Ik kan het hier lastig oneens mee zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:36 schreef Spongeboss het volgende:
Noorwegen heeft zelfde probleem Nederland ook.
Karaoke dan maar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga er een heel uitgebreide discussie van maken. Beloofd
Met paardenvlees?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:38 schreef Dven het volgende:
Laten we gaan protesteren voor de Zweedse ambassade. Ik zorg voor de Zweedse balletjes!
Ik bespreek liever de wanstaltige islamitische bevolking van het ooit zo schone Zweden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:38 schreef GhpH het volgende:
Wat een stormloop weer.
[..]
Karaoke dan maar?
Country roaaads... take me hooooome...
Dan hou je daar aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik bespreek liever de wanstaltige islamitische bevolking van het ooit zo schone Zweden.
Die pedofiel is jouw vriend?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:34 schreef GhpH het volgende:
En om af te sluiten, een goede vriend van mij:
Varkens. En dan gooien naar alle Finnen die voorbij lopen. Wij Zweden hebben een hekel aan Finnenquote:
Je ziet niet dat ik een protest probeer te organiseren?quote:
Oh ja, nu herinner ik me weer dat mohammed een pedo wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een pedofiel is jouw profeet?
jij was toch door je eigen vader verkracht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, nu herinner ik me weer dat mohammed een pedo was
Hier een excellent uitgewerkt stukje dat weer ondergewaardeerd zal worden:
http://www.answeringmusli(...)ammad-pedophile.html
Wat stel je voor om dat ongedaan te maken ouwe rukbaas?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo werkt dat in Nederland ook.
Tolerantie is hier ook éénrichtingsverkeer.
Stoppen met het importeren van nog meer islamisten zou een goede eerste stap zijn. Maar voor de rest kun je er weinig aan doen. Tolerantie kun je niet afdwingen, is onderdeel van je opvoeding.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wat stel je voor om dat ongedaan te maken ouwe rukbaas?
En toch quote je deze van mij. Waarom niet de langere inhoudelijke posts van mij en anderen? Omdat je daar geen weerwoord op hebt. Ga nu maar weer lekker met je piel fröbelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt zo'n domme post dit weer, niet te geloven
Kijk anders het vorige topic voordat je dit soort domme uitspraken doet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch quote je deze van mij. Waarom niet de langere inhoudelijke posts van mij en anderen? Omdat je daar geen weerwoord op hebt. Ga nu maar weer lekker met je piel fröbelen.
Nee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij was toch door je eigen vader verkracht?
Jezus man wat was het deze keer? Gewoon wiet of was het dmt of iets dergelijks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Las laatst dat Zweden over 15 jaar een derdewereldsland is. Velen zeggen dat het door de immigratie komt en zo...ik weet het niet, misschien in Zweden
Schotland is 98% blank en die wordt ook in 2030 een derdewereldsland. Maar ja Schotten, he. Ierland's toekomst ziet er ook niet al te goed uit, is ook overweldigend blank. Rusland is een derdewereldsland. Moldavië is een vierdewereldsland. Roemenië en Bulgarije, heel Zuid-Europa is straks Derde Wereld, etc.
Zolang ze maar niet hier naartoe komen is ales best![]()
Ome Isaac is erg goed in het spuwen van gal maar gaat verder nergens inhoudelijk op in.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kijk anders het vorige topic voordat je dit soort domme uitspraken doet.
En omdat jij een rare kneus bent, gewoon niks erover zeggen en mij deleten nadat ik je gegift heb
Ik dacht dat Noorwegen te koud was voor moslimsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:36 schreef Spongeboss het volgende:
Noorwegen heeft zelfde probleem Nederland ook.
Nee, een shitload met subsidies ligt daar klaar. Ondanks strengen immigratieregels...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik dacht dat Noorwegen te koud was voor moslims
Echt een ondankbare kutkneus ben jij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Je hebt helemaal niks gegift man.
En wat heeft dat hiermee te maken? Is dat serieus de reden dat je nu even moeilijk doet over een post van mij in een ander topic? Zoek een leven man.
Een deel zal tegen andere allochtonen blijven, een ander deel niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef ek_47 het volgende:
Ik vraag me af of mensen die de islam haten ook echt alleen hekel hebben aan moslims? Want stel het Westen stuurt alle moslims richting waar ze vandaan komen. Dan nog hou je een flink aantal niet-westerse of oost-blok allochtonen over. Of is iedereen gewoon hetzelfde en gaat het om WP?
Wat hebben wij gedaan om Mark Rutte te verdienen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef xodox het volgende:
Elk volk krijgt de leider die het verdient.
Massaal VVD en PvdA gestemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat hebben wij gedaan om Mark Rutte te verdienen?
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef ek_47 het volgende:
Ik vraag me af of mensen die de islam haten ook echt alleen hekel hebben aan moslims? Want stel het Westen stuurt alle moslims richting waar ze vandaan komen. Dan nog hou je een flink aantal niet-westerse of oost-blok allochtonen over. Of is iedereen gewoon hetzelfde en gaat het om WP?
Gaat het alleen om moslims? Of voelen dit soort mensen zich superieur (vandaar mijn verwijzing naar WP)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.
Hoeveel heb je er al geneukt dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef corehype het volgende:
Zweedse chicks zijn de makkelijkste om te neuken
Dat was de HDI index waar jij op doelt, daar schiet Zweden inderdaad hard naar beneden toe. Het zal allemaal wel meevallen, maar is wel leuk om zulke voorspellingen door te bladeren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Las laatst dat Zweden over 15 jaar een derdewereldsland is. Velen zeggen dat het door de immigratie komt en zo...ik weet het niet, misschien in Zweden
Schotland is 98% blank en die wordt ook in 2030 een derdewereldsland. Maar ja Schotten, he. Ierland's toekomst ziet er ook niet al te goed uit, is ook overweldigend blank. Rusland is een derdewereldsland. Moldavië is een vierdewereldsland. Roemenië en Bulgarije, heel Zuid-Europa is straks Derde Wereld, etc.
Zolang ze maar niet hier naartoe komen is ales best![]()
Niet alle moslims in NL zijn tuig. Idem voor die andere 3,6 miljoen. Aan de cijfers CBS is te zien dat niet-westerse immigranten vaker in bijstand en criminaliteit zitten. Daar moet wat aan worden gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Gaat het alleen om moslims? Of voelen dit soort mensen zich superieur (vandaar mijn verwijzing naar WP)?
En ja, dat weet ik. Ong. 3,6 miljoen, waarvan ong. 1 miljoen moslim. Vandaar dat ik ook mijn vraag stelde. Ik krijg soms het idee dat mensen denken dat als alle moslims weg zijn dat Nederland ineens "schoon" is van allochtonen.....maar dan komen ze van een koude kermis thuis
Daarom worden ze massaal verkracht. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:47 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zweedse chicks zijn makkelijk om te neuken als je blank bent. Heb je een kleurtje, kijken ze je niet eens aan.
Met dank aan de slavernijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.
Het toilet bij mij op het werk is altijd keurig schoongemaakt door een hoer met hoofddoek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef GhpH het volgende:
Maar even serieus. Het is dus duidelijk dat dit volk problemen veroorzaakt.
Wat hebben ze eigenlijk voor positiefs meegebracht? Niets.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:50 schreef Eyip het volgende:
[..]
Het toilet bij mij op het werk is altijd keurig schoongemaakt door een hoer met hoofddoek.
Vrouwen met hoofddoek kun je het makkelijkst chanteren: pijpen of ik zeg het tegen je vader.
Twee voordelen?
Inderdaad. Daarnaast werden er genoeg blanke, arabische en chinezen verhandeld op de slavenmarkt. Dus niet alleen negers.quote:
Als ze die theedoek aan hun handen zouden nieten dan kunnen ze bidden en de vloer poetsen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zo goed kunnen ze inderdaad ook niet pijpen. Dat laffe heen en weer bewegen.
Ik ben het met je eens hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef Eyip het volgende:
et gaat mij er niet om dat NL schoon zou moeten zijn van allochtonen. NL zou een strenger immigratiebeleid moeten krijgen en strenger toegang tot het sociale verzekeringsstelsel.
verdorie Ik wilde net een positieve reactie leveren op je verhaal en nu ist weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef ek_47 het volgende:
[..]
edit:
owww wacht, ik dacht dat jij serieus was...maar na het lezen van je posts ben je toch niet zo serieus.
geen lange reactie waard....
Dat kan ook alleen als men gewoon serieus is. Jullie reacties zijn zeer kinderachtig. Ik wil best een dialoog aangaan met mensen die een hekel hebben aan allochtonen cq moslims, maar dan wel gewoon normaal gedragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
verdorie Ik wilde net een positieve reactie leveren op je verhaal en nu ist weg.
hier idem als jouw verhaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoorEchter, ik ben zelf ooit moslim geweest en genoeg vrienden van me ook. Er zijn dus mensen die een soort van een inhaalslag moeten maken. Alle geloven zijn kut inderdaad en men dient er ook overheen te groeien en dat kan alleen door ontwikkeling. Ik geef toe, ik en mijn ouders waren niet voldoende ontwikkeld...dit is een proces dat tijd met zich meebrengt. Mijn kinderen zullen bijvoorbeeld niet gelovig zijn of uberhaupt de taal van mijn roots spreken...sterker nog, dit zie ik al bij mijn neefjes en nichtjes.
Nu is de vraag, willen we die tijd eigenlijk wel gunnen? Nu niet meer voor nieuwe immigranten (en te begrijpen als je naar de ervaringen kijkt), maar we zitten hier toch met "oude" immigranten die ondertussen ook een Nederlands paspoort hebben. Eruit knikkeren, zoals Amerikanen dat doen, zou ik in sommige gevallen toejuichen. Maar waar leg je de grens? Als een allochtoon een keer door rood rijdt is dat al een ticket naar land van oorsprong?
En ontwikkelen....doe je samen. Wat ik wel merk in deze maatschappij is....hoe vaak ik ook mijn best doe om 200% Nederlander te zijn, men zal mij altijd als een allochtoon zien. Het dient dus wel van 2 kanten te komen. En argumenten van "ja, maar jullie komen hierheen" is heel slecht, ik ben gewoon hier geboren dus die vlieger gaat dan niet meer op. Ik ben blij met mijn "Hollandse" vrienden die mij juist hebben geholpen mijn ontwikkeling.
te laat, bro. Ben bloedserieus trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef ek_47 het volgende:
[..]
edit:
owww wacht, ik dacht dat jij serieus was...maar na het lezen van je posts ben je toch niet zo serieus.
geen lange reactie waard....
Ik ben voorstander van de door jouw opgestelde regelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:02 schreef Eyip het volgende:
Genoeg mensen die niet als allochtoon worden behandeld, omdat ze zich niet gedragen als allochtoon en ook voordoen.
Die regels zullen ooit wel eens worden doorgevoerd. EU is er al druk mee bezig. Verzin het niet allemaal zelf, hč?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van de door jouw opgestelde regels
Heb je bronnen? Dit is best interessantquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Eyip het volgende:
[..]
Die regels zullen ooit wel eens worden doorgevoerd. EU is er al druk mee bezig. Verzin het niet allemaal zelf, hč?
kan nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
verdorie Ik wilde net een positieve reactie leveren op je verhaal en nu ist weg.
pffffff, ik lees erover en heb er met werk veel mee te maken. Onlangs een wijziging geweest in Duitsland:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:07 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Heb je bronnen? Dit is best interessantWant dat haalt de druk van de ketel af....ook voor mij, moet je nagaan!
Ik wil sowieso af van mijn niet-Nederlandse paspoort. Gaat ook gebeuren binnen nu en enkele jaren ivm dienstplicht. Ik wil geen dienstplicht en enige manier om er vanaf te komen is het inleveren van mijn niet Nederlandse paspoort. Tot nu toe niet gedaan, omdat ik er verder geen last van heb.....tot zo meteen als ik word opgeroepen om een geldbedrag neer te tellen of een gevangenisstraf uitzitten voor het deserteren. Mijn middelvinger gaat dan ook uit naar mijn land van oorsprong, die mij afdwingen om in dienst te gaan of een dik bedrag neer te tellen. Ik zeg "hou die fragging paspoort maar en stop hem vooral daar waar de zon niet schijnt".quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef Eyip het volgende:
[..]
pffffff, ik lees erover en heb er met werk veel mee te maken. Onlangs een wijziging geweest in Duitsland:
http://nieuws.turkije.net(...)gen-dubbel-paspoort/
Als de immigratie hier toeneemt vanuit Afrikaanse landen, zitten er op een gegeven moment grenzen aan.
Zou voor mij ook de druk van de ketel afhalen, ik ben Nederlander en voel mij ook zo. Lever graag mijn niet nederlandse paspoort in of haal hem het liefst door de shredder.
denk precies hetzelfde over. Geen dienstplicht trouwens hier...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:27 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso af van mijn niet-Nederlandse paspoort. Gaat ook gebeuren binnen nu en enkele jaren ivm dienstplicht. Ik wil geen dienstplicht en enige manier om er vanaf te komen is het inleveren van mijn niet Nederlandse paspoort. Tot nu toe niet gedaan, omdat ik er verder geen last van heb.....tot zo meteen als ik word opgeroepen om een geldbedrag neer te tellen of een gevangenisstraf uitzitten voor het deserteren. Mijn middelvinger gaat dan ook uit naar mijn land van oorsprong, die mij afdwingen om in dienst te gaan of een dik bedrag neer te tellen. Ik zeg "hou die fragging paspoort maar en stop hem vooral daar waar de zon niet schijnt".
Wss verkrachten mannen ook meer dan vrouwen. Je punt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:16 schreef GhpH het volgende:
Heb het uitgerekend adhv de bron in de OP. De gemiddelde immigrant verkracht 6x vaker dan de gemiddelde Zweed.
Ik heb dezelfde problemen. Mensen maken me uit voor satan of iig dat ik bezeten ben door satan. Dus uiteindelijk ben ik zelf uit de gemeenschap gestapt, aangezien ik niets met die mensen heb. Ik ben overigens ook vaak bedreigd met de dood, puur vanwege het feit dat ik geen moslim meer ben...dus niet eens vanwege mijn uitspraken. En ja, dit heeft zeker te maken met de islam.....zij kunnen niet tegen mensen die eerst moslim waren (of als moslim zijn geboren) en er vanaf stappen...ze begrijpen niet hoe dat kan (ik leg ze gewoon uit dat ik de koran ben gaan lezen in een taal die ik het beste begreep en dat heeft mij er vanaf doen stappen, maar dat geloven ze al helemaal niet). Dan zeggen ze dingen als "je bent nooit een moslim geweest"....is zoiets als tegen een ex-junk roepen dat hij nooit een junk is geweest omdat diegene nu clean is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:31 schreef Eyip het volgende:
[..]
denk precies hetzelfde over. Geen dienstplicht trouwens hier...
Mocht ik dit gaan mededelen in de moskee of tegen mijn mede allochtonen, dan wordt ik gehaat en lig ik uit de gemeenschap. Dit heeft vooral te maken met islam.
Mja, volgens Nederland heeft het er niets mee te maken.
Dus fuck de gemeenschap en fuck de islam
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde problemen. Mensen maken me uit voor satan of iig dat ik bezeten ben door satan. Dus uiteindelijk ben ik zelf uit de gemeenschap gestapt, aangezien ik niets met die mensen heb. Ik ben overigens ook vaak bedreigd met de dood, puur vanwege het feit dat ik geen moslim meer ben...dus niet eens vanwege mijn uitspraken. En ja, dit heeft zeker te maken met de islam.....zij kunnen niet tegen mensen die eerst moslim waren (of als moslim zijn geboren) en er vanaf stappen...ze begrijpen niet hoe dat kan (ik leg ze gewoon uit dat ik de koran ben gaan lezen in een taal die ik het beste begreep en dat heeft mij er vanaf doen stappen, maar dat geloven ze al helemaal niet). Dan zeggen ze dingen als "je bent nooit een moslim geweest"....is zoiets als tegen een ex-junk roepen dat hij nooit een junk is geweest omdat diegene nu clean is.
Maar goed, de islam vind ik niet het ergste geloof. Ik vind het christendom en het jodendom veel erger, alleen de mensen binnen deze geloven zijn veel toleranter (vanwege ontwikkeling/educatie). De bijbel en de tora zijn wel erger dan de koran, een simpel voorbeeld is stenigen wat niet in de koran staat. Het zijn wel de hadiths die deze dingen aanhalen, waardoor het dus ook in de islam terug komt. Als je op youtube zoekt naar "duck dynasty vs isis" zul je zien dat extreme christenen geen haar beter zijn dan extreme moslims. Sterker nog, ze vertonen zoveel overeenkomsten dat ze gerust naast elkaar kunnen leven. (beide baarden, beide bedreigen met bekeren of anders de dood, beide onderontwikkeld, beide geloven in sprookjes etc etc)
Ik zeg geen fuck de islam, maar fuck alle geloven.
kom je weer met je linkse baggatelliseringquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss verkrachten mannen ook meer dan vrouwen. Je punt?
Op wikipedia kun je omtrent dit onderwerp een pagina vinden met meer dan 20 referenties naar de cijfers waar jij het over hebt. Eerlijk gezegd kon ik deze cijfers simpelweg niet vinden. Ik was op zoek naar cijfers die de Zweedse CBS heeft vrijgegeven. Weet jij deze wel te vinden? Zou ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
kom je weer met je linkse baggatellisering
dan heb je het helaas bij het foute einde want in de bron staat duidelijk de bronvermelding (BRÅ). Als je nu probeert de statistiek te ontwijken met een simpele 'ik heb het niet gevonden' dan vind ik dit vrij raar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:40 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Op wikipedia kun je omtrent dit onderwerp een pagina vinden met meer dan 20 referenties naar de cijfers waar jij het over hebt. Eerlijk gezegd kon ik deze cijfers simpelweg niet vinden. Ik was op zoek naar cijfers die de Zweedse CBS heeft vrijgegeven. Weet jij deze wel te vinden? Zou ik wel waarderen.
Ps. de bron die je hebt geplaatst is geen CBS bron, dat zegt me eerlijk gezegd niet veel. Ik kan zelf ook een website bouwen en getallen neerzetten en zogenaamd overtuigend overkomen.
Hier bron wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
als je naar beneden scrollt zie je 51 bronnen staan. Ik heb gisteren een flink deel van deze bronnen bekeken, maar kon de "77,6%", die door jouw opgegeven bron wordt opgenoemd, niet vinden. Maar misschien heb ik het over het hoofd gezien.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:40 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Op wikipedia kun je omtrent dit onderwerp een pagina vinden met meer dan 20 referenties naar de cijfers waar jij het over hebt. Eerlijk gezegd kon ik deze cijfers simpelweg niet vinden. Ik was op zoek naar cijfers die de Zweedse CBS heeft vrijgegeven. Weet jij deze wel te vinden? Zou ik wel waarderen.
Ps. de bron die je hebt geplaatst is geen CBS bron, dat zegt me eerlijk gezegd niet veel. Ik kan zelf ook een website bouwen en getallen neerzetten en zogenaamd overtuigend overkomen.
Hier bron wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
als je naar beneden scrollt zie je 51 bronnen staan. Ik heb gisteren een flink deel van deze bronnen bekeken, maar kon de "77,6%", die door jouw opgegeven bron wordt opgenoemd, niet vinden. Maar misschien heb ik het over het hoofd gezien.
quote:After publishing this article we have had Muslims and the extreme socialist left argue that the numbers are distorted and fabricated. All figures in this report originates from BRÅ, The Swedish National Council for Crime Prevention (Brottsförebyggande rådet – Brå). BRÅ is an agency under the Ministry of Justice and is a centre for research and development within the judicial system. There are no distortions or fabrications in this data. There are links to the original graphs and data from BRÅ for any reference checks.
Er zijn genoeg extremistische joden die mee vechten met de palestijnen. Raar maar waar. Voor de rest kan ik je de hand schudden. Maak precies hetzelfde mee. Ook ik moet als afvallige over mijn schouder kijken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde problemen. Mensen maken me uit voor satan of iig dat ik bezeten ben door satan. Dus uiteindelijk ben ik zelf uit de gemeenschap gestapt, aangezien ik niets met die mensen heb. Ik ben overigens ook vaak bedreigd met de dood, puur vanwege het feit dat ik geen moslim meer ben...dus niet eens vanwege mijn uitspraken. En ja, dit heeft zeker te maken met de islam.....zij kunnen niet tegen mensen die eerst moslim waren (of als moslim zijn geboren) en er vanaf stappen...ze begrijpen niet hoe dat kan (ik leg ze gewoon uit dat ik de koran ben gaan lezen in een taal die ik het beste begreep en dat heeft mij er vanaf doen stappen, maar dat geloven ze al helemaal niet). Dan zeggen ze dingen als "je bent nooit een moslim geweest"....is zoiets als tegen een ex-junk roepen dat hij nooit een junk is geweest omdat diegene nu clean is.
Maar goed, de islam vind ik niet het ergste geloof. Ik vind het christendom en het jodendom veel erger, alleen de mensen binnen deze geloven zijn veel toleranter (vanwege ontwikkeling/educatie). De bijbel en de tora zijn wel erger dan de koran, een simpel voorbeeld is stenigen wat niet in de koran staat. Het zijn wel de hadiths die deze dingen aanhalen, waardoor het dus ook in de islam terug komt. Als je op youtube zoekt naar "duck dynasty vs isis" zul je zien dat extreme christenen geen haar beter zijn dan extreme moslims. Sterker nog, ze vertonen zoveel overeenkomsten dat ze gerust naast elkaar kunnen leven. (beide baarden, beide bedreigen met bekeren of anders de dood, beide onderontwikkeld, beide geloven in sprookjes etc etc)
Ik zeg geen fuck de islam, maar fuck alle geloven.
Jij bent echt zon enorme kenkerdwaasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef GhpH het volgende:
Maar even serieus. Het is dus duidelijk dat dit volk problemen veroorzaakt.
Wat hebben ze eigenlijk voor positiefs meegebracht? Niets.
Daar gaat me toch niet om? Ik hoop alleen dat jij mij een bron kan geven. Ik bedoel ik kan ook plaatjes maken en dan CBS als bronvermelding erbij zetten zonder daadwerkelijk een bron erbij te zetten. In de door jou gegeven link zie ik geen link naar BRÅ.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
dan heb je het helaas bij het foute einde want in de bron staat duidelijk de bronvermelding (BRÅ). Als je nu probeert de statistiek te ontwijken met een simpele 'ik heb het niet gevonden' dan vind ik dit vrij raar.
En als je werkelijk geen crimineel bent heb je toch niets te vrezen? Ik pleit alleen voor een immigratiestop en een harde aanpak van de criminelen. M.a.w. geen massale uitflikkering van een heel volk. Zelfs als ik laatstgenoemde zou willen, dat zou nooit haalbaar zijn gezien de afgelopen verkiezingen.
Waar zijn de links dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef GhpH het volgende:
, The Swedish National Council for Crime Prevention (Brottsförebyggande rådet – Brå). BRÅ is an agency under the Ministry of Justice and is a centre for research and development within the judicial system. There are no distortions or fabrications in this data. There are links to the original graphs and data from BRÅ for any reference checks.
Ja, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik niet de enige ben..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
Er zijn genoeg extremistische joden die mee vechten met de palestijnen. Raar maar waar. Voor de rest kan ik je de hand schudden. Maak precies hetzelfde mee. Ook ik moet als afvallige over mijn schouder kijken...
Eindelijk hoor ik nu iemand die hetzelfde mee maakt die niet in mijn vrienden of kennissen kring zit.
Ben je zelf een Zweed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef GhpH het volgende:
http://ejbron.wordpress.c(...)oorlog-tegen-zweden/
En zelf haten ze Zweden blijkbaar...
Oh je bent een afvallige, daarom hang je rond in elk topic dat om geloof gaat ( met name moslims) om ze te bashen. Kan me voorstellen dat je een harde tijd hebt in je kring. It all makes sense.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
Er zijn genoeg extremistische joden die mee vechten met de palestijnen. Raar maar waar. Voor de rest kan ik je de hand schudden. Maak precies hetzelfde mee. Ook ik moet als afvallige over mijn schouder kijken...
Eindelijk hoor ik nu iemand die hetzelfde mee maakt die niet in mijn vrienden of kennissen kring zit.
Typische reactie. Waarheid vertellen wordt gezien als bashen. Als je zegt dat Mo geen profeet is, dan ben je aan het bashen. Natuurlijk joh....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh je bent een afvallige, daarom hang je rond in elk topic dat om geloof gaat ( met name moslims) om ze te bashen. Kan me voorstellen dat je een harde tijd hebt in je kring. It all makes sense.
Je praat zonder kennis. Van mij mag je geloof ontkennen zo veel als je wilt boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Typische reactie. Waarheid vertellen wordt gezien als bashen. Als je zegt dat Mo geen profeet is, dan ben je aan het bashen. Natuurlijk joh....
Het is niet in je opgekomen dat dat vooral wat zegt over die kring?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh je bent een afvallige, daarom hang je rond in elk topic dat om geloof gaat ( met name moslims) om ze te bashen. Kan me voorstellen dat je een harde tijd hebt in je kring. It all makes sense.
Geen positief iets, juist gescheld. Dit zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent echt zon enorme kenkerdwaas
Twee paspoorten is juist wel handig. Dan kun je iemand uitzetten als diegene het vertikt om zich te gedragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:02 schreef Eyip het volgende:
[..]
hier idem als jouw verhaal.
de oplossing zou kunnen zijn pas na 20 jaar aanspraak maken op wia of bijstand. Drie keer een overtreding strafboek 3 (een misdaad) is ongewenste vreemdeling. Het kan veel beter en strenger zoals andere landen het doen.
in usa heb je maar één paspoort of je moet op een gegeven moment kiezen als je amerikaan wil blijven. Wil je niet kiezen = ongewenste vreemdeling.
Genoeg mensen die niet als allochtoon worden behandeld, omdat ze zich niet gedragen als allochtoon en ook voordoen.
just my 2 cents...
Dat zegt iets over de kring van de persoon in de kwestie ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat dat vooral wat zegt over die kring?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Daar gaat me toch niet om? Ik hoop alleen dat jij mij een bron kan geven. Ik bedoel ik kan ook plaatjes maken en dan CBS als bronvermelding erbij zetten zonder daadwerkelijk een bron erbij te zetten. In de door jou gegeven link zie ik geen link naar BRÅ.
Graag een bronIs gewoon een vraag, ik wil je niet tegenspreken hoor. Maar het zou jammer zijn dat er conclusies worden getrokken met zogenaamde bronnen die alleen als tekst vermeld zijn. Ik wil de informatie die door de website is gebruikt controleren.
Beste ek_47, ik kan het begrijpen dat deze statistieken choquerend kunnen zijn, maar vragen naar een bron terwijl onderaan in het document een bronsvermelding staat:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Waar zijn de links dan?Die wil ik juist hebben. En dan graag de verwijzing naar die 77,6%!
Dan vind ik je vraag een beetje te ver gaan. En mocht er nu commentaar komen op "Ja maar de bronnen zijn in het Zweeds".quote:Data Sources and links (in Swedish language)
BRÅ-Report 1996:2 “of immigrants and immigrants’ children’s Crime”
BRÅ-report 2005:17 “Criminality among persons born in Sweden and abroad.”
BRÅ-Report 2000:6 “Young people who rob people”
Foreign or Swedish background (fine structure), the entire kingdom, after the age of ten classes and gender. In 2002-2011
Population Demographics 1999 Part 3
Post-war immigration and emigration
Statistics on reported crime
Mauricio Rojas: Heritage behind immigrants crime
Typische reactie. Jij weet niet of hij wel of geen kennis heeft. Als het over flapdrol mohammed gaat, is het geen kennis hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Je praat zonder kennis. Van mij mag je geloof ontkennen zo veel als je wilt boeit me vrij weinig.
Ik heb het over respectloze reactie's, reactie's die over groepen persoonlijk gaan. Haatzaaiende opmerkingen die geen respectvolle mening meer verkondigen.
In vervolg graag feiten op een rijtje hebben.
grgr
Oh nee, niet Zweden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef Crip het volgende:
Btw
http://www.bbc.com/news/world-europe-29479418
Dat kutland krijgt wat het verdientquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef GhpH het volgende:
http://ejbron.wordpress.c(...)oorlog-tegen-zweden/
En zelf haten ze Zweden blijkbaar...
En over vier jaar is het land een grote faal en heb je een Wildersx10 in Zweden. Nog even wachten dus.quote:
choquerend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Beste ek_47, ik kan het begrijpen dat deze statistieken choquerend kunnen zijn, maar vragen naar een bron terwijl onderaan in het document een bronsvermelding staat:
[..]
Dan vind ik je vraag een beetje te ver gaan. En mocht er nu commentaar komen op "Ja maar de bronnen zijn in het Zweeds".
1. Wat verwachtte je?
2. Tolk huren/google translate
Je reactie is wel typisch. En respectloos ben je blijkbaar al als ik zeg dat profeet Mo nooit heeft bestaan. Dus ja....moslims zijn snel op hun teentjes getrapt. Ik ook vroeger hoor daar niet van, maar ik ben er gelukkig overheen gegroeid. Nu jij nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Crip het volgende:
ls je wilt boeit me vrij weinig.
Ik heb het over respectloze reactie's, reactie's die over groepen persoonlijk gaan. Haatzaaiende opmerkingen die geen respectvolle mening meer verkondigen.
Ja, zou je een nieuwe hitler leuk vinden dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
En over vier jaar is het land een grote faal en heb je een Wildersx10 in Zweden. Nog even wachten dus.
wilders met hitler vergelijken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, zou je een nieuwe hitler leuk vinden dan?
De links staan verdorie onderaan op de site, dat zeg ik....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef ek_47 het volgende:
[..]
choquerend?
Nee, niet echt. Ik wil bronnen zien en ik zie nog steeds geen links.....
ik zie nergens dat getal 77,6 terugkomen....ook niet in de rapporten.
Wilders en Hitler vergelijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, zou je een nieuwe hitler leuk vinden dan?
Eigenlijk ja laat dat over Zweden maar zitten nu ik wat beter kijk zie ik dat de enige sites die dat melden zijn sites als CBN (Christian Broadcasting Network lol) en islamofobische en blanke nationalisten websitesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat was de HDI index waar jij op doelt, daar schiet Zweden inderdaad hard naar beneden toe. Het zal allemaal wel meevallen, maar is wel leuk om zulke voorspellingen door te bladeren.
Mocht het onverhoopt toch fout gaan in Zweden komen ze gewoon bij jou in de achtertuin wonen: Schengen jwt.
Doe ik niet. Hitler was wel succesvol i.t.t Wilders. Wilders is een eersterangs kneus, hij heeft het over een 10x ergere wilders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wilders en Hitler vergelijken
Daar gaat je geloofwaardheid (als je die had).
Lees je eigenlijk wel wat je zelf schrijft? Of druk je maar wat random toetsen op je toetsenbord in als een debiel, wat me overigens niet zou verbazen met je domme PVV mentaliteit. 'Eerst lullen dan nadenken' . Je heb het over een Wildersx10.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Eyip het volgende:
[..]
wilders met hitler vergelijken?![]()
heeft wilders mensen vernietigd? wil hij ze kapot hebben? Het is de grote mohemmed niet. Als je hitler en de koran vergelijkt, dan heb je wel een punt.
Er is genoeg haat en verderf te vinden in de koran. Echter zal je, net als bij mijn bronnen, een verhaal eromheen verzinnen dat het goed praat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk wel wat je zelf schrijft? Of druk je maar wat random toetsen op je toetsenbord in als een debiel, wat me overigens niet zou verbazen met je domme PVV mentaliteit. 'Eerst lullen dan nadenken' . Je heb het over een Wildersx10.
de grote mohemmed ken ik niet, wie is dat? En het is ook overduidelijk dat jij de koran nooit hebt aangeraakt (verrassend wel, domme uitspraken doen op basis van niks). Wat is overeenkomend tussen hitler en de koran? geef maar letterlijke teksten uit de koran?
Geef maar citaten dan waar dat tot uiting komt wat je claimt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Er is genoeg haat en verderf te vinden in de koran. Echter zal je, net als bij mijn bronnen, een verhaal eromheen verzinnen dat het goed praat.
De oorspronkelijke bron was een .pdf van de VN is alles wat ik me ervan kan herinneren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Eigenlijk ja laat dat over Zweden maar zitten nu ik wat beter kijk zie ik dat de enige sites die dat melden zijn sites als CBN (Christian Broadcasting Network lol) en islamofobische en blanke nationalisten websites
Maar wie weet
Schotland gaat in ieder geval 100% gegarandeerd naar 3e wereld status
Ah ok dan is het misschien toch een beetje waar en de enige sites die dat melden zijn van die racistische websites hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bron was een .pdf van de VN is alles wat ik me ervan kan herinneren.
Quran (2:191-193) - "And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef maar citaten dan waar dat tot uiting komt wat je claimt.
Slechte vertaling (heb je een stuk weggehaald?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Quran (2:191-193) - "And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)"
Een klein voorbeeld. Ga nu maar op google zoeken naar een of andere moslim die hier een verhaaltje om kan verzinnen.
The historical context of this passage is not defensive warfare, since Muhammad and his Muslims had just relocated to Medina and were not under attack by their Meccan adversaries. In fact, the verses urge offensive warfare, in that Muslims are to drive Meccans out of their own city (which they later did). The use of the word "persecution" by some Muslim translators is thus disingenuous (the actual Muslim words for persecution - "idtihad" - and oppression - a variation of "z-l-m" - do not appear in the verse). The actual Arabic comes from "fitna" which can mean disbelief, or the disorder that results from unbelief or temptation. Taken as a whole, the context makes clear that violence is being authorized until "religion is for Allah" - ie. unbelievers desist in their unbelief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slechte vertaling (heb je een stuk weggehaald?), hier uitleg:
First let’s put the verse in its original context, the Holy Quran says: “And fight in the Way of Allah those who fight you, but transgress not the limits. Truly, Allah likes not the transgressors." [This Verse is the first one that was revealed in connection with Jihad, but it was supplemented by another (V.9:36)].
"And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah is worse than killing. And fight not with them at Al-Masjid-al-Haram (the sanctuary at Makkah), unless they (first) fight you there. But if they attack you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. But if they cease, then Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. And fight them until there is no more Fitnah (disbelief and worshipping of others along with Allah) and (all and every kind of) worship is for Allah (Alone). But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.) The sacred month is for the sacred month, and for the prohibited things, there is the Law of Equality (Qisas). Then whoever transgresses the prohibition against you, you transgress likewise against him. And fear Allah, and know that Allah is with Al-Muttaqun (the pious)" - (V.2:2).
"And spend in the Cause of Allah (i.e. Jihad of all kinds, etc.) and do not throw yourselves into destruction (by not spending your wealth in the Cause of Allah), and do good. Truly, Allah loves Al-Muhsinun (the good-doers).” (2:190-195)
The verse clearly states to fight those who fight you, yet do not transgress limits. In so sense therefore does it promote killing of innocent but allows self-defense. It further goes on to state "And fight them on until there is no more tumult or oppression, and there prevail justice" and "if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression". Hence, once again when the whole context is examined the verses do not promote killing of innocent in anyway.
Ik ben zelf Marokkaans, oordeel je mij nu ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dan een groot deel van de criminaliteit vertegenwoordigen, dat is een kunst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Desaak het volgende:
zwarte piet dat, marokkaan dit, slachtfeest dat, gewoon een facking zeikerd volk is het weer
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef Desaak het volgende:
[..]
Ik ben zelf Marokkaans, oordeel je mij nu ook?
Volgens mij voelt een marokkaantje zich weer beledigdquote:
Via waybackmachine de betreffende wikipedia kunnen openen: http://web.archive.org/we(...)f_the_United_Nationsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ah ok dan is het misschien toch een beetje waar en de enige sites die dat melden zijn van die racistische websites haha
Even lezen wat ik had gekopieerd voortaan:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef GhpH het volgende:
First let’s put the verse in its original context, the Holy Quran says: “And fight in the Way of Allah those who fight you, but transgress not the limits. Truly, Allah likes not the transgressors." [This Verse is the first one that was revealed in connection with Jihad, but it was supplemented by another (V.9:36)].
"And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah is worse than killing. And fight not with them at Al-Masjid-al-Haram (the sanctuary at Makkah), unless they (first) fight you there. But if they attack you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. But if they cease, then Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. And fight them until there is no more Fitnah (disbelief and worshipping of others along with Allah) and (all and every kind of) worship is for Allah (Alone). But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.) The sacred month is for the sacred month, and for the prohibited things, there is the Law of Equality (Qisas). Then whoever transgresses the prohibition against you, you transgress likewise against him. And fear Allah, and know that Allah is with Al-Muttaqun (the pious)" - (V.2:2).
"And spend in the Cause of Allah (i.e. Jihad of all kinds, etc.) and do not throw yourselves into destruction (by not spending your wealth in the Cause of Allah), and do good. Truly, Allah loves Al-Muhsinun (the good-doers).” (2:190-195)
The verse clearly states to fight those who fight you, yet do not transgress limits. In so sense therefore does it promote killing of innocent but allows self-defense. It further goes on to state "And fight them on until there is no more tumult or oppression, and there prevail justice" and "if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression". Hence, once again when the whole context is examined the verses do not promote killing of innocent in anyway.
Aan je reacties te zien scheer je elke buitenlander over een kam, natuurlijk voel ik mij daar op aangesproken en ga ik reageren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij voelt een marokkaantje zich weer beledigd
Oftewel je zoekt een copy-paste war met telkens precies dezelfde scheefgeneukte elementenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Even lezen wat ik had gekopieerd voortaan:
Lees nou eerst even wat ik zeg:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef GhpH het volgende:
o
[..]
Oftewel je zoekt een copy-paste war met telkens precies dezelfde scheefgeneukte elementen
En dit was slechts 1 voorbeeld. Heb er nog honderden.
Echt retarded hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lees nou eerst even wat ik zeg:
En geef maar alle honderden dan.
http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htmquote:
En dan kom je met zo'n bron aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htm
Dat is slechts 1 van de vele bronnen. Vaak met verklaring waarom de scheefgeneukte praat eromheen niet waar is.
Dus ja, veel plezier, maar zoals ik al voorspelde zou je kopen met een afgezaagde kopijen.
Nee jij komt er welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:22 schreef Eyip het volgende:
http://wikiislam.net/wiki(...)mmad_and_Mass_Murder
Een hele wiki vol. Veel plezier ermee
Zie je, weer zo'n kutte bronsberisping. Je hebt werkelijk niks. Als je vast zit dan vlucht je gewoon uit naar "kutbron". Maar jouw copy paste mag ellelang zijn en nergens over gaan, dat is immers altijd correctquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dan kom je met zo'n bron aan![]()
Geen wonder dat je gehersenspoeld bent.
Die gebeurtenissen kwamen wel met het preachen als motief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee jij komt er wel![]()
Gebeurtenissen verklaren als haatpreachen
Anders deze voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee jij komt er wel![]()
Gebeurtenissen verklaren als haatpreachen
Mijn copy paste komt gewoon van een site die niet specifiek gericht is tegen het afzeiken van de koranquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n kutte bronsberisping. Je hebt werkelijk niks. Als je vast zit dan vlucht je gewoon uit naar "kutbron". Maar jouw copy paste mag ellelang zijn en nergens over gaan, dat is immers altijd correct
Neem een ander in de malig.
Jouw bron is waarschijnlijk een site/user die de koran goedpraat en juist alles er aan doet om het te verbloemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn copy paste komt gewoon van een site die niet specifiek gericht is tegen het afzeiken van de koran
Jouw site is een en al haat tegen de koran, geen enkele vorm van nuance en die interpreteren alles dus op een zo'n slecht mogelijke manier.
hoe kun je dit nou serieus nemen: http://www.thereligionofpeace.com/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jouw bron is waarschijnlijk een site/user die de koran goedpraat en juist alles er aan doet om het te verbloemen.
Je denkt dat jij het bij het juiste eind hebt maar je bent niets meer dan een hypocriet
Een of andere. Dat laat al zien hoe legitiem je tegenover je eigen bronnen staatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kun je dit nou serieus nemen: http://www.thereligionofpeace.com/
?
En nee, ik had het van [b]een of andere[/b] algemene site
Hoe kun je nou een bron aanhangen die enkel tegen de islam is, en dan ook nog zo'n amateurische lay-out en geen structuur heeft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een of andere. Dat laat al zien hoe legitiem je tegenover je eigen bronnen staat
En ik zie dat je je weer fixeert op een sitenaam. Leuk hoor, maar hier bereik je niks mee.
Verwerpelijk desintellect, dat ben jeJe hebt over de realiteit nog veel te leren.
Zolang het hart gevuld is met het ware geloof, kan de tong onzin spreken tegen ongelovigen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een of andere. Dat laat al zien hoe legitiem je tegenover je eigen bronnen staat
En ik zie dat je je weer fixeert op een sitenaam. Leuk hoor, maar hier bereik je niks mee.
Verwerpelijk desintellect, dat ben jeJe hebt over de realiteit nog veel te leren.
Je geeft me niet eens de link naar je site. Je hebt waarschijnlijk de eerste regel van het vers op je toetsenbord geramd, gekeken naar een goede link en hier neer geflatst als wanhoop. Ware het niet dat wat jouw gelul beschrijft precies datgene is wat in mijn bron ontkracht wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een bron aanhangen die enkel tegen de islam is, en dan ook nog zo'n amateurische lay-out en geen structuur heeft?
En dat bovendien in de hele site teruglaat zien?
Ja ik pak tenminste bronnen die niet met 1 motief zitten
bron: http://www.alsiraj.net/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je geeft me niet eens de link naar je site. Je hebt waarschijnlijk de eerste regel van het vers op je toetsenbord geramd, gekeken naar een goede link en hier neer geflatst als wanhoop. Ware het niet dat wat jouw gelul beschrijft precies datgene is wat in mijn bron ontkracht wordt.
En je argumenten slaan al sowieso nergens op.Eerst zeg je dat er geen haat is, dan ligt het weer aan mijn bron, dan ligt het aan de partijdigheid van mijn bron, dan ineens aan de lay-out
Christus Mozes Mohammed, ga ook aub zeiken over dat het lettertype niet in comic sans staat
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: http://www.alsiraj.net/
Wat lul je nou?Ik zeg al sinds post 1 dat zo'n site met enkel haat niet serieus te nemen valt.
En nee structuur geeft aan of er moeite is gestoken in zo'n site of dat het door een stelletje apen zoals jij en Eyip is gemaakt zonder dubbel check.
Ohja, het is arabisch dus een terroristische site. Tering wat een simplisme weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef GhpH het volgende:
[..]Ik ken geen Terrorisch Arabisch maar die site ziet er TOTAAL niet partijdig uit. Oeh hypocriet in het kwadraat.
Dan nog, als jij je gaat storten op lay-out (terwijl die van jouw site ook niets meer is dan een debiele fleurop.) dan moet je toch echt triest zijn.
een arabische site opgeven terwijl jezelf komt met een engelse tekst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: http://www.alsiraj.net/
Wat lul je nou?Ik zeg al sinds post 1 dat zo'n site met enkel haat niet serieus te nemen valt.
En nee structuur geeft aan of er moeite is gestoken in zo'n site of dat het door een stelletje apen zoals jij en Eyip is gemaakt zonder dubbel check.
Dat eerste was een slechte grap. Nam je dat werkelijk serieus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ohja, het is arabisch dus een terroristische site. Tering wat een simplisme weer.
Zit jij nog op de basisschool heel toevallig?
Neuh, als ik zie dat de lay out dusdanig verneukt is omdat mensen met zoveel haat zitten dat ze niet eens fatsoenlijk tijd kunnen besteden aan hun site en alleen hun haat gaan werpen dan weet ik al hoe serieus ik een dergelijke bron moet nemen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ohja, het is arabisch dus een terroristische site. Tering wat een simplisme weer.
Zit jij nog op de basisschool heel toevallig?
Neuh, als ik zie dat de lay out dusdanig verneukt is omdat mensen met zoveel haat zitten dat ze niet eens fatsoenlijk tijd kunnen besteden aan hun site en alleen hun haat gaan werpen dan weet ik al hoe serieus ik een dergelijke bron moet nemen.
Heb ik toch al reactie opgegeven, kneuzerige PVVer, is gewoon een opstapeling van gebeurtenissen. Er was oorlog in die tijd, is niet zo gek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Eyip het volgende:
[..]
een arabische site opgeven terwijl jezelf komt met een engelse tekst.![]()
de wiki die ik gaf, is niet opgericht door wilders, kkk of zionisten. Ontkracht die hele wiki dan, is vast lastig dat nadenken, als je een stukje van je piemel hebt laten halen door een meneer.
Sowieso, dat hij meent een bron te kunnen ontkrachten door partijdigheid gaat me al te verquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Eyip het volgende:
[..]
een arabische site opgeven terwijl jezelf komt met een engelse tekst.![]()
de wiki die ik gaf, is niet opgericht door wilders, kkk of zionisten. Ontkracht die hele wiki dan, is vast lastig dat nadenken, als je een stukje van je piemel hebt laten halen door een meneer.
Ja, waarom zou ik dat niet serieus moeten nemen? Met alles wat jij zegt...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat eerste was een slechte grap. Nam je dat werkelijk serieus?
In ieder geval, als je dat al een goede lay-out vindt dan ben je ook snel onder de indruk.
Maar ik weet al genoeg over jou en hoe je bronnen beoordeelt
Echt goede verklaring, bravo jongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb ik toch al reactie opgegeven, kneuzerige PVVer, is gewoon een opstapeling van gebeurtenissen. Er was oorlog in die tijd, is niet zo gek.
Jij mij uitlullen? Je komt telkens met simplistische bullshit van het niveau caveman, en dan durf je een bron met waarheden direct weg te cijferen omdat deze partijdig isquote:
je wilde toch voorbeelden hebben met hitler en koran. Geef ik ze, is het niet goed want oorlog was normaal in die tijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb ik toch al reactie opgegeven, kneuzerige PVVer, is gewoon een opstapeling van gebeurtenissen. Er was oorlog in die tijd, is niet zo gek.
Maar dan is volgens zijn logica Hitler een normaal mens, het was immers oorlog in die tijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef Eyip het volgende:
[..]
je wilde toch voorbeelden hebben met hitler en koran. Geef ik ze, is het niet goed want oorlog was normaal in die tijd.![]()
Noem dan eens een stuk tekst uit pvv propaganda/ wilders wat vergelijkbaar is met hitler. Nu jij.
Ja zoek nou maar een goede bron ipv dat erom heen draaien telkensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij mij uitlullen? Je komt telkens met simplistische bullshit van het niveau caveman, en dan durf je een bron met waarheden direct weg te cijferen omdat deze partijdig is
Gooi jezelf weg. Hier, nog een leuke bron voor jou: http://www.pokemon.com/nl/
Hoe is een gebeurtenis vergelijkbaar met wat Hitler dacht?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef Eyip het volgende:
[..]
je wilde toch voorbeelden hebben met hitler en koran. Geef ik ze, is het niet goed want oorlog was normaal in die tijd.![]()
Noem dan eens een stuk tekst uit pvv propaganda/ wilders wat vergelijkbaar is met hitler. Nu jij.
Hoe hypocriet ben je. Jij draait er telkens een lulverhaal omheen. En als het ontkracht wordt dan is mijn bron niet geldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja zoek nou maar een goede bron ipv dat erom heen draaien telkens
Of ga anders maar al je informatie ophalen van 1 site vol met haat, zal inderdaad vol met waarheden staan.
Simplistische idioot.
Je bron is ook niet geldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je. Jij draait er telkens een lulverhaal omheen. En als het ontkracht wordt dan is mijn bron niet geldig
En jouw bron volgens die logica ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bron is ook niet geldigSnap het nou joh.
die wiki bevat letterlijke citaten uit koran/ hadith hoe mohammed en allah denkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe is een gebeurtenis vergelijkbaar met wat Hitler dacht?
Dus ik moet jou een niet-arabische site geven, dan vind je het goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jouw bron volgens die logica ook niet
Ex aequo. Kan ik op dit vlak mee leven.
wilders: minder minder minderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
die wiki bevat letterlijke citaten uit koran/ hadith hoe mohammed en allah denkt.
graag nog even de link met hitler en wilders/pvv
Een site die ook niet partijdig is. En die met feiten komt die niet weggecijferd worden door die van mijn bron.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus ik moet jou een niet-arabische site geven, dan vind je het goed?
nee leg uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wilders: minder minder minder
daar heb je al een link
Waw... Hoe simplistisch kun je iets weerleggen. Een migratiebeleid strenger maken versus een moordgedachte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wilders: minder minder minder
hitler: minder joden
daar heb je al een link
beide deden aan generaliseren (alle joden zijn slecht, alle Marokkanen zijn slecht) en een hele bevolkingsgroep daarmee willen 'bestraffen'.quote:
Beiden doen aan generaliseren, maar de mate waarop en de consequenties en ALLE consternaties er rond om heen waren COMPLEET verschillend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beide deden aan generaliseren (alle joden zijn slecht, alle Marokkanen zijn slecht) en een hele bevolkingsgroep daarmee willen 'bestraffen'.
is toch logisch?
Wat ben jij toch ook domquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waw... Hoe simplistisch kun je iets weerleggen. Een migratiebeleid strenger maken versus een moordgedachte.
Je bent echt op het niveau caveman bezig. Ik hoop dat je trollt.
Je kan ook Putin en Lenin vergelijken. Ze zijn 100% identiek want ze waren Russisch lololol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beide deden aan generaliseren (alle joden zijn slecht, alle Marokkanen zijn slecht) en een hele bevolkingsgroep daarmee willen 'bestraffen'.
is toch logisch?
Het gaat toch om het gedachtegoed? Of hebben we nu weer te maken met de wijze van handelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Beiden doen aan generaliseren, maar de mate waarop en de consequenties en ALLE consternaties er rond om heen waren COMPLEET verschillend.
Hij weet eigenlijk perfect wat hij zegt, wat hij kan en niet kan. Maar dat is juist het leuke, dat jij dat niet door hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook dom
Het gaat om de essentie en jij denkt dat wilders gaat roepen dat hij alle marokkanen/moslims dood wilt? Hij is dom inderdaad, maar zo dom ook weer niet.
Ja, ga maar geertje aanbidden jongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hij weet eigenlijk perfect wat hij zegt, wat hij kan en niet kan. Maar dat is juist het leuke, dat jij dat niet door hebt.
Onder de juiste omstandigheden kan mijn demente overgrootoma dat ook. Nu je punt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het gaat toch om het gedachtegoed? Of hebben we nu weer te maken met de wijze van handelen?
Onder de juiste omstandigheden kan wilders ook als hitler gaan handelen
Onder de juiste omstandigheden kan Obama ook als hitler gaan handelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het gaat toch om het gedachtegoed? Of hebben we nu weer te maken met de wijze van handelen?
Onder de juiste omstandigheden kan wilders ook als hitler gaan handelen
Hitler had die juiste omstandigheden, dus dat is niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef Kansenboy het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden kan mijn demente overgrootoma dat ook. Nu je punt?
Wilders heeft die omstandigheden ook niet dus waarom kan je hem WEL met Hitler vergelijken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hitler had die juiste omstandigheden, dus dat is niet vergelijkbaar.
We hadden het over het gedachtegoed.
Lees nou eens de tweede regel van de reactie die ik post, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wilders heeft die omstandigheden ook niet dus waarom kan je hem WEL met Hitler vergelijken?
Ik ben niet eens PVV stemmer maar ik bewonder wel wat ze doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is dit het verzameltopic van domme PVV leden of wat?
Het gedachtegoed is ook volledig anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lees nou eens de tweede regel van de reactie die ik post, zo moeilijk is het niet.
Grappig dat die in zijn toespraak in een zaal vol met pvv dwazen dan letterlijk zei:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het gedachtegoed is ook volledig anders.
Wilders: Ik wil minder Marokkanen in mijn land omdat statistieken overduidelijk laten blijken dat ze meer vertegenwoordigd zijn in criminaliteit. Echter zou ik nooit geweld gebruiken om dezen het land uit te krijgen.
Hitler: wir mussen die juden AUSROTTEN. En dat puur om idiote redenen.
Godverdomme man
En hoe weet jij of mijn buurvrouw onder die omstandigheden wel of niet zo zou handelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hitler had die juiste omstandigheden, dus dat is niet vergelijkbaar.
We hadden het over het gedachtegoed.
Mohammed en zijn gang werden belegerd door mensen die niet eens waren met zijn visie, daar moest ie idd op anticiperen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:03 schreef Eyip het volgende:
Conclusie:
hitler vermoordde joden en anderen
mohammed vermoordde joden en anderen
hitler schreef mein kampf
mohamed liet koran schrijven en hadith.
nazi's volgen Hitler
moslims volgen mohammed
wij zijn van morgen, de moslims van gisteren.
Daar heeft de PVV het meerdere malen erna over gehad. Dat ze niet bedoelde ALLE marokkanen, enkel de criminele.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig dat die in zijn toespraak in een zaal vol met pvv dwazen dan letterlijk zei:
Willen we minder of meer Marokkanen?
ipv Willen we minder of meer criminele Marokkanen?
Ik ben het overigens eens met dat tweede hoor, daar niet van
Waarom erna?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Daar heeft de PVV het meerdere malen erna over gehad. Dat ze niet bedoelde ALLE marokkanen, enkel de criminele.
Maar nu is het op eens niet goed als er een verklaring is. Nu mag opeens wel de haat royaal gezaaid worden? Welcome on the SS Hypocrite. Please book your ticket to island Hypocria.
Mekka was in het jaar 500 nog van iedereen. Net zoals Medina. Totdat mo met zijn smerige daden zoals beschreven in de wiki de steden overnam. Om uiteindelijk te trouwen met kleine aishaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mohammed en zijn gang werden belegerd door mensen die niet eens waren met zijn visie, daar moest ie idd op anticiperen.
En wat een domme redeneringen weer zegZeker bedoeld om GhpH achter je te krijgen?
Nee, omdat er een misverstand was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom erna?
Precies, toen ze inzagen dat het niet kon wat geertje zei.
Dat was me een dagje wel. Normaal moet ik nooit zo lang lachen om een discussie maar nu lig ik nog steeds platquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Eyip het volgende:
Wilders noemde drie punten op tijdens dat minder minder debat. "Minder marokkanen, mooi dan gaan we dat regelen" was er één van, wat waren die andere twee?
weet ie niet...
wat een gasten ook die hasannetjes en fatimaatjes hier. Met de nodige klonenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat was me een dagje wel. Normaal moet ik nooit zo lang lachen om een discussie maar nu lig ik nog steeds plat
Lekker relevant ook weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Eyip het volgende:
Wilders noemde drie punten op tijdens dat minder minder debat. "Minder marokkanen, mooi dan gaan we dat regelen" was er één van, wat waren die andere twee?
weet ie niet...
Jij en hem zijn echt de grootste kneuzenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Eyip het volgende:
[..]
wat een gasten ook die hasannetjes en fatimaatjes hier. Met de nodige klonen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, omdat er een misverstand was.
Wilders gebruikt krachttermen, en laat details achterwege om zo korte statements te maken. In dit geval is dat nogal catastrofaal uitgelopen voor hem. En daar had hij zich ook beter over kunnen bedenken, maar het is toch gebleken dat het niet gemeend was zoals het opgevat werd.
Nu dat misverstand weg is: Zelfs al wilde hij alle marokkanen eruit. Dan is hij nog geen miljoenste zo erg als Hitler qua gedachtengang.
ik hoor het je zeggen: jai en hem zzzzn echt de grootste kneuzzzeen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij en hem zijn echt de grootste kneuzen
nee hoor, spreek waarschijnlijk beter Nederlands dan jij. Tenminste dat mag ik hopen, met jouw kromme redeneringen en beperkte visie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef Eyip het volgende:
[..]
ik hoor het je zeggen: jai en hem zzzzn echt de grootste kneuzzzeen.![]()
kom je nog met een antwoord op de vragen?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke vragen heb ik niet beantwoord?
dan moet jij eerst vragen geven lijkt mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
ga jij eerst maar eens vragen beantwoorden, voordat je er één stelt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan moet jij eerst vragen geven lijkt me
Wat een simpele ziel ben je toch ookquote:
ik ben geen gebed wat 5 x per dag herhaalt wordt zodat je het dan begrijpt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel ben je toch ook. Je hebt geen vragen en dan ga je maar random plaatjes posten. Oke dan.
herhaalt wordtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:23 schreef Eyip het volgende:
[..]
ik ben geen gebed wat 5 x per dag herhaalt wordt zodat je het dan begrijpt.
pijnlijk momentjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:32 schreef Eyip het volgende:
[..]
goed zo, grote jongen.
[ afbeelding ]
Isaac. Je hebt nog veel te leren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Troll.
"Een misverstand". Pleur toch op man, ga naar stormfront waar je je nazi gedachtegoed kan uitwisselen met anderen.
Ik heb eens gehoord hoe jij iets ingesptoken had. Was echt schandaligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hoor, spreek waarschijnlijk beter Nederlands dan jij. Tenminste dat mag ik hopen, met jouw kromme redeneringen en beperkte visie.
welke vragen heb ik niet beantwoord?
okee. DE ultieme vraag waar ik nu al dagen naar vraag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan moet jij eerst vragen geven lijkt me
Heb alleen een tattoo van de reichsadler op mijn enkel. Staat wel leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee jij. Ben jij in het echt ook zo'n nazi of valt dat wel mee?
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de christelijke multiculti?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
okee. DE ultieme vraag waar ik nu al dagen naar vraag.
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de moslim multiculti?
En ik vraag zodanig goede voordelen dat ze de negatieve punten zoals criminaliteit teniet kunnen doen.
Dus niet: dankzij ons heb je kebab.
Mooie vraagontwijking. Ik weet al genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de christelijke multiculti?
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de joodse multiculti?
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de Hindoestaanse multiculti?
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de boeddhistische multiculti?
Wat is het voordeel voor Nederland/Zweden of welk ander beschaafd land, betreffende de atheīstische multiculti?
En kebab is niet gerelateerd aan geloof, domme opmerking weer zeg
Nee dat heet jouw vraag relativeren en gelijkwaardige instanties vergelijken. Geen vraagontwijking.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mooie vraagontwijking. Ik weet al genoeg.
Daarbij hebben die volkeren die jij opnoemt geen gemiddeld strafblad dat langer is dan de quran zelf.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:03 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heeft me telkens weer
Hebben Joden (als ze 5% zouden vertegenwoordigen) 77.6% van de verkrachtingen op hun naam???quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dat heet jouw vraag relativeren en gelijkwaardige instanties vergelijken. Geen vraagontwijking.
Dat jij vervolgens geen antwoord daarop hebt
Ohja joh? Geef eens een bron waaruit blijkt dat moslims een langer strafblad hebben dan de quran. Of is dat ook weer zo'n aanname gebaseerd op je blinde haat?
5% , 77.6% wat lul jij nou joh?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hebben Joden (als ze 5% zouden vertegenwoordigen) 77.6% van de verkrachtingen op hun naam???
Het is hier allesbehalve een gelijke situatie dus ik wil graag en specifiek antwoord.
Daarbij, het feit dat je dit moet relativeren met andere bevolkingsgroepen laat zien dat je voor immigratie an sich niet eens goede argumenten hebt. Laat staan voor jouw volk.
Kom je nu werkelijk met een fucking pie chart aankakken over de wereld? Dit argument gaat over Moslim immigranten in Noord-West Europaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
5% , 77.6% wat lul jij nou joh?
En mocht dat zo zijn, zijn dat voornamelijk marokkanen of niet?
Hier een statistiekentaart van criminaliteit uitgevoerd door bepaalde groepen, uitgegeven op mondiale level van het CAIR:
[ afbeelding ][/img]
Nee, jij hebt een enorm beperkt beeld dat is wat ik probeer aan te geven. Je haat continu op islam, terwijl andere religies qua inhoud grote overeenkomsten hebben, maar daar haat je dan weer niet op. Snap ik overigens wel omdat je een jood bent die gehersenspoeld is tot op het bot.
Ohhh, nu gaat het over noord-west Europa. Oke mooi dat je dan alleen dat gebied pakt, gelukkig zijn de moslims volgens jou over de rest van de wereld goede kerelsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom je nu werkelijk met een fucking pie chart aankakken over de wereld? Dit argument gaat over Moslim immigranten in Noord-West Europa
Woow...
En ook nog eens zonder bronnen? Toen ik zei waar tmu zijn bronnen vandaan had was het niet goed en moest ik links plaatsen tot het tot op het bot uitgenaakt was.
Dubbelwow.
Oh, weer een inhoudloos stukje test van GhpH. Verassend wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:23 schreef GhpH het volgende:
Je weet wel hoe je mensen kan laten schateren. Doe iets met dat talent.
Het gaat daar al de hele tijd over. Wat je doet in je eigen zand van herkomst mag je volledig zelf weten. Al dans je daar de horlepiep met een kameel. Waar het mij om gaat is dat het criminaliteitscijfer ervsn veel te hoog ligt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ohhh, nu gaat het over noord-west Europa. Oke mooi dat je dan alleen dat gebied pakt, gelukkig zijn de moslims volgens jou over de rest van de wereld goede kerels
En waar wil je een bron van hebben? Je kunt toch lezen waar die taart vandaan komt?
En kom jij nog met een bron voor je 5, 77.6% onzin en de vraag die ik daarbij stelde?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh, weer een inhoudloos stukje test van GhpH. Verassend wel.
Och wat een mooi stukje bullshit propaganda, als je niet eens weet dat dat stuk aan de rechterkant JORDANIE is, is het wel heel erg triest gesteld met je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gooi geen stenen nu, pls
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Och wat een mooi stukje bullshit propaganda, als je niet eens weet dat dat stuk aan de rechterkant JORDANIE is, is het wel heel erg triest gesteld met je.
Ongelooflijk hoe dom iemand kan zijn.
HOERA. Het is je gelukt! Je hebt voor het eerst een FEIT genoemd. Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Och wat een mooi stukje bullshit propaganda, als je niet eens weet dat dat stuk aan de rechterkant JORDANIE is, is het wel heel erg triest gesteld met je.
Ongelooflijk hoe dom iemand kan zijn.
blablabla je hebt het continu over de islam als een geheel en nu is het niet meer relevant nu ik met statistieken kom die jou compleet uitlullen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het gaat daar al de hele tijd over. Wat je doet in je eigen zand van herkomst mag je volledig zelf weten. Al dans je daar de horlepiep met een kameel. Waar het mij om gaat is dat het criminaliteitscijfer ervsn veel te hoog ligt.
Daarbij, in mijn bron stond ook een pie chart, echter was deze wel relevant voor het topic EN toen werd er nog steeds geschreeuwd om bronbronbron.
Daarbij staat de statistiek in de OP. Als je gewoon verkiest die niet te geloven dan heb je rigoreus pech.
Ja, dat is jou nog niet gelukt he. Kom jij nou eens een keer met een feit, eentje maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
HOERA. Het is je gelukt! Je hebt voor het eerst een FEIT genoemd. Wow.
Dat komt ervan als je in vredesakkoorden allerlei afpersingszaken verstopt waar het mindere volk het maar mee moet doen en op hetzelfde moment vrolijk nederzettingen gaat bouwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je vredesakkoorden afwijst
Uitlullenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blablabla je hebt het continu over de islam als een geheel en nu is het niet meer relevant nu ik met statistieken kom die jou compleet uitlullen.
geeft niet man, je troll was leuk.
D claws sp. atk op je gezicht is wat jij kan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Uitlullen![]()
Jij moet eens nodig naar de OP kijken. Ik ben de TS. Ik bepaal did waar het topic over gaat. Jij herleidde het telkens naar de islam an sich (die ook zijn mankementen zeker heeft).
En nu weer ontopic
blablabla je hebt het continu over de vrede als een geheel en nu is het niet meer eerlijk nu ik met vredesakkoorden kom die jou compleet uitlullen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je in vredesakkoorden allerlei afpersingszaken verstopt waar het mindere volk het maar mee moet doen en op hetzelfde moment vrolijk nederzettingen gaat bouwen
Over het palestina israel conflict weet jij helemaal niks liet je vorige keer zien, dus laten we het daar maar niet over hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
blablabla je hebt het continu over de vrede als een geheel en nu is het niet meer eerlijk nu ik met vredesakkoorden kom die jou compleet uitlullen.
geeft niet man, je troll was leuk.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
D claws sp. atk op je gezicht is wat jij kan krijgen.
Die zijn al lang generft bra. Destroy met drygores en je stuff is de mijne.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
D claws sp. atk op je gezicht is wat jij kan krijgen.
138 en 104.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ey maar GHPH wat is je combat level?
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je niet naar de mijne benieuwd?
Ik speel helemaal geen RS, maar toch vroeg ik jou.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat ik niet geweldig veel rs speel.
Goed dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen RS, maar toch vroeg ik jou.
Dat noemen ze nou nog eens sympathiek zijn.
Nu wil ik niet heel vervelend doen, maar.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
5% , 77.6% wat lul jij nou joh?
En mocht dat zo zijn, zijn dat voornamelijk marokkanen of niet?
Hier een statistiekentaart van criminaliteit uitgevoerd door bepaalde groepen, uitgegeven op mondiale level van het CAIR:
[ afbeelding ][/img]
Dus hed ie ook niet eens zijn bron gecheckt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel vervelend doen, maar.....
Dat plaatje is een taart, gemaakt door Cair, die iets zou moeten zeggen over terroristische acties in de Verenigde Staten. Ze insinueerden dat dit een FBI-chart was. Daarna bleek dat dat niet is en dat 'ie gewoon uit iemand zijn duim komt en hebben ze de taart verwijderd.
Dat is overigens te lezen op de pagina waar jij dat plaatje vandaan hebt.
Enfin, met criminaliteit op mondiaal niveau heeft het in elk geval niets te maken.
Staat jouw volk bekend om in heel de wereld .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Eyip het volgende:
[..]
We hebben al genoeg pedofielen hier.
Zomaar een filmje uit de moslimwereld. Graag een filmpje van 'mijn volk' met zelfde pedo huwelijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Arias1913 het volgende:
[..]
Staat jouw volk bekend om in heel de wereld .
Ahh een bewerkt fimpje en een plaatje ,OK .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:05 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zomaar een filmje uit de moslimwereld. Graag een filmpje van 'mijn volk' met zelfde pedo huwelijken.
[ afbeelding ]
Die partij is uiteindelijk verboden. Ze hadden van mij ook wel afgeschoten mogen worden, maar de rechter heeft gekozen voor een verbod.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:07 schreef Arias1913 het volgende:
[..]
Ahh een bewerkt fimpje en een plaatje ,OK .
Nu de feiten:
http://belangengroepouder(...)nd-pedoparadijs.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
1-0
Zie link..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die partij is uiteindelijk verboden. Ze hadden van mij ook wel afgeschoten mogen worden, maar de rechter heeft gekozen voor een verbod.
Doelpunt afgekeurd wegens buitenspel.
Serieus... punten toekennen aan jezelf en een discussie aanzien als een voetbalwedstrijd? Foolish muslims...quote:
http://www.rechtspraak.nl(...)odenenontbonden.aspxquote:
Nie zo serieus ,, zion slaafje..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Serieus... punten toekennen aan jezelf en een discussie aanzien als een voetbalwedstrijd? Foolish muslims...
Enn Arias heeft de drogreden... hij rent en probeert de drogreden te passen naar GhpH maar GhpH gaf geen fuck want zo rollt hijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:12 schreef Arias1913 het volgende:
[..]
Nie zo serieus ,, zion slaafje..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Enn Arias heeft de drogreden... hij rent en probeert de drogreden te passen naar GhpH maar GhpH gaf geen fuck want zo rollt hij
53 - 1.
Foei. Je mag ze hier niet mee bespotten. Dat is namelijk hun cultuur een over andermans cultuur horen wij geen inspraak te hebben...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Eyip het volgende:
Nog een bewerkt filmpje dan:
http://www.liveleak.com/view?i=56f_1390948237&comments=1
[ afbeelding ]
Piet neukt geen kleine meisjes in de bips met zijn besneden paarse helm. Groot verschil.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Foei. Je mag ze hier niet mee bespotten. Dat is namelijk hun cultuur een over andermans cultuur horen wij geen inspraak te hebben...
Ow wacht...
[ afbeelding ]
I know.. Ze zijn gewoon gek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
Piet neukt geen kleine meisjes in de bips met zijn besneden paarse helm. Groot verschil.
Oh wacht even...
Argumenten op? Verrassend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
kom je weer met je linkse baggatellisering
Jij hebt juist geen argumentenquote:
Weer niets te zeggen dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij hebt juist geen argumentenAls je niet eens inziet dat jouw vergelijking nuts is, dan zoek ik liever iemand anders waarmee ik de laatste pagina volblaf. Nog maar 10 posts over, shit.
Hoezo niets te zeggen? Wat ik zei was een waarheid.quote:
Want de samenleving verdelen in groepen om zo een groep te kunnen bashen en spreken van een zogenaamd probleem is dat niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo niets te zeggen? Wat ik zei was een waarheid.
Een geslacht vergelijken met een ethniciteit/geloof is volslagen belachelijk
Die "groep" heeft een veel te hoog criminaliteitscijfer, dat jij daar zo luchtig over praat getuigt van weinig realiteitsbesefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want de samenleving verdelen in groepen om zo een groep te kunnen bashen en spreken van een zogenaamd probleem is dat niet?
GhpH, please
Dat zal vast aan de etniciteit liggen ja...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die "groep" heeft een veel te hoog criminaliteitscijfer, dat jij daar zo luchtig over praat getuigt van weinig realiteitsbesef
Uit de statistieken blijkt toch dat daar een grote correlatie mee gepaard gaat. Ik vind het formidastisch hoe jij je wil inzetten voor de welvaart van dat soort mensen, maar je moet beseffen welk vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zal vast aan de etniciteit liggen ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |