Halloumi met saladequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Crip het volgende:
Wie weet iets lekkers maar gezond voor avondeten. Ik crave echt pizza maar ik ga het niet eten. ;c
Ben je serieus? Is fucking lekker. Hoe bereid je het voor?quote:
Vind dat wat vreemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:09 schreef De_Guidance het volgende:
Een hele goede vriendin van mij heeft twee pa's (gay) en een moeder (een manloze en kindloze vriendin van hun).
Ze kregen samen 4 kids. Doordeweeks bleven ze bij ma en woensdag en weekend bij pas.
Zijn hele normale mensen geworden die op uni zitten alle 4.
Ik heb dat in een broodje gehad.. was volgensmij gefrituurd of gebakken..zat crispy shit omheen. Echt smaakloos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je serieus? Is fucking lekker. Hoe bereid je het voor?
Je moet het beetje bakken in een pan. En dan gewoon samen met je salade eten. Echt fucking lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb dat in een broodje gehad.. was volgensmij gefrituurd of gebakken..zat crispy shit omheen. Echt smaakloos.
Ik doelde op mannen en kids.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uitkomst als je geen heteroman in je leven wil maar wel kinderen.
Je hoeft niet psychologisch in orde te zijn om op uni te zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:09 schreef De_Guidance het volgende:
Een hele goede vriendin van mij heeft twee pa's (gay) en een moeder (een manloze en kindloze vriendin van hun).
Ze kregen samen 4 kids. Doordeweeks bleven ze bij ma en woensdag en weekend bij pas.
Zijn hele normale mensen geworden die op uni zitten alle 4.
Klopt. Zie WO'ers die Sharia willen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hoeft niet psychologisch in orde te zijn om op uni te zitten.
Ben jij een Moslim?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt. Zie WO'ers die Sharia willen.
ZIT LUIZENBLOED IN.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Crip het volgende:
Sucuk heb ik nu ook super erg zin in. Dayum.
Daarom zelf makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja?
Maja, ik heel veel snoep en koeken ook. Roze koek etc.
Dat is een simpele vraag als je denkt dat er maar 1 juiste interpretatie mogelijk is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet om daarover te oordelen. Ik vraag jou of je Moslim bent of niet, simpele vraag.
Dit gaat geen discussie worden, ik ga niet in discussie met mensen die doelloos om het punt heen lullenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is een simpele vraag als je denkt dat er maar 1 juiste interpretatie mogelijk is.
Dit gaat een lame ass discussie worden trouwens.
Dude. Beschouw jij jezelf als moslim? Hoe easy wil je het hebben? Ja. Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is een simpele vraag als je denkt dat er maar 1 juiste interpretatie mogelijk is.
Dit gaat een lame ass discussie worden trouwens.
Dat is al een betere vraag. Moment.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Beschouw jij jezelf als moslim? Hoe easy wil je het hebben? Ja. Nee.
Crip, koeken
Dag meid. Have fun in de keuken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit gaat geen discussie worden, ik ga niet in discussie met mensen die doelloos om het punt heen lullen
Mn maag kan er niet tegen dus skip ik dat altijd. Voel me vies er na.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:29 schreef Crip het volgende:
Stim da's sws lekkerder. Maar sucuk is gewoon zo lekker.. koop het maar eens in de zoveel tijd btw daar zitten zo veel verzadigde vetten in en 1 stukje is al bijna 400 kcl ofzo. Als ik het koop dan is zo'n pak kapot snel op.
[Kaaskop modus]quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder heeft beghrir gemaakt. Must.. resist..
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
[Kaaskop modus]
Hmmmm, pannenkoeken!
[/kaaskop]
Mijn maag kan er wel tegen, maar vaak denk ik achteraf ook van waarom heb ik dit gegeten...quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn maag kan er niet tegen dus skip ik dat altijd. Voel me vies er na.
Ik at het vroeger met pide en wat mayo. Achteraf idd altijd: niye yedim.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn maag kan er wel tegen, maar vaak denk ik achteraf ook van waarom heb ik dit gegeten...
10 jaar geleden ofzo ook een keer met mijn neef besloten om middernacht ieder een half brood sucuk met mayo en ketchup te eten. Heb tot de volgende morgen boven de emmer gehangen...quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik at het vroeger met pide en wat mayo. Achteraf idd altijd: niye yedim.
Word er misselijk van. Snap niet zo waarom.
Ik zie dit echt voor me.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
10 jaar geleden ofzo ook een keer met mijn neef besloten om middernacht een half brood sucuk met mayo en ketchup te eten. Heb tot de volgende morgen boven de emmer gehangen...
Boeie wat de rest zegt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef De_Guidance het volgende:
Als je met islam bedoelt: de huidige versie die is gekaapt door de 4 soennitische leerscholen, danwel sjieeten of wahabbieten. Met vaststaande regels als een kookboek, honderden jaren later vastgelegd, vol onbetrouwbare overleveringen, dan nee.
Als je bedoelt, een filosofie die het Godsbeeld combineert met leringen van bvb Avverroes (die ook een syncretie maakte met Aristoteles) danwel huidige islamitische Koranisten als Irshad Manji (die ook sommige teksten in de Koran ter discussie durven te stellen. Dan zou ik wel moslim kunnen zijn ja.
Maar ik denk dat de overgrote meerderheid van de moslims dat niet meer als moslim ziet.
Jij snapt mequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
10 jaar geleden ofzo ook een keer met mijn neef besloten om middernacht ieder een half brood sucuk met mayo en ketchup te eten. Heb tot de volgende morgen boven de emmer gehangen...
Lekker zijn die jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in gevulde courgette of aubergine eigenlijk.
Jij hebt wel geluk dat Muharrem lekker in het najaar valt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie wat de rest zegt.
Ik ga volgende week vasten. Vasten de sjiieten hier dan ook vroeg ik me af?
Zonder kaas is het ook niet lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Met geraspte kaas erover heen. Echt züchtig.
Ik niet. Maar veel mensen doen het wel ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie wat de rest zegt.
Ik ga volgende week vasten. Vasten de sjiieten hier dan ook vroeg ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |