SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever.
Dan ben ik blijkbaar te jongquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-een-trein.dhtml
De ouderen onder ons weten
Kan best maar eerst hadden ze ze ook altijd bij onze Jan Linders en toen was die ook al vaak uitverkocht werd blijkbaar beter verkocht dan die pure variant alleen nu is ineens helemaal niet meer in de rekken te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
Moet je naar een groter filiaal aan. Sws dat ze die bij de AH XL wel hebben.
Tjolk was niet persè lekker (niet meer of minder dan vergelijkbare dranken iig), maar gewoon iconisch en herkenbaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wel echt heel oud dan. Ziet eruit als iets wat mijn oma in haar voorraadkast zou hebben staan als het nog in het assortiment zat, maar ik heb deze pakjes echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Is blijkbaar terugquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tjolk was niet persè lekker (niet meer of minder dan vergelijkbare dranken iig), maar gewoon iconisch en herkenbaar
Jong blaadjequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou wel echt heel oud dan. Ziet eruit als iets wat mijn oma in haar voorraadkast zou hebben staan als het nog in het assortiment zat, maar ik heb deze pakjes echt nog nooit gezien.
Ah vandaar.quote:Tjolk is een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk werd in 1977 in Nederland op de markt gebracht. Begin jaren negentig verdween Tjolk van het toneel.
Is terug.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Er was in '90's ook zo'n chocolademelk die Tjok of Choc oid heette?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal aan de Coke was dat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er was in '90's ook zo'n chocolademelk die Tjok of Choc oid heette?
"Allemaal aan de Choc!" was de slogan.
Oja oke.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat staat toch in het linkje in mijn post?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan ik ook nog wel, maar ik kan ook de Tjolk dus dat zegt genoeg.quote:
Jij bent 12 ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
Nou wel echt heel oud dan. Ziet eruit als iets wat mijn oma in haar voorraadkast zou hebben staan als het nog in het assortiment zat, maar ik heb deze pakjes echt nog nooit gezien.
Het is van begin jaren 90.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent 12 ofzo?![]()
Niet dat je wat gemist hebt, want het was niet te zuipen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef xSomesz het volgende:
Waarom gaan lekkere dingen altijd uit het assortiment terwijl ze naar mijn inzien toch echt wel goed verkocht werden en vaker eerder ''uitverkocht'' waren dan de dingen die wel nog aangeboden worden....
bijv. deze koekjes krijg je bij ons niet meer:
[ afbeelding ]
Of je krijgt ze wel alleen dan alleen de puur versie nog terwijl ik die melk toch echt wel lekkerder vond.
Ook heb je bij ons nog steeds geen grote coco cola vanille flessen in het assortiment bij de winkels bij mij in de buurt :/
Klacht: winkels die lopen te fucken met lekkere dingen uit het assotiment te halen die toch wel goed verkocht werden dacht ik zo?!ik herken de klacht....alleen niet met deze koekjes. Mss hebben wij wel een rare smaak ofzo TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KT mag al bijna met pensioenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is van begin jaren 90.![]()
Jij onderschat je eigen oudheid schromelijk.
Ik sta al met 1 been in het graf, maar tjolk niet kennen is echt wel #puberstruggles.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:06 schreef Chai het volgende:
Het is van begin jaren 90.![]()
Jij onderschat je eigen oudheid schromelijk.
Nope, "did you have your choc today?"quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er was in '90's ook zo'n chocolademelk die Tjok of Choc oid heette?
"Allemaal aan de Choc!" was de slogan.
Ook "Allemaal aan de Choq", dat riepen ze in ieder geval want ik heb die leus nog een aantal jaren te pas en te onpas gebruikt (zoals wel meer nietszeggende reclameleuzen overigens.), helaas staat die betreffende reclame niet op youtube.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nope, "did you have your choc today?"
Je kent iig je klassiekers!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dat heb ik niet meegemaakt... bewust dan, ben van 76, dus die exota is mij ook ontgaan...
Ja welja, kom wat denk je, ik verpest even zijn zondagavond, of nee, zijn week, maand, jaar ... levenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
Nog 2 jaar, dan mag je ook legaal op het bejaardenforum posten.
Het goede nieuws is dat het alleen maar slechter gaat worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja welja, kom wat denk je, ik verpest even zijn zondagavond, of nee, zijn week, maand, jaar ... leven
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat het alleen maar slechter gaat worden.
Die wordt weer op de markt gebracht!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren inderdaad goed te doen. Niet eens opgevallen dat die verdwenen zijn trouwensquote:
Dit is er 1 uit mijn generatie.quote:
dit dit dit, zo zonde...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:25 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
MLN / Verdwenen Lekkernijen #2
punica is er, solero nooit weggeweest (de gele dan), winner taco ligt bij tankstations.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Hyaenidae het volgende:
De originele Taxi en Punica, beide verdwenen![]()
En Winner Taco zou toch terugkomen? Heb ze nog niet gespot. Is Soledo/Solero nog te koop?
Je liegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 06:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
punica is er, solero nooit weggeweest (de gele dan), winner taco ligt bij tankstations.
Koetjesrepen zijn nog gewoon verkrijgbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]