SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigthorsson is echt de beste speler van de eredivisie
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Andersen en Boilesen afschrijven is even debiel.
Dat gevoel heb ik ook idd..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet gewoon dat de 2de helft kut gaat worden als de 1ste helft goed was.
AZ gaat in elk geval heel vervelend spelen om de snelheid er uit te halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even onthouden deze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #fctwente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Mokotjo, Ebecilio, Ziyech, Corona, Castaignos en Miyaichi.
Wat een matig elftal is het toch.
Ik ben benieuwd wie het vuurwerk vanavond gaat brengenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #fctwente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Mokotjo, Ebecilio, Ziyech, Corona, Castaignos en Miyaichi.
Valt wel mee toch? Mokotjo, Ebecilio, Ziyech en Castaignos zijn prima spelers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vak Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het vuurwerk vanavond gaat brengen
Daar houdt het dan ook bij op. Matige buitenspelers, matige verdediging. Ik heb er nog niet van kunnen genieten dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mokotjo, Ebecilio, Ziyech en Castaignos zijn prima spelers.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar houdt het dan ook bij op. Matige buitenspelers, matige verdediging. Ik heb er nog niet van kunnen genieten dit seizoen.
Je loopt al dagen te blaten dat Twente overrated is, terwijl je gewoon weet dat het een pittige avond wordt. Eén van de lastigste uitduels deze competitie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg ik ergens dat Ajax nu met 10-0 gaat winnen?
Dan is dit een paradox.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg ik ergens dat Ajax nu met 10-0 gaat winnen?
Mijn topic over Bert van Oostveen werd met open armen ontvangen.quote:
Nog steeds ben ik er niet weg van? Ik heb nergens gezegd dat Ajax het niet moeilijk gaat krijgen. Ik zeg alleen dat ik ze niet leuk heb zien spelen, van wat ik heb gezien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je loopt al dagen te blaten dat Twente overrated is, terwijl je gewoon weet dat het een pittige avond wordt. Eén van de lastigste uitduels deze competitie.
Echt he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cillessen die een elleboog tegen zijn hoofd krijgt en meteen naar zijn been grijpt
Is het weer carnaval?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Er was vanmiddag zoeen kekke optocht van psv'ers in de stad. Met vuurwerk enzo. Was wel imponerend.
Haha.
March of madness?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Er was vanmiddag zoeen kekke optocht van psv'ers in de stad. Met vuurwerk enzo. Was wel imponerend.
Haha.
Haha nou ja de meeste mensen hebben toch wel een instinct om hun hersenen te beschermen en niet hun bovenbenenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he?Want als je met een elleboog geraakt wordt kan je geen pijn aan je been hebben.
En beschermen doe je door na afloop er naar toe te grijpen ofzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha nou ja de meeste mensen hebben toch wel een instinct om hun hersenen te beschermen en niet hun bovenbenen![]()
LOL
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik er niet weg van? Ik heb nergens gezegd dat Ajax het niet moeilijk gaat krijgen. Ik zeg alleen dat ik ze niet leuk heb zien spelen, van wat ik heb gezien?
Leer eens lezen.
Neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en rustig man.
Zoiets. Maar tegen carnaval kun ik me voorbereiden door eten in te slaan en de gordijnen een halve week dicht te houden. Nu hadden ze me 'by surprise' zullen we maar zeggen.quote:
Of hij geeft gewoon het relatieve niveau van Ajax toe. Net zo treurig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:45 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
En je zegt ook dat het allemaal 'niks speciaals' is, dus volgens jou zit leuk spelen er ook niet in. Ik vind Twente gewoon een uitgebalanceerd elftal, en dodelijker in de omschakeling dan bijvoorbeeld Ajax.
Heb je mazzel dat sherlock het niet doet anders pakte ik die quote er bij waarin je zegt dat je niet van voetbal houdt.quote:
Heb ik ff geluk dat dementie in de familie zitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat sherlock het niet doet anders pakte ik die quote er bij waarin je zegt dat je niet van voetbal houdt.
Dat had ik dan ook niet erg gevonden. Dat geef ik zelf ook nog wel eens toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of hij geeft gewoon het relatieve niveau van Ajax toe. Net zo treurig.
Waar zeg ik dat er niks speciaals is? Ze spelen gewoon laf op de counter terwijl ze dat niet nodig hebben. Ze hebben een gevaarlijk middenveld dat de nodige punten voor ze zal redden, maar van de verdediging en de buitenspelers in de aanval wordt niemand vrolijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:45 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
En je zegt ook dat het allemaal 'niks speciaals' is, dus volgens jou zit leuk spelen er ook niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tl;drquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er niks speciaals is? Ze spelen gewoon laf op de counter terwijl ze dat niet nodig hebben. Ze hebben een gevaarlijk middenveld dat de nodige punten voor ze zal redden, maar van de verdediging en de buitenspelers in de aanval wordt niemand vrolijk.
Ik had zeker meer van ze verwacht tegen bijvoorbeeld Feyenoord. 90 minuten laf counteren tegen een Feyenoord dat zichzelf toen aardig in de nesten had geholpen.
Verder haalden ze met geluk een puntje weg bij Cambuur, hadden ze het erg moeilijk tegen ADO, vergeten ze zichzelf te belonen voor een goede eerste helft in Breda. Ze hadden het lang moeilijk tegen een pover Utrecht. Hebben het lastig tegen met alle respect Go Ahead Eagles.
Tl;drquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er niks speciaals is? Ze spelen gewoon laf op de counter terwijl ze dat niet nodig hebben. Ze hebben een gevaarlijk middenveld dat de nodige punten voor ze zal redden, maar van de verdediging en de buitenspelers in de aanval wordt niemand vrolijk.
Ik had zeker meer van ze verwacht tegen bijvoorbeeld Feyenoord. 90 minuten laf counteren tegen een Feyenoord dat zichzelf toen aardig in de nesten had geholpen.
Verder haalden ze met geluk een puntje weg bij Cambuur, hadden ze het erg moeilijk tegen ADO, vergeten ze zichzelf te belonen voor een goede eerste helft in Breda. Ze hadden het lang moeilijk tegen een pover Utrecht. Hebben het lastig tegen met alle respect Go Ahead Eagles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter roze inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:52 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft Heracles witte uitshirts terwijl ze een wit-zwart thuisshirt hebben?
Wat een kleurloze club.
[..]Maat zegt schitterende goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt er echt kijk op wist je dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt er echt kijk op wist je dat?
Doe maar niet meer dan. Rare.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tchock, hoi. Ik post hier elke week eigenlijk.
https://vine.co/v/ObAJZbPFi0Hquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik maak straks wel als ik online kan terugspoelen.
Dat is de eerstequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
https://vine.co/v/ObAJZbPFi0H
Doe geen moeite.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.
Sooow, koekoek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
Dat hangt gelukkig niet van jou af.quote:
Nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
Dat accent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:56 schreef Fargo het volgende:
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.
SOOOOOOOOOWWWWWWquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
Die is ook al gepost.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dat is de 1ste? Ben wel benieuwd naar de andere
Dus vind je het niets speciaals. Heel lastig om toe te geven, dat begrijp ik wel...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een middenveld wat ze punten kan brengen? Wow.
Wat ben jij een enorme Calimero.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:59 schreef DeJori het volgende:
Alleen maar teleurstellingen tot nu toe. Belooft niet veel goeds voor Ajax straks...
Lijkt wel een PSV'er....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme Calimero.
Brabander hèquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:59 schreef DeJori het volgende:
Alleen maar teleurstellingen tot nu toe. Belooft niet veel goeds voor Ajax straks...
jup hier ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puntjes![]()
TUTUTUTUT MANU MANU
2.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup hier ookals w2 nu nog even 3x scoort.
3x sahar is mooier.quote:
Slechte voetballer, daar zaten ze bij FM2014 flink naast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap de algehele functie van Dijks in dit elftal niet.
FM zit er nooit naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slechte voetballer, daar zaten ze bij FM2014 flink naast.
Daar gaan mijn puntjes, dan maar hopen dat wuytens 3x scoort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Sahar eruit voor Cabral
Wat is streppel een domme idioot.
Heeft PSV al weer een counter gezet in eigen huis?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Ajax met geweldig positiespel.
Geweldig valt wel mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Ajax met geweldig positiespel.
Sinds de bekerfinale geen vuurwerk meer gezien van Ajax zijde, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig valt wel mee.
Maar ze proberen wel te voetballen iig, ja.
Niet doen met dat team.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig valt wel mee.
Andere teams proberen idd te handballen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig valt wel mee.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sinds de bekerfinale geen vuurwerk meer gezien van Ajax zijde, eerlijk gezegd
Haha goeiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere teams proberen idd te handballen.
Die gaan degraderen, daar durf ik wel geld op te zetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
Heracles hard op weg naar de Jupiler League.
Niet alle topclubs mogen winnen op 1 avond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:10 schreef Buitendam het volgende:
En nu achteroverleunend naar ajax kijken.
1e helft laten liggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze worden op het moment niet echt gevaarlijk meer.
Dat sowieso. Nog een half uur tot de aftrap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kijkt gekleurd naar wedstrijden? Natuurlijk, Den Haag zit in zijn bloed
Is dat een ziekte? Den Haag in je bloed?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kijkt gekleurd naar wedstrijden? Natuurlijk, Den Haag zit in zijn bloed
Manu is dan ook voor het eerst geselecteerd in mijn FOK managerteam. Dan moet je wel presteren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat Manu zijn kansen meteen afmaakt.
Met 2 goals tegen Heracles maak je wel erg veel indruk idd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord kampioenkandidaat nummer 1 op deze manier
Het enige wat ze nu nog kan tegenhouden is dikke vette pech en de KNJBquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
KNJB geeft die joden toch weer gelukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, net als AIDS en ook daar lijk je bewondering voor te hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat een ziekte? Den Haag in je bloed?
Niet alleen op deze manierquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Wijnaldum wordt niet gemist.quote:
AZ, FC Groningen, Ajax, FC Twente zijn het met je eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 2 goals tegen Heracles maak je wel erg veel indruk idd.
Neem aan dat je hem een note hebt gegeven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, net als AIDS en ook daar lijk je bewondering voor te hebben.
Zo die zit
Teams getraind door Sliske hebben vaak de gewoonte te choken in de tweede seizoenshelft. Ik zou me nog niet rijk rekenen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Had ie voor Jong Oranje ook moeten doen. Misschien speelt ie liever voor Ghana.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat Manu zijn kansen meteen afmaakt.
Mwhah, spel is goed, Feyenoord veruit de meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie, ook de minste tegengoals.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 2 goals tegen Heracles maak je wel erg veel indruk idd.
Bewondering voor een band != bewondering voor het privé leven van de leden van die band.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, net als AIDS en ook daar lijk je bewondering voor te hebben.
Zo die zit
Oh, ben wel benieuwd naar die statsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, spel is goed, Feyenoord veruit de meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie
Oh je was serieus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, spel is goed, Feyenoord veruit de meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie, ook de minste tegengoals.
Samen met Balo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had ie voor Jong Oranje ook moeten doen. Misschien speelt ie liever voor Ghana.
PizzaGeit heeft gymnasium gedaan dus ik dat hij wel weet hoe hij cijfers tevoorschijn moet toveren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben wel benieuwd naar die stats
https://decorrespondent.n(...)46231247360-4aeb16aaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben wel benieuwd naar die stats
En feyenoord heeft 0 kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Teams getraind door Sliske hebben vaak de gewoonte te choken in de tweede seizoenshelft. Ik zou me nog niet rijk rekenen.
Puntjes voor Rekik, niet zeuren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Narsigh die zijn aanval afbreekt om hands te claimen. WAAROM. Wat een teringwedstrijd
Weinig aan, Heracles is te slecht om er een echte wedstrijd van te maken. Feyenoord heeft een makkelijk avondje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Even kijken bij Feyenoord dan maar.
Na wedstrijden tegen een slechtdraaiend Groningen, een matig GAE, goed spel tegen Feyenoord en nu al 2-0 tegen Heracles.quote:
Bij de eerste stats gaat het al mis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)46231247360-4aeb16aa
ahaquote:De Verwachte Doelpuntverhouding
Tsjah, Ajax finaal weggespeeld, tegen Twente ook oppermachtig. Geeft vertrouwen, op termijn wordt zulk goed spel altijd beloond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na wedstrijden tegen een slechtdraaiend Groningen, een matig GAE, goed spel tegen Feyenoord en nu al 2-0 tegen Heracles.
Ik snap dat je dan wat overmoedig wordt;0.
Straks gaat mijn manager toch al naar de maan door Den Haagquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puntjes voor Rekik, niet zeuren.
Ah, ik dacht dat de beste club gewoon bovenaan stond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)46231247360-4aeb16aa
hahaquote:PSV had het moeilijk tegen het sterk spelende SC Cambuur – maar had het geluk dat het scoorde doordat de keeper van Cambuur uitgleed en dat een verdediger van Cambuur al in de eerste helft een rode kaart kreeg.
Een Twente dat Feyenoord het spel laat maken. Ja, dat zit er dan wel in. Ouweneeltje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Ajax finaal weggespeeld, tegen Twente ook oppermachtig. Geeft vertrouwen, op termijn wordt zulk goed spel altijd beloond.
Ja, gewoon doen. Ik plop straks een Kompaan open om naar ADO te luisteren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaat mijn manager toch al naar de maan door Den Haag
Zal ik mijn Oettinger anders toch maar even in Untappd zetten?
Ze hebben het niet meer in eigen hand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb niet het gevoeld dat Heracles kampioen wordt.
Mja, dat kan. Toch hebben zowel Twente als Ajax mij totaal nog niet kunnen overtuigen, zie PSV wel als grootste titelkandidaat maar daarna heeft Feyenoord m.i. de meeste kans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Twente dat Feyenoord het spel laat maken. Ja, dat zit er dan wel in. Ouweneeltje.
Guardadoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maher en Jetro waren de besten vandaag.
Nee hè? Iets zegt mij ook dat die jongens best wat extra spelers zouden kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb niet het gevoeld dat Heracles kampioen wordt.
Zelfs met 13 spelers winnen ze niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hè? Iets zegt mij ook dat die jongens best wat extra spelers zouden kunnen gebruiken.
Ik zou het doorgeven aan Smit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hè? Iets zegt mij ook dat die jongens best wat extra spelers zouden kunnen gebruiken.
Hendrix heerste over het middenveld en daarmee de beste en belangrijkste speler van AZ.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maher en Jetro waren de besten vandaag.
Wie Twente vooraf als titelkandidaat zou bestempelen, heeft poep in zijn ogen. Met zo'n verdediging (bijeengescharreld van wat subtoppers in de Eredivisie en wat speuren in Denemarken) en een matig aanvalletje zie ik ze niet als titelkandidaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Toch hebben zowel Twente als Ajax mij totaal nog niet kunnen overtuigen, zie PSV wel als grootste titelkandidaat maar daarna heeft Feyenoord m.i. de meeste kans.
juistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Hendrix heerste over het middenveld en daarmee de beste en belangrijkste speler van AZ.
Iedere voetbalkenner weet dat Toornstra beter is, probleem is dat Ziyech meer restwaarde heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ben zooooo blij dat we Toornstra hebben gekocht ipv Ziyech
Check. Alle tekens beschikbaar gebruikt voor de beschrijvingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen. Ik plop straks een Kompaan open om naar ADO te luisteren.
Beetje jammer dat juist hij zojuist mistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Mja, als Ajax dit seizoen kampioen wordt zou dat echt het 9e wereldwonder zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie Twente vooraf als titelkandidaat zou bestempelen, heeft poep in zijn ogen. Met zo'n verdediging (bijeengescharreld van wat subtoppers in de Eredivisie en wat speuren in Denemarken) en een matig aanvalletje zie ik ze niet als titelkandidaat.
Ajax draait altijd matig aan het begin van het seizoen omdat Drank dan niet het juiste elftalletje neer kan leggen omdat hij geen gevoel voor kwaliteit heeft. Al baart mij het wel wat zorgen dat de 6-positie nog wat problemen ondervindt.
Bedankt Harrytwitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 20:21:16PSV laat zien dat ze echt trek hebben in de titel! #psvaz reageer retweet
Ziyech gaat wel scoren tegen Ajax.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Als je dat echt vindt kun je net zo goed de weddenschap aangaan dat je hier nooit meer post als Ajax kampioen wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, als Ajax dit seizoen kampioen wordt zou dat echt het 9e wereldwonder zijn
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ziyech gaat wel scoren tegen Ajax.
Mag ik hopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Harrytwitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 20:21:16PSV laat zien dat ze echt trek hebben in de titel! #psvaz reageer retweet
Nah, je weet nooit wat de KNJB in petto heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je dat echt vindt kun je net zo goed de weddenschap aangaan dat je hier nooit meer post als Ajax kampioen wordt.
Liefquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check. Alle tekens beschikbaar gebruikt voor de beschrijving
Dat is hem geraden. Ik ben inmiddels al ver uit de top100 gezakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 09:20:00.@fcgroningen deed dit seizoen de minste doelpogingen, @Feyenoord de meeste: http://t.co/ur2InvX7Cm reageer retweet
De goede statstwitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 09:26:10.@Feyenoord onderneemt niet alleen de meeste doelpogingen, maar hoeft er ook de minste toe te staan: http://t.co/RlDXgVNK34 reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil jullie trouwens de rode kaart bij Galatasaray - Fenerbahçe niet onthouden
http://gfycat.com/ObviousPartialHuemul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil jullie trouwens de rode kaart bij Galatasaray - Fenerbahçe niet onthouden
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je ook die van Melo tegen Arsenal? Was veel erger.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is volgens mij al ergens gepost, kan zo wel ff mooie cap makenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
![]()
had je die wesley goals nog gecapped?
auw jonge wat doe je xDquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, van jou.
hahaha daar had ik je tuk!
Je hebt de topvorm vroeg te pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, van jou.
hahaha daar had ik je tuk!
Ik heb die wedstrijd niet gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je ook die van Melo tegen Arsenal? Was veel erger.
Hey, nu tenminste een keeper die er beter mee om gaat dan Muldertjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord en standaardsituaties tegen
Moet je een keer opzoeken op youtube, Dat was echt een aanslagquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt de topvorm vroeg te pakken
Vermeer gaat Nederland naar Frankrijk helpen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, nu tenminste een keeper die er beter mee om gaat dan Muldertje
Voor mensen die de dominantie van feyenoord nog wilden zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef hhh38 het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 09:20:00.@fcgroningen deed dit seizoen de minste doelpogingen, @Feyenoord de meeste: http://t.co/ur2InvX7Cm reageer retweet
De goede statstwitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 09:26:10.@Feyenoord onderneemt niet alleen de meeste doelpogingen, maar hoeft er ook de minste toe te staan: http://t.co/RlDXgVNK34 reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mensen die de dominantie van feyenoord nog wilden zien.
Heeft hij een rijbewijs voor een bus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer gaat Nederland naar Frankrijk helpen.
Ach, PSV staat bovenaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Nee. Met zijn alle op de Harley.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft hij een rijbewijs voor een bus?
Bijna dubbele aantal doelpogingen tegen en maar 1 tegengoal meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mensen die de dominantie van feyenoord nog wilden zien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Zuivere penalty onthouden voor Feyenoord.
Gras is groen.
Was geen hands man, niets aan de handquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Gras is groen.
Leuken plaatje rené.quote:
Uh als ze dit doorzetten staat PSV nog steeds bovenaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd als ze dit doorzetten
Doelpogingen zijn altijd een beetje misleidend. Dat stuiterballetje van Gudelj waarvan werd gezegdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef hhh38 het volgende:
is net zo goed één doelpoging als de kans van Kazim tegen Ajax die op de lat ging. Ploegen die heel vaak van afstand schieten hebben ook veel meer doelkansen dan ploegen die veel in de zestien combineren - terwijl dat niets hoeft te zeggen over het aantal doelpunten of hoe gevaarlijk ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Om dit schot lacht Zoet.
Heel hard.
Ik snap na al die jaren nog altijd niet waarom jij lol haalt uit het bewust voor lul zetten van jezelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Gras is groen.
Hoe kom je hier nou weer bijquote:
Je kunt veel van Stijn zeggen maar liegen doet hij niet. Papzak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |