quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:01 schreef YUR het volgende:
Mijn verslag:Toen je mij passeerde viel je opmerking niet helemaal direct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Daar zijn ze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Dat begreep ik al, en toen had ik ook meteen door hoe laat het was. Toch knap dat je de finish hebt gehaald man!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Toen je mij passeerde viel je opmerking niet helemaal direct.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar zijn ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevielen wel dus?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:01 schreef YUR het volgende:
Mijn verslag:Goed verslag! Beetje lang alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste 10 KM was stukkie wandelen - poging tot lopen - wandelen. Rond 20 KM ging het spontaan fout en dat was niet echt meer te herstellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat begreep ik al, en toen had ik ook meteen door hoe laat het was. Toch knap dat je de finish hebt gehaald man!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef Angel-A het volgende:
Hoi daar ben ik weer. Met een HM medaille in the pocket! Ik had al veel respect voor mensen die een marathon hebben gelopen maar nu ik ervaren heb hoe het is om de helft daarvan te lopen, en wat een pokke-eind dat eigenlijk is![]()
![]()
Ik ben rustig gestart en had als voornemen om bij elke verzorgingspost wat te nemen (om een 2e rondje van Bergen te voorkomen: een lege tank). Soms kwamen ze heel snel na elkaar vond ik maar toch was het lekker om iedere keer even te stoppen en wat te eten en/of drinken. Na km 6 zag ik opeens mijn meneer fietsen die op zoek was naar mij, we waren samen naar het stadion gegaan en we hadden een plek afgesproken waar we elkaar naderhand weer zouden zien. Vanaf toe is hij steeds in de buurt geweest met de fiets en dat was eigenlijk heel gezellig. We hadden af en toe lolletjes onderweg en bij elke post kletsten we even bij. Echt hard ging het op deze manier niet maar leuk was het wel!
Eigenlijk ging net tot 18 km prima, tempo lag op 6:20 tot 6:40. Maar of het een mentaal dingetje was of gewoon omdat ik nog nooit zover gelopen had, toen begonnen de pijntjes: heupen, bil, bijna kramp in de hamstring, strakke kuiten. Het tempo zakte tot tegen de 8 min/km en ik kon er niet meer van maken. Ik was ondertussen in het Vondelpark waar meer dan de helft van de lopers aan het wandelen was. Ik dacht alleen maar: "niet wandelen, als ik ren ben ik er eerder". Toen ik aankwam in het stadion deden mijn benen echt zeer. Buiten het stadion zag ik Erik op de afgesproken plek en wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis, uit die vieze worstengeur waar ik misselijk van werd en met mijn benen omhoog.
Het is nog een half uurtje fietsen naar Amstelveen en dat was best lekker voor de beentjes. Bij een benzinepomp nog een raketje gekocht omdat ik daar zo'n zin in had en toen was ik thuis. Best wel kapot en met nare buikkrampen. Maar ook trots en blij dat ik het meegemaakt en gedaan heb!
Mijn laatste 10 waren niet anders. Van 35 naar 40 in 42 minuten ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Laatste 10 KM was stukkie wandelen - poging tot lopen - wandelen. Rond 20 KM ging het spontaan fout en dat was niet echt meer te herstellen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef Angel-A het volgende:
Hoi daar ben ik weer. Met een HM medaille in the pocket! Ik had al veel respect voor mensen die een marathon hebben gelopen maar nu ik ervaren heb hoe het is om de helft daarvan te lopen, en wat een pokke-eind dat eigenlijk is![]()
![]()
Ik ben rustig gestart en had als voornemen om bij elke verzorgingspost wat te nemen (om een 2e rondje van Bergen te voorkomen: een lege tank). Soms kwamen ze heel snel na elkaar vond ik maar toch was het lekker om iedere keer even te stoppen en wat te eten en/of drinken. Na km 6 zag ik opeens mijn meneer fietsen die op zoek was naar mij, we waren samen naar het stadion gegaan en we hadden een plek afgesproken waar we elkaar naderhand weer zouden zien. Vanaf toen is hij steeds in de buurt geweest met de fiets en dat was eigenlijk heel gezellig. We hadden af en toe lolletjes onderweg en bij elke post kletsten we even bij. Echt hard ging het op deze manier niet maar leuk was het wel!
Eigenlijk ging het tot 18 km prima, tempo lag op 6:20 tot 6:40. Maar of het een mentaal dingetje was of gewoon omdat ik nog nooit zover gelopen had, toen begonnen de pijntjes: heupen, bil, bijna kramp in de hamstring, strakke kuiten. Het tempo zakte tot tegen de 8 min/km en ik kon er niet meer van maken. Ik was ondertussen in het Vondelpark waar meer dan de helft van de lopers aan het wandelen was. Ik dacht alleen maar: "niet wandelen, als ik ren ben ik er eerder". Toen ik aankwam in het stadion deden mijn benen echt zeer. Buiten het stadion zag ik Erik op de afgesproken plek en wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis, uit die vieze worstengeur waar ik misselijk van werd en met mijn benen omhoog.
Het is nog een half uurtje fietsen naar Amstelveen en dat was best lekker voor de beentjes. Bij een benzinepomp nog een raketje gekocht omdat ik daar zo'n zin in had en toen was ik thuis. Best wel kapot en met nare buikkrampen. Maar ook trots en blij dat ik het meegemaakt en gedaan heb!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat?? Laat ze eens zien dan, allebei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Over een paar jaar moet mini verplicht de kidsrunquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef YUR het volgende:
We hebben nu wel de medailles van alle drie de afstanden van Amsterdam in huis
Ohja, die is er ook nog...moet ik ook maar alvast aan wennenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Over een paar jaar moet mini verplicht de kidsrun
Same herequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk er serieus alweer over om een voorjaarsmarathon te lopenAl heb ik met het werken in Den haag niet meer zoveel tijd om te trainen als afgelopen maanden.
Krijg een erg interessant beeld van je nu. Hmm had ik hier niet ergens een kiddo rondlopen of verbeeld ik dat mij?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, die is er ook nog...moet ik ook maar alvast aan wennen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, die is er ook nog...moet ik ook maar alvast aan wennen
Staat er een beetje onhandig he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Krijg een erg interessant beeld van je nu. Hmm had ik hier niet ergens een kiddo rondlopen of verbeeld ik dat mij?
Kamikazekids op kop. Sponsored by Skylandersquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat er hard aan toe hoor..
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]Da's één toch? Die andere wil ik ook zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |