Goed plan. Ik ken de meesten wel en het idee lijkt me leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij was in 12 minuten geschreven, niet binnen 10 minuten
Wat we ook kunnen doen is dat El_Thijs en ik (en als er nog wat fanatieke dichters zijn? Oh ik spot Royco) voor iedere deelnemer een gedicht schrijven en deze dan gaat oplezen als hij/zij voor het eerst een cadeautje open maakt binnen het dobbelspel.
Dan hoeft iedereen maar 1x een gedicht te lezen en zal dit ook het dobbelspel miet teveel vertragen
SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 december - Het Grote Sinterklaas DobbelspelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.![]()
Begin december dan maar even rond PMen wie wil dichten en wie die kent. Dan kunnen we een verdeelsleutelmaken oid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ken de meesten wel en het idee lijkt me leuk[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
hey nostra, welkom!
Waar woon je, hou oud ben je, hobbies/werk enzo?
Ik kom uit Haarlem (dus Noordwijk is dan helemaal prima te doen) en ben 32. Tegen die tijd alweer 33.Werk in de accountancy en kijk graag naar sport en ga graag goed uit eten of op het terras zitten. Wat dat laatste betreft merk ik wel dat de spoeling van mensen die mee willen gaan steeds dunner wordt: kinderen, verhuizen naar de andere kant van het land, in beslag genomen door de vriendin etc.
Dus het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.![]()
Ik ga weer de jongste zijn...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Strak planquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Begin december dan maar even rond PMen wie wil dichten en wie die kent. Dan kunnen we een verdeelsleutelmaken oid.Welkom nostra!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Thanks!
Ik kom uit Haarlem (dus Noordwijk is dan helemaal prima te doen) en ben 32. Tegen die tijd alweer 33.Werk in de accountancy en kijk graag naar sport en ga graag goed uit eten of op het terras zitten. Wat dat laatste betreft merk ik wel dat de spoeling van mensen die mee willen gaan steeds dunner wordt: kinderen, verhuizen naar de andere kant van het land, in beslag genomen door de vriendin etc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Welkom nostra, genoeg meets en mogelijkheden in dit topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Thanks!
Weer de pakezel dusquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Yo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Thanks!
Welkom!
Normaliter zit je meer in SPT?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ja en meestal de laagste van alle aanwezigen.quote:Gelukkig blijven we nu als het goed is op 1 plek.quote:
Met een katachtig monsterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en meestal de laagste van alle aanwezigen.
[..]
Gelukkig blijven we nu als het goed is op 1 plek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wie dan? Je maakt me bang.quote:
Wolken heeft een hele mooie kat, maar die is van het type klauwen erinquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef aeque het volgende:
Gelukkig blijven we nu als het goed is op 1 plek.Ik trek katten aan dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
Wolken heeft een hele mooie kat, maar die is van het type klauwen erin
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Nah, ben niet zo'n heel fervent poster, meer van het lurken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yo!
Welkom!
Normaliter zit je meer in SPT?Vroeger wel heel veel in het pokertopic gepost, voordat de hype losbarstte, maar dat is al jaren over.
Veel van de mensen van 13 december zitten in dit topic:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo'n heel fervent poster, meer van het lurken.Vroeger wel heel veel in het pokertopic gepost, voordat de hype losbarstte, maar dat is al jaren over.
R&P / [SC Relaties #818] Bierdrinkende vrouwen en kroegtijgers
Je kan er mee posten, leer je ons een beetje kennen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
En wij hem voor het dichten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veel van de mensen van 13 december zitten in dit topic:
R&P / [SC Relaties #818] Bierdrinkende vrouwen en kroegtijgers
Je kan er mee posten, leer je ons een beetje kennen
Dat zal de rijmstress verlichten.
Al kan ik nu al niet meer wachten.
Dus rijm ik maar vast om dat te verzachten.![]()
Welkom Nostra! Volgens mij kwam Sol ook net terug van een reis dus je bent niet de enige die een beetje brak kan zijn.Oja, vergeten te vertellen voor de mensen met Asma / kattenangst of whatever. Er loopt idd een kat rond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wolken heeft een hele mooie kat, maar die is van het type klauwen erin"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Yvie_lu is allergisch ervoor geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef Wolken het volgende:
Welkom Nostra! Volgens mij kwam Sol ook net terug van een reis dus je bent niet de enige die een beetje brak kan zijn.
[..]
Oja, vergeten te vertellen voor de mensen met Asma / kattenangst of whatever. Er loopt idd een kat rond.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Jdel ook, maar niet zo heel erg dacht ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yvie_lu is allergisch ervoor geloof ik."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Die is allergisch voor alles wat schattig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yvie_lu is allergisch ervoor geloof ik.![]()
Dan zou ze voor de kat van Wolken niet allergisch moeten zijn. Die moet geclassificeerd worden als dodelijk wapen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is allergisch voor alles wat schattig is"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Welnee. Katten zijn lief enzo. Ik ga hem knuffelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ze voor de kat van Wolken niet allergisch moeten zijn. Die moet geclassificeerd worden als dodelijk wapen.![]()
Your funeral.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee. Katten zijn lief enzo. Ik ga hem knuffelen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |