Ik vind jouw posts vaak grappig/schattig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
Da's vast een minpuntje van mij... ik lul te veel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts vaak grappig/schattig.
Ja, dat is beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
en vind ze ook vaak wel iets nuttigs toevoegen... zo beter?
Ik wacht wel op dat lijstje, liefst wél autobiografisch natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef FANN het volgende:
(...)
Als er behoefte is kan ik wel een lijstje maken![]()
die wordt dan niet autobiografisch trouwens, want daar begin ik niet aan
ik zal er eens over nadenken, over een lijstje van nadelen van Meneren in het algemeen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik wacht wel op dat lijstje, liefst wél autobiografisch natuurlijk
Werkt vast andersom ook zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal er eens over nadenken, over een lijstje van nadelen van Meneren in het algemeen dan![]()
of nadelen, nadelen, wat zijn nadelen? Op een bepaald moment ga je zelf houden van de
minpuntjes![]()
Nu maar hopen dat het omgekeerd ook zo werkt![]()
Ik had in en ander topic al een ''soort van'' lijstje gemaakt, die kunnen we hier ook prima gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Werkt vast andersom ook zoen neem de tijd
quote:De eerste date bij kaarslicht.
Meneer glad geschoren, lekker ruikend, en schone sokken is heel iets anders dan een paar jaar
later als Meneer een keer uitgeteld, ongeschoren en met meurende zweetsokken, hand in broek
á la Al Bundy, luid snurkend, met open mond, straaltje kwijl uit de mondhoek op de bank ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |