abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145664151

Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2 en inmiddels ook Teen Mom 3 !
Inmiddels hebben 16 & Pregnant en Teen Mom hun vierde, laatste seizoen gehad en wordt van Teen Mom 2 het vijfde en laatste seizoen uitgezonden. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Elke dinsdag, :Y).

[ Bericht 48% gewijzigd door Ole op 18-10-2014 13:59:49 ]
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:53:41 #2
382129 crew  Donna
pi_145664267
Jaaa OP volgt wel hoor. Vind ik haha.

Jenelle en Nathan waren gisteren nog naar Disney, kan me niet voorstellen dat ze uit elkaar zijn.

Anyway, wat een verhaal van Leah. Ik geloof het ook direct, maar heb stiekem wel hoop dat het niet zo is.
En een seizoen 6 dus. Weet niet meer of ik dat al wist, maar als ze nu aan het filmen zijn is er iig genoeg drama!
pi_145664335
Ik ben btw wel benieuwd wat voor dirt ze over Jeremey hebben :7
pi_145664346
Zo even de fb-page opzoeken waar de moeders tegen elkaar te keer gaan :D
pi_145664860

[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 18-10-2014 13:32:38 ]
pi_145664895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo even de fb-page opzoeken waar de moeders tegen elkaar te keer gaan :D

pi_145664898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lqas dus ergens in de comment dat in disney de bom is gebarsten en dat nathan er van tussen is gegaan
Waarom verbaast mij dit ook niet? :')
pi_145664946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En bedankt :D
Leah's moeder is geloof ik ook niet verder dan de basisschool gekomen :')
pi_145665025
gaat lekker met editten de laatste dagen O-)
maar hier nog even dat stukje wat ik tussen de comments las over jenelle en nathan
quote:
Murphy
October 17, 2014 at 12:40 pm

Jenelle must be so psyched that this is taking the heat off her mid-Disney break up that she’s trying to hard to cover up.
Reply

Guest
October 17, 2014 at 1:10 pm

Jenelle and Nathan broke up?
Reply

Nora
October 17, 2014 at 1:48 pm

What mid-Disney breakup? Please let us know!
Reply

tina
October 17, 2014 at 6:41 pm

her and Nathan got in a fight and he took off back home
pi_145665038
oh enne, ik vind ook dat er een OP moet komen!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:00:30 #11
22592 crew  Ole
pi_145665739
Klodder kan de OP verder wijzigen en anders roep maar in het FB topic :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145666279
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef JaneDoe het volgende:
oh enne, ik vind ook dat er een OP moet komen!
Ik had het al in het FB-topic gevraagd ;)
Tnx Ole!
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:18:04 #13
382129 crew  Donna
pi_145667668
Ohjee, ruzie in Disney. Drama drama drama. Zal wel gauw meer over bekend worden. Had op Jenelle's twitter gekeken, maar weinig bijzonders te vinden daar.

Hebben jullie The Reunion ook al gezien? Woendag komt unseen moments, altijd leuk :9
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:23:21 #14
382129 crew  Donna
pi_145667814
Gary van Amber krijgt geloof ik nu een kindje met zijn nieuwe vriendin. Farrah zit niet in het nieuwe seizoen, want wat zij doet past niet bij de serie. Catelynn is zwanger nu en Maci weinig bijzonders, wel al een tijdje een relatie. Nieuwe seizoen begint in 2015.

Jenelle is uiteraard niet meer zwanger (Kaiser geboren op 30 juni 2014). Leah nu in drama.
Misschien heb je er wat aan voor de OP. Oh en seizoen 6 dus, zal nu wel opgenomen worden denk ik.
pi_145668522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ohjee, ruzie in Disney. Drama drama drama. Zal wel gauw meer over bekend worden. Had op Jenelle's twitter gekeken, maar weinig bijzonders te vinden daar.

Hebben jullie The Reunion ook al gezien? Woendag komt unseen moments, altijd leuk :9
ik ga morgen ofzo even alles binnenhengelen. Heb maar 2 afl gezien nog geloof ik.
pi_145668542
Oh en dan heb ik de laptop toch aan dus zal ik gelijk de OP updaten. Suggesties zijn welkom ;)
pi_145684560
Nummer vijf alweer!
Aids.
pi_145684596
Zo, vanmiddag de Dr Drew episodes gezien, maar ik blijf die Nathan zo'n engerd vinden. Ook jammer dat die ene aflevering met Jace niet meer aan bod is gekomen.
Aids.
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:59:06 #19
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_145730389
Wat een sappige ontwikkelingen!

Van Nathan en Jenelle zal het wel gewoon een standaard ruzie zijn als ik het zo lees.
Van Leah en Jeremy daarentegen...ik neem het hem niet kwalijk dat hij zo'n verhaal gelooft, dat doe ik namelijk ook!
Blood for breakfast, blood for lunch
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 14:53:53 #20
382129 crew  Donna
pi_145734380
Hebben we nog ergens updates van Leah & Jeremy?
pi_145765370
Robbie Kidd Speaks Out About His Alleged Affair with ‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert

Robbie Kidd, the man in the middle of the Leah Calvert cheating scandal, has finally spoken out! After Leah’s husband Jeremy Calvert broke the news on his Twitter account on Friday morning that he had caught his wife cheating with Robbie, things exploded. Leah has not publicly denied the claim that she cheated on Jeremy with Robbie (except for one tweet in response to a fan that was asking), and Robbie has stayed totally silent on the entire story…until now.

Radar Online has obtained the first statement from Robbie in regard to the cheating scandal.

“Nothing has happened between Leah and I,” Robbie told the site. “I am currently dealing with my own family issues.”

As we told you over the weekend, Robbie is actually part of Leah’s family, as his sister is married to Leah’s cousin. He recently became a father for the first time; however he and his baby-momma are no longer together. Robbie told Radar that he had no idea where the rumors started.

“Hard to tell around here,” he added.

Well…the “rumors” started because Robbie attended an out-of-town funeral with Leah and her family, and the whole gang ended up staying over in the same house. That’s where the sexy time allegedly happened.

Robbie has also been living with Leah’s brother, Isaac (who is going through his own mess of problems at the moment). Robbie has been driving Leah’s “extra car” around town, which surely got the rumor mill swirling down in The WV.

Stay tuned, y’all! This story just keeps getting better….
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:12:19 #22
382129 crew  Donna
pi_145766177
Leah's zusje heeft ook gesproken;

Although it seems MTV has ordered Teen Mom 2‘s Leah Calvert and Jeremy Calvert to stop talking about their relationship, Leah’s sister, Victoria Messer, was ready to dish all the details on an Internet talk show this weekend.

In a series of tweets last Friday, Jeremy accused Leah of cheating on him with Robbie Kidd, the same man she slept with the week before her wedding to Corey. Victoria quickly fired back at Jeremy by claiming he made the story up to get sympathy. She also said he’s wanted out of his marriage from Leah for a while. But, by the time she spoke with West Virginia-based “4 S**ts and Giggles” podcast on Saturday, Victoria seemed to have changed her story.

“They’re trying to work it out, just like any other married couple,” Victoria said. (The radio hosts mentioned they talked with Leah and implied she told Victoria what to say.) “I talked to Jeremy last night and he told me, ‘I love Leah and I love the kids. I did post stuff on Twitter but I was upset.’”

Victoria also explained in detail how the whole situation came to be.

“Robbie got himself into some trouble. He was going through a lot of stuff,” she said of Leah’s ex-boyfriend from high school, referencing his recent charges for trespassing, possession of a controlled substance without a prescription and resisting arrest. “His family reached out to my sister. Just as a friend, nothing more. She did talk to him a couple of times, but it wasn’t anything as what people are portraying it to be. She was just trying to be a friend and help him to where he could get back up again. He needed someone to be there. He didn’t have anybody else.”

Victoria said the families were still in touch because Robbie’s sister is married to one of Leah’s cousins. She added that Robbie and her brother, Isaac Messer (a soon-to-be teen dad), are also good friends.

“My brother let him stay with him and my brother had allowed him to drive my sister’s car one time,” Victoria said, explaining Robbie needed a place to live in order to see his baby daughter. “My brother at the time was using my sister’s extra car. Well, I guess people had seen him and people started rumors and stuff started to blow up.”

To make the situation even more complicated, apparently Leah and Robbie slept in the same house after her uncle’s funeral earlier this month… But Victoria was adamant that no “sexual intentions have happened” between her sister and Robbie during Leah’s marriage to Jeremy. Robbie also told Radar Online today that “nothing has happened” between him and Leah and said he’s dealing with his own family issues.

Victoria admitted Leah’s track record doesn’t really inspire confidence in her ability to remain loyal, but said Leah and Jeremy’s situation is different than Leah and Corey’s was during their marriage.

“I understand they have a past, especially with everything that happened with Leah and Corey. Everyone already knows what happened there. But the difference is that Corey wasn’t showing my sister affection… Mentally, physically, sexually, he wasn’t there. At the time, Robbie was there for her. But with her and Jeremy’s situation, Jeremy takes care of his family,” Victoria said, although she later added that Jeremy is only home on Saturday nights and recently tried to stay away even longer than that. “The situation between her and Corey and her and Jeremy are totally different… Just because it happened once does not mean it happened again. She would never.”

Still, Jeremy thought the worst when one of his friends told him about the rumors. Victoria said Leah and Jeremy have since talked things through a bit more — but other reliable sources tell The Ashley’s Reality Roundup that Jeremy definitely still plans to file for divorce. What’s more, his Facebook relationship status remains “divorced” and he unfollowed Leah’s official Twitter account. It seems he also spent his one day home from work at the tattoo parlor.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:14:11 #23
382129 crew  Donna
pi_145766208
Leah's 18 jarige broertje krijgt trouwens ook een kind met zijn vriendin Maddy. Waarschijnlijk zal dit in Teen Mom 2, season 6 ook wat screentime krijgen. Juicy! >:)
pi_145769203
Ik geloof er niks van dat ze niet vreemd is gegaan :@
Waar Jeremey en Corey op mij overkomen als goedzakken is Robby een badguy en dat trekt die trailerslut gewoon aan als suffe huismoeder van 3 kinderen.

Of denk ik nu te slecht? :P
pi_145769362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar Jeremey en Corey op mij overkomen als goedzakken is Robby een badguy en dat trekt die trailerslut gewoon aan als suffe huismoeder van 3 kinderen.

Nee hoor :D
Volgens mij heeft ze absoluut niet in de gaten wat ze heeft. Of ze waardeert het niet. Zo'n Robbie zal dan gauw interesse hebben, lekker spannend.
pi_145770573
Ik wil best geloven dat ze niet vreemd is gegaan en vind dat mensen haar wel erg gemakkelijk veroordelen. Oké, ze is (net als de meeste andere teen moms) geen groot licht. Natuurlijk is het niet handig om al zo jong zwanger te worden, te scheiden, een tweede man te nemen en met hem meteen weer een kind te krijgen. Wat dat betreft is het alsof ze nog steeds 16 is en zich van de ene romance in de andere stort zonder de consequenties van haar keuzes te overdenken.

Maar ik vind haar ook heel dapper. Ik volgde de eerste reeksen wat intensiever en daar is me van bijgebleven dat zij het elke keer was die, vaak in haar eentje, ziekenhuis in- en uitliep terwijl Corey probeerde zijn kop in het zand te steken omdat hij het te moeilijk vond om met de situatie om te gaan. Ik had in die tijd erg met haar te doen. En nog steeds eigenlijk. Het lijkt me verschrikkelijk om de zorgen te hebben die zij heeft om haar dochtertje. Corey komt de realiteit gelukkig al meer onder ogen, maar daar is veel aan voorafgegaan. En dat eist z'n tol.

Dat Leah dus wat verknipt en hier en daar onverantwoordelijk is, kan ik haar dan ook gemakkelijk vergeven. Die nieuwe man van haar is ook geen Mr Perfect. En nu moet ze zich verdedigen tegen roddels uit haar directe omgeving. Ik weet wel ongeveer hoe het is om in een dergelijke omgeving op te groeien, met simpele zielen die voorbarige conclusies trekken en zich graag beter voelen dan de rest, terwijl ze dat niet zijn. Ik gun Leah dus het voordeel van de twijfel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_145770778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:

Jij ziet goedzakken, ik zie een stel initiatiefloze kerels die weglopen voor problemen en slecht communiceren. Als ik tegen mijn lief zeg dat ik het gevoel heb er alleen voor te staan en dat ik liever wil dat hij werk in de buurt zoekt zodat hij niet zoveel van huis is, dan zou hij naar me luisteren. We zouden samen een oplossing proberen te bedenken, zeker als we een ziek kind zouden hebben.

Nu krijgen wij een gemonteerd beeld van de gesprekken tussen Leah en Jeremy, maar ik zou hem wel door elkaar willen schudden zo nu en dan. Ja, het geld is fijn, maar je gezin heeft je nodig. Doe er iets aan. Sukkel.

Het ergst vind ik die momenten waarop Leah huilt om haar dochtertje en hij er als een zoutzak naast blijft zitten. Sla een arm om d'r heen, zeg iets liefs, doe iets. ARGH.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:09 #28
382129 crew  Donna
pi_145770937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

Het ergst vind ik die momenten waarop Leah huilt om haar dochtertje en hij er als een zoutzak naast blijft zitten. Sla een arm om d'r heen, zeg iets liefs, doe iets. ARGH.
Echt he? Hij komt zo gevoelloos over soms.
pi_145771697
Sorry hoor maar die knullen moeten toch gewoon werken? Dat wist ze van te voren.
Ik heb ook altijd alles alleen moeten doen. Het eerste jaar alleen al had mijn dochter 70 afspraken met artsen/peuten/logen/gogen. Denk dat haar vader hooguit met 10 afspraken mee is geweest.
Dat die muts ook nog zo bijdehand is om nr3 erbij te nemen is toch echt haar eigen keuze.
Voor de rest zit er in heel die Leah ook geen boe of bah.

Wat me trouwens opvalt bij al die meiden is dat ze wel heelveel tijd aan bankhangen/bedhangen besteden.
pi_145772281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij ziet goedzakken, ik zie een stel initiatiefloze kerels die weglopen voor problemen en slecht communiceren. Als ik tegen mijn lief zeg dat ik het gevoel heb er alleen voor te staan en dat ik liever wil dat hij werk in de buurt zoekt zodat hij niet zoveel van huis is, dan zou hij naar me luisteren. We zouden samen een oplossing proberen te bedenken, zeker als we een ziek kind zouden hebben.

Je vergeet even dat jouw partner (gok ik) geen tienervader is (geweest). Corey was dat wel.
Onverwachts papa worden, ook nog eens twee kinderen, ook nog eentje die van alles mankeert.

Ik zag gisteravond die update met dr. Drew (wat was er met zijn stem eigenlijk, verkouden?) en ja Jeremy is daar 'al' 25, maar is ook maar 'even' in die relatie gerold, kreeg een tweeling cadeau en voor hij het wist kwam daar baby nummer drie, die Leah graag wilde :')
25 is gewoon verdomd jong voor 3 kinderen.

Ja, die jongens hebben verantwoording af te dragen, ik heb ook een hekel aan passieve mensen, maar vergeleken de rest in het programma vind ik ook dat ze in haar handjes mag knijpen. Zowel Corey als Jeremy zijn echt goedzakken.

En idd, als hij voor eeuwig geen werk in de buurt zoekt, zou ik ook zeggen dat hij wat anders zou kunnen zoeken, maar hij had het over 5(?) weken in Mexico voor een flink bedrag.
Leah had na moeten denken. Zo jong een tweeling, en dan gewoon dubbel en dwars nog meer kinderen maken, voor wat? Had ze niet haar handen vol aan én een tweeling én een kind wat veel meer aandacht en zorg nodig heeft? En ze was net een paar maanden met Jeremy samen.
Ze klaagt nu dat ze ook wilt werken? Had ze geen derde kind moeten krijgen, dan had ze nu makkelijk kunnen werken, want de tweeling zit op school :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_145772607
Ik vind Jeremy een baas die ervoor zorgt dat ook de flinke ziekenhuisrekeningen betaald kunnen worden. Die rolstoel van 20.000 dollar zal ook wel voor eigen rekening zijn. Hij behandeld de tweeling als die van zijn eigen. Ik vind dat Leah zich niet zo moet aanstellen. Dan moet ze ook maar eens gaan werken. Ik las ook dat ze verslaafd is aan bepaalde medicatie zoals meerdere sterren daar. En dat daarom Corey nu de volledige voogdij eist.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:28:07 #32
382129 crew  Donna
pi_145772855
Oh ik vind ook echt dat Leah in haar handjes mag knijpen. En ik vind het ook 'lullig' voor Corey dat ze ineens meer geld ging vragen. Ja, ze zijn samen maar $200 dollar overeen gekomen, veel minder dan wat Corey zou moeten betalen, maar als ze dan haar uitgavepatroon niet binnen de perken kan houden, moet Corey ineens met meer geld over de balk komen. Dan maar geen haarstukken en nepnagels. Ze neemt die ene van die tweeling zelfs mee naar de nagelsalon. Hallo, wat is er mis met een potje lak van $4?

Jeremy heeft inderdaad alles voor die kinderen over en hij behandeld ze stuk voor stuk als prinsessen, maar ik krijg niet altijd goed hoogte van hem. Hij komt soms heel gevoelloos en sullig over. Wij zien natuurlijk ook alleen maar wat MTV ons laat zien he. Wie weet hadden ze goede afspraken gemaakt over 'ver weg' werken en hield Jeremy zich er niet aan waardoor Leah er zo over doorzeurde. We weten het gewoon niet.

De rolstoel is uiteindelijk wel gewoon uit de verzekering gekomen toch?
pi_145775327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je vergeet even dat jouw partner (gok ik) geen tienervader is (geweest). Corey was dat wel.
Onverwachts papa worden, ook nog eens twee kinderen, ook nog eentje die van alles mankeert.

Ik zag gisteravond die update met dr. Drew (wat was er met zijn stem eigenlijk, verkouden?) en ja Jeremy is daar 'al' 25, maar is ook maar 'even' in die relatie gerold, kreeg een tweeling cadeau en voor hij het wist kwam daar baby nummer drie, die Leah graag wilde :')

Ja, die jongens hebben verantwoording af te dragen, ik heb ook een hekel aan passieve mensen, maar vergeleken de rest in het programma vind ik ook dat ze in haar handjes mag knijpen. Zowel Corey als Jeremy zijn echt goedzakken.

En idd, als hij voor eeuwig geen werk in de buurt zoekt, zou ik ook zeggen dat hij wat anders zou kunnen zoeken, maar hij had het over 5(?) weken in Mexico voor een flink bedrag.
Leah had na moeten denken. Zo jong een tweeling, en dan gewoon dubbel en dwars nog meer kinderen maken, voor wat? Had ze niet haar handen vol aan én een tweeling én een kind wat veel meer aandacht en zorg nodig heeft? En ze was net een paar maanden met Jeremy samen.
Ze klaagt nu dat ze ook wilt werken? Had ze geen derde kind moeten krijgen, dan had ze nu makkelijk kunnen werken, want de tweeling zit op school :')
Hear! Hear!

Kleine aanvulling: ook Jeremy wist dondersgoed wat hem te wachten stond toen hij een tienermoeder met tweeling ging daten.
Net zoals iemand die met mij een relatie begint weet dat ik een gehandicapt kind heb.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:09 #34
382129 crew  Donna
pi_145775404
Hoe kan je als je zelf geen kinderen hebt, weten wat je staat te wachten als je een relatie begint met iemand die wel kinderen heeft?
pi_145775616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe kan je als je zelf geen kinderen hebt, weten wat je staat te wachten als je een relatie begint met iemand die wel kinderen heeft?
Hij wist toch dat ze 2 kinderen heeft. Ga dan iemand daten zonder kinderen.
Ook wist hij dat eentje extra zorg nodig heeft. Hij heeft hier zelf voor gekozen m.i.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:54:26 #36
382129 crew  Donna
pi_145776050
Ja natuurlijk wist hij dat ze twee kinderen had, maar dan heb je toch nog geen idee wat je te wachten staat?
Ik snap zelf ook wel dat hij er voor gekozen heeft, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat hij wist wat hem te wachten stond. Hij was pas 20 en had zelf geen kinderen. Dan weet je dat toch niet? Je hebt toch geen idee waar je je in stort dan?

Misschien vat ik 'weten wat je te wachten staat' anders op dan jij haha.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:03:44 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776402
Ik vind dat de mensen hier Leah ook wel makkelijk veroordelen. Hoe kun je nou weten of ze vreemd is gegaan? We waren er niet bij.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145776600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:14 schreef DonnaRush het volgende:
Leah's 18 jarige broertje krijgt trouwens ook een kind met zijn vriendin Maddy. Waarschijnlijk zal dit in Teen Mom 2, season 6 ook wat screentime krijgen. Juicy! >:)
trouwens ook weer typisch dat isaac en robbie leah's extra auto tot hun beschikking hebben

leah die geen cent te makken heeft volgens eigen zeggen
pi_145776630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat de mensen hier Leah ook wel makkelijk veroordelen. Hoe kun je nou weten of ze vreemd is gegaan? We waren er niet bij.
laten we zeggen dat ze de schijn tegen heeft
pi_145777346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Het is niet de eerste keer, en kennelijk met dezelfde gast.
pi_145778279
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

En we zitten hier in SHO :7
pi_145778617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hij wist toch dat ze 2 kinderen heeft. Ga dan iemand daten zonder kinderen.
Ook wist hij dat eentje extra zorg nodig heeft. Hij heeft hier zelf voor gekozen m.i.
Een jongen van +- 23 (even een schatting van hoe oud hij was toen hij Leah ontmoette) kan volledig voor de 100% inschatten wat het betekent om een meisje met 2 kinderen (en ook eentje met extra zorg) te daten? No way. :D Een knul van 23 praten we over.
De gemiddelde jongen van 23 is met hele andere dingen in het leven bezig, die geniet van het leven, gaat uit, viert feestjes, heeft dates, etc.

Hij kiest inderdaad, als hij niet meer wilde, had hij de relatie kunnen verbreken. Ja, hij moet zich inzetten, maar dat betekent niet dat het makkelijk is.
De gemiddelde jongen van 25 heeft toch geen 3 kinderen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef DonnaRush het volgende:
Dat dus.

En ja het is een eigen keuze en hij is volwassen, dat betekent niet dat het makkelijk is.
En voor wat hij laat zien, hoeveel hij om die twee meisjes geeft, alsof het zijn eigen kinderen zijn, ik vind het best wel mooi en bijzonder. :)
Wat deed de vader van Jace bijvoorbeeld? Die kwam recent in beeld, na jaren, en werkte hij eigenlijk? Hij doet geen moer. Jeremy werkt kneiterhard voor kinderen die niet eens van hem zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 21-10-2014 16:07:07 ]
pi_145784125
hier nog een stukje over t broertje van leah:

quote:
EXCLUSIVE: ‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert’s Little Brother to be a Teen Dad!

Let’s just say that it’s been a stressful few months for the Messer family.

Yesterday, Jeremy Calvert, the husband of Teen Mom 2 star Leah Messer-Calvert dropped a bombshell on his wife, blasting her on Twitter after claiming to have caught her cheating with her old flame, Robbie Kidd. Leah’s sister Victoria Messer and mother Dawn Spears were quick to jump to Leah’s defense and attack Jeremy. (Of course they ended up just making things worse. Click here to read the entire story! It’s juicy!)

While creeping around the Messer family’s social media accounts, we discovered that Leah’s brother, Isaac Messer, who is currently a senior in high school, is apparently about to become a teenage dad!

Isaac, who is the youngest child of Dawn, is following in his sister Leah’s footsteps and has allegedly gotten his high school girlfriend, Maddy, pregnant!

Isaac clearly didn’t visit itsyoursexlife.org, as his older sister’s TV show constantly suggests he and other teens do. His girlfriend, who he’s been with since about December of last year, is currently around 29 weeks pregnant with a baby girl that they plan to name Baily.

Isaac is rumored to be actually living with Robbie Kidd, the man his sister allegedly cheated on her husband with, making this even more scandalous! Neither Isaac nor Robbie have mentioned the cheating scandal on their social media accounts.

Maddy, the pregnant girlfriend, has been documenting her pregnancy on her Twitter account, posting photos of her growing baby bump and excitedly talking to Isaac about their baby and its birth. On Saturday, she posted a tweet with a link to her Instagram account, where there was a photo of her baby belly.

Isaac will have to “work” hard if he wants to have as many children and marriages as his oldest sister. Leah ,currently 22, is the mother of three children and is about to get her second divorce.
pi_145784423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Sorry hoor maar die knullen moeten toch gewoon werken?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat wil zeggen, ik weet niet hoe wij het zouden moeten rooien als we een ernstig ziek kind hadden. Ik weet alleen dat een vader ook bij zijn gezin hoort te zijn. Ik zou er ernstige problemen mee hebben als mijn lief lange tijden achtereen weg was. Zelfs al het zou noodzakelijk zijn, dan nog zou het voortdurend een onderwerp van gesprek zijn en zou ik niets minder verwachten dan dat hij zulke gesprekken serieus neemt en serieus voert. Dat doet Jeremy niet en dat wekt bij mij de indruk dat hij het ook wel best vindt om bij tijden weg te zijn van de dramatiek.

Kan ik dat een jonge knul kwalijk nemen? Nauwelijks, maar die meisjes hebben daar niet eenzelfde keuzevrijheid in. Alleen daarom al zou hier met veel meer mededogen over Leah gesproken mogen worden.

quote:
Wat me trouwens opvalt bij al die meiden is dat ze wel heelveel tijd aan bankhangen/bedhangen besteden.
Dat zegt mijn buurmeisje ook altijd over ons. :Y) Ik ben compleet uitgeput na mijn werk en het voortdurend met de kinderen bezig zijn.
pi_145784590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel typische manier van redeneren die duidt op een dubbele moraal. Bij de jongens moeten we erbij stilstaan dat ze nog zo jong zijn en niet gevraagd hebben om zo'n leven. De meisjes daarentegen moeten we van alles kwalijk nemen.

Leah had na moeten denken? En wat te denken van Jeremy? Kom op, zeg. Alle betrokkenen hebben zo hun aandeel hierin.
pi_145784801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat wil zeggen, ik weet niet hoe wij het zouden moeten rooien als we een ernstig ziek kind hadden. Ik weet alleen dat een vader ook bij zijn gezin hoort te zijn. Ik zou er ernstige problemen mee hebben als mijn lief lange tijden achtereen weg was. Zelfs al het zou noodzakelijk zijn, dan nog zou het voortdurend een onderwerp van gesprek zijn en zou ik niets minder verwachten dan dat hij zulke gesprekken serieus neemt en serieus voert. Dat doet Jeremy niet en dat wekt bij mij de indruk dat hij het ook wel best vindt om bij tijden weg te zijn van de dramatiek.
maar dat is ook t dubbele aan leah...aan de ene kant klaagt ze dat ze amper kunnen rondkomen en wil ze meer geld van corey (maar geeft wel geld uit aan allerlei rotzooi), maar tegelijkertijd klaagt ze over de verveling en eenzaamheid wanneer jeremy en destijds ook corey aan t werk zijn en wil ze dat ze klussen afslaan om bij haar thuis te blijven... die klus van 5 weken zou jeremy veel mee verdienen waardoor hij daarna wat langer thuis kon blijven, maar nee, dat wilde ze niet hebben

vermoed trouwens dat bovenstaande ook weer te maken heeft met de striptenten die jeremy zou bezoeken wanneer hij buiten de stad verblijft..daar hadden ze afgelopen seizoen ook ruzie over
pi_145784928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel typische manier van redeneren die duidt op een dubbele moraal. Bij de jongens moeten we erbij stilstaan dat ze nog zo jong zijn en niet gevraagd hebben om zo'n leven. De meisjes daarentegen moeten we van alles kwalijk nemen.

Leah had na moeten denken? En wat te denken van Jeremy? Kom op, zeg. Alle betrokkenen hebben zo hun aandeel hierin.
maar leah was op dat moment al moeder van de tweeling en wist dus al hoe zwaar t was uit ervaring, jeremy niet

en dan te bedenken dat ze vóór addy een miskraam had maar kostte wat kost nog een kind erbij wilde van jeremy in die fase van haar leven en zo vroeg in hun relatie
pi_145785045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij had er ook zijn aandeel in, maar zij had al twee kinderen en wist toch beter hoe zwaar het was. Zij had die ongeplande zwangerschap al achter de rug. Dat mislukte huwelijk. En toch weer als een blinde trouwen en tot twee keer toe snel zwanger willen raken.

En ik ben verder nooit negatief over Leah geweest, als ik alleen nu lees dat zij geld over de balk smijt (en ze krijgen per seizoen ook geen verkeerd bedrag), terwijl er belangrijke dingen nodig zijn, en Jeremy werkt zich uit de naad, dat snap ik niet. Hij is vaak weg, maar er komt wél geld voor háár dochter.

Verder vind ik ze eigenlijk gewoon een leuk stel. En hoop ik voor ze dat er geen scheiding komt. :) De relatie lijkt zo erg nog niet als je vergelijkt met andere stellen.
pi_145785233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef JaneDoe het volgende:

en dan te bedenken dat ze vóór addy een miskraam had maar kostte wat kost nog een kind erbij wilde van jeremy in die fase van haar leven en zo vroeg in hun relatie
Zonder dat had ze nu zelf kunnen werken, wat ze graag wilt (logisch!) en had ze gewoon tijd met Jeremy alleen gehad, als de meisjes bij Corey zijn. Had ze na die ongeplande zwangerschap toch af en toe een beetje kunnen leven zoals meiden van twintig. Ze zit nu muurvast met drie kinderen.
pi_145785472
Eigenlijk zou je die meiden gewoon aan een vijf jaar werkende anticonceptie willen zetten, na een tienerzwangerschap.
(En de jongens zoals Adam :'))

Toen ik gister in de update zag hoe zwaar Kaylin het huwelijk met Javi vindt, ik moest bijna zuchten. :') Kind nummer twee van vader nummer twee.

En ook bij hun hoop ik dat ze het redden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')