(thijs)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Pablo Honey heeft Creep.
Enige goede Radiohead album volgens Ranjaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Pablo Honey heeft Creep.
Ik zie het probleem niet. (shalalie)quote:
Skipmomentje ja. Daarom niet het beste album ooit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef Felagund het volgende:
Ik stoor me bij OK computer altijd aan Fitter happier.
Als het nummer start denk ik vaak 'pff, geen zin in'. Na een minuutje vind ik 'm weer mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaWat een geweldig nummer is het. Met de tekst die afwisselend spreekt vanuit perspectief van wat de hoofdrolspeler echt wil en een soort gebrainwashte versie van zichzelf. Doet me altijd aan 1948 denken, daar zitten ook dat soort teksten in. En de muziek is zo fenomenaal. Bohhh.
Vind het in de sfeer van het album niet storend. Niet een track die ik los aan zet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef Felagund het volgende:
Ik stoor me bij OK computer altijd aan Fitter happier.
QFT.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:30 schreef BoerBert het volgende:
OKC, allemaal leuk en aardig, maar In Rainbows heeft![]()
![]()
Reckoner
![]()
![]()
15 step is ook een geweldige opener!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
QFT.
En Jigsaw. En Nude. Die waren ook nog niet genoemd
kan je beter Foo Fighters noemen, die zijn pas overratedquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:33 schreef Norrage het volgende:
Weet je welke band ik overrated vind? QOTSA. Nou kom er maar in Kerft
in Middelburg (ben toevallig hier), zaaltje van 500 man en nog niet uitverkochtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Veel plezier bij Typhoon! In welke zaal?
Tof. Fijne tip.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit nu de plaat van Kevin Morby (bassist Woods) te luisteren, en klinkt goed tot dusverre. Heerlijk loom sfeertje.
Je moet vooral de 1983 en 1984-platen luisteren, en Violator natuurlijk. Die eerste plaat en andere platen zijn nauwelijks relevant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:40 schreef Tchock het volgende:
Ik luister het debuut van Depeche Mode. Wat een knullige muziek zeg
Elektronische versie van de vroege Beatles-muziek.
Logisch, want Pixies-kloon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Enige goede Radiohead album volgens Ranja
Violator kan ik dromen, vandaar dat ik eens iets anders probeerde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet vooral de 1983 en 1984-platen luisteren, en Violator natuurlijk. Die eerste plaat en andere platen zijn nauwelijks relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |