SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Extreem humoristische TT.
Hopelijk spelen jullie de pannen van het dak daar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik voorspel een late treffer van Sigthorsson. Een vuurpijl die via het dak van de goal erin gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Extreem humoristische TT.
Hopelijk spelen jullie de pannen van het dak daar.![]()
![]()
Hilarischquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een late treffer van Sigthorsson. Een vuurpijl die via het dak van de goal erin gaat![]()
90+1, beetje op z'n Duits.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een late treffer van Sigthorsson. Een vuurpijl die via het dak van de goal erin gaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij zitten vol goede grappen.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat we over twee jaar samen een voorstelling kunnen maken en dan door de Overijsselse steden touren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zitten vol goede grappen.![]()
Maar goed. Twente uit, zeg het maar jongens.
PSV thuis was al zwaar zat en die kunnen er he-le-maal niets van, dus ik denk dat dit nog best lastig gaat worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op zondagmiddag mag je geen bier van mama?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
Zal wel weer een verschrikkelijke wedstrijd worden, gelukkig is het zaterdagavond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dat Twente maar niks. Alleen een leuk middenveld maar daar houdt het mee op.
Corona en Miyaichi op de flanken, wow jongens!!! Die verdediging is ook vrij treurig, maar ja.![]()
Jawel maar met een kater vind ik dat niet zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zondagmiddag mag je geen bier van mama?![]()
Dit, ik ben het vertrouwen een beetje kwijt. Ook het constante opstellen van Siggy door Frank doet mijn hoop niet veels goed. Ik denk dat we lastige weken tegemoet gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:04 schreef _pieterpost het volgende:
Gaat hem neit worden vanavond. 2-0 Twente
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik ben bang van niet.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Misschien is het wel goed als Ajax vanavond verliest en Sigthorsson twee kansen voor open doel mist. Misschien dan, MISSCHIEN!!, ziet Frank dan in dat onze IJslander er geen reet van kan...
Hup Milik![]()
![]()
Milik is niet heel veel beter dan Siggy, als die dat al uberhaupt is. Hij heeft echter wel veel meer potentie, gewoon opstellen dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien is het wel goed als Ajax vanavond verliest en Sigthorsson twee kansen voor open doel mist. Misschien dan, MISSCHIEN!!, ziet Frank dan in dat onze IJslander er geen reet van kan...
Hup Milik![]()
![]()
Het is nooit goed als Ajax verliest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hup MilikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Ajax A1 eenvoudig langs Brabant United
Ajax A1 heeft de uitwedstrijd tegen Brabant United met 0-4 gewonnen. Ashraf El Mahdioui, Adham El Idrissi (2x) en Pelle Clement maakten de goals. Een prima zege, zo drie dagen voor de topper in de UEFA Youth League tegen Barcelona.
,,Het was niet heel sprankelend", zei coach Frank Peereboom. ,,Maar voor de fase waarin we nu zitten, denk ik dat we heel tevreden kunnen zijn. Met het oog op dinsdag hebben we Donny van de Beek vandaag rust gegeven. Vaclav Cerny en Abdel Nouri hebben ook geen volle wedstrijd gespeeld. Ondanks die aanpassingen in het team, boeken we een relatief eenvoudige zege."
Bij rust stond Ajax al met 0-2 voor. Ashraf El Mahdioui opende binnen tien minuten de score met een afstandschot. In de 34e minuut maakte Adham El Idrissi op aangeven van Vince Gino Dekker de 0-2. Twintig minuten voor tijd werd Abdelhak Nouri in het veld gebracht en hij liet alvast zien in goede vorm te steken voor 'Barça-uit'. Eerst stuurde hij El Idrissi weg, die de 0-3 maakte. En ook bij de 0-4 van Pelle Clement, was de voorbereiding van Nouri. ,,Zijn rendement wordt steeds hoger", zegt Peereboom. ,,Niet alleen bij ons, maar ook bij Oranje. Hij scoort meer en geeft steeds vaker beslissende assists."
Ajax A1 reist maandag met een goed gevoel af naar Catalonië voor de UEFA Youth League-wedstrijd tegen Barcelona. Peereboom ,,Ik denk dat we kwalitatief een heel goede groep hebben. Barcelona is een voetballende tegenstander, die zich voor eigen publiek graag wil laten zien. Maar dat ligt ons juist wel goed. Dan krijg je de ruimte om kansen te creëren. Wij houden vast aan onze eigen filosofie en willen ons eigen spel spelen. We willen met iets thuiskomen, het liefst met drie punten."
Scoreverloop: 8. Ashraf El Mahdioui 0-1, 34. Adham El Idrissi 0-2, 75. Adham El Idrissi 0-3, 86. Pelle Clement 0-4
Ajax A1: Stan van Bladeren; Damil Dankerlui, Terry Lartey Sanniez, Leon Bergsma, Mauro Savastano; Melvin Vissers (70. Abdelhak Nouri), Ashraf El Mahdioui (Shaquill Sno), Vaclav Cerny (46. Ezra Walian); Pelle Clement, Adham El Idrissi, Vince Gino Dekker.![]()
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:34Bij Ajax Viergever linksback, Serero, Andersen Klaassen op het middenveld, voorin Schone, Sigthorsson en Kishna. reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:29 schreef Fargo het volgende:
Wij maar moeilijk doen hier over de spitspositie, en dan gewoon lezen dat Andersen weer speelt...![]()
![]()
Jij bent nooit kritisch over spelers van Ajax?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit topic het kampioenschap spelers afschrijven?![]()
Dit dus:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:34Bij Ajax Viergever linksback, Serero, Andersen Klaassen op het middenveld, voorin Schone, Sigthorsson en Kishna. reageer retweet
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever; Serero, Klaassen, Andersen; Schöne, Sigthorsson, Kishna![]()
![]()
Wel als die ongesteld isquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jij bent nooit kritisch over spelers van Ajax?RED ONS HENNIEGOD![]()
Helaas moet ik deze wedstrijd ook weer missen. Ik snap dat het op zaterdag is ivm met wedstrijd van dinsdag. Maar ik vind het wel zeer jammer
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Meestal over de trainer, Ajacied422 riep in 2012 al dat Frank moest oprotten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jij bent nooit kritisch over spelers van Ajax?![]()
Een onvervalste kennerT dus!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meestal over de trainer, Ajacied422 riep in 2012 al dat Frank moest oprotten.![]()
Iig geen boilesen om aan te ergerenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Barca zit weer lekker te spelen trouwens, lijken in vorm te zijn. Dat spitsje is wel een aardige speler daar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima dat Serero speelt als verdedigende middenvelder, deed het prima in de 2e helft tegen PEC.
Ben niet echt blij met Viergever als linksback, had Riedewald niets geweest ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar denken ze in Kerkrade anders over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Riedewald is geweldig in vorm maar dat is ook geen linksback.
Maar je hebt gelijk, een echte linksback is het niet. Maar toch zie ik 'm daar liever dan Viergever.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In Kerkrade zien ze hem als spits inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar denken ze in Kerkrade anders over.
Maar je hebt gelijk, een echte linksback is het niet. Maar toch zie ik 'm daar liever dan Viergever.![]()
Een stel bejaarden toont meer pit dan deze zaad elf. 2 lichtgewichten op het middenveld en 3 homo's achterinNarf!![]()
inderdaad, deze kk ellende is toch niet meer te redden.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef badschaap het volgende:
en vooral niemand kopen hoor overmarsje!
#exitovermars![]()
![]()
Laten we dat nou eens niet overlaten aan Overmersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef badschaap het volgende:
en vooral niemand kopen hoor overmarsje!
#exitovermarsRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat een van ons in deze elf niet zou opvallen.
Siggy komt steeds een bal halen om er vervolgens mee terug te lopen en dan de bal weer terug te spelen naar eigen helftGeen speler durft of kan nog een actie maken zo lijkt het.
Er zit weer geen voetbal in en laat staan een stijgende lijn.Narf!![]()
ze vrezen milik vooral maar die speelt toch nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Barcelona Barcelona Moisander komt eraan![]()
Beven als Siggy gaat lopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze vrezen milik vooral maar die speelt toch nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt ook totaal geen gevoel dat ze opeens goed gaan combineren en scoren.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt ook totaal geen gevoel dat ze opeens goed gaan combineren en scoren.
bij sigthorsson voel je dat het elk moment kan komen![]()
Beste spelers aan Ajax zijde Klaassen en Siggy. Moisander wederom drama, hopelijk kun je die nog verpatsen in de winterstop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Twente stelt ook niet veel voor, zonde als je hier van zou verliezen. Maar ja, als je geen kansen creeert...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Twente probeert het niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Twente stelt ook niet veel voor, zonde als je hier van zou verliezen. Maar ja, als je geen kansen creeert...RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk doet De Boer een Van Gaaltje in de rust. Want dit is gewoon weer een sportief dieptepunt en dan zijn we pas halverwege.![]()
Been een beetje bang voor dinsdag eerlijk gezegd. Als ik Barca zie zo zie tikken dan ben ik al blij als Ajax het onder de 5 houdt (met deze vorm / kwaliteit bij Ajax).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onder de vijf? Zou knap zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:35 schreef Pedroso het volgende:
Been een beetje bang voor dinsdag eerlijk gezegd. Als ik Barca zie zo zie tikken dan ben ik al blij als Ajax het onder de 5 houdt (met deze vorm / kwaliteit bij Ajax).
Al vind ik dat Van Rhijn het verdedigend prima doet![]()
Dit gaat geen plezierig seizoen worden. Zeker als vaste krachten als Moisander zo verzaken. Veltman doet het goed maar het is dweilen met de kraan open als je deze Moisander naast je hebt staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die bakt er werkelijk geen ene kloot meer van inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen plezierig seizoen worden. Zeker als vaste krachten als Moisander zo verzaken. Veltman doet het goed maar het is dweilen met de kraan open als je deze Moisander naast je hebt staan.![]()
Jan Joost denkt dat Frank iets gaat doen in de rustzeggen dat ze domineren en dat Twente geen kans krijgt zeker
![]()
Altijd op mute zetten als die gek aan het woord komtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
Jan Joost denkt dat Frank iets gaat doen in de rustzeggen dat ze domineren en dat Twente geen kans krijgt zeker
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zonde, een topper is het nooit geweest en zal het nooit worden maar was voorgaande jaren wel vrij vast in zijn spel. Nu is het één brok onrust achterin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die bakt er werkelijk geen ene kloot meer van inderdaadAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lol, iedereen krijgt vele kansen, en Moisander die juist heel lang stabiel is geweest moet er al snel uit worden gehaald.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Inderdaad. Denswil mag van mij naast veltman komen te staan![]()
Och, er komt weer een goede generatie aan bij Ajax. Een keer geen kampioen is op zich geen ramp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
Geen aankopen doen gaat goed met deze jongens gr gr Overmars.
Nu Barca pakkie geven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deze selectie staat als een huis.
En dan zijn er nog legio jeugdspelers die aan de deur kloppen. Bijv. Riedewald die héél dichtbij een basisplaats is en Zivkovic bij wie het kwartje onlangs viel.![]()
![]()
Dat zeiden jullie 5 jaar geleden ook over Anderson, Boilessen enzovoort. Laatste topper is al jaren terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, er komt weer een goede generatie aan bij Ajax. Een keer geen kampioen is op zich geen ramp.![]()
okquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie 5 jaar geleden ook over Anderson, Boilessen enzovoort. Laatste topper is al jaren terug.![]()
Milikgod die graag wil dat Ajax hem koopt, ondanks het geringe aantal minuten dat Frank hem laat maken.Ja, en Erikson en Fissher. En die Sererro zou ook al zo'n geweldenaar worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie 5 jaar geleden ook over Anderson, Boilessen enzovoort. Laatste topper is al jaren terug.![]()
Hopelijk scoort twente nog een keer of 26 en dan met 0-50 verliezen van barca, misschien valt bij frank & marc dan een keertje het kwartjehhhhh![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie 5 jaar geleden ook over Anderson, Boilessen enzovoort. Laatste topper is al jaren terug.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit is de sterkst mogelijke formatie.quote:
En Sigthorsson is natuurlijk een spits die in een wedstrijd moet groeien.![]()
Met dit dramatische voetbal valt Siggy niet per se iets te verwijten. De stand zou hetzelfde zijn als Milik de eerste helft had gespeeld.![]()
Nee, maar heeft ook een aflopend contract enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, iedereen krijgt vele kansen, en Moisander die juist heel lang stabiel is geweest moet er al snel uit worden gehaald.
Misschien is denswil dan niet helemaal een goed idee met dat argument![]()
![]()
We kunnen gewoon niet verdedigen en de middelmaat die we kopen met ons goede beleid voegt niets toe.AFCA
ging echt goed hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:52 schreef Gruisman het volgende:
Eerste helft gemist. Hoe kut was het?RED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthorsson draaide net op drie vierkante meter, gaat steeds beterHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ballen schieten ook nog maar 2 meter van zijn voet in plaats van 3. Het vertrouwen betaalt zich uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef Catch22- het volgende:
Sigthorsson draaide net op drie vierkante meter, gaat steeds beterSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
L'Amiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoesen weg en Serero out, wie moet nu scoren tegen Barcelona![]()
Castaignquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U kunt nu uw antwoord geven. Welke naam staat hier?
DosAFCA
mobiel typo krijg ebolaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Castaignos sukkelDas toch een os jonge
AFCA
zn derde been niequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef 16meter het volgende:
wat een ecto is die serero ook
beentjes van een 12-jarigeAFCA
Vind het meer een Schotse Hooglanderquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Castaignos sukkelDas toch een os jonge
![]()
Ja CR7 ook maar die kwam helaas niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Burrito het volgende:
Tis wel duidelijk dat Ziyech erg welkom was geweest bij Ajax. Zonde
gr gr![]()
Zo'n jonge creatieveling hadden we inderdaad wel kunnen gebruiken. Dat stel statische prutsers op het middenveld nu maakt je geen kampioenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:24 schreef Burrito het volgende:
Tis wel duidelijk dat Ziyech erg welkom was geweest bij Ajax. Zonde![]()
Bij vlagen was het in de 2e helft best wel redelijk. Had meer ingezeten.
Maar uiteindelijk kan ik met een punt wel leven.
Vanaf nu tot aan de winterstop kan Ajax zijn slag slaan tegen de mindere goden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mokotjo halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaat de transfermarkt weer open ?![]()
Goede tweede helft. Had meer ingezeten.
Eerste helft daarentegenniets gecreëerd en kwamen zelfs niet over de middellijn.
![]()
Blij zijn met het ene puntquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:36 schreef coronatus het volgende:
Ajax mist kwaliteit, mogen blij zijn met die ene punt.. Ga lekker wakvissen met een eskimo in Alaska.
![]()
Wie wil je halen dan ? Mokotjo, Ziyech ? Vandaag ook totaal onzichtbaar, zijn leuke spelers voor de subtop maar zouden bij Ajax ook niet slagen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaat de transfermarkt weer open ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
komt wel goed dit, genoeg goeie dingen gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Bij vlagen was het in de 2e helft best wel redelijk. Had meer ingezeten.
Maar uiteindelijk kan ik met een punt wel leven.
Vanaf nu tot aan de winterstop kan Ajax zijn slag slaan tegen de mindere goden.![]()
2de helft was in ieder geval een stuk beter dan de eerste. Twente kan lekker tikken trouwens.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Knap afgemaakt welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef 16meter het volgende:
Sigthorsson wel weer z'n goaltje meegepikt.
Eerste helft vooral slordig, maar zoveel beter was Twente ook niet btw.![]()
GAE thuis
Dordt thuis
Cambuur uit
Heerenveen thuis
ADO uit
FC Utrecht thuis
Willem II thuis
Excelsior uit
5 thuiswedstrijden van de 8 tot de winterstop, niks mis mee.![]()
Siggy was ook niet slecht verder, balvast ook. Is wel is anders geweest.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pff, wie is de sterspeler van Ajax dan?!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blij zijn met het ene punt. Ga lekker wakvissen met een eskimo in Alaska.
![]()
Alleen Cambuur uit zie ik als moeilijk. De rest moet je winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE thuis
Dordt thuis
Cambuur uit
Heerenveen thuis
ADO uit
FC Utrecht thuis
Willem II thuis
Excelsior uit
5 thuiswedstrijden van de 8 tot de winterstop, niks mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen of Schonequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef coronatus het volgende:
[..]
Pff, wie is de sterspeler van Ajax dan?!![]()
Wel een laffe instelling. Tot de 1-0 goed voetballen. Daarna kakken ze volledig in en pas na de 1-1 geven ze weer energie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Againzender het volgende:
2de helft was in ieder geval een stuk beter dan de eerste. Twente kan lekker tikken trouwens.Mee eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Siggy was ook niet slecht verder, balvast ook. Is wel is anders geweest.![]()
![]()
Mee eens inderdaad. Misschien kan Heerenveen moeilijk worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen Cambuur uit zie ik als moeilijk. De rest moet je winnen.![]()
Krijg je dit weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef coronatus het volgende:
[..]
Pff, wie is de sterspeler van Ajax dan?!. Deze redenatie is te kansloos voor woorden.
![]()
wie krijgt psv nog?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE thuis
Dordt thuis
Cambuur uit
Heerenveen thuis
ADO uit
FC Utrecht thuis
Willem II thuis
Excelsior uit
5 thuiswedstrijden van de 8 tot de winterstop, niks mis mee.![]()
Why, omdat het een feit is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je dit weer. Deze redenatie is te kansloos voor woorden.
Constant die tikkie terug na Cillessen en vervolgens die lange bal..![]()
FC Utrecht uitquote:
ADO Den Haag thuis
Heracles uit
FC Groningen uit
Feyenoord thuis
FC Dordrecht uit
FC Twente thuis
Go Ahead Eagles thuis
Zoals je ziet zal de angel van het PSV-schema in de tweede seizoenshelft liggen. Enge ritjes naar Alkmaar, Leeuwarden, Breda, Rotterdam onder andere.![]()
Jij verdient geen aandacht meer, negeer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:45 schreef coronatus het volgende:
[..]
Why, omdat het een feit is?
Constant die tikkie terug na Cillessen en vervolgens die lange bal..![]()
Passjes die heel vaak niet aankomen..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je dit weer. Deze redenatie is te kansloos voor woorden.
![]()
Oftewel, Ajax weer kampioenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht uit
ADO Den Haag thuis
Heracles uit
FC Groningen uit
Feyenoord thuis
FC Dordrecht uit
FC Twente thuis
Go Ahead Eagles thuis
Zoals je ziet zal de angel van het PSV-schema in de tweede seizoenshelft liggen. Enge ritjes naar Alkmaar, Leeuwarden, Breda, Rotterdam onder andere.
Alweer met een kut selectiehhhhh![]()
In ieder geval Feyenoord en Twente. Volgende week Utrecht uit. De rest zal wel gelijkwaardig zijn met het programma van Ajax.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Utrecht uit zie ik PSV wel winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In ieder geval Feyenoord en Twente. Volgende week Utrecht uit. De rest zal wel gelijkwaardig zijn met het programma van Ajax.![]()
Lol, soms is het moeilijk om de harde waarheid te horen of nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verdient geen aandacht meer, negeer..
![]()
Toch wel positieve punten gezien. Klaassen goed, Veltman en v. Rhijn ook prima.
Schone werd later in de wedstrijd ook steeds beter.
Van spelers als Kishna en El Ghazi moet je op dit moment niet teveel verlangen, hebben talent maar ook wisselvallig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond el ghazi een prima inval beurt hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:49 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel positieve punten gezien. Klaassen goed, Veltman en v. Rhijn ook prima.
Schone werd later in de wedstrijd ook steeds beter.
Van spelers als Kishna en El Ghazi moet je op dit moment niet teveel verlangen, hebben talent maar ook wisselvallig.hardcoholic![]()
Kan maar ze gaan het daar wel moeilijk krijgen. Hopelijk dat Utrecht niet te naief gaat voetballen en open huis gaan houden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht uit zie ik PSV wel winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:RypkeBakker twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 22:49:00Ajax in oktober (2011, 2012, 2013 en 2014) onder Frank de Boer:1 nederlaag2 zeges9! gelijke spelen#tweaja reageer retweet
![]()
En dan gewoon die 1-1 meenemen, met recht op meer. Moet pijn doen daar in Twente.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:46 schreef coronatus het volgende:
[..]
Passjes die heel vaak niet aankomen..![]()
Prima afgemaakt. Krijgt nog een tik van die twentenaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef 16meter het volgende:
Sigthorsson wel weer z'n goaltje meegepikt.
Wedstrijd niet om aan te gluren, om te janken. Ook de 2e helft niet die volgens de tvmensen voor ajax was. Manmanman wat een lelijk voetbalBehulpzaam als een waterkraan.
Recht op meer? Man je had hier gewoon met de staart tussen de benen naar huis moeten gaan. Zelfs willem 2 nac en cambuur spelen nog beter voetbal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan gewoon die 1-1 meenemen, met recht op meer. Moet pijn doen daar in Twente.Behulpzaam als een waterkraan.
Denk het ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan gewoon die 1-1 meenemen, met recht op meer. Moet pijn doen daar in Twente.!
![]()
Vertel mij eens wat er zo slecht was aan het voetbal? Ik heb gewoon goed spel gezien in de tweede helft. Ajax schiet twee keer op paal/lat. Veel kansen en het is een godswonder dat het niet 1-2 geworden is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Recht op meer? Man je had hier gewoon met de staart tussen de benen naar huis moeten gaan. Zelfs willem 2 nac en cambuur spelen nog beter voetbal.
FC Twente ging na de 1-0 al laf achterover hangen en pas bij de 1-1 werd er weer gevoetbald. Oké, bij die kans van Castaignos in de 88e minuut kneep ik 'm even.![]()
Meer dan een kwartier goed voetbal heb ik niet gezien. Ergens halverwege de eerste helft kon Ajax eindelijk eens wat voorwaartse druk en dat duurde tot de blessure van Serero, waarna het tempo er ineens weer uit was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zo slecht was aan het voetbal? Ik heb gewoon goed spel gezien in de tweede helft. Ajax schiet twee keer op paal/lat. Veel kansen en het is een godswonder dat het niet 1-2 geworden is.
FC Twente ging na de 1-0 al laf achterover hangen en pas bij de 1-1 werd er weer gevoetbald. Oké, bij die kans van Castaignos in de 88e minuut kneep ik 'm even.![]()
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Vond het niet om aan te gluren. Heb me 90 minuten geërgerd. Goed voetbal? 10 minuten misschien. Misschien leg ik de lat te hoog..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zo slecht was aan het voetbal? Ik heb gewoon goed spel gezien in de tweede helft. Ajax schiet twee keer op paal/lat. Veel kansen en het is een godswonder dat het niet 1-2 geworden is.
FC Twente ging na de 1-0 al laf achterover hangen en pas bij de 1-1 werd er weer gevoetbald. Oké, bij die kans van Castaignos in de 88e minuut kneep ik 'm even.Behulpzaam als een waterkraan.
Same here, 10-15 min rond de 1-1 was het even redelijk ok. Frank vond Ajax de hele wedstrijd de betere, dan ben je goed van het padje hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Vond het niet om aan te gluren. Heb me 90 minuten geërgerd. Goed voetbal? 10 minuten misschien. Misschien leg ik de lat te hoog..
Je had mazzel dat je met 1-0 de rust ingaat, Twente had ook met 3-0 kunnen leiden en is het gewoon klaar.
Jammer dat het weer met boos worden in de rust en wisselen moet, misschien moet je eens met de juiste mensen beginnen verdomme.
En ja, Siggy maakt hem, maar je ziet met Milik opeens passes die aankomen, voorzetten en gewoon normaal voetbal. Meteen vastleggen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De eerste helft was slecht, de tweede helft speelde Ajax voor zijn doen wel goed. Je moet ook niet teveel verwachten van Ajax, veel spelers zijn jong en nog net niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Vond het niet om aan te gluren. Heb me 90 minuten geërgerd. Goed voetbal? 10 minuten misschien. Misschien leg ik de lat te hoog..![]()
Nu maar hopen dat ze tegen Barca een aanvaardbaar niveau gaan halen en dat ze in ieder geval met een goed gevoel daar weggaan. Punten gaan ze niet halen,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb een andere definitie van goed denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef coronatus het volgende:
[..]
De eerste helft was slecht, de tweede helft speelde Ajax voor zijn doen wel goed. Je moet ook niet teveel verwachten van Ajax, veel spelers zijn jong en nog net niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Je hebt natuurlijk pech met lat en paal, maar verder was het gewoon weer volkomen kut, Andersen loopt voor lul rond, siggy doet niets goed, maar ja, die maakt hem iig nog, anders was het gewoon echt een schande.
Het moet echt heel snel op voetbal gaan lijken.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
op een gegeven moment in de eerste helft waren Veltman, Moisander en Serero een beetje kansloos op de eigen helft aan het rondtikken. Tussen de verdediging en Andersen & Klaassen stonden zes Twente spelers. Eigenlijk was er geen middenveld van Ajax.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt natuurlijk pech met lat en paal, maar verder was het gewoon weer volkomen kut, Andersen loopt voor lul rond, siggy doet niets goed, maar ja, die maakt hem iig nog, anders was het gewoon echt een schande.
Het moet echt heel snel op voetbal gaan lijken.....![]()
of andersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Het moet echt heel snel op voetbal gaan lijken.....![]()
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Het moet echt heel snel op voetbal gaan lijken......![]()
Sowieso is dat balletje breed, balletje terug echt jezelf in de maling nemen, ja je hebt meer balbezit, maar omdat Twente met 1-0 voor dat echt prima vindt natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
op een gegeven moment in de eerste helft waren Veltman, Moisander en Serero een beetje kansloos op de eigen helft aan het rondtikken. Tussen de verdediging en Andersen & Klaassen stonden zes Twente spelers. Eigenlijk was er geen middenveld van Ajax.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:!!!
!!! einz!!!!!1111111 kleuter.
Of anders kom je nog verder en verder achter op PSV en ga ja kansloos op je bek in de Cl, moet ik alles spellen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
doe eens normaal johquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]!!!
Of anders kom je nog verder en verder achter op PSV en ga ja kansloos op je bek in de Cl, moet ik alles spellen?
zoals tegen psg bedoel je![]()
Klopt, vind het toch ook wel weer merkwaardig dat De Boer dan na afloop zegt dat Twente zeker niet beter was voor rust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso is dat balletje breed, balletje terug echt jezelf in de maling nemen, ja je hebt meer balbezit, maar omdat Twente met 1-0 voor dat echt prima vindt natuurlijk.![]()
Ben jij permanent ongesteld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]!!!
Of anders kom je nog verder en verder achter op PSV en ga ja kansloos op je bek in de Cl, moet ik alles spellen?![]()
Doe jij eens normaal met je debkbedgefap elke keer, het is gewoon waardeloos wat Ajax laat zien, ze komen tot 1 fucking doelpunt weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe eens normaal joh
zoals tegen psg bedoel je
Prima als je het zelf zo geweldig vindt, maar die debiele posts elke keer zijn schijtirritant.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind dat gewoon echt zorgwekkend, je moet als coach gewoon inzien dat het waardeloos ging en dat een aantal spelers gewoon echt niet goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, vind het toch ook wel weer merkwaardig dat De Boer dan na afloop zegt dat Twente zeker niet beter was voor rust.
Je maakt de laatste weken gewoon geen goals, dat is reden tot ingrijpen en niet tot berusting.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
waar zeg ik dat het geweldig is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal met je debkbedgefap elke keer, het is gewoon waardeloos wat Ajax laat zien, ze komen tot 1 fucking doelpunt weer.
Prima als je het zelf zo geweldig vindt, maar die debiele posts elke keer zijn schijtirritant.
verder ben je wel erg ongesteld meid![]()
![]()
So be it, ik zit me 90 min te ergeren aan het niveau JOS watergraafsmeer dat Ajax neerzet en de mening van de coach dat het allemaal prima was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het geweldig is?
verder ben je wel erg ongesteld meid
En Ajacieden die dit als acceptabel zien, die begrijp ik idd niet nee. Iets anders dan kwaad zijn op hoe het gaat vind ik raar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
heb jij de spelers gezien? het is een wonder dat we vorig jaar kampioen zijn geworden maar mocht het dit jaar lukken verdient frank een eigen stadionquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it, ik zit me 90 min te ergeren aan het niveau JOS watergraafsmeer dat Ajax neerzet en de mening van de coach dat het allemaal prima was.
En Ajacieden die dit als acceptabel zien, die begrijp ik idd niet nee. Iets anders dan kwaad zijn op hoe het gaat vind ik raar.![]()
Zo dacht ik er ook over, ze weten het opgegeven moment niet meer. Als de tegenstander geheel op eigen helft speelt, is Ajax zo goed als kansloos.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso is dat balletje breed, balletje terug echt jezelf in de maling nemen, ja je hebt meer balbezit, maar omdat Twente met 1-0 voor dat echt prima vindt natuurlijk.![]()
PSV-hypequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij de spelers gezien? het is een wonder dat we vorig jaar kampioen zijn geworden maar mocht het dit jaar lukken verdient frank een eigen stadion![]()
![]()
Geen standbeeld misschien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij de spelers gezien? het is een wonder dat we vorig jaar kampioen zijn geworden maar mocht het dit jaar lukken verdient frank een eigen stadion![]()
Frank moet gewoon eens inzien dat, ondanks zijn goal, Siggy er gewoon echt niets van kan, dat Andersen er niets te zoeken heeft en dat El Ghazi ook niets is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij de spelers gezien? het is een wonder dat we vorig jaar kampioen zijn geworden maar mocht het dit jaar lukken verdient frank een eigen stadion
Hij begint met de verkeerde mensen en moet, zoals elke week ingrijpen en boos worden, misschien is het een idee om eens met de juiste 11 te beginnen.
De laatste wedstrijden heb je punten verloren door Frank zijn opstelling. Natuurlijk heeft ie het geweldig gedaan de afgelopen 4 jaar, maar dat wil niet zeggen dat hij nu onaantastbaar is voor kritiek, hij maakt nu gewoon elke week fouten.
En je hoeft het niet van mij aan te nemen, elke analist zegt precies hetzelfde, je hebt beter, stel die dan ook op.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen was weer heerlijk nuchter in dat interview bij de NOS na de wedstrijd![]()
Ik heb het niet gezien maar volgens de stats heeft hij gelijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 04:48 schreef Heeinz het volgende:
Frank vond ons de bovenliggende partij
Ja
Zeker![]()
Fascinerend aangezien Ajax de eerste helft nauwelijks over de middellijn bij Twente kwam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar volgens de stats heeft hij gelijk![]()
vreemd ja maar meer balbezit, meer schoten (ook op doel) dan Twentequote:Op zondag 19 oktober 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fascinerend aangezien Ajax de eerste helft nauwelijks over de middellijn bij Twente kwam.![]()
Heeft er ook mee te maken dat Twente achterover ging leunen in de tweede helft en de boel op slot probeerde te houden. Niet geheel verrassend konden ze wel opeens voetballen na de 1-1.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd ja maar meer balbezit, meer schoten (ook op doel) dan Twente![]()
Zoals bijna altijd bij lange na niet de slechtste Ajacied gisteren, maar ongetwijfeld weer degene die het deze week het zwaarst te verduren krijgt hier.quote:![]()
Meer balbezitquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd ja maar meer balbezit, meer schoten (ook op doel) dan Twente
We weten ondertussen toch wel hoe dat eruit ziet. Tikkie terug tikkie breed
Behulpzaam als een waterkraan.
Ajax is wel héél wanhopig op zoek naar een transfer voor Siggy. Met al dat ophemelen van de laatste tijd..
[ Bericht 56% gewijzigd door Wertha op 19-10-2014 10:51:18 ]![]()
het is ook maar een statistiek maar meer schoten ook op doel zegt toch wel ietsquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Meer balbezit
We weten ondertussen toch wel hoe dat eruit ziet. Tikkie terug tikkie breed
![]()
Volgens mij was het 4-2 in schoten na 45 minquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook maar een statistiek maar meer schoten ook op doel zegt toch wel iets
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb het niet gezien maar zag die statistiek op twitter voorbij komen,quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij was het 4-2 in schoten na 45 mintwitter:WhoScored twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 22:42:38Twente 1-1 Ajax FT: Shots(OT) 10(2) - 15(6), Possession 46% - 54%, Rating 6.70 - 6.74 http://t.co/fhnzvCfTGb #tweaja reageer retweet
![]()
Maak je maar geen zorgen, op een korte fase na was het niet om aan te glurenquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar volgens de stats heeft hij gelijk![]()
ik had ook niet het idee dat ik wat zou missen, zijn beide geen coaches die hun ploegen spectaculair laten spelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, op een korte fase na was het niet om aan te gluren![]()
maar ze voetballen voorlopig nog steeds meer tegen hunzelfquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:44 schreef Herqules het volgende:
Achja, nu heben we alle lastige tegenstanders al gehad. Nu voorlopig alleen nog 'makkelijke'.![]()
Ze maken gewoon geen goals, tegen welke tegenstander ook. Ja, de hele zwakke, soms....quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze voetballen voorlopig nog steeds meer tegen hunzelf
Kansen zijn er wel, maar als je alles zelf naast schiet ipv tussen de palen wordt het een hele moeilijke zaak.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank heeft er vertrouwen in en hij krijgt meestal gelijk, het gunstige is dat de concurrentie er niet bovenuit steektquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze maken gewoon geen goals, tegen welke tegenstander ook. Ja, de hele zwakke, soms....
Kansen zijn er wel, maar als je alles zelf naast schiet ipv tussen de palen wordt het een hele moeilijke zaak.![]()
En blessures soms helpen een puzzel te leggen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank heeft er vertrouwen in en hij krijgt meestal gelijk, het gunstige is dat de concurrentie er niet bovenuit steekt![]()
al met al had ajax gister gewoon verdiend moeten winnen en die kansen is ook een beetje pech soms, 3x paal/lat ofzo gister![]()
Volgens de kenners in dit topic verdienden we het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
al met al had ajax gister gewoon verdiend moeten winnen en die kansen is ook een beetje pech soms, 3x paal/lat ofzo gister![]()
Ook dat maar Serero op 6 lijkt me ook niet de oplossing en die flitsen die ik zag van Viergever aan de bal zijn weinig hoopgevendquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En blessures soms helpen een puzzel te leggen.![]()
onzinquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de kenners in dit topic verdienden we het niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: