??? hoedat zo??quote:
Beetje zoeken en ik vind ..quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
??? hoedat zo??
DDD was je broer toch?
Niet nodig vermoed ik...quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef just me het volgende:
Ben blij dat ik nog geen druppel alcohol op heb anders zou ik toch sterk aan mezelf gaan twijfelen
Vandaag niet, heb net m'n zoon een appje gestuurd dat ik heel slim ben geweestquote:
Toe maarquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag niet, heb net m'n zoon een appje gestuurd dat ik heel slim ben geweest
Er moest iets naar zolder en ik heb het aan een touw omhooggetrokken, ik kan het best zelluf!
Alles wat ik zelf kan wil ik doen/proberen en als het niet lukt vraag ik wel hulp.quote:
Ok Goeie instelling en anders horen we het welquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Alles wat ik zelf kan wil ik doen/proberen en als het niet lukt vraag ik wel hulp.
Ik ga komende periode proberen om een deur te verven, ooit met mijn ex de 1e ruzie gehad omdat ik niet netjes genoeg aan het verven was, daarna nooit meer een kwast aangeraakt!
Hij kan het zich zelfs nog herinneren
kun jij vervenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Goeie instelling en anders horen we het wel
Ik had kunnen reageren met 'Chufi maakt altijd alles veel gekleurder dan het was.', maar dat doe ik maar niet...quote:
goed te weten!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En deur lakken zou moeten lukken volgens mij.. Maar ben geen held
Moet gewoon in gebroken witquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had kunnen reageren met 'Chufi maakt altijd alles veel gekleurder dan het was.', maar dat doe ik maar niet...
Nee, ik kan niet schilderen. Mw. MM is hier de schilder in huis.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das te weinig gekleurd voor mij .. MM doet het wel ff
We kunnen dr ook een gebroken witte deur bestellen , maar ja wie hangt die er dan weer in ... Dat zou me wel lukken denk ik ..quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet schilderen. Mw. MM is hier de schilder in huis.
Kan wel kleuren op de computer, maar daar heb je in dit geval niets aan...
Een matte kleur gebruiken, dan ziet het er al snel redelijk uit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:27 schreef just me het volgende:
ik heb een heel oud huis met hele oude deuren, die zijn niet meer bij te bestellen
Ik doe het zelluf wel *insert stampvoet smiley*
Kijk, daar heb ik tenminste wat aanquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een matte kleur gebruiken, dan ziet het er al snel redelijk uit.
Ah ik wil best een weekendje komen deur verven hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:27 schreef just me het volgende:
ik heb een heel oud huis met hele oude deuren, die zijn niet meer bij te bestellen
Ik doe het zelluf wel *insert stampvoet smiley*
Meeste werk is goed gladschuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik tenminste wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |