Ik draai nergens omheen. Je slaat simpelweg door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Negers worden geïmiteerd in dat spel.
Gewoon erkennen hoor. Niet er om heen draaien
Die pedo bisschop blijft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daarvan denk ik dat het aanpassen van Zwarte Piet geen verandering teweeg gaat brengen.
Domme juf in die link! In de zin van: ze denkt niet goed na.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij ook... je bent niet in staat in te zien dat het niet fatsoenlijk is mensen te imiteren en dat die collectieve imatieperiode mensen overlast geeft.
Je ziet ook niet dat die opmerkingen emoties bij mensen los maken.... het gevoel ongewenst te zijn, het gevoel apart te worden gezet, een beetje belachelijk te worden gemaakt.
Klopt ook dat sommige mensen doorschieten in die boosheid....Maar dat kan voorkomen worden zoals Tanja Jess het netjes vertelt:
https://www.facebook.com/video.php?v=1488139124796077
Dat iemand in het sinttheater perse een donkere huidskleur geschminkt moet hebben is echt niet relevant voor dat theater. Kinderen willen vooral snoepjes en kadootjes en de rest is flauwekul.
Tanja Jess, speelde ooit in GTST toch? Ze zal wel wat aandacht nodig hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Domme juf in die link! In de zin van: ze denkt niet goed na.
Jij slaat door ... je gaat ontkennen dat men een neger imiteert in die ZP-rol.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Je slaat simpelweg door.
Zwarte Piet is zwart, daarmee is het dan ook wel weer gezegd. Je slaat dus door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij slaat door ... je gaat ontkennen dat men een neger imiteert in die ZP-rol.
Nee, dat is niet zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Negers worden geïmiteerd in dat spel.
Gewoon erkennen hoor. Niet er om heen draaien
En terecht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja wat je ook vindt. Feit is nu wel dat het zal veranderen.
Kan dat treurige gedoe met die oude kerel op zijn schimmel in rare toga ook gelijk op de schop.quote:
Waarom is dat terecht?quote:
Ik ben hier gisteren op in gegaan, melting pots bestaan niet. Sociologen hebben ons wijs proberen te maken dat die bestaan maar de realiteit is dat je overal 1 dominante cultuur hebt. Hooguit krijg je diverse monoculturen bij elkaar, dat is bijv. het geval bij Chinatown in San Fransisco. Geen meltingpot, maar een Chinese wijk die omringd wordt door diverse autochtone wijken. Op microniveau kan je natuurlijk wel krijgen dat mensen van diverse culturen als het ware samensmelten, op macroniveau zal dat niet gebeuren, er zal altijd 1 dominante cultuur per gebied zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus de vraag. Hebben we een "melting pot" of een "salad bowl" in Nederland?
Zijn de vrouwen zo goed in Colombia?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klagen over tolerantie in Nederland is als klagen over vrouwen in Colombia, vlees in Argentinie en bier in Duitsland.
FYI: dat is heel iets anders dan klagen over vrouwen in Duitsland, vlees in Colombia en bier in Argentinie.
Die komen in TV programma's als vermist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 03:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen zo goed in Colombia?
Je langspeelplaat met leugens blijft hangen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij slaat door ... je gaat ontkennen dat men een neger imiteert in die ZP-rol.
Facist ben je, met je minderheid weg te zetten als untermensch. Je weet wie dat ook deed he?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:39 schreef Bluesdude het volgende:
Dat iemand in het sinttheater perse een donkere huidskleur geschminkt moet hebben is echt niet relevant voor dat theater. Kinderen willen vooral snoepjes en kadootjes en de rest is flauwekul.
Het zit je wel dwars volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Facist ben je, met je minderheid weg te zetten als untermensch. Je weet wie dat ook deed he?
Iedereen lijkt echt fan te zijn van Colombiaanse vrouwen om een of andere redenquote:Op maandag 20 oktober 2014 03:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen zo goed in Colombia?
Jonge waarschijnlijk, later krijgen ze snor en dikke reet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Iedereen lijkt echt fan te zijn van Colombiaanse vrouwen om een of andere reden
Het valt me gewoon op dat Bluesdude een duidelijk kenmerk maakt tussen Uber- en Untermenschen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars volgens mij.
Dat heeft hij geleerd van de anti-ZP-lobby. Zo gauw als je het niet met ze eens bent, ben je een racist en verheerlijk je de slavernij. Dat is zo ongeveer hun argument. Ze benaderen je alsof je zelf wat slaven op de boot naar the Americas hebt gezet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat Bluesdude een duidelijk kenmerk maakt tussen Uber- en Untermenschen.
Maar.. maar.. mijn moeder heeft helemaal geen snor en dikke reetquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jonge waarschijnlijk, later krijgen ze snor en dikke reet.
Ze zijn sowieso tot hun 35e best mooi en handelbaarder dan het indianenvolk en Portugeessprekenden in Zuid-Amerika.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Iedereen lijkt echt fan te zijn van Colombiaanse vrouwen om een of andere reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |