Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Staat iemand nu even voor schut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
Vitesse domineert eigenlijk de hele wedstrijd.
Dit ondanks wat iemand in het live/topic zei vandaag.
xDquote:
Ik heb er vandaag 21 binnengehengeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi, 2 [punten voor de manager
Was echt een belachelijke beslissing van de scheids.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon was ter plekke ter dood veroordeelt als hij dit had gedaan
xdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee wedstrijden in twee dagen en nog steeds zo fit zijn, knap van Vitesse.
En nu een foto van jouquote:
Kom vegten dan!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Welke pipo heeft de fcgzwaaivlag.gif uit de OP gehaald
Wist je dat ik Willems heb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi, 2 [punten voor de manager
Herstellen dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Welke pipo heeft de fcgzwaaivlag.gif uit de OP gehaald
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang zowel de Heerenveen als Groningen vlag vertegenwoordigd zijn zou ik niet weten waarom.
eh okquote:
Ik vind deze grap niet erg sterk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat zag er geoliynik uit zeg, die 3-1.
Jouw mening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind deze grap niet erg sterk.
Ok, Stijn. Vergeet je niet je handjes te wassen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvatting van Feyenoord is het ideale moment om even naar de wc te gaan.
Dat verband zie je heel goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vandaar de naam 'Kopsterk'?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvatting van Feyenoord is het ideale moment om even naar de wc te gaan.
Ik heb dit gequote maar eigenlijk wilde ik hier helemaal niet op reageren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben kleiner. En geen bitch.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, Stijn. Vergeet je niet je handjes te wassen?
Ook nog hé. Half 12 toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef Kopsterk het volgende:
Opwarmertje voor Match of the day dit
Oke, dwergje van me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit gequote maar eigenlijk wilde ik hier helemaal niet op reageren.
Topshowquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een kwartier Match of the day
[ afbeelding ]
![]()
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Daar gaat het broekje voor uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik klikte, maar ik ben niet blij met deze spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik klikte, maar ik ben niet blij met deze spoiler.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bij korfbal
[ afbeelding ]
Wtf ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bij korfbal
[ afbeelding ]
Dit is feitelijk onjuist aangezien dit geen korfbalpaal betreft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bij korfbal
[ afbeelding ]
[..]
Jij bij korfbal
[ afbeelding ]
[..]
Jij bij korfbal
[ afbeelding ]
Het feit dat jij ooit korfbal hebt gespeeld zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
en ik korfbal niet meer
kutjohannes
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
en ik korfbal niet meer
kutjohannes
Interesseert me geen ene tyfus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het feit dat jij ooit korfbal heb gespeeld zegt al genoeg.
Mad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
en ik korfbal niet meer
kutjohannes
Dat mag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene tyfus.
Kijk deze boi mad zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
tyfus, tyfus, tyfus
even wat drinken pakken
Kutavond johquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk deze boi mad zijn.
Wat een rebel
Waar moet je heen? Ik moet om twaalf uur pas aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet morgen kwart voor tien verzamelen
Scoutingkamp?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet morgen kwart voor tien verzamelen
Durbie, darbie, derby. Wordt een genot, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kutavond joh. Jij morgen een kutmiddag omdat Heerenveen punten verspeelt
Ik voel me helemaal kut
Kut kut kut
ik ga mezelf in slaap huilen om ergens een lichtpuntje te kunnen vindenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Durbie, darbie, derby. Wordt een genot, maak je geen zorgen.
Kusje erop?
Als dat het lichtpuntje van je zaterdagavond is heb je best een zwaar leven op zich.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga mezelf in slaap huilen om ergens een lichtpuntje te kunnen vinden
Met 2.04 ben je of keeper, of centrale verdediger, of spits.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Centrale verdedigerBen een type Vertonghen, maar dan ííiiiets minder.
Volgens mij heeft hij het zelf niet door. Alweer geen fokker kunnen versieren vanavondquote:
Ik heb hem ingelicht over jouw situatie, Barbaraquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het zelf niet door. Alweer geen fokker kunnen versieren vanavond
Misschien kun je het bij opreis proberen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het zelf niet door. Alweer geen fokker kunnen versieren vanavond
Ja en daarbij moet ik het niet van mijn fluwelen techniek hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Met 2.04 ben je of keeper, of centrale verdediger, of spits.
Begint dat om half?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Match of the Day #31 Pelle zet de PL naar zijn hand
We gaan bijna beginnen
601 op ziggo ofzo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan bijna beginnen
GGMM is nog single.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Doelpaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Jan Koller, Crouch... lachwekkend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom had ik dat al verwacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja en daarbij moet ik het niet van mijn fluwelen techniek hebben
Nopeeequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je niet in Groningen?
Gelukkig is Kramer er nog als Kopsterk zijn rolmodelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan Koller, Crouch... lachwekkend.
Als ik niet bezet was had je mij kunnen regelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je niet in Groningen?
Sympathiek van je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem ingelicht over jouw situatie, Barbara
Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was had je mij kunnen regelen
welk kanaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
los.
Vergeet mijn sexyness nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is 2+ meter en sportief actief 4lf. Laat gaan dat win je niet
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
los.
Hopelijk is Gullitgod er ook weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Merk je vanzelf wel als je het goddelijke hoofd van Gary ziet.
Je hebt gelijk, ik ga wel voor madame_paon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is 2+ meter en sportief actief 4lf. Laat gaan dat win je niet
Ik zal jou nog eens spotten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je nog spotten, maar helaas.
Die is compleet gestoord. Niet geschikt voor het voetbalveldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind De Kamps een onbesuisde speler.
Johannes. Ik heb een vraag voor je. Als een wedstrijd eindigt in 1-1 waar één ploeg ten onrechte na 10 minuten op 10 man komt te staan. Waarom wordt er naderhand dan enkel de trainer en doelpuntmaker van de niet benadeelde ploeg geïnterviewd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je nog spotten, maar helaas.
NOS Maffia. Weet niet of Danny, Platini of Van Oostveen hier een handje in heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb een vraag voor je. Als een wedstrijd eindigt in 1-1 waar één ploeg ten onrechte na 10 minuten op 10 man komt te staan. Waarom wordt er naderhand dan enkel de trainer en doelpuntmaker van de niet benadeelde ploeg geïnterviewd?
Bedankt. Dit vermoedde ik dus ook al. Schuld van de joden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NOS Maffia. Weet niet of Danny, Platini of Van Oostveen hier een handje in heeft.
Ik weet niet in hoeverre 9/11 de acties van de NOS heeft beïnvloed, maar het heeft bepaald niet geholpen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dit vermoedde ik dus ook al. Schuld van de joden.
wel gewoon meer prijzen gewonnen dan Feyenoord in de laatste 10 jaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
PEC gaat weer netjes richting het rechterrijtje waar ze horen. Vorig seizoen ook al zo.
Ik merk bij jou een hoop frustraties rondom PEC Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
PEC gaat weer netjes richting het rechterrijtje waar ze horen. Vorig seizoen ook al zo.
Pest die jongen eens niet zo, hij heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel gewoon meer prijzen gewonnen dan Feyenoord in de laatste 10 jaar
mad?
Feitelijk onjuist natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel gewoon meer prijzen gewonnen dan Feyenoord in de laatste 10 jaar
mad?
hoezo feitelijk onjuist? noem eens alle prijzen van Feyenoord sinds 2005.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist natuurlijk.
Maar nee. Niet mad. Moest alleen een beetje grinniken om dat Zwolle topic die na een leuke start dachten dat ze probleemloos in de top gingen meespelen. Maar dat krijg je met zoveel gloryhunters.
2-2quote:
De KNVB beker en de zilveren bal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoezo feitelijk onjuist? noem eens alle prijzen van Feyenoord sinds 2005.
Rens gedraagt zich altijd keurig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hey Rens, nog een beetje gereld vanmiddag?
Ik niet hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hey Rens, nog een beetje gereld vanmiddag?
Fairplayklassement in 2006 en nog een beker in 2008.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoezo feitelijk onjuist? noem eens alle prijzen van Feyenoord sinds 2005.
Bedoel je het gelijkspel bij Twente uit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Hey Rens nog gefeliciteerd met het gelijkspel. Niet echt verdiend trouwens, vond Cambuur wel wat sterker.
Dan klopt dit.quote:
Uh nee. Ik neem aan dat je vanmiddag gewoon in het abe lenstra was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedoel je het gelijkspel bij Twente uit?
Ja, dit klopt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh nee. Ik neem aan dat je vanmiddag gewoon in het abe lenstra was.
Waarom niet. Vond het best knap.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, dit klopt.
Maar daar hoef je me niet voor te feliciteren ouwe reus. Dat weet jij ook wel.
Nee, idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, dit klopt.
Maar daar hoef je me niet voor te feliciteren ouwe reus. Dat weet jij ook wel.
De achmea toren jwzquote:
Treurig ja.quote:
Veel minder volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel toch, een stad met 80.000 inwoners.
Een 'Fries' volkslied terwijl je in Nederland woontquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het zo extreem kinderachtig om dat 'volkslied' te gaan zitten vergallenDat zijn volwassen mensen.
Ik vind dat volkslied eigenlijk nog veel kinderachtiger.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het zo extreem kinderachtig om dat 'volkslied' te gaan zitten vergallenDat zijn volwassen mensen.
Eigenlijk wel, maar hij kreeg hem niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit rood of niet?
Ik snap de regels niet meer.
Jij adoreert zeker wel Catalanen als die dat in Spanje doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 'Fries' volkslied terwijl je in Nederland woontTriester kun je niet krijgen.
Met dat volkslied vragen ze er wel een beetje om hè.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
Soms geven ze hem wel en soms niet. Is bijna 50/50quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar hij kreeg hem niet.
True.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 'Fries' volkslied terwijl je in Nederland woontTriester kun je niet krijgen.
Hoezo kinderachtig? Hoogstens een tikkeltje debiel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat volkslied eigenlijk nog veel kinderachtiger.
Catalanenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Jij adoreert zeker wel Catalanen als die dat in Spanje doen
Dat vergelijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijkingquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vergelijkenTering wat ben je dan dom.
Omdat de haat bij Cambuur nogal 'diep' zit. Ze zijn 'jelly' en 'mad'.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Maar omdat je het niet leuk vindt er doorheen zitten fluiten en rare geluiden zitten maken vind ik wel zo extreem kinderachtig
Het zijn gewoon tering tokkies.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de haat bij Cambuur nogal 'diep' zit. Ze zijn 'jelly' en 'mad'.
Achterlijke boeren die menen een eigen identiteit te hebben terwijl ze in feite een identiteitsloos pauperclubje zijn. Zo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig? Hoogstens een tikkeltje debiel.
Wow goede comeback. Goede argumenten ook, die wil je vast nog wel even verder onderbouwen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vergelijkenTering wat ben je dan dom.
Je had het niet eens tegen mij. Hoe is dit een comeback?quote:
Neuh, je googled maar. Enig historisch besef ontwikkelen zou je goed doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Goede argumenten ook, die wil je vast nog wel even verder onderbouwen.
Cambuur speurt alleen naar goede voetballers. Niet naar geestelijk gehandicapte spelers.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die zou ik wel gratis aan Cambuur doneren.
Neequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Maar omdat je het niet leuk vindt er doorheen zitten fluiten en rare geluiden zitten maken vind ik wel zo extreem kinderachtig
Lucas Bijker speelt daar toch ook?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou
[..]
Cambuur speurt alleen naar goede voetballers. Niet naar geestelijk gehandicapte spelers.
CLKGquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Al die Cambuursupporters op de Heerenveenvakken.
Uitvakverkoop is wel schandalig gegaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Al die Cambuursupporters op de Heerenveenvakken.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef opreis het volgende:
Is dit alles wat Friesland te bieden heeft?
Gewoon derdequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef opreis het volgende:
Ik ben er ook nog, wees gerust.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef opreis het volgende:
Lachwekkend inderdaad, ze kunnen het beter bij schaatsen houden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef opreis het volgende:
Geeft de rest van de wereld ook geen ruk...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad, ze kunnen het beter bij schaatsen houden.
Haha.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dwight Lodeweges ging van Cambuur naar Heerenveen.
Rens vond dit vergelijkbaar met een overstap van Feyenoord naar Ajax.
Niet waar. Dit is onjuist.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dwight Lodeweges ging van Cambuur naar Heerenveen.
Rens vond dit vergelijkbaar met een overstap van Feyenoord naar Ajax.
Had dat iets te betekenen?quote:
sinaasappelsquote:
Dit is dus niet hetzelfde als wat jij zei.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is net zoiets als dat Frank de Boer naar Feyenoord zou overstappen. Wat Sjaak al aangeeft, dat je dit bekend maakt tijdens het seizoen is het domste wat je kunt doen. Cambuur fans kennende pikken ze dit en wordt dit onderduiken.
Hahahahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is net zoiets als dat Frank de Boer naar Feyenoord zou overstappen.
Nick van der Velden is een speler waarvoor je naar het stadion komt. Die zou op elk moment hoog kunnen houden á la Richard Witschge.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben benieuwd wat Johannes van Van der Velden vond vanmiddag.
Uh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM
[..]
Dit is dus niet hetzelfde als wat jij zei.
Jij zei van Ajax naar Feyenoord. Ik heb het specifiek over De Boer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dat is overigens letterlijk wat ik zei.
Bedankt Rens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij zei van Ajax naar Feyenoord. Ik heb het specifiek over De Boer.
Uh...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij zei van Ajax naar Feyenoord. Ik heb het specifiek over De Boer.
Te klein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |