Fatsoenlijk trouwen? Kun je ook onfatsoenlijk trouwen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
Word tijd dat jullie eens fatsoenlijk gaan trouwen.
Dan zet je me op een plek met allemaal jongerds? Nee joh gekkerdquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook nog altijd conciërge worden op een kostschool en daar de Hafize Stimo Ana van de kinders worden.
[ afbeelding ]
In een bejaardentehuis dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zet je me op een plek met allemaal jongerds? Nee joh gekkerd
Is zij nu een groene banaan of een gele?quote:
Als je na je 20ste nog ongehuwd bent, ben je onfatsoenlijk bezig. Weet je prima zelf ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fatsoenlijk trouwen? Kun je ook onfatsoenlijk trouwen?
Breng de familie eer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
Word tijd dat jullie eens fatsoenlijk gaan trouwen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook nog altijd conciërge worden op een kostschool en daar de Hafize Stimo Ana van de kinders worden.
[ afbeelding ]
Groen. Ze is nog niet rijp.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zij nu een groene banaan of een gele?
Huw je zusje uit aan een Armeense neger en vraag een oude tante of het een fatsoenlijk huwelijk isquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fatsoenlijk trouwen? Kun je ook onfatsoenlijk trouwen?
Nope.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Zouden jullie adopteren als kinderen krijgen via de gangbare wegen niet mogelijk blijkt?
Neequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Zouden jullie adopteren als kinderen krijgen via de gangbare wegen niet mogelijk blijkt?
Draagmoeder (die bij de opvoeding wordt betrokken) liever.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom trouwen. Schijnhuwelijk enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben schande voor de familie.
Op zich wel een uitkomst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom trouwen. Schijnhuwelijk enzo.
Ja. Maar geen chinees.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja. In sha Allaah.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maak bloemkool pizza.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Crip het volgende:
Wie weet iets lekkers maar gezond voor avondeten. Ik crave echt pizza maar ik ga het niet eten. ;c
hiiiiiiiiihquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Huw je zusje uit aan een Armeense neger en vraag een oude tante of het een fatsoenlijk huwelijk is
Bloemkoolpizza?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Crip het volgende:
Wie weet iets lekkers maar gezond voor avondeten. Ik crave echt pizza maar ik ga het niet eten. ;c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |