Ik had Singular en Simbicort. Nu heb ik Salbutanol, Cetrizine en ik krijg iets met een B voor tweemaal daags.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
welke medicatie heb je normaal gesproken als ik vragen mag??
Ach gossie.. beterschap!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik had Singular en Simbicort. Nu heb ik Salbutanol, Cetrizine en ik krijg iets met een B voor tweemaal daags.
Ondertussen heb ik koorts gekregen en lig ik als zielig hoopje op de bank. Sorry voor het niet reageren op de rest, maar dat gaat even niet.
Wacht maar..quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Nikooos het volgende:
Hoezo is dat gevaarlijk? Daar hebben we beide eigenlijk niets geks in gezien, maar misschien heb jij een goed argument om het plaatje nog aan te passen
nouja, tegen die tijd krijg je dan elke dag appjes of er al wat bezig is, lijkt me ;-) weet niet of je vrouw/vriendin daar dan nog gelukkig van wordt? Collega's zeg ik ook alleen maar "december"quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Nikooos het volgende:
Hoezo is dat gevaarlijk? Daar hebben we beide eigenlijk niets geks in gezien, maar misschien heb jij een goed argument om het plaatje nog aan te passen
Hmm.. Goeie. Ik zal het eens overleggen, maar denk dat ze daar niet zo mee zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nouja, tegen die tijd krijg je dan elke dag appjes of er al wat bezig is, lijkt me ;-) weet niet of je vrouw/vriendin daar dan nog gelukkig van wordt? Collega's zeg ik ook alleen maar "december"
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Crumpette het volgende:
Bijna tijd voor OBEM![]()
wie kijkt er mee?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tegen de tijd dat het mei is weet echt niemand die datum nog hoor, ook al staat ie op je aankondiging..
Crump, ik ga kijken!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |