https://www.google.at/search?q=het+maar&oq=het+maar&aqs=chrome..69i57j0l5.2320j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8quote:
quote:
Allebei heel erg de moeite, live beter dan op plaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:03 schreef Norrage het volgende:
Straks Camera in EKKO en daarvoor Radar Men from the Moon. Dat is wel een leuke lineup. Misschien last-minute nog gaan
Ik was er bijna overheen man.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:24 schreef Xrenity het volgende:
Kut, Jon Hopkins en Four Tet spelen vannacht en ik ben er niet bij.
#besef
Ik ga al inderdaad. Radar Men is al een hele fijne plaat, laat staan dat dat beter is live. En Camera is Duitse kraut in optima formaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Allebei heel erg de moeite, live beter dan op plaat.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.google.at/search?q=het+maar&oq=het+maar&aqs=chrome..69i57j0l5.2320j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
[..]
Dat roch ook wel hier de tijdloze favorietquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd als je ergens Radiohead hoort in de combinatie met 'deze band is legendarisch goed'
ALTIJD draaien ze dan Paranoid Android.
Ze hebben nog zo'n 80 andere nummers. Werkelijk.
Ik hoor eigenlijk altijd Street Spirit of Karma Police, Paranoid Android eigenlijk nooit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd als je ergens Radiohead hoort in de combinatie met 'deze band is legendarisch goed'
Mwah, dat is als je gewoon de radio aanzet en een liedje hoort. Paranoid Android is meer om aan te geven dat het echt een geniaal goede band is, dat bedoel ik meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk altijd Street Spirit of Karma Police, Paranoid Android eigenlijk nooit?
Ik altijd creep of karma police.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk altijd Street Spirit of Karma Police, Paranoid Android eigenlijk nooit?
Irritant hequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat ik In Rainbows ook érg vaak hoor. House of Cards wordt regelmatig in televisieprogramma's gebruikt, net als Nude, Reckoner en Jigsaw.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Irritant he. Alsof ze de laatste tien jaar niks meer gedaan hebben.
Hoorde een keer The National Anthem in All You Need Is Love voorbijkomenquote:Op zondag 19 oktober 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik In Rainbows ook érg vaak hoor. House of Cards wordt regelmatig in televisieprogramma's gebruikt, net als Nude, Reckoner en Jigsaw.
Ssst. Ik heb heel veel voor mijn tentamen gedaan vanavond, verpest het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:30 schreef Xrenity het volgende:
Nu gaat Four Tet dus ongeveer beginnen en is Hopkins klaar.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ssst. Ik heb heel veel voor mijn tentamen gedaan vanavond, verpest het niet.
was heerlijk inderdaad!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijdje terug Typhoon ook live gezien. Heerlijk.
Kende je nog niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
Ik luister Meddle, en het is echt... Heel, heel erg goed.
Help me evenquote:Op zondag 19 oktober 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beeld je in wat voor veel leukere dingen we kunnen doen met het geld voor die tickets.
Het is inderdaad eigenlijk de beste PF wel...Dat heerlijke San Tropez ook, en dan One Of These Days en het geweldige Fearlessquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had Echoes wel een keer geluisterd maar de rest niet.
Ik vind Wish You Were Here nog steeds beter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is inderdaad eigenlijk de beste PF wel...Dat heerlijke San Tropez ook, en dan One Of These Days en het geweldige Fearless
Nee ok, díe vergelijking wilde ik nog niet eens makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Wish You Were Here nog steeds beter.Maar het is wel heel tof.
Succes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beeld je in wat voor veel leukere dingen we kunnen doen met het geld voor die tickets.
quote:
We kopen een Staatslot en dan winnende we de jackpot en dan nodigen we Hopkins en Four Tet uit op ons verjaardagsfeestje. En dan adverteren we met "gratis toegang op vertoon van je ticket voor ADE in de Melkweg" zodat iedereen zijn ticket meeneemt en die weigeren we dan allemaal toegang tot ons feestje. En dan huren we een violist in om ze te achtervolgen en zielige muziek te spelen.quote:
Altijd waar dit.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:45 schreef calexico27 het volgende:
Zo, even een paar pagina's moeten bijlezen en dankzij jullie heb ik nu 3 Nick Drake albums, OK Computer en wat Dylan bootlegs uit de kast gehaald :-)
Ik heb een paar tranen gelaten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Apostrof het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-en-Jon-Hopkins.html
wat een verslag
godverquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Apostrof het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-en-Jon-Hopkins.html
wat een verslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |