Doet je besneden eikeltje nu nog steeds zeer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
GVD niet jij weer he!![]()
Denk maar niet dat ik ben vergeten dat je voor je beurt begon te praten de vorige keer #$@%@#$%.
Fantoom voorhuidpijn is real ja!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet je besneden eikeltje nu nog steeds zeer?
Amen broederquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
mirin'
https://www.facebook.com/video.php?v=292139020993954
Remember who we ahhquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
mirin'
Sorry, maar ik ben een kipfilet salade. Fruit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
mirin'
Ken ik niet sorry, maar waarom dan niet de nieuwere Z3?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Questular het volgende:
Kinders ik mag een nieuwe gsm uitzoeken, uiteraard ga ik er geen cent voor betalen en is mn oog gevallen op een Sony Xperia Z2 iemand die deze toevallig heeft en zo ja: bevalt ie?
Met een Sony kun je haast niet mis gaan. Maar de specs zijn super, reviews zijn positief. Behalve over het klepje voor het opladen i.v.m. "waterdichtheid".quote:
Daar moet ik 80.- bij lappenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Ken ik niet sorry, maar waarom dan niet de nieuwere Z3?
Ik denk nog best okay omdat ze niet super lage bodyfat heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil haar naakt zien.![]()
Ik ben ook nieuwschierig hoe haar kleinere tieten eruit zien met die ontwikkelde pecs eronder. Meestal ziet dat er wel een beetje vaag uit.
Die telefoon betaal je alsnog maandelijks af maar goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Questular het volgende:
Kinders ik mag een nieuwe gsm uitzoeken, uiteraard ga ik er geen cent voor betalen en is mn oog gevallen op een Sony Xperia Z2 iemand die deze toevallig heeft en zo ja: bevalt ie?
Nee dat niet, maar mn telefoon is al een aardige tijd stuk en ik heb, om te overbruggen, een china phone gehaald (budget) en die mist toch wel wat dingen (zoals gps, camera etc)quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Die telefoon betaal je alsnog maandelijks af maar goed.
Als je telefoon nog een jaar mee kan gewoon sim-only verlengen. Of moet je persé een nieuwe telefoon van de Mobieltjes-Polizei
inb4 ze denken dat je bom maakt met die telefoon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:07 schreef Weissman het volgende:
Non-smartphone Nokia users masterrace checkin in
ja toch moet gelijk even mn hosselmove maken jewaitzelluf enzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:23 schreef McNulty het volgende:
Weissman gelijk een berichtje achterlaten.
Hahah ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Weissman het volgende:
haha Sap jij bent sowieso creep, je staat op fok bekend als die hippie trannylover
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:14 schreef McNulty het volgende:
Yo, Montelly were you @?
Fotoboek van User
[ afbeelding ]
Artestieke vrouwenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:14 schreef McNulty het volgende:
Yo, Montelly were you @?
Fotoboek van User
[ afbeelding ]
quote:
Artistieke vrouwen vinden muzzlez vies joh. Die gaan meestel voor ecto spillebeen hipsters.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Artestieke vrouwendoes she even lift?
[..]
Gvd, even 80 kilo afvallen brbquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Artistieke vrouwen vinden muzzlez vies joh. Die gaan meestel voor ecto spillebeen hipsters.
Laten we de peniszuig grappen ook niet vergeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah ik ben bang dat je gelijk hebt
brb kloon maken
brb Sap-Man
Dit is haar gif. ER IS HOOP!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd, even 80 kilo afvallen brb
Ik zou wel aan de pik van Sap zuigen. Beetje bromance toch? no homoquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laten we de peniszuig grappen ook niet vergeten.
WTFquote:
Heb je een tweezijdig biseksuele open relatie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou wel aan de pik van Sap zuigen. Beetje bromance toch? no homo
Al die pubers hier bang voor oordeel van anderenkneusjes
Heej Gerrie Rootsjh Sendersunquote:
Ik ook. Ze is weggegaan zonder ooit de liefde aan mij te verklaren. Ik dacht altijd wel dat ze mij zag zitten, maar er gewoon niet voor uit durfde te komen weet je wel. Haar interne struggles waren haar gewoon te veel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey McNulty!
Pff, ik mis GRS wel zeg
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ook. Ze is weggegaan zonder ooit de liefde aan mij te verklaren. Ik dacht altijd wel dat ze mij zag zitten, maar er gewoon niet voor uit durfde te komen weet je wel. Haar interne struggles waren haar gewoon te veel.
Echt he onze "ik raak geen barbell aan want het plafond is te laag 6.2" masterrace kettlebell als handtas na het werk" manquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef McNulty het volgende:
Klokov weer aan het snitchen in de feaubeau.
Haha, 6"4 vriend. Plafond was serieus te laag, ik maak geen grap. Geschikte sportschool die wel aan de eisen doet is 35 euro pm, dat is mij net wat te prijzig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Echt he onze "ik raak geen barbell aan want het plafond is te laag 6.2" masterrace kettlebell als handtas na het werk" man
Dan heb ik gedaan met plassen, maar met poepenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Kun je nog altijd naar het toilet gaan, je kunt alleen niet doorspoelen
Gat in de achtertuin en wc papier in de prullenbak doen in een dichtgeknoopte plastic zak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:46 schreef IrCute het volgende:
Ons riool is verstopt en ik durf geen water te gebruiken (het rioolwater spoot eruit voor ons huis) Er zou iemand komen in de ochtend en daar ben ik nu op aan het wachten, maar ik moet nu poepen
Help.
Vuilniszak in emmer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:46 schreef IrCute het volgende:
Ons riool is verstopt en ik durf geen water te gebruiken (het rioolwater spoot eruit voor ons huis) Er zou iemand komen in de ochtend en daar ben ik nu op aan het wachten, maar ik moet nu poepen
Help.
Daar weet ik niet zo veel over helaas. Paas me je ping, dan praten we erover tijdens een filmpje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
De GRS waar ik naar refereerde is op brute wijze vermoord door die vuile Shepherd.
Kuil graven in de tuinquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:46 schreef IrCute het volgende:
Help.
Ze is geen geyl teefje ofsow.quote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |