SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop jij niet want je hebt Van Rhijn in de manager.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort Twente straks vies de 2-1.
Mad?
Graagquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mad?
De laatste 5 minuten schijnt hun favoriete tijd te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mad?
2 winnende Twentespelers levert meer op dan 3 gelijke spelen + 1 tegengoal minderquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop jij niet want je hebt Van Rhijn in de manager.
inb4 karma 2-1 castaignos.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Castaignos wat is ie toch matig he
Bij Davy wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zou hem niet ineens goed maken
Maar wel belangrijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zou hem niet ineens goed maken
Hij is toch wel beter dan Siggy.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Castaignos wat is ie toch matig he
GAE is altijd lastig jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
Ajax heeft een zwaar programma met Barça, Urk, GAE en DordtNee lul, Ajax heeft twee lastige wedstrijden en drie erg makkelijke
Ik zie 4 ploegen en jij 5?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
Ajax heeft een zwaar programma met Barça, Urk, GAE en DordtNee lul, Ajax heeft twee lastige wedstrijden en drie erg makkelijke
Waarschijnlijk omdat dat hun vak isquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaat Twente nu wel weer voetballen?
Ajax laat dat expres toequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Om van Ajax te winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Om de tweede helft nog enige glans te geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom typ je zoveel...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax laat dat expres toe
-Grueter
Ik luister niet naar de commentator.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zucht. Luister je niet naar het commentaar, ben je dom of wil je gewoon lekker zeuren?
[ afbeelding ]
Ha jij doet rechten, je bent zelf domquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zucht. Luister je niet naar het commentaar, ben je dom of wil je gewoon lekker zeuren?
[ afbeelding ]
Urk uit altijd lastig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja, winnen van Heracles die op 0 punten staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik keek even NAC. Wat een ploeg is dat zeg. Hoe kunnen die al 8 punten hebben![]()
Geluk tegen Dord heeft ze al 3 punten opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik keek even NAC. Wat een ploeg is dat zeg. Hoe kunnen die al 8 punten hebben![]()
Jelle ten Rouwelaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Geen idee waarom ik dat leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
davy en ik zouden het leuk vinden als Ajax nog scoort.
Door meer punten te pakken dan Heracles, gok ik zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Geen idee waarom ik daar tevreden mee zou zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik zullen tevreden zijn met een gelijkspel
Omdat Twente beter is misschienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik daar tevreden mee zou zijn.
Omdat ze niet een lastige uitwedstrijd verliezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik daar tevreden mee zou zijn.
Hey een Pizzageit reactie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat Twente beter is misschien
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha, neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Racismequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
Mokotjo staat 3e terwijl hij meer kilometers had gelopen.
:S
Ik vind het niet echt topclub-waardig om daar dan tevreden mee te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ze niet een lastige uitwedstrijd verliezen.
Die heb ik echt al 2 jaar niet meer op fok gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg.
Hopelijk ga je nog weer een levensverfrissende discussie voeren met Kapiteintje.
Soms moet je met zoiets tevreden zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt topclub-waardig om daar dan tevreden mee te zijn.
Dan ben jij heel scheel. Met hoofdletter Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die heb ik echt al 2 jaar niet meer op fok gezien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
wtf Engelaar
ik wist niet eens dat die nog voetbalde.
Scheel schrijf je niet met een hoofdletter P, Stijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben jij heel scheel. Met hoofdletter P
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scheel schrijf je niet met een hoofdletter P, Stijn.
Hij stond toen in een loopgraaf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef DNP-Old het volgende:
Wisten jullie dat Engelaar ooit een kopduel van Nick Hofs heeft verloren? Fascinerend.
't is net je moederquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
'Bedankt Hans' is een beetje overused tegenwoordig
Wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Routenierdie kerel is altijd de slechtste der uit
Net zoals Atouba een eindheld was.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Routenierdie kerel is altijd de slechtste der uit
En Swertsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net zoals Atouba een eindheld was.
Engelaar in. Nigel de Jong out.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
wtf Engelaar
ik wist niet eens dat die nog voetbalde.
Welkom op Fok.. de broedplaats van unieke persoonlijkheden die elkaar nooit na-apen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Jij moet ook niet denkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dacht even dat hij in eigen goal ging koppen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welkom op Fok.. de broedplaats van unieke persoonlijkheden die elkaar nooit na-apen.
Alleen vorig jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de standaarduitslag tussen Ajax en Twente de laatste jaren
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen.quote:
Ik zal jou eens naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen.
Terecht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Avondje NAC. Met zijn allen de eigen ploeg uitfluiten
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben tevreden met het spel van Ajax in de tweede helft vandaag
Dat kijk ik straks wel. Nacht van de popmuziekquote:
Kom maar langs, gaan we samenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar de politie brengen.
Met die kop van je.
omdat hij er niks van kanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokhtar, lul, waarom loop je je ALTIJD vast?
FC Utreg thuis onderschatten :")quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nu een makkelijk schema, voor KNJBbegrippen.
GAE thuis
Dordt thuis
Cambuur uit
Heerenveen thuis
ADO uit
FC Utrecht thuis
Willem II thuis
Excelsior uit
KNJB KNJB KNJB
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
Waarom zijn die voetballers en trainers altijd zo debiel? De Boer nu ook, een vraag en dan begint hij "Als je de wedstrijd bekijkt"
Ja puntmuts, waar denk je anders dat de vraag over gaat
okequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
Waarom zijn die voetballers en trainers altijd zo debiel? De Boer nu ook, een vraag en dan begint hij "Als je de wedstrijd bekijkt"
Ja puntmuts, waar denk je anders dat de vraag over gaat
De Boer is een beetje de weg kwijtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
Zoals elke week zegt De Boer dat Ajax meer verdiend had. Die heeft de eerste helft niet gekeken.
Er was niet veel aan de hand (en op dit soort situaties doelt Platini denk ik), maar snugger was het ook niet van die Kanon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag uiteraard weer heerlijk genaaid door die zeisterslaaf. Wat een K* bond is het ook!
![]()
Kijken wat hij na dinsdag te zeggen heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Boer is een beetje de weg kwijt.
Omdat ze vaak verweten wordt dat ze niet van voetbal houden en dan alleen als er tegen Heerenveen wordt gespeeld ineens super fanatiek gaan doen. Een beetje de "hun hele seizoen draait om de wedstrijd tegen ons"-mentaliteit die wel meer grote(re) clubs hebben in derby's.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Gramulanion het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Cambuur-supporters dagjesmensen zijn?
Mwah, tegen Barcelona hab ik 0 verwachtingen, die zijn gewoon 100 keer beter, doe je niets aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijken wat hij na dinsdag te zeggen heeft.
Heerenveen is toch geen grote clubquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze vaak verweten wordt dat ze niet van voetbal houden en dan alleen als er tegen Heerenveen wordt gespeeld ineens super fanatiek gaan doen. Een beetje de "hun hele seizoen draait om de wedstrijd tegen ons"-mentaliteit die wel meer grote(re) clubs hebben in derby's.
Plus dat de analyses achteraf echt nergens op slaan. Nu deed hij alsof Ajax het volste recht had op de overwinning terwijl ze een helft volledig weggespeeld werden. Twee weken terug na Ajax - PEC zei hij dat Ajax als enige wilde voetballen en dat PEC alleen maar liep weg te werken. Dat had ook niemand anders gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, tegen Barcelona hab ik 0 verwachtingen, die zijn gewoon 100 keer beter, doe je niets aan.
De supporter in mij zou best een vlammend Ajax willen zien, maar de realist zegt, lekker laten lopen, geen blessures en kaarten pakken en niet te veel vermoeid raken, er valt toch niets te halen.
Maar gisteren had je best kunnen winnen. En dan Frank met "ik zou ze (siggy+milik) wel allebei op willen stellen, maar ja..
DOE dat dan ook gewoon een keer, haal zo'n Andersen er gewoon af, die verliest toch alleen maar de bal, Milik is geen middenvelder natuurlijk, maar hij geeft wel goeie passes en voorzetten etc...
Misschien wel maar ik vind het geen sympathieke club met dat domme volkslied, beetje over het paard getildquote:
Enige dat klopt is dat, net als tegen fnoord, je uiteindelijk wel nog de kansen krijgt om een vrijwel kansloze wedstrijd alsnog te winnen, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat de analyses achteraf echt nergens op slaan. Nu deed hij alsof Ajax het volste recht had op de overwinning terwijl ze een helft volledig weggespeeld werden. Twee weken terug na Ajax - PEC zei hij dat Ajax als enige wilde voetballen en dat PEC alleen maar liep weg te werken. Dat had ook niemand anders gezien.
Logisch, als je na de 1-1 zelf de grootste kansen krijgt is het niet heel relevant meer wat er in de eerste helft is gebeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat de analyses achteraf echt nergens op slaan. Nu deed hij alsof Ajax het volste recht had op de overwinning terwijl ze een helft volledig weggespeeld werden.
Ik vind van wel. Ajax had zo goed als even veel kansen als Twente, waarom maakt het dan uit wat de volgorde van die kansen was?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Logisch, als je na de 1-1 zelf de grootste kansen krijgt is het niet heel relevant meer wat er in de eerste helft is gebeurd.
Shots(OT) 10(2) - 15(6),quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ajax had zo goed als even veel kansen als Twente, waarom maakt het dan uit wat de volgorde van die kansen was?
Als je niet van voetbal houdt kun je ook iets anders gaan doen op zondag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een zaadwedstrijden vandaag
Dat ga ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je niet van voetbal houdt kun je ook iets anders gaan doen op zondag.
ik denk dat we daar allemaal een beetje last van hebben maar ook in het buitenland hebben de meeste toppers al hun wedstrijd gehadquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga ik ook
De Mickey mouse competitie is mij een niveau te laag, behalve ADO dan, dat blijft toch je cluppie hé
Ja klopt! Zo hinderlijk. Dat is bijna ieder weekend zoquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat we daar allemaal een beetje last van hebben maar ook in het buitenland hebben de meeste toppers al hun wedstrijd gehad
wel in/voor een CL weekquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt! Zo hinderlijk. Dat is bijna ieder weekend zo
Watquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik krijg het er niet warm vanquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Heerenveen v Cambuur & GAE v PEC Zwolle noem jij zaadwedstrijden?![]()
![]()
![]()
Dit ja. Nu NEC gedegradeerd is de enige twee echte derby's in de Eredivisie (met Willem II - NAC misschien maar die vind ik zelf niet zo interessant).quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Heerenveen v Cambuur & GAE v PEC Zwolle noem jij zaadwedstrijden?![]()
![]()
![]()
Ook al zouden het géén derby's zijn. Heerenveen en Cambuur vind ik een positieve indruk maken. Al het hele seizoen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ja. Nu NEC gedegradeerd is de enige twee echte derby's in de Eredivisie (met Willem II - NAC misschien maar die vind ik zelf niet zo interessant).
Vraag dat lekker in een ander topic.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:02 schreef Apotheose het volgende:
is er ergens een livestream van hveen cambuur zo?
Google nog niet ontdekt?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:02 schreef Apotheose het volgende:
is er ergens een livestream van hveen cambuur zo?
thxquote:
ja sinds gister.quote:
Woar ken ik de foebal lijf zien, nee die zoekopdracht zal niet werken neequote:Op zondag 19 oktober 2014 12:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
thx
[..]
ja sinds gister.Maar niks kunnen vinden.
Leeuwarden hoort niet bij Friesland. Ik eis ook een referendum over afscheiding.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Friesland hoort niet bij Nederland. Ik eis een referendum over afscheiding!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We willen wel maar Den Haag wil nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Friesland hoort niet bij Nederland. Ik eis een referendum over afscheiding!
Dat vind ik ook altijd een beetje kinderachtig. Ik heb niks met Friesland, wel met Leeuwarden maar ik noem me geen anti-fries.quote:
Als het straks 0-3 staat en 3-0 in de IJsselderby wordt ben je het met hem eens.quote:
Hee, jij bent er ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:27 schreef DNP-Old het volgende:
Even dat vreselijke volkslied uitfluiten.
Ja daar heb ik ook al over geklaagd. Laat je echte fans maar in de steekquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:28 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Ja, geen zin in het uitvak deze keer. Lachwekkend geregeld door Cambuur ook.
Lol, de Fox stream lijkt redelijk bij... zo'n 40 sec. achter. Beter dan gisteren (+1mquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:34 schreef Sjarkiee het volgende:
Livestream loopt al 4 minuten achter![]()
Zelfs het volkslied niet gehoord...
Misschien moeten ze gewoon even normaal rondspelen bij Cambuur vanaf de aftrap.quote:
Bedankt.quote:
Hoe?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon even normaal rondspelen bij Cambuur vanaf de aftrap.
Groetjes van duifmeneer.
Maar hoe lang nog?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
de bal is nog rond jongens 11 tegen 11
De bal is nog rond. Hiermee zeg je dus dat de bal vervormd kan raken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
de bal is nog rond jongens 11 tegen 11
Grumpy cat niet.quote:
Gebruik voortaan dan de meest gebruikte functie van foksquote:
1 | [me=DeLuna][/me] |
Kraaijquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Snelste gele kaart in de Eredivisie
3 sec - Hans Kraay jr. (Dordrecht'90) bij Feyenoord-Dordrecht'90 (1992), Diego Biseswar (Feyenoord) bij Feyenoord-AFC Ajax (2008/2009)
Nu weten we het wel dat je via een stream kijkt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eersterijsporten moet het even gaan doen. Die stream loopt veel minder achter.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In derde persoon praten
Ban aangevraagd
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal is nog rond. Hiermee zeg je dus dat de bal vervormd kan raken?
Vroeger postten ze dat bij EL altijd vooraf de speelrondes maar FOX doet dat niet meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand wie straks het commentaar doet bij de IJsselderby?
Ik gok Evert. Die doet tegenwoordig alles van Go Ahead.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand wie straks het commentaar doet bij de IJsselderby?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger postten ze dat bij EL altijd vooraf de speelrondes maar FOX doet dat niet meer.
#bestuurtegendemuur
twitter:Teeling80 twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 12:17:03Mooie potjes dit weekend! Morgen de IJsselderby #gaepec en vandaag om 1345 uur: City-Spurs @FOXSportsnl reageer retweet
Zou mooi zijn als Cambuur 2e wordtquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Positieve stand voor Ajax dit.
#Nogsteedsopplek2
Ik gok niet meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:Teeling80 twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 12:17:03Mooie potjes dit weekend! Morgen de IJsselderby #gaepec en vandaag om 1345 uur: City-Spurs @FOXSportsnl reageer retweet
Bedanktquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:Teeling80 twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 12:17:03Mooie potjes dit weekend! Morgen de IJsselderby #gaepec en vandaag om 1345 uur: City-Spurs @FOXSportsnl reageer retweet
Teeling80..quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Hoelang zullen ze dit vol houden" Elke analist.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Heerenveen is wel heerlijk aan het jagen
Die gaan Ajax dus al afslachten.
Is wat hij ons wil doen geloven ja.quote:
Dankquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gokken is sowieso slecht voor je, wedden?
Ik ben blij dat je je sherlockkwaliteiten aan ons toont op de vroege middagquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is wat hij ons wil doen geloven ja.
Als je bijvoorbeeld ergens 6 gokt, weet je zeker dat het 7 is.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld ergens 6 gokt, weet je zeker dat het 7 is.
Dat zijn de wetten van het gokken.
Willem II en Dordrecht zijn het met je eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scoren tegen Heerenveen is wel lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |