Wel verrek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
Overigens recenseert de Volkskrant ook gewoon Miley Cyrus en Nicky Minaj hoor. Die tweede zelfs inderdaad door Kramer.
Ja, die stond ook op de luisterpaal. Jammer dat het een kort EPtje is.quote:
quote:A serial collaborator who has released a dozen albums since Blur's last album, Think Tank, in 2003, Albarn is currently writing a West End theatre musical adaptation of a children's book, is in the process of reactivating Gorillaz for a 2016 release and is trying to find time to record a new The Good, the Bad & The Queen album, which he says is fully written. When asked of the status of Blur, however, he's more hesitant.
Read more: http://www.smh.com.au/ent(...)n.html#ixzz3Gi3KHUFo
Wel een wake-up-call dit. Kennen we deze nog-nog-nog?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest wel even lachen dat ik ze allebei kon vinden.
twitter:EdgarKruize twitterde op woensdag 09-04-2014 om 17:49:48@jmvanwessem @jpgeelen Neemt niet weg dat zo'n lijstje best een wake-up call is, je verzandt snel in dat soort terminologie. reageer retweet
Wauw Maxquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wel een wake-up-call dit.twitter:EdgarKruize twitterde op woensdag 09-04-2014 om 17:49:48@jmvanwessem @jpgeelen Neemt niet weg dat zo'n lijstje best een wake-up call is, je verzandt snel in dat soort terminologie. reageer retweet
"Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog? "quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog? "
- Je doet het zelf
"Ja dat was een grapje... En het is een wake-up call".
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef kciR het volgende:
Dit is toch wel het beste muzieknieuws wat mij betreft.![]()
Uit een gisteren gepubliceerd interview met Damon Albarn over z'n solo album.
[..]
Dit heb ik gemist volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog? "
- Je doet het zelf
"Ja dat was een grapje... En het is een wake-up call".
Er was een artikel van de Volkskrant waarin clichés aangehaald, onder andere "om door een ringetje te halen". Die Kruize zei op Twitter: "Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog?", waarop ik zijn eigen recensies ging lezen en er, je verwacht het al, meteen meerdere tegen kwam. Dat tweette Norrage (goed verhaal ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist volgens mij
Ah, dat verhaal kende ik wel. Miste even de contextquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was een artikel van de Volkskrant waarin clichés aangehaald, onder andere "om door een ringetje te halen". Die Kruize zei op Twitter: "Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog?", waarop ik zijn eigen recensies ging lezen en er, je verwacht het al, meteen meerdere tegen kwam. Dat tweette Norrage (goed verhaal dit) toen naar hem en toen deed hij eerst alsof het een grapje was en daarna die tweet die Max citeerde (met dus de bevestiging dat het helemaal geen grapje was).
Zo. Bijgepraat.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was een artikel van de Volkskrant waarin clichés aangehaald, onder andere "om door een ringetje te halen". Die Kruize zei op Twitter: "Geen serieuze schrijver gebruikt dit toch nog?", waarop ik zijn eigen recensies ging lezen en er, je verwacht het al, meteen meerdere tegen kwam. Dat tweette Norrage (goed verhaal dit) toen naar hem en toen deed hij eerst alsof het een grapje was en daarna die tweet die Max citeerde (met dus de bevestiging dat het helemaal geen grapje was).
Zo. Bijgepraat.
Afrojack zat bij College Tour nog tof te vertellen dat de mening van muziekcritici hem niets interesseerde want dat is maar een zelfbenoemde kenner en blabla...quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zo;n ongelooflijk kinderachtige reactie van al die dance-fans etc, en afrojack zelf. Echt, leer een beetje kritiek te accepteren en kom met zinnige tegenargument... "oh we zijn zo lang met de show bezig geweest"
Wat een kutartikel. Er zijn net zo veel oude mensen lopen te dwepen met Armin, Hardwell en co. Zie alleen al deze tweet van Joling:quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef Norrage het volgende:
Twitter....maar nu ook een artikeltje op Noisey:
http://noisey.vice.com/nl(...)ieft-je-bek-over-ade
En de rest van zijn reviews zitten overigens ook vol met albums die langs de meetlat worden gelegd, bands die boven zichzelf uitstijgen, een continue herhaling van zetten zijn, of die anno 2014 nog geenszins gedateerd klinken. Ja, leuke gast.quote:Het resultaat is dat het eerst gemaakte kunstwerk warmer is, urgenter en de lijntjes weer lekker strak neerzet.
Urgentiequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
En wil je dan nog lachen? Hij gebruikt ze nog steeds, die clichés die geen serieuze schrijver nog gebruikt.
Over El Pintor:
[..]
En de rest van zijn reviews zitten overigens ook vol met albums die langs de meetlat worden gelegd, bands die boven zichzelf uitstijgen, een continue herhaling van zetten zijn, of die anno 2014 nog geenszins gedateerd klinken. Ja, leuke gast.
Godver.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
En wil je dan nog lachen? Hij gebruikt ze nog steeds, die clichés die geen serieuze schrijver nog gebruikt.
Over El Pintor:
[..]
En de rest van zijn reviews zitten overigens ook vol met albums die langs de meetlat worden gelegd, bands die boven zichzelf uitstijgen, een continue herhaling van zetten zijn, of die anno 2014 nog geenszins gedateerd klinken. Ja, leuke gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |