Worden ze dik vanquote:
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.quote:
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.
Heb dan wel weer een hekel aan vrouwen die stomdronken zijn.
Jep, sorry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral tijdens meets is dat heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Ik zie het maar als complimentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.
Ik drink eigenlijk liever het bier IN die flesjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:44 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Je bent m'n droomvrouw als je het liefst flesjes drinkt
In mijn ervaring is stomdronken altijd vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Zit op werk.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat de kut er ook van gaat meuren...
Dat heet persoonlijke hygiëne, Faxie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat de kut er ook van gaat meuren...
Nog een zelfde soort baantje vrij ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit op werk.
Heb toch een vrij scherm dus daar kan fok! hele dag open staan.
Zijn er genoeg waar dat kan.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er genoeg waar dat kan.
Had bij vorige baan ook scherm vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |