Wat ga je bitchen kiz. Mi gadoooo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo verveelt zich weer, vandaar...
Wijvenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Jullie moeten geen zure mannenhaters worden hè. Er zijn goede en slechte mannen en goede en slechte wijven.
bij = ben jijquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil wel happen maar snap je zin niet?
Sommige dingen zijn waar sommige dingen niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:44 schreef De_Guidance het volgende:
Ik hoorde dat velen denken dat jij verhalen verzint Stimo.
Wil je reageren op deze aantijgingen ?
Haha Stimo blijft altijd man.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn waar sommige dingen niet.
Dit wel.
Voortaan val ik op ouder. Maar die zijn niet aantrekkelijk, dus word ik zo een vrouw die altijd man en kindloos blijft.
Independent tochhhhh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha Stimo blijft altijd man.
En kindloos.
Gecmis olsun.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit wel.
Voortaan val ik op ouder. Maar die zijn niet aantrekkelijk, dus word ik zo een vrouw die altijd man en kindloos blijft.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha Stimo blijft altijd man.
En kindloos.
Aiiit welcome to the club baciiiquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit wel.
Ik ben lief en doe dat nietquote:
Ne clubu lan. Jij bent jonger en nog versquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aiiit welcome to the club baciii
Je kunt ook nog altijd conciërge worden op een kostschool en daar de Hafize Stimo Ana van de kinders worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit wel.
Turkse potten met lage stemmen en jassen van eckt Turks lederquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen zijn echt losers ama ja.
Vrouwen
Jij danquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
Word tijd dat jullie eens fatsoenlijk gaan trouwen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse potten met lage stemmen en jassen van eckt Turks leder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |