Ik kan het hier lastig oneens mee zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:36 schreef Spongeboss het volgende:
Noorwegen heeft zelfde probleem Nederland ook.
Karaoke dan maar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga er een heel uitgebreide discussie van maken. Beloofd
Met paardenvlees?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:38 schreef Dven het volgende:
Laten we gaan protesteren voor de Zweedse ambassade. Ik zorg voor de Zweedse balletjes!
Ik bespreek liever de wanstaltige islamitische bevolking van het ooit zo schone Zweden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:38 schreef GhpH het volgende:
Wat een stormloop weer.
[..]
Karaoke dan maar?
Country roaaads... take me hooooome...
Dan hou je daar aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik bespreek liever de wanstaltige islamitische bevolking van het ooit zo schone Zweden.
Die pedofiel is jouw vriend?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:34 schreef GhpH het volgende:
En om af te sluiten, een goede vriend van mij:
Varkens. En dan gooien naar alle Finnen die voorbij lopen. Wij Zweden hebben een hekel aan Finnenquote:
Je ziet niet dat ik een protest probeer te organiseren?quote:
Oh ja, nu herinner ik me weer dat mohammed een pedo wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een pedofiel is jouw profeet?
jij was toch door je eigen vader verkracht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, nu herinner ik me weer dat mohammed een pedo was
Hier een excellent uitgewerkt stukje dat weer ondergewaardeerd zal worden:
http://www.answeringmusli(...)ammad-pedophile.html
Wat stel je voor om dat ongedaan te maken ouwe rukbaas?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo werkt dat in Nederland ook.
Tolerantie is hier ook éénrichtingsverkeer.
Stoppen met het importeren van nog meer islamisten zou een goede eerste stap zijn. Maar voor de rest kun je er weinig aan doen. Tolerantie kun je niet afdwingen, is onderdeel van je opvoeding.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wat stel je voor om dat ongedaan te maken ouwe rukbaas?
En toch quote je deze van mij. Waarom niet de langere inhoudelijke posts van mij en anderen? Omdat je daar geen weerwoord op hebt. Ga nu maar weer lekker met je piel fröbelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt zo'n domme post dit weer, niet te geloven
Kijk anders het vorige topic voordat je dit soort domme uitspraken doet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch quote je deze van mij. Waarom niet de langere inhoudelijke posts van mij en anderen? Omdat je daar geen weerwoord op hebt. Ga nu maar weer lekker met je piel fröbelen.
Nee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij was toch door je eigen vader verkracht?
Jezus man wat was het deze keer? Gewoon wiet of was het dmt of iets dergelijks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Las laatst dat Zweden over 15 jaar een derdewereldsland is. Velen zeggen dat het door de immigratie komt en zo...ik weet het niet, misschien in Zweden
Schotland is 98% blank en die wordt ook in 2030 een derdewereldsland. Maar ja Schotten, he. Ierland's toekomst ziet er ook niet al te goed uit, is ook overweldigend blank. Rusland is een derdewereldsland. Moldavië is een vierdewereldsland. Roemenië en Bulgarije, heel Zuid-Europa is straks Derde Wereld, etc.
Zolang ze maar niet hier naartoe komen is ales best![]()
Ome Isaac is erg goed in het spuwen van gal maar gaat verder nergens inhoudelijk op in.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kijk anders het vorige topic voordat je dit soort domme uitspraken doet.
En omdat jij een rare kneus bent, gewoon niks erover zeggen en mij deleten nadat ik je gegift heb
Ik dacht dat Noorwegen te koud was voor moslimsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:36 schreef Spongeboss het volgende:
Noorwegen heeft zelfde probleem Nederland ook.
Nee, een shitload met subsidies ligt daar klaar. Ondanks strengen immigratieregels...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik dacht dat Noorwegen te koud was voor moslims
Echt een ondankbare kutkneus ben jij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Je hebt helemaal niks gegift man.
En wat heeft dat hiermee te maken? Is dat serieus de reden dat je nu even moeilijk doet over een post van mij in een ander topic? Zoek een leven man.
Een deel zal tegen andere allochtonen blijven, een ander deel niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef ek_47 het volgende:
Ik vraag me af of mensen die de islam haten ook echt alleen hekel hebben aan moslims? Want stel het Westen stuurt alle moslims richting waar ze vandaan komen. Dan nog hou je een flink aantal niet-westerse of oost-blok allochtonen over. Of is iedereen gewoon hetzelfde en gaat het om WP?
Wat hebben wij gedaan om Mark Rutte te verdienen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef xodox het volgende:
Elk volk krijgt de leider die het verdient.
Massaal VVD en PvdA gestemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat hebben wij gedaan om Mark Rutte te verdienen?
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef ek_47 het volgende:
Ik vraag me af of mensen die de islam haten ook echt alleen hekel hebben aan moslims? Want stel het Westen stuurt alle moslims richting waar ze vandaan komen. Dan nog hou je een flink aantal niet-westerse of oost-blok allochtonen over. Of is iedereen gewoon hetzelfde en gaat het om WP?
Gaat het alleen om moslims? Of voelen dit soort mensen zich superieur (vandaar mijn verwijzing naar WP)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.
Hoeveel heb je er al geneukt dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef corehype het volgende:
Zweedse chicks zijn de makkelijkste om te neuken
Dat was de HDI index waar jij op doelt, daar schiet Zweden inderdaad hard naar beneden toe. Het zal allemaal wel meevallen, maar is wel leuk om zulke voorspellingen door te bladeren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Las laatst dat Zweden over 15 jaar een derdewereldsland is. Velen zeggen dat het door de immigratie komt en zo...ik weet het niet, misschien in Zweden
Schotland is 98% blank en die wordt ook in 2030 een derdewereldsland. Maar ja Schotten, he. Ierland's toekomst ziet er ook niet al te goed uit, is ook overweldigend blank. Rusland is een derdewereldsland. Moldavië is een vierdewereldsland. Roemenië en Bulgarije, heel Zuid-Europa is straks Derde Wereld, etc.
Zolang ze maar niet hier naartoe komen is ales best![]()
Niet alle moslims in NL zijn tuig. Idem voor die andere 3,6 miljoen. Aan de cijfers CBS is te zien dat niet-westerse immigranten vaker in bijstand en criminaliteit zitten. Daar moet wat aan worden gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Gaat het alleen om moslims? Of voelen dit soort mensen zich superieur (vandaar mijn verwijzing naar WP)?
En ja, dat weet ik. Ong. 3,6 miljoen, waarvan ong. 1 miljoen moslim. Vandaar dat ik ook mijn vraag stelde. Ik krijg soms het idee dat mensen denken dat als alle moslims weg zijn dat Nederland ineens "schoon" is van allochtonen.....maar dan komen ze van een koude kermis thuis
Daarom worden ze massaal verkracht. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:47 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zweedse chicks zijn makkelijk om te neuken als je blank bent. Heb je een kleurtje, kijken ze je niet eens aan.
Met dank aan de slavernijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dit wilt weten. En vraag mij af of je weet hoeveel immigranten wij in NL hebben wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |