SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
Grote kans dat ik de verhaallijnen toen even bagger vond en ook niet keek. Die verhaallijn met Ludo is toch wel een van de beste van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Rond het einde van seizoen 21, dus in 2011.
Doedel is belangrijker hèquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:18 schreef Frey het volgende:
Die stoel had eigenlijk ook uitgezonden moeten worden.
Komt nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:18 schreef Frey het volgende:
Die stoel had eigenlijk ook uitgezonden moeten worden.
Vond het wel wat lijken op dat eerste huis van Ludoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Op de achtergrond van de stoelscène stond een schilderij. Ludo's smaak wel. Oude kunst.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond het wel wat lijken op dat eerste huis van Ludo
Ja de recapmuziek vind ik echt stukken beter geworden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
Die nieuwe recap- en aftitelingsmuziek is trouwens ook wel
Op dat placebo verhaal na was Nick vooral onbegrepen. Stefano heeft ergere dingen gedaan. Oa mensen vergiftigd op mensen ingereden Ludo van een balkon laten springen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, totaal niet.![]()
Je kunt voor of tegen Nick zijn maar hij ging wel ver soms. Rare gozer.
En Nuran.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja fijn, halen we Rik ook meteen terug.
Ik denk beide: ze hadden dit jaar geen echte zomercliff-app natuurlijk terwijl die wel razend populair waren. En The Voice is voor RTL een enorme cash cow, als ze dat een weekje laten schieten voor GTST merken ze dat ongetwijfeld in het marktaandeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef Frey het volgende:
Vraag me af of deze app nou de bedoeling was, of dat ze oorspronkelijk gewoon een dubbele wilden maken maar dat er geen ruimte voor was door The Voice.
Maxime.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
En Nuran.
En Sil
En Bowien
En Roos
En Jessica
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maarten valt sowieso af: als hij al wraak zou willen nemen is het op Maxime lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Even een lijst met mogelijke hogere machten:
Martine
Nick
Maarten
Frederik
Niets is wat het lijkt in Meerdijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maarten valt sowieso af: als hij al wraak zou willen nemen is het op Maxime lijkt me.
Gezien het na dat ongeluk al onduidelijk was waar hij terecht was gekomen (eerst lag hij op het gras, later bleek hij in een groep bomen terecht te zijn gekomen) zou het niet eens zo gek zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mike zou ik ook heel tof vinden. Dan neem ik de bijkomende ongeloofwaardigheid op de koop toe.
Nee, het is Lana die is vetgemest door Sjors jarenlang in een kelder en nu terugkomt om wraak te nemen op Ludo voor haar verdwenen omaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
Valentijn is er natuurlijk ook al een paar jaar uit... die kan een GTST-groeispurt hebben gehad en nu opa Ludo willen terugpakken vanwege papa Nick.
Walking Dead meets GTSTquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gezien het na dat ongeluk al onduidelijk was waar hij terecht was gekomen (eerst lag hij op het gras, later bleek hij in een groep bomen terecht te zijn gekomen) zou het niet eens zo gek zijn
Opzich niet. Al had Aysen wel foto's van Mikes lichaam aan Ludo laten zien tijdens zijn verhoor. En had Bianca zijn lichaam ook niet gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gezien het na dat ongeluk al onduidelijk was waar hij terecht was gekomen (eerst lag hij op het gras, later bleek hij in een groep bomen terecht te zijn gekomen) zou het niet eens zo gek zijn
Hahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in Meerdijk
Tja, Ludo heeft ook zijn dood in scène gezet, dus alles is mogelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Opzich niet. Al had Aysen wel foto's van Mikes lichaam aan Ludo laten zien tijdens zijn verhoor. En had Bianca zijn lichaam ook niet gezien?
Frederik zou wel 1 van de meest logische opties zijn idd, want dat is het meest recente.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Maar ik neig toch naar Frederik. Dat liep toen ook al met een enorme sisser af; toen hoopten wij hier dat Frederik achter de schietpartij in de cliffhanger van seizoen 21 zou zitten als wraak
Ik baal er toch wel echt van dat deze aflevering niet als cliffhanger is gebruikt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:27 schreef Frey het volgende:
Kijk wat zo'n aflevering meteen lostmaakt hier.
Het is ook erg lang geleden dat er zo'n goeie aflevering was. Nou maar hopen dat de verhaallijn spannend blijft, nog een paar echte hoogtepunten krijgt en een goede afwikkeling.
En dan gewoon een dubbele met het app einde als slot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik baal er toch wel echt van dat deze aflevering niet als cliffhanger is gebruikt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan gewoon een dubbele met het app einde als slot.
Opvallen dat het nooit aan de kijker is laten zien,quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Opzich niet. Al had Aysen wel foto's van Mikes lichaam aan Ludo laten zien tijdens zijn verhoor. En had Bianca zijn lichaam ook niet gezien?
Iemand laten zien met 100 open botbreuken, daar kunnen de tere kinderzieltjes niet tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opvallen dat het nooit aan de kijker is laten zien,
Is de Rozenboom trouwens nog steeds van Nola ?
Nola, Lana, en Bram zijn ook al tijden niet meer gezien trouwens, met nadruk op Lana.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opvallen dat het nooit aan de kijker is laten zien,
Is de Rozenboom trouwens nog steeds van Nola ?
Echt een top aflevering. Heb ervan genoten. Complimenten aan de schrijvers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:27 schreef Frey het volgende:
Het is ook erg lang geleden dat er zo'n goeie aflevering was. Nou maar hopen dat de verhaallijn spannend blijft, nog een paar echte hoogtepunten krijgt en een goede afwikkeling.
Het is inderdaad echt lang geleden dat het zo'n niveau hadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:27 schreef Frey het volgende:
Of Leon, die werknemer van Ludo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet te veel hopen het kan ook die duffe stagiaire zijn die nooit in beeld was en ooit onscreen door Ludo is ontslagen via de telefoon, Of iets vergelijkbaars.
Nee. Dat gaat nooit gebeuren, nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:33 schreef Morm_NL het volgende:
OMG... het is Arnie!!!!
http://www.telegraaf.nl/t(...)erug_in_GTST___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |