Twist ook alweer 12 weken
Haha die dromen van jullie

. Weet nog heel vaagjes dat ik in m'n droom ging shoppen en een hele mooie kinderwagen zag en die wilde hebben. Beetje saai dus..
Naar die hartkloppingen Risu! Had je die vroeger ook al? Goed dat je even langs de HA gaat.
Hoop dat man snel herstelt NTS! Fijn dat beebje goed van zich laat horen!
Fijn dat het concert goed ging Crumpette, nu je stem maar even laten rusten! Gezellig met de moeders!
Eerste nacht met schildpadje ging goed! En goed dat jullie hebben aangegeven een andere kraam te willen, hoop dat het nu wel klikt!
Leuk van de babyshower Sicilia!
Zoë 35 weken
Gaat er leuk uitzien Away, die boom!
Ohja: nog een

voor alle rug- en bekkenaids en beenkrampen!
Verder heb ik met 17 weken ook al een tijdje de commode staan. Vooral omdat we nu ruimte hebben voor de babyspulletjes, klein huis en helaas nog niet heel snel zicht op iets groters

. Maar we blijven er druk mee bezig! Verder komt dat ding uit de kringloop, wilde er 1 kiezen die er nog goed uit zag en stevig is nu ik er nog werk (was toen ontslag steeds dreeg, kon het nu nog makkelijk uitzoeken en korting krijgen

). Ledikant hebben we ook al een aantal weken, wordt voorlopig nog niet in elkaar gezet. Verder vooral wat rompertjes en paar speeltjes. Als ik weet wat het wordt ga ik gerichter dingen kopen, ben bang dat ik dan los ga

Oh en ik ken de disclaimer DJMO

. Maar die steekjes leken me nogal onschuldig en gingen later op de avond ook weer weg

. Denk nog steeds aan groeipijn.