de enige?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is een huilsmiley de enige argument waarom assad de syrische koerden niet helpt?
SAA is bezig met de grote schoonmaak.quote:
16 jaar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jonge... laat ook maar jij bent het niet waard
En nog steeds is er geen antwoord op mijn vraag waarom de SAA geen grondtroepen stuurd om de YPG te helpenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef mr_jack het volgende:
[..]
de enige?
Ik dacht dat jij pretendeerde geen allochtoon te zijn, nu val je door de mand.
Verder ben je het niet waard om op te reageren. Je bent een bullshit generator.
Heb je daar zelf wel een antwoord op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En nog steeds is er geen antwoord op mijn vraag waarom de SAA geen grondtroepen stuurd om de YPG te helpen
Kan dat dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En nog steeds is er geen antwoord op mijn vraag waarom de SAA geen grondtroepen stuurd om de YPG te helpen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef mr_jack het volgende:
[..]
de enige?
Ik dacht dat jij pretendeerde geen allochtoon te zijn, nu val je door de mand.
Verder ben je het niet waard om op te reageren. Je bent een bullshit generator.
Vergeet niet dat fsa begon met het omsingelen van de Koerdische strijders en waren ook de eerste groepen die de Koerden aanvielen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er viel helemaal niks op IS toch, dat was het verhaal? Ook geen gevechten tussen IS en het Syrische leger?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:19 schreef firefly3 het volgende:
Assad is een massa moordenaar die niets doet om burgerslachtoffers te voorkomen. Sterker nog, hij staat op nummer 1 van de laatste tientallen jaren mbt burgerslachtoffers. Daarom vallen er 0 barrelbombs op IS leden momenteel.
Een stalker eigenlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:57 schreef UpsideDown het volgende:
De Dailymail heeft uitgezocht wie het Koerdische meisje in Kobane is wat op de foto van een paar dagen geleden stond, bij op de heroverde heuvel ten westen van de stad.
http://www.dailymail.co.u(...)le-won-t-heaven.html
Valt me tegen van ze dat ze geen zichtbare eigen milities hebben en zo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:22 schreef SadPanda het volgende:
Armenians in Aleppo regard Turkey as ‘first enemy’
Syria’s Armenian community are staunch supporters of President Bashar al-Assad whose picture adorns almost every shop window. As Christians, one of Syria’s minorities, they see him as their protector against Islamism and the old enemy, the Turks.
http://blogs.channel4.com(...)sthash.8r88ukrH.dpuf
twitter:PetoLucem twitterde op zondag 19-10-2014 om 16:15:25Loy.s.: #SAA forces have gained control of the village of #Al_Muslimiyah,located North of #Jbeileh. #Aleppo #Syria reageer retweet
Oh ik snap hem nuquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:17 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PetoLucem twitterde op zondag 19-10-2014 om 16:15:25Loy.s.: #SAA forces have gained control of the village of #Al_Muslimiyah,located North of #Jbeileh. #Aleppo #Syria reageer retweet
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh ik snap hem nuI.p.v takbir, take beer
Al-Nusra voert al een tijdje aanvallen uit in Libanon, in de omgeving Arsal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:40 schreef Buffell het volgende:
Las ook berichten dat IS bezig is aanvallen uit te voeren op/in Libanon?
Jammer voor ze dat ze al grotendeels verdreven zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef UpsideDown het volgende:
ISIS baardapen een paar dagen geleden in Kobane bij het cultureel centrum:
Ook jammer dat de halve stad nu is platgegooid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jammer voor ze dat ze al grotendeels verdreven zijn
Hoe groot is Kobani eigenlijk? qua km2 lijkt het niet heel grootquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook jammer dat de halve stad nu is platgegooid.
Voor de oorlog had Kobane een kleine 50.000 inwoners, een middelgrote stad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe groot is Kobani eigenlijk? qua km2 lijkt het niet heel groot
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook jammer dat de halve stad nu is platgegooid.
200 000 + 100 000 vluchtelingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe groot is Kobani eigenlijk? qua km2 lijkt het niet heel groot
Dan spreek je over het hele kanton, inclusief alle dorpen in de omgeving.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
200 000 + 100 000 vluchtelingen.
quote:
Misschien heb ik er volledig overheen gelezen overal, want ik volg het nieuws nog wel aardig, maar; is Al-Nusra een 'dochteronderneming' van IS of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:51 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Al-Nusra voert al een tijdje aanvallen uit in Libanon, in de omgeving Arsal.
Het Libanese leger en Hezbollah weten ze tot nu toe redelijk terug te drijven richting Syri.
Dat Erdogan hiermee weg kan komen zegt genoeg over de wassen neus die de VN, EU en NAVO is. Erdogan is simpelweg medeplichtig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:29 schreef JerryWesterby het volgende:
Het blijft vervreemdend dat iedereen op internet toe zit te kijken hoe een handjevol Koerden met primitieve geweren stand houdt tegen een leger zombies met buitgemaakte moderne wapens, en slechts geholpen wordt door Amerikanen vanaf de andere kant van de wereld.
De ergste boef hier is moslimbroeder Erdogan, de facto dictator van Turkije, met een leger dat ISIS makkelijk de baas zou kunnen, maar liever heeft dat ISIS wint.
Nee, een concurrent in extremisme.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Misschien heb ik er volledig overheen gelezen overal, want ik volg het nieuws nog wel aardig, maar; is Al-Nusra een 'dochteronderneming' van IS of hoe moet ik dat zien?
Juist. Het wordt tijd dat de nep Sultan met grootheidswaanzin en genocidedrift eens goed op zijn plek wordt gezet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dat Erdogan hiermee weg kan komen zegt genoeg over de wassen neus die de VN, EU en NAVO is. Erdogan is simpelweg medeplichtig.
Nee, Al-Nusra en ISIS zijn niet een. Al-Nusra moet je zien als Al Qaida en ISIS als een ander soort.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Misschien heb ik er volledig overheen gelezen overal, want ik volg het nieuws nog wel aardig, maar; is Al-Nusra een 'dochteronderneming' van IS of hoe moet ik dat zien?
Al-Nusra is de lokale al-Qaida in Syri. Het gedachtegoed is hetzelfde als dat van ISIS, maar al-Nusra is al vanaf het begin actief in Syri en bestaat voor een groot deel uit lokale jihadisten. Ze zijn nu nog actief in het westen van Syri waar ISIS niet is, die zit in het oosten en bestaat voor een groot deel uit buitenlandse strijders.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee. Schattingen lopen uiteen maar zo'n 200k van Koban zelf en wat dorpen vlakbij is zeer aannemelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan spreek je over het hele kanton, inclusief alle dorpen in de omgeving.
Volgens een telling uit 2004 zijn het er niet meer dan 45k, staat op de wikipage:quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nee. Schattingen lopen uiteen maar zo'n 200k van Koban zelf en wat dorpen vlakbij is zeer aannemelijk.
Toen afgezwaaide projectielen van Assads leger in Turkije terecht kwamen vroeg Erdogan bijstand van de NAVO met Patriot raketten. Nu hetzelfde gebeurt met ISIS projectielen hoor je hem niet. Wat mij betreft wordt Turkije verwijderd uit de NAVO zolang de AKP aan de macht is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dat Erdogan hiermee weg kan komen zegt genoeg over de wassen neus die de VN, EU en NAVO is. Erdogan is simpelweg medeplichtig.
SPG-9?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:53 schreef UpsideDown het volgende:
Hakbars aan het werk van de FSA en het IF:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |