Klopt, maar van hem verwacht je ook geen correcties op snelheid. Ik vond dat bij BMI altijd tegenvallen, die is eigenlijk ook best wel traag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen een speler met een beetje snelheid is hij kansloos.
Afgekeurd in de Jupiler League, Mathijssen houdt hem uit de wedstrijd, hoe doet ie dat...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mathijsen had die lange slungel van Heracles wel onder controle.
Nee, het ontlasten van de centrale defensie, rugdekking, snelheid, en zijn dreiging naar voren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het grootste voordeel aan Nelom is dat Mathijsen niet meer meedoet.
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je het nou over Nelom of over Immers? Hij is op beide toepasselijk namelijk
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*doorsnee feyenoordsupporter*
"Toeval, nee hoor, gewoon goed die Lex."
quote:
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...
Aah je bent Iron Man. Cool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.
Dacht 7 uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah je bent Iron Man. Cool.
Maar is het donderdag dan weer zo'n vroege wedstrijd? Kan ik weer de 1e helft in de auto volgen...
Idd 19:00 , heb het ff opgezocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Als dat al ruig is in jou ogen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Das wel een eind rijden van je werk dan..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Das wel een eind rijden van je werk dan..\
Of ben je chauffeur
Smartfoontje met Fox-Go, no problemo toch? Grquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Ahh het Europese parlement.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...
Jij ff blij dat we geen CL spelen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.
Dan had ik de tv in de kantine aangezetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ff blij dat we geen CL spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |