Denk eigenlijk ook wel de kosten, die Benzjes zuipen ook wel wat, net als de Hummers van de USA. Zuipt als een gek, draaicirkel van een vrachtwagen en is lomp groot..quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou ik word niet bang van zon kangoo voorkant hoor. Mariniers hebben geloof ik nog wel de Defenders.
Wat jammer, ik speel nu ongeveer 18 uur per dag WoW.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik moet nog met de huidige beginnen
maar dat ik ga niet doen
Ja, maar heb je die tundra's gezien? Die dingen maken je bang.quote:
wie is die gast danquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit, maar oke:
http://www.rap-up.com/2014/10/17/rick-ross-shows-off-weight-loss/
goed zo, als je speelt moet je ook veel spelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jammer, ik speel nu ongeveer 18 uur per dag WoW.
Als je met je R8 geen chick nat mee kan krijgen dan moet je wel zo lelijk als GGMM zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag vandaag een audi r8 gt hier door de straat rijden (met nummerbord BT 111111)
Ik heb echt helemaal niets met auto's maar dat ding![]()
Ja zag er eentje bij de dealer laatst, wist niet eens dat ze er in Nederland zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar heb je die tundra's gezien? Die dingen maken je bang.
Hallo j0rdiiiquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
goed zo, als je speelt moet je ook veel spelen
de casualshebben de hele game al grotendeels kapot gemaakt
Niet echt nee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, heb jij je vermaakt met het voetbal dit weekend?
Zozo, meneer is een kenner.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
aberlour 15y, bunnahabhain 12y, zuidam korenwijn 3y een flesje limoncello
Die Mercessen zullen niet allemaal weggaan dan denk ik dan, althans als je slim bent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:18 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Die Amaroks zijn wel een maatje groter. Verbruik zal dus denk ik hetzelfde zijn Dp.
Defensie is niet slim.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Mercessen zullen niet allemaal weggaan dan denk ik dan, althans als je slim bent.
Ok.quote:
Ze hebben er iets minder dan 1700 besteld, alle g-klasse gaan er dus uit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Mercessen zullen niet allemaal weggaan dan denk ik dan, althans als je slim bent.
Lang niet gesproken. Wat ik zeer betreurquote:
nooit van gehoordquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zozo, meneer is een kenner.
Je moet eens korenwijn van van Wees proberen
Weduwe Joustra ofzo? Nooit opquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit van gehoord
zal eens kijken
ken jij trouwens een friese stoker die korenwijn/jenever maakt? cafebaas kwam ermee, maar ik ken alleen uit friesland zo'n hippe dure whisky. hynde oid
Helaas wel, tanks weg, APC's weg, alles maar wegdoen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk eerder de mensen die die beslissingen nemen en dat is toch de 2de of 1ste kamer.
Op de mobiel kan ik het niet zienquote:
Nieuwe vliegtuigen, dat hebben we wel nodig dan kun je situaties als de MH17 verkomen in de toekomst!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helaas wel, tanks weg, APC's weg, alles maar wegdoen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ricky Rozay
Bugatti Boy
Maybach Music
nee al een tijd niet meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lang niet gesproken. Wat ik zeer betreur
Hoe gaat het met jou?Nog filet American met uitjes gegeten de laatste tijd?
Zo, dat betekent dus dat er 1700 G klasse te koop komen te staanquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben er iets minder dan 1700 besteld, alle g-klasse gaan er dus uit.
"Business deals in Dubai, recording studios in New Yorkquote:
Oke.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee al een tijd niet meer
meestal paturain nu
Najah, ik ben slechts een arme student die de verzekering en wegenbelasting van een g-klasse niet kan betalenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo, dat betekent dus dat er 1700 G klasse te koop komen te staan
Sla je slag zou ik zeggen
[..]
"Business deals in Dubai, recording studios in New York
Fat Bo Jackson, bitch I'm a boss in two sports."
Heb jij een gamepass gekocht? Ik dacht dat 'ie wel goedkoper zou worden, maar nog steeds even duur. Bij MLB en NHL maken ze het gewoon per maand gewoon evenredig goedkoper.quote:
Van welke nummer?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo, dat betekent dus dat er 1700 G klasse te koop komen te staan
Sla je slag zou ik zeggen
[..]
"Business deals in Dubai, recording studios in New York
Fat Bo Jackson, bitch I'm a boss in two sports."
Alles kan. Vriend van me rijdt een BMW 2002.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, ik ben slechts een arme student die de verzekering en wegenbelasting van een g-klasse niet kan betalenTevens vind ik 1 op 6 niet zo heerlijk.
geen probleemquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Nou bedankt weer voor deze kleine update in je leven.
Was 't wa?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Friese brouwerij. Heb ik een keer een doos van cadeau gekregen
kijk via een stream naar redzone. Kwaliteit is wel echt bagger.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij een gamepass gekocht? Ik dacht dat 'ie wel goedkoper zou worden, maar nog steeds even duur. Bij MLB en NHL maken ze het gewoon per maand gewoon evenredig goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |