ik was zes weken zwanger en toen kocht ik een bloom kinderstoelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor; ik ben nu 17 weken, en heb al weken de box opstaan, evenals het bedje en de commode, inhoud is allemaal gewassen, en afgelopen week werd m'n kinderwagen thuis gebracht
klinkt niet goed... Sterktequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:09 schreef Risu het volgende:
Ik lig lekker in bed afleiding te zoeken tot mijn hart weer normaal doet.
Word niet goed van dat stomme overslaan. Had net een halve paniekaanal ervan. Maar ben weer rustig nu. Toch ga ik maandag naar de ha. Want zo vaak kan niet goed zijn.
wel naar de HA! Gewoon laten checken. Dit hoort niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Risu het volgende:
Nog niet normaal, maar close enough. Tijd voor slaap. Ben kapot.
Neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 04:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?.
Mijn VK raadde antagel nog aan, maar heb ik zelf ook nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 04:54 schreef snoenk het volgende:
Hebben jullie goede middelen tegen maagzuur? Nam rennies maar die werken niet meermelk drink ik ook al heel veel
Antagel werkt hier super!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 04:54 schreef snoenk het volgende:
Hebben jullie goede middelen tegen maagzuur? Nam rennies maar die werken niet meermelk drink ik ook al heel veel
Minder melk? Ik krijg t juist van zuivel...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 04:54 schreef snoenk het volgende:
en hoeveel in de praktijk??quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:51 schreef kwakz0r het volgende:
Hier redelijk geslapen tot mug haar intrede deed. Nu heb ik zes bulten en ze jeuken. En heupaids. Joy.
Maar hej t is bijna acht uur dus in theorie heb ik acht uur geslapen
ben je al bij een (bekken)fysio geweest?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 06:35 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Mijn VK raadde antagel nog aan, maar heb ik zelf ook nog niet geprobeerd.ik drink ook liters melk weg tegenwoordig..
Ik heb gewoon de hele nacht (00-6:30) doorgeslapen zonder plaspauzes! Nu maar noodgedwongen in de woonkamer gaan liggen, want ik heb toch zo'n onwijs pijn in m'n bekken/heupen/stuitjezal blij zijn als ik daar weer vanaf ben!
Apotheek, geen recept nodigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:17 schreef snoenk het volgende:
En antagel kan je gewoon bij etos/apotheek halen of moet dat op recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |