smartass bijdehandjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, volgens mij schrijf je smart-ass niet zo... Of toch wel?
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat dit zo'n gevalletje tis een super held kan dus niet dik zijn.
Lol snap het nu ook pas. Maar ja had het over die meid in de OPquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.
Ja, maar hoe weet je dat ze fit is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Lol snap het nu ook pas. Maar ja had het over die meid in de OPNiet dat jij niet fit kan zijn ook hoor maar dat weet ik niet
Oquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.
Door haar postuur, ligging en gezichtsuitdrukking.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je dat ze fit is?
Nou jij had het over een vrouwelijke robin. Ik dacht dat het daar nog over ging. Niet over een foto in de op die de hele tijd wordt gerecycled. Dus niet zo butt hurt zijn okayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Ja veel beter dan jouw domme idee dat ik het over die user had of niet
Huh? xd Ik heb hier niet eerder gereageerd hoor lieve vriendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou jij had het over een vrouwelijke robin. Ik dacht dat het daar nog over ging. Niet over een foto in de op die de hele tijd wordt gerecycled. Dus niet zo butt hurt zijn okay.
O.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:20 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Door haar postuur, ligging en gezichtsuitdrukking.
Daarom had Ik het daarover. De gesprekken gaan gewoon door als een nieuw topic startquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:27 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Huh? xd Ik heb hier niet eerder gereageerd hoor lieve vriendEn heb gereageerd in het topic van die robin maar niet over gehad verder hier ofzo
Beetje miscommunicatie hier
Ooooow. Op die manier. Ik dacht gewoon even van een simpele statement maken die de kern van de OP aangeeftquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Daarom had Ik het daarover. De gesprekken gaan gewoon door als een nieuw topic start.
Subtielquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja niemand zoent hier. Is het niet tijd voor iets nieuws
.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja niemand zoent hier. Is het niet tijd voor iets nieuws
.
Niet iedereen zoent hier. Dat zou een betere uitspraak zijn geweest.quote:
Nou Strawberry, je hoort het.quote:
Ik ook, zullen we het maar even doen dan?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we het maar even doen dan?
wie niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef yats het volgende:
Ik kom precies op tijd binnen zie ik. Wie moet ik zoenen?
Ik kan me wel wat vrouwen bedenken die dat niet willen met mij. Silly woman...quote:
womenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat vrouwen bedenken die dat niet willen met mij. Silly woman...
Like licking a toiletquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoenen is vies. Bacillen, speeksel... bah
Dat is de beste samenvatting. En juist daarom hou ik zo van ze. Iets met een steen en een balkemd lastdier.quote:
Hij verbetert je. Het meervoud van woman is women.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de beste samenvatting. En juist daarom hou ik zo van ze. Iets met een steen en een balkemd lastdier.
P.s. morgen word weer niets vrees ik.
Klinkt weer kut yatsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de beste samenvatting. En juist daarom hou ik zo van ze. Iets met een steen en een balkemd lastdier.
Dan niet joh.quote:
O jullie doen alleen de lippen op elkaar en daarna gaan jullie met kleding op elkaar liggen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoenen is vies. Bacillen, speeksel... bah
Balen zeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook hoe het moet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
O jullie doen alleen de lippen op elkaar en daarna gaan jullie met kleding op elkaar liggen?
Ja, zou niet weten hoe andersquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook hoe het moet?
Ik ga maar wat meer oefenen.quote:
als je de handleiding hebt, kun je die dan naar mij appen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga maar wat meer oefenen.Ik verwacht wel stap voor stap instructies van aeque nu. Het liefst met visuele ondersteuning, zoals bij een IKEA kast, maar dan duidelijker.
Ja, en dan nog een proefkonijn vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
als je de handleiding hebt, kun je die dan naar mij appen?
Er zal vast wel een gegadigde zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en dan nog een proefkonijn vinden.
Ikea kasten lukken me altijd wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga maar wat meer oefenen.Ik verwacht wel stap voor stap instructies van aeque nu. Het liefst met visuele ondersteuning, zoals bij een IKEA kast, maar dan duidelijker.
Ach, ik zie t wel. Ik zit nu aan het bier in de stad met vrienden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt weer kut yatsdoet ze vaag?
You got my attention now.quote:
Hier ook al even. Slaap lekker!quote:
Dan was het wel gezelligquote:
We horen de verhalen morgen wel. Welterusten.quote:
Jij had vast nog wat alcoholisch op...quote:
Hoe was jouw feestje daarna nog?quote:Op zondag 19 oktober 2014 03:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij had vast nog wat alcoholisch op...
Wordt tijd voor een fikse winter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wakker geprikt door een mug.
Niet iets waar je op zit te wachten op een zondagochtend
Nee, nu gewoon wakker, omdat ik twijfel of ik wel de goede mug dood heb gemaakt (ja, sorry voor alle dierenactivisten, maar muggen vallen hier naar mijn mening hier niet onder) en er het niet toch 2 waren hahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een fikse winter.
En nu niet meer kunnen slapen zeker?
Zo eerst ontbijt. En koffie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nu gewoon wakker, omdat ik twijfel of ik wel de goede mug dood heb gemaakt (ja, sorry voor alle dierenactivisten, maar muggen vallen hier naar mijn mening hier niet onder) en er het niet toch 2 waren haha
Jij leuke plannen nu?
Tuinstoelen naar zolder?quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo eerst ontbijt. En koffie.
Wasje draaien, tuinstoelen naar zolder, salontafel nog een keer aflakken, haartjes verven.
Genoeg te doen en ik zie wel waar ik aan toe kom.
Jij nog iets van plan vandaag?
dat weet ik. Maar ik pak wel een krukje om even nog vd zon te genieten danquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuinstoelen naar zolder?
Je weet dat het vandaag juist nog mooi weer wordt toch?
Nee, moet nog wel veel doen, maar ben bang dat het een onproductieve zondag wordt.
Lekker uitwaaienquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:53 schreef xFriendx het volgende:
Ook goedemorgen allen! Wel zon, maar helaas ook een hoop wind
Bijna. Even een jas ophalenquote:
Jep.. helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:46 schreef xFriendx het volgende:
De zon is hier overigens alweer weg. Bij jou dus ook denk ik LL.
Terwijl het nou juist gisteravond 'zwoel' zou blijven en dus niet koudquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:55 schreef rival het volgende:
Vannacht ging het winterdekbed er weer op, lekker warm zeg
/belangrijke info
Ik vond het al enkele nachten wat frisser, zo ook gisteren!quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Terwijl het nou juist gisteravond 'zwoel' zou blijven en dus niet koud
gatver.... veel te warmquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:55 schreef rival het volgende:
Vannacht ging het winterdekbed er weer op, lekker warm zeg
/belangrijke info
Huh wat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat Faxie een date heeft gehad.
Vertel me meer.
Volgens mij heeft hij een knuffel gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat Faxie een date heeft gehad.
Vertel me meer.
Dat ja... Ik lig soms nog zonder dekens whatsoeverquote:
Wellusquote:
Kacheltje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wellus
Maarja ik heb ook 9/10 een kacheltje naast me.
winterdekbed gaat er pas op ala de temperaturen snachts onder de 5 graden komt
Ja een personal bodywarmerquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Kacheltje?
Ik heb sinds de lente nog geen verwarming aan staan
Ow ik las 'heb ik wat gemist'quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:32 schreef Samzz het volgende:
'Nee hoor' antwoorden op 'wat heb ik gemist'![]()
.
Nee hoor, het was een superbrave meet. Niet zoals de meets van hierquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar... is er basis gelegd voor iets wat kan gebeuren?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een superbrave meet. Niet zoals de meets van hier
Als het maar gezellig was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een superbrave meet. Niet zoals de meets van hier
Heb je ze wel geinformeerd over de proteine content van de cupcakes?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben spelletjes gespeeldEn ze hebben van m'n cupcakes gesmikkeld
Wow heftig.quote:
Wou je al meteen al punten scoren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zat geen glazuur op deze keerquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je ze wel geinformeerd over de proteine content van de cupcakes?
Ja, soms best heftigquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:49 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Wow heftig.
[..]
Wou je al meteen al punten scoren?
En?Gewonnen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Winnen is niet het doel Yats..quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
En?Gewonnen?
Ow, en blergh...Ik duik mijn bed zo maar weer in denk ik.
Te gezellig gisteren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
En?Gewonnen?
Ow, en blergh...Ik duik mijn bed zo maar weer in denk ik.
Hoezo niet? Winnen is belangrijker dan meedoen.quote:
haha het was toch ook zo, bij mij zit je altijd goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Welkom bij het winnende team' ik hoor het je nog zeggen![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha het was toch ook zo, bij mij zit je altijd goed
Ookquote:
En ook nu geleerd dat jouw cupcakes prima zijn als emotional-eating-food nadat ik vermoord was door Thijs omdat ik er 'verdacht' uitzag.quote:
Zou mij wat te heftig zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, soms best heftigGa je een keer mee?
![]()
En de meeste daar kenden me ondertussen al hoor
Hahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ook nu geleerd dat jouw cupcakes prima zijn als emotional-eating-food nadat ik vermoord was door Thijs omdat ik er 'verdacht' uitzag.
Ik zit al aan het plafondquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:01 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Zou mij wat te heftig zijn.![]()
Maar dan kan je toch nog altijd punten scoren? Of heb je al het maximum?
Vind je? Ik vind het klinken alsof ie teveel gedronken heeft, want gezellig, in z'n dronken bui een vrouw is gaan versieren en een blauwtje heeft gelopen en vandaag met de kater zit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De 'ook' klinkt toch nog best positief moet ik zeggen.
Nja, te gezellig, en er toch nog nu van bijkomen.... kan ook zo gaan zoals jij het zegt, wat misschien meer Yats z'n stijl zou zijn, maar ik zelf zou zoiets denk ik niet omschrijven als te gezellig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het klinken alsof ie teveel gedronken heeft, want gezellig, in z'n dronken bui een vrouw is gaan versieren en een blauwtje heeft gelopen en vandaag met de kater zit.
Dan is dat toch ook niet meer spannend?quote:
One can only guess.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, te gezellig, en er toch nog nu van bijkomen.... kan ook zo gaan zoals jij het zegt, wat misschien meer Yats z'n stijl zou zijn, maar ik zelf zou zoiets denk ik niet omschrijven als te gezellig.
Tuurlijk wel, want hoe vaak kom jij iemand tegen die aan zijn max zit? Uniek, dus spannend...quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:05 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet meer spannend?
Jawel hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:05 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet meer spannend?
Er valt verder weinig te vertellen. Geen spannende ervaringen of iets.quote:
Weerwolven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ook nu geleerd dat jouw cupcakes prima zijn als emotional-eating-food nadat ik vermoord was door Thijs omdat ik er 'verdacht' uitzag.
Close, minus dat poging tot versieren danquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het klinken alsof ie teveel gedronken heeft, want gezellig, in z'n dronken bui een vrouw is gaan versieren en een blauwtje heeft gelopen en vandaag met de kater zit.
Ja, weervolvenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Weerwolven?
[..]
Close, minus dat poging tot versieren dan
In dat opzicht misschien wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want hoe vaak kom jij iemand tegen die aan zijn max zit? Uniek, dus spannend...
Geen ervaring mee. Ik ga nooit tot het maximum.quote:
Weerwolven is leuk. Het is te lang geleden dat ik dat gespeeld heb.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, weervolven
Dus je zag een vrouw en toen liep je al een blauwtje?!
Ik wil je wel tot een climax laten komen hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:11 schreef Subpoena het volgende:
[..]
In dat opzicht misschien wel.
[..]
Geen ervaring mee. Ik ga nooit tot het maximum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk heb je gewoon zitten drinken? Te veel? En daardoor was het te gezellig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Weerwolven is leuk. Het is te lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
En nee, hoe komt iedereen toch steeds bij dat blauwtje? Ik heb niemand versierd of geprobeerd re versieren.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je wel tot een climax laten komen hoor
Weer je eigen ruiten aan het ingooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer je eigen ruiten aan het ingooien.
Ergens wel aandoenlijk hoe dat steeds weer lukt. En maar verbaasd zijn dat geen vrouw 'm ziet staanquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer je eigen ruiten aan het ingooien.
I know, maar als het leuk is op weg naar de winst, maar je onverhoopt toch verliest, is het plezier er niet minder om.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook spellen moeten gewoon gewonnen worden.
Nee, het was gezellig omdat het gezellig was. Dat teveel valt normaal wel mee, maar ik denk dat het gewoon even verkeerd gevallen is. Verder heb ik ook echt overal spierpijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon zitten drinken? Te veel? En daardoor was het te gezellig?
Heel klein beetje minder dan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, maar als het leuk is op weg naar de winst, maar je onverhoopt toch verliest, is het plezier er niet minder om.
Nja maar goed dat zondag een rustdag is dan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het was gezellig omdat het gezellig was. Dat teveel valt normaal wel mee, maar ik denk dat het gewoon even verkeerd gevallen is. Verder heb ik ook echt overal spierpijn.
Dat is het eigenlijk niet, maar is het (waarschijnlijk) nu wel geworden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja maar goed dat zondag een rustdag is dan.
Yep, morgen weer werken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik mee akkoord gaan
Laatste vakantiedag?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je wel tot een climax laten komen hoor
Ik was eigenlijk wel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar succes voor straks.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
Waar lees je dan dat hij niet serieus is?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:23 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel serieus.
Maar succes voor straks.
Nog gebeld met de date?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk niet, maar is het (waarschijnlijk) nu wel geworden.
Hoeveel ben je verloren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben trouwens een beetje dom geweest in mijn race naar de winst in de voetbalmanager
Ik had niet genoeg de tijd om serieus te wisselen helaas, dus ik zal ook wel niet uitlopen denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben trouwens een beetje dom geweest in mijn race naar de winst in de voetbalmanager
Oh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon compleet vergeten om mijm team aan te passen voor de komende ronde.
Neequote:Op zondag 19 oktober 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik ga een weekje op vakantie... Heb ik genoeg aan vier jurken?
Schoon ondergoed misschien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik ga een weekje op vakantie... Heb ik genoeg aan vier jurken?
Hoeveel moet ik dan meenemen... Voor iedere dag iets andersquote:
Ik bedoel qua kleding. Ondergoed heb ik genoeg, ik neem altijd voldoende mee voor een maand of zo.quote:
Oh, dat doe ik niet. Ik kan rustig donderdag een jurk dragen en die zondag weer aan doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik hou niet van 2 dagen hetzelfde dragen. Alleen een broek kan wel. Maar voor de rest kleed ik me vaak juist 2 keer op een dag om.
Ik blijf het liefst 2 dagen in bed liggen, kleren niet nodigquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik hou niet van 2 dagen hetzelfde dragen. Alleen een broek kan wel. Maar voor de rest kleed ik me vaak juist 2 keer op een dag om.
Hangt er dan van af met wie je op vakantie gaat en waarheen jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blijf het liefst 2 dagen in bed liggen, kleren niet nodig
Niet op vakantie, gewoon in mijn eentje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er dan vanaf met wie je op vakantie gaat en waarheen ja
Ik draag liever een jurk twee dagen achter elkaar, dan een broekquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga 4 dagen naar praag. Ik draag 1 broek en neem 1 broek mee. 1 trui aan, 1 vest mee. 6 topjes en 2 jurken.
Maar dan pak je ook geen kleren in...(hoop ik, of creëer jij het vakantiegevoel dus uit een tas naast je bed te leven?)quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op vakantie, gewoon in mijn eentje.
Geen geld, geen vriendin
Aangezien jij vrouw bent en je niet weet in wat voor situaties je daar terecht gaat komen moet je het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik dan meenemen... Voor iedere dag iets anders?
Ik knoei en zweet niet op een broek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draag liever een jurk twee dagen achter elkaar, dan een broek.
Deze paar dagen wel, aangezien ik nu bij mijn ouders zit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan pak je ook geen kleren in...(hoop ik, of creëer jij het vakantiegevoel dus uit een tas naast je bed te leven?)
Ah, dat is wel een uitzondering ja. Nja met dit weer zal het ook bijna als vakantie aanvoelen danquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze paar dagen wel, aangezien ik nu bij mijn ouders zit.
Ik heb een triest leven
Maar positief bekeken, je hebt wel je ouders nog. En dat is ook wat waard.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze paar dagen wel, aangezien ik nu bij mijn ouders zit.
Ik heb een triest leven
Zoveel heb ik er niet eens in België liggen. Ik was eigenlijk van plan vier jurken mee te nemen en een broek met wat shirtjes. En twee paar schoenen. Oh en een vestje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien jij vrouw bent en je niet weet in wat voor situaties je daar terecht gaat komen moet je het zekere voor het onzekere nemen.
Dus ik zou zeggen minimaal 7 jurkjes.
Glas-half-vol-versiequote:Op zondag 19 oktober 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar positief bekeken, je hebt wel je ouders nog. En dat is ook wat waard.
2 paar schoenen maar?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet eens in België liggen. Ik was eigenlijk van plan vier jurken mee te nemen en een broek met wat shirtjes. En twee paar schoenen. Oh en een vestje.
Nee, jij zweet alleen onder je okselsquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik knoei en zweet niet op een broek.
Ik mag geen 300 kilo bagage meenemen in het vliegtuig, Royke.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 paar schoenen maar?
Living on the edge.
Stomme regels altijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag geen 300 kilo bagage meenemen in het vliegtuig, Royke.
Ja, heel flauwquote:
Je vergeet je bikini's.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel flauw. Vandaar dus.
Lijstje tot nu toe:
- Swingdress
- Audrey dress
- Birdie dress
- Polkadot dress
- Jeans
- 2 shirts
- 2 topjes
- Hakken
- Wedges
En dan natuurlijk nog voor 14 dagen aan ondergoed en zo. Scheelt dat ik de toiletartikelen niet mee neem, maar daar koop.
Hmmm, dat gaat wel passen in m'n koffer. Hoop ik.
Ik ga niet zwemmen, waar heb ik bikini's voor nodigquote:
Ja dat weet ik toch niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet zwemmen, waar heb ik bikini's voor nodig?
Het feit dat bikini's niet op m'n lijst staan was niet genoeg indicatiequote:
Kon zijn dat je ze gewoon vergeten was toch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat bikini's niet op m'n lijst staan was niet genoeg indicatie?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, want in bed zonder kleren enzo... goede suggestie van jou.
Nee, dat kan nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ze gewoon vergeten was toch.
Mag niet op Maltaquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
[..]
Mag niet op Malta. Ik vind het nu al een kut-eiland
.
Ik ga er juist een 'ik doe vandaag even niets dag' van maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, heb nog veel te doen vandaag maar eigenlijk helemaal geen zin.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
Jouw onderschrift kwam net voorbij in TBBTquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
Wanneer ga je ook alweer?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel flauw. Vandaar dus.
Lijstje tot nu toe:
- Swingdress
- Audrey dress
- Birdie dress
- Polkadot dress
- Jeans
- 2 shirts
- 2 topjes
- Hakken
- Wedges
En dan natuurlijk nog voor 14 dagen aan ondergoed en zo. Scheelt dat ik de toiletartikelen niet mee neem, maar daar koop.
Hmmm, dat gaat wel passen in m'n koffer. Hoop ik.
Donderdagavond vlieg ikquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer?Ben jaloers.
Ik draag gewoon een cheeky als ik naar 't strand gaquote:
Dat zei je er niet bijquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Donderdagavond vlieg ik.
[..]
Ik draag gewoon een cheeky als ik naar 't strand ga.
Nou ja, van kleins af aan gingen wij altijd al naar naaktstranden en naar zwembaden ga ik nooit, eigenlijk. En de laatste keer dat ik op het strand was heb ik maar gewoon een cheecky aangedaan, ging primaquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Vond het al apart, geen bikini hebben
Niet haten op mijn eiland jijquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
[..]
Mag niet op Malta. Ik vind het nu al een kut-eiland
.
Nou, het deel van niet topless mogen zonnen haat ik welquote:
Van mij mag je topless zonnen hoor. En er zijn plekjes waar niemand komtquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het deel van niet topless mogen zonnen haat ik wel. Ik zon altijd topless. Anders kun je net zo goed niet zonnen.
Behalve jij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van mij mag je topless zonnen hoor. En er zijn plekjes waar niemand komt
Hier regende het de hele tijd, zo'n breekt nu wel beetje door.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker hardgelopen (ja ja, even profiteren van dit weer) en straks naar walibi.
Ssssssst jijquote:
Een hele nieuwe definitie van 'niemand'quote:
Takes one to know onequote:
De Van Dale laat ook al belmiep en breezerslet toe, dus hier doen ze ook niet moeilijk overquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hele nieuwe definitie van 'niemand'. Even de Van Dale bellen.
Oj, dat boek gaat hard achteruitquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Takes one to know one
[..]
De Van Dale laat ook al belmiep en breezerslet toe, dus hier doen ze ook niet moeilijk over
belmiepquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Takes one to know one
[..]
De Van Dale laat ook al belmiep en breezerslet toe, dus hier doen ze ook niet moeilijk over
Net als de Nederlandse taal, dus op zich klopt dat wel.quote:
I wheep for mankindquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net als de Nederlandse taal, dus op zich klopt dat wel.
Huppel zou me ook niet shooten. Huppel weet dat ik normaal keurig ben qua taalgebruik en zal me een onschuldig foutje meteen vergeven.quote:
"Is dit het taal sc topping geworden?"quote:
Whatever you want tooquote:
Aangezien ik niet weet waar je woont, hou ik het lekker zelfquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval las ik dat jij mij nu heel veel chocolade komt brengen.
Klopt dat?
Dat kunnen we zo oplossen met een DM hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik niet weet waar je woont, hou ik het lekker zelf
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Het is een mooie dag vandaag om geen ene flikker uit te voeren
denk aan de lijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval las ik dat jij mij nu heel veel chocolade komt brengen.
Klopt dat?
Eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Echte chocolade (meer dan 80%) valt volgens mij best mee.quote:
smoothquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo oplossen met een DM hoor
Dat zou betekenen dat ik nog iets moet gaan doen vandaagquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo oplossen met een DM hoor
Ik heb wasjes gedraaid. Ik draai nog steeds wasjes. Ik moet maar eens kijken of de machine inmiddels klaar isquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
wat serieus op de zondag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte chocolade (meer dan 80%) valt volgens mij best mee.
En los daarvan geeft het weer extra motivatie om te gaan hardlopen vanavond.
Gewoon veel seks hebben Royco.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb mijn hardloopschoenen ook maar weer eens uit de kast gehaald.
Nu alleen nog ergens de motivatie en zin vandaan halen.
Te laatquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
eerst ff uitrusten van het schoenen uit de kast halen idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Royco1 het volgende:
Dat klinkt vermoeiendquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wasjes gedraaid. Ik draai nog steeds wasjes. Ik moet maar eens kijken of de machine inmiddels klaar is.
Goed bezig broeder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Royco1 het volgende:
Met de hardloopschoenen aan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon veel seks hebben Royco.
Mooi uitzichtquote:
Nee, die doe je na afloop aan om hard weg te rennen. Een nabehoedsmiddel zeg maar.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan, als dat jouw ding is. Ik houd altijd mijn sokken aan
Iedereen is er sprakeloos van geloof ik.....quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren zeiden mensen dat ze dachten dat ik af was gevallen.
Ik gloei nog steeds van dit complimentje.
Niet echt, ik kijk The Big Bang Theory.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is er sprakeloos van geloof ik.....
Niet genoeg helaas, de zon is weer weg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren zeiden mensen dat ze dachten dat ik af was gevallen.
Ik gloei nog steeds van dit complimentje.
Ik ook weer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer werken. On the plus side, de dagen gaan zo smerig hard dat ik voor ik het weet vakantie heb
.
Vakantiequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer werken. On the plus side, de dagen gaan zo smerig hard dat ik voor ik het weet vakantie heb
.
Nou ja, is toch aardig dat ie 't alsnog even komt zeggenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
Godver, 21/2 maand geleden de relatie uitgemaakt, krijg ik nu een berichtje van een collega; "Ik vond haar toch al niet zo goed bij je passen". Well, thanks for the heads up, bro
en nu alweer verliefd? snelle jelle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
Godver, 21/2 maand geleden de relatie uitgemaakt, krijg ik nu een berichtje van een collega; "Ik vond haar toch al niet zo goed bij je passen". Well, thanks for the heads up, bro
Dacht ik ook netquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
en nu alweer verliefd? snelle jelle.
Dat is snel inderdaad. Ik zou het niet kunnen, ik was na mijn laatste relatie pas na iets meer dan een jaar weer eens verliefd, maar wellicht heeft barb al veel eerder 'afscheid van de relatie' genomen? Dan is het niet zo vreemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie toentertijd gezegd dat het al tijden niet meer lekker liep, dus dan kan het emotioneel best al afgesloten zijn voor het hoge woord eruit komt. Toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is snel inderdaad. Ik zou het niet kunnen, ik was na mijn laatste relatie pas na iets meer dan een jaar weer eens verliefd, maar wellicht heeft barb al veel eerder 'afscheid van de relatie' genomen? Dan is het niet zo vreemd.
Dat kan niet? Het is niet alsof er sprake was van veel liefde de laatste maanden van de relatiequote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik pas 3 jaar na ex iets van een vlindertjequote:Op zondag 19 oktober 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is snel inderdaad. Ik zou het niet kunnen, ik was na mijn laatste relatie pas na iets meer dan een jaar weer eens verliefd, maar wellicht heeft barb al veel eerder 'afscheid van de relatie' genomen? Dan is het niet zo vreemd.
Stahp it!! Kan niet!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan niet? Het is niet alsof er sprake was van veel liefde de laatste maanden van de relatie
mwa, kapot zijn ligt eraan. als wat samz zegt dan zal dat wel meevallen. ik bedoel meer dat ie uberhaupt weer verliefd is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dacht ik ook netIk zou kapot zijn
en alleen op zoek naar neukertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |