschiet red je het nog jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ik dan?! Ik kan niet eens in m'n eentje kijken, want ik heb de film nog niet.
Extra domper dit natuurlijk nu.
Nja ga maar weer, doe maar zo. Kijkse!
whahaha ik wil gewoon knuffelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je met ons knuffelen?
Of is dat nog het enige wat helpt?
Ik kan niet vliegen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opschiet red je het nog jaHup hup hup!!
* El_Thijs knuffelt verder op vaste voet en harde grondquote:
Gewoon een auto stelenquote:
Ik kan niet knuffelen.quote:
Ze woont nog verderquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet knuffelen.Fax wel. Hoe ver woon je bij hem vandaag? Hij wacht max. 2 uur heeft ie net gezegd.
Ja ik blijf niet op en neer rijdenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft een auto, moet hij maar hierheen komen.
Waarom kan jij niet knuffelen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet knuffelen.Fax wel. Hoe ver woon je bij hem vandaag? Hij wacht max. 2 uur heeft ie net gezegd.
Ben ik niet goed in. Weet niet waarom.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet knuffelen?![]()
Fax en ik wonen best wel uiterst ver van elkaar
Prinsessengedrag dit dat...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft een auto, moet hij maar hierheen komen.
Is mijn knuffel niet goed genoegquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet knuffelen?![]()
Fax en ik wonen best wel uiterst ver van elkaar
Leugensquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben ik niet goed in. Weet niet waarom.
Yv gooit haar haren in de strijd. Dan zijn de mannen meteen weerloos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prinsessengedrag dit dat...
Maar jullie kunnen natuurlijk ook vooruit plannen. Jullie huizen smelten morgen niet, geloof ik
Er is nog een auto dacht ikquote:
Mensen, het is tijd voor...quote:
Je bedoelt ik sleur ze aan mijn haren mee? Gewoon om hun nek, of ze willen of nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv gooit haar haren in de strijd. Dan zijn de mannen meteen weerloos.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.
Ohw, zit je mij helemaal lekker te maken met gezelschap, goede film, BRUINE ogen en dan dit....
Alle mannen zijn klootzakken (oh wait, juist niet toch? Anders waren ze wel bezet)
*noteertquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond je dat goed genoeg? Heb het idee dat dat veel beter moet kunnen.
awyeahquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen, het is tijd voor...
*tromgeroffel*
...grouphug!
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedoelt ik sleur ze aan mijn haren mee? Gewoon om hun nek, of ze willen of nietWeinig keuze meer als ze bijna niet meer kunnen ademen. Beetje dwang is vast goed voor de spanning.
Nee, ik onthoud even dat we volgende keer wat knuffelexperimenten doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je maakt nu een lijstje van verbeterpunten waar ik aan kan werken?
I... We have lots to givequote:
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.
Zolang is haar ketting niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.
Misschien is dan alsnog een verbeterlijstje vooraf wel handig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik onthoud even dat we volgende keer wat knuffelexperimenten doen
Je wacht ermee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga geen film meer kijken. Zo slapen![]()
Yv, je hoeft 'm niet meer te downloaden hoor
Die dag komt nog wel denk ik...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.
Godzijdank niet nee.quote:
sorry deze moest nog ffquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.
Welterusten Lolaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar even slapen.
Truste lieverdjes
Welterusten Yv!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ook, dan is het nog net voor middernacht. Anders verbreekt de betovering en zonder mijn prinsessenhandjes kan ik toch lastiger typen.
Welterusten!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry deze moest nog ff
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry deze moest nog ff
[ afbeelding ]
Welterusten yatsquote:
Forum Opties | |
---|---|