Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:12 schreef Synthercell het volgende:
Zwarte Piet eindconclusie: Zwarte Piet in een negatief daglicht zetten en labelen als racistisch draaide alleen maar om de meerderheid bevolking. En als je tot deze conclusie komt kan het zorgen voor een ontwaking in die meerderheid.
M.a.w de (dus revolutionaire) aanval op Zwarte Piet langs je heen laten gaan, want zulke aanvallen hebben een doel. Dat is je massaal in beweging zetten (emotie, strijd, verzet) en daardoor ontwaken op het moment dat je dit begint te zien.
Was 't maar zo, dan leverden ze nog eens een keer weer wat op in plaats van dat 't enkel wat kost.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze benaderen je alsof je zelf wat slaven op de boot naar the Americas hebt gezet.
Mooi (sommigen), handelbaarder?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso tot hun 35e best mooi en handelbaarder dan het indianenvolk en Portugeessprekenden in Zuid-Amerika.
Ik schreef dan ook handelbaarder dan bijvoorbeeld dames uit Ecuador, Peru, Bolivia, Brazilië.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Mooi (sommigen), handelbaarder?![]()
Latinas zijn echt het ergste van het ergste op het gebied van gedrag.
Wat voor verschillen zijn er dan?.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook handelbaarder dan bijvoorbeeld dames uit Ecuador, Peru, Bolivia, Brazilië.
Ik vind ze toch net iets redelijker, net wat minder explosief om onbenullige dingen en ze snappen ook wat beter hoe de wereld werkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat voor verschillen zijn er dan?.
Ik woon nu zelf in Miami en vind het allemaal maar een pot nat. Zelden dat er echt een aardige down to earth meid is. Meerendeel is helemaal vol van zichzelf en gemeen.
Julia is de reden waarom de mensen die zeggen dat het racisme is er een volwassenen probleem van maken terwijl het gewoon een ONSCHULDIG kinderfeestje is, maar vooral door blijven gaan hoor, maak de kindertjes maar aan het huilen en verneuk de traditie maar, applaus voor jezelf!quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Julia is een racist en ze verheerlijkt de slavernij
Ik moest vroeger huilen als ik Zwarte Piet zag. Niemand heeft de moeite genomen om ZP in de ban te doen naar aanleiding van mijn tranen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hebben jullie nu je zin???
Hoi iedereen. Dit is Julia. Julia is drie jaar. Julia moet huilen. Want Julia is bang voor gele KaasPiet. Julia wil Zwarte Piet. Want Zwarte Piet is lief. En KaasPiet is stom. Daarom moet Julia huilen. Hebben jullie nu je zin, Anousha, Sunny, Quinsy, Yvonne, Nadia of hoe al die ontaarde geschiedvervalsende viswijven bij de Volkskrant ook heten? Dat de tranen van de kleine Julia jullie voor de rest van jullie miserabele subsidieleventjes mogen achtervolgen. Leef ermee, stelletje kinderbeulen.
Komt omdat je blank bent, de jankende zwarten luisteren ze wel naar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moest vroeger huilen als ik Zwarte Piet zag. Niemand heeft de moeite genomen om ZP in de ban te doen naar aanleiding van mijn tranen.
Maar huilende kinderen zijn geen argument.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat je blank bent, de jankende zwarten luisteren ze wel naar.
Jij bent sowieso een jankerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moest vroeger huilen als ik Zwarte Piet zag. Niemand heeft de moeite genomen om ZP in de ban te doen naar aanleiding van mijn tranen.
Sowieso kinderen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar huilende kinderen zijn geen argument.
Sowieso kinderen
Dan weet je meteen waar je staat hè.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om volwassenen die zich drie weken per jaar weer even kind willen voelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sowieso kinderen?Waar gaat het hele feest om?
Julia is geindoctrineerd door haar ouder, dat is pas triest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hebben jullie nu je zin???
Hoi iedereen. Dit is Julia. Julia is drie jaar. Julia moet huilen. Want Julia is bang voor gele KaasPiet. Julia wil Zwarte Piet. Want Zwarte Piet is lief. En KaasPiet is stom. Daarom moet Julia huilen. Hebben jullie nu je zin, Anousha, Sunny, Quinsy, Yvonne, Nadia of hoe al die ontaarde geschiedvervalsende viswijven bij de Volkskrant ook heten? Dat de tranen van de kleine Julia jullie voor de rest van jullie miserabele subsidieleventjes mogen achtervolgen. Leef ermee, stelletje kinderbeulen.
Dikke middelvinger voor je!quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om volwassenen die zich drie weken per jaar weer even kind willen voelen.
Dit soort redenaties zijn pas triest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Julia is geindoctrineerd door haar ouder, dat is pas triest.
Groot kind gespot, mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dikke middelvinger voor je!
Jij denkt dat het een kind van drie jaar werkelijk iets kan schelen welke kleur zwarte piet heeft?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit soort redenaties zijn pas triest.
Huilende mensen zijn sowieso geen argument.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar huilende kinderen zijn geen argument.
Sowieso kinderen
Precies. De beslissing moet niet gemaakt worden op basis van wat huilende kleuters of huilende negers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huilende mensen zijn sowieso geen argument.
Die snapt maar 1 ding.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een kind van drie jaar werkelijk iets kan schelen welke kleur zwarte piet heeft?
Snoepgoed en cadeautjes!quote:
Vergeet heel die discussie even, jij gelooft dat een 3 jarige iets geeft om de kleur van een sprookjesfiguur die ze waarschijnlijk maar 1 keer gezien heeft?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit soort redenaties zijn pas triest.
Daar zit een kern van waarheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om volwassenen die zich drie weken per jaar weer even kind willen voelen.
Precies, eerder op de gemiddelde broodverdienende nuchtere Nederlander.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. De beslissing moet niet gemaakt worden op basis van wat huilende kleuters of huilende negers.
Mensen die niet werken dienen sowieso geen invloed te hebben op besluiten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, eerder op de gemiddelde broodverdienende nuchtere Nederlander.
En die willen ZP dus prima.
Ook weer waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die niet werken dienen sowieso geen invloed te hebben op besluiten.
Maar gelukkig ben jij tenminste altijd rationeel en genuanceerd en heb je daarom 0 notes en nooit een ban gehad.quote:
Nuance is voor homo's.quote:
Ik ben geen van beide.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij tenminste altijd rationeel en genuanceerd en heb je daarom 0 notes en nooit een ban gehad.
Zwarte piet is toch geen neger?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zwarte piet heeft de marathon van A'dam gewonnen zonder oorbellen , rode lippen en raar pakje.
Zat de politie hem achterna?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zwarte piet heeft de marathon van A'dam gewonnen zonder oorbellen , rode lippen en raar pakje.
Hij is wel een neger en geen neger, wel en geen slaaf, een demon, een slaaf, een Engel, een Turk en Italiaan en een zwarte Raaf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zwarte piet is toch geen neger?
Jij denkt dat deze hele discussie over een onschuldig kinderfeestje 1x ik in het jaar 3 weken zin heeft omdat volwassenen er een groot probleem van maken om een traditie en een kinderfeest te verneuken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een kind van drie jaar werkelijk iets kan schelen welke kleur zwarte piet heeft?
Een Moor en die zijn zo zwart als roet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zwarte piet is toch geen neger?
Eigenlijk is dat ook raar want we hebben tijden de Reconquista toch alle Mooren uit Spanje verjaagd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Moor en die zijn zo zwart als roet.
Maar dat slaat nergens op want Moren zijn geen negers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat 'ie zwart was vanwege roet uit schoorstenenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is Zwarte Piet wel een neger. Overigens wel een atypische neger.
Van de schoorsteen. En zwart als roet is niet inktzwart.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |