quote:
Moet ik me toch eens wat meer in verdiepen, zulke fijne muziek.quote:
Moet je eerst Gaia uit je hoofd wissenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik me toch eens wat meer in verdiepen, zulke fijne muziek.
Samba pa tiquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Santana doet me altijd denken aan Depay.
Een beetje een pieler, een pingelaar.
Wat zat er in jouw drinken?quote:
En bedanktquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moet je eerst Gaia uit je hoofd wissen
Eerder de vraag wat er zo meteen in zit..quote:
Er is een mooie live-dubbelaar uit het begin van zijn carriere, Live at the Fillmore East. Die is wel lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik me toch eens wat meer in verdiepen, zulke fijne muziek.
Mij ook niet echt, maar die andere was verschrikkelijk.quote:
Niet nu?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:40 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet cultura morgen in haar agenda
Dat was me teveel geschreeuw, dus had ook voor Tori gekozenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mij ook niet echt, maar die andere was verschrikkelijk.
Dit nummer gaat overigens best.
Wat is er morgen op Cultura?quote:
PM aan 't schrijven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is er morgen op Cultura?zat niet op te letten.
Net m'n huiskamer stofgezogen, ik hoef die pepernoten nietquote:
Santanaquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja....geen zin om een kutsmoes te bedenken, was ik vergeten.quote:
The Cure en Santanaquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde een Air, dus heb die van mij door de lucht gegooidquote:
Oh crap, daar betaal ik helemaal niet voorquote:
Voor cultura?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh crap, daar betaal ik helemaal niet voor
Om 20 uur begint queen, dan santana en de cure als het goed is heh...is altijd afwachten bij cultura wat ze uitzendenquote:
Dat ga ik niet meemaken danquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Om 20 uur begint queen, dan santana en de cure als het goed is heh...is altijd afwachten bij cultura wat ze uitzenden
Bijna goedquote:
Kijk hem daar dan op de achtergrond, valt niet op toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:51 schreef Zorro het volgende:
Angus op de achtergrond
Je valt me tegen Blokhuis...
Omdat het moet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
AC/DC, daar kan ik nu echt niks mee.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
AC/DC, daar kan ik nu echt niks mee.
Lekker twee akkoordje spelen en altijd hetzelfde trucje doen. Die gasten kunnen geen muziek maken.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker twee akkoordje spelen en altijd hetzelfde trucje doen. Die gasten kunnen geen muziek maken.
Veel meer jonguh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker twee akkoordje spelen en altijd hetzelfde trucje doen. Die gasten kunnen geen muziek maken.
Daarom ben ik vast in bed gaan liggen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kak bijna in slaap, ondanks AC/DC
Nog 25 min volhouden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kak bijna in slaap, ondanks AC/DC
Was jij dat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vast in bed gaan liggen.
Haagse gewoonte.quote:
Ik hoorde je niet op m'n bed liggen, maar dat heb je met een boxspringquote:
Zingen kan hij nog wel.quote:
Save a prayerquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef Zorro het volgende:
Hangt van het nummer af.
Dan wint Gold. Was het nou Hungry like the wolf of zo, dan was het wat anders.
Ik ben ook klein, je ziet me ook niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet op m'n bed liggen, maar dat heb je met een boxspring
Ditquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
Dit is niet eerlijk, hier kan ik niet kiezen.
Dan hoor ik je wel auw roepen als ik in bed duikquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, je ziet me ook niet.
Kom jij er ook bij?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan hoor ik je wel auw roepen als ik in bed duik
Maar dan minder pinda.quote:
Oke.quote:
Deze dame weetquote:
Vind je dit trouwens leuk?quote:
Ja marktkramen vol.quote:
Gelukkig kan ik uitslapenquote:
Als je zo doorgaat heb je dadelijk nog cinquecento.quote:
quote:
Dat is een kleine auto man.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat heb je dadelijk nog cinquecento.
Uccie ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brabanders stemmen Spandau Ballet.
Ook die hebben ongelofelijke zeikmuziek als Ordinary World gemaakt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Tem het volgende:
Duran Duran is wel de betere band, eerlijk is eerlijk.
Andere liedje was iets beter gewoon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Tem het volgende:
Duran Duran is wel de betere band, eerlijk is eerlijk.
Ga je lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook die hebben ongelofelijke zeikmuziek als Ordinary World gemaakt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze dame weet
En ik heb een ananas gekocht vandaag.
Nee, integendeel.quote:
Corrie, jij ook hier?quote:
Maar ook Rio, The Reflex en girls on filmquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook die hebben ongelofelijke zeikmuziek als Ordinary World gemaakt.
Dat is wel prima ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar ook Rio, The Reflex en girls on film
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar Spandau Ballet zat in GTA Vice City![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar ook Rio, The Reflex en girls on film
quote:
Ik heb de tv net afgezet en deed een laatste Fok!rondje en zag dat Spandau werd gequote:Op zondag 19 oktober 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je dit trouwens leuk?
Wel toevallig dat jij net binnen kwam lopen
True. Gold is beter dan dit bond nummertje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Andere liedje was iets beter gewoon.
Zie omdat de post die ik op precies dezelfde seconde maaktequote:Op zondag 19 oktober 2014 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de tv net afgezet en deed een laatste Fok!rondje en zag dat Spandau werd geen daarom moest ik voor het slapen gaan nog tegen strijde trekken.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de tv net afgezet en deed een laatste Fok!rondje en zag dat Spandau werd geen daarom moest ik voor het slapen gaan nog tegen strijde trekken.
10/10 omdat Spandau Ballet grapje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:10 schreef Tem het volgende:
[..]
True. Gold is beter dan dit bond nummertje.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, bakkert.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie omdat de post die ik op precies dezelfde seconde maakte![]()
neuh, iets met Larry Graham uit 1975.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, bakkert.![]()
En ging die post ook over Spandau of was er ondertussen ELO of een kwaliteitsboyband te zien op dat moment?
ELOquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, bakkert.![]()
En ging die post ook over Spandau of was er ondertussen ELO of een kwaliteitsboyband te zien op dat moment?
Nee, die mis ik ook nog. Gisteren concert op BBC4quote:
Graham Central Station dus. Natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, bakkert.![]()
Gezien. Half dronken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, die mis ik ook nog. Gisteren concert op BBC4
Die naam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graham Central Station dus. NatuurlijkWaarom kwam ik daar niet op.
Oh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh, iets met Larry Graham uit 1975.
Ik dacht dat ook.quote:
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.
Oh wacht je had het natuurlijk over de andere C. Zo verwarrend dit als je moe bent.
Accu ook weer meteen opgeladen.quote:
Op de overloop. Ja zo'n zwarte.quote:
ik word er eng vanquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de overloop. Ja zo'n zwarte.
Het was een hele grote zwartjoekel
Weinig mee. Geen idee wie het is. NKOTB daarentegen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja![]()
Die glijdt wel behoorlijk op Larry Graham. Ik weet niet hoeveel jij daarmee hebt.
Maar ik hoop dat voor jou de New Kids on the Block langskomen.
Je kijkt o zo zuur naar me haute couturequote:Op zondag 19 oktober 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de overloop. Ja zo'n zwarte.
Het was een hele grote zwartjoekel
Het moet wel een beetje commercieel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit dus echt drie keer niks. Fool's Ouverture is nog wel leuk, al is dat meer vanwege de tune.
Larry Graham was van Sly and the Family Stone.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Weinig mee. Geen idee wie het is. NKOTB daarentegen.
staat ook altijd in de top 100 van de Top hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje commercieel.
Ik vind het meeste van Supertramp wel gaaf, maar Fools Overture is wel 1 van de betere nummers ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit dus echt drie keer niks. Fool's Ouverture is nog wel leuk, al is dat meer vanwege de tune.
Maar dan wel hun vroegere werk, voordat ze mainstream werden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Larry Graham was van Sly and the Family Stone.
NKOTB vind ik ook best leuken de BSB.
Jawel. Maar het is allemaal nog steeds de commerciële muziek van de artiesten. Ze zullen geen obscure plaatjes draaien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
staat ook altijd in de top 100 van de Top hoor.
En 'de tune' is leuk om te zeggen.
waarom denk ik dat dat van The Who isquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het meeste van Supertramp wel gaaf, maar Fools Overture is wel 1 van de betere nummers ja.
Het is een soort ELO in boybandvorm. Ik had niet anders verwacht dan dat je daar flink op zou glijden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan wel hun vroegere werk, voordat ze mainstream werden.
The Who heet gewoon "Overture". Geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
waarom denk ik dat dat van The Who is
Geen Sonic Youth nee. Toch jammerquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is allemaal nog steeds de commerciële muziek van de artiesten. Ze zullen geen obscure plaatjes draaien.
Zij hadden overture in Tommy?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
waarom denk ik dat dat van The Who is
Oh dat zou het kunnen zijn, het is al laat ;')quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Who heet gewoon "Overture". Geloof ik.
Android telefoon kan ook aan de stekker maarja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
100%
Ik heb er zo'n ding bij wat ik het stopcontact kan
*Smits.quote:
nog wel goed voor een uurtje dusquote:
Zo stond het vorig jaar in de top 2000 keuzelijstquote:
Je mag ze lenen, veel invloeden uit de tijd van de minstrelen en vooral de gelijknamige debuutalbums van beide bands tonen pionierschap op het gebied van synthesizerdrumgebruik en autotune.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een soort ELO in boybandvorm. Ik had niet anders verwacht dan dat je daar flink op zou glijden.
En ik ken er niet zoveel van. Heb er niet 3 albums van liggen ofzo
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo stond het vorig jaar in de top 2000 keuzelijstEn later ook in de lijst.
MET ZIJN KUTSALARIS! VAN ONS GELD!quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:23 schreef Tem het volgende:
[..]Door die tering Matthijs waarschijnlijk.
Meen je dit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag ze lenen, veel invloeden uit de tijd van de minstrelen en vooral de gelijknamige debuutalbums van beide bands tonen pionierschap op het gebied van synthesizerdrumgebruik en autotune.
Weg naar RTL4. Serieus. Doe normaal. Dit is publieksgeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven maar het is wel tijd dat hij oprot.
Kort nachtje wel.quote:
Met drumsoloquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:27 schreef n00b13 het volgende:
Nou ik ga Uccie even aanduwen. Tot morgen.
quote:
Ik ben over 3 minuten weer terug.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:27 schreef n00b13 het volgende:
Nou ik ga Uccie even aanduwen. Tot morgen.
ik zal er eens over nadenken.quote:
Ik miste ook al iets.quote:
Tot ooitquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou tot bij SR/Top 2000
Hopelijk in het top 2000 subforum
Het is zaterdag, hij kan uitslapen.quote:
Nu kan ik niet mee luchtdrummen bij dat ene stuk.quote:
Of voor die tijd ergens anderdquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou tot bij SR/Top 2000
Hopelijk in het top 2000 subforum
Bij mij in de tijdzone is het zondag, misschien dat dat scheelt?quote:
over drie jaar?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij mij in de tijdzone is het zondag, misschien dat dat scheelt?
Nee, dat klopt wel...ik was even vergeten dat het al wat later, vroeger was...verwarrend dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij mij in de tijdzone is het zondag, misschien dat dat scheelt?
nouja, ik ben wel bij SER en T2K te vinden lijkt me.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |