SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja!quote:Op maandag 20 oktober 2014 05:40 schreef krijgerrtje het volgende:
Dat maagzuur hè? Is dat direct na de bevalling weer weg?kan er weer niet van slapen
![]()
Nou dat! Ik had me zo verheugd op weer zwanger zijn, want man, wat voelde ik me goed tijdens de zwangerschap van L.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo, eindelijk een weekje vakantie. Ik ben zo moe! Geen fut gehad om te posten. Wel bijgelezen. Morgen moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis. Ik moet er rekening mee houden dat het wel 2 uur kan duren. Wat zijn ze allemaal van plan zeg.
Hopelijk krijg ik weer iets meer energie na 12 weken zwangerschap! Nog even geduld.
preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij zijn ook in de bijstand begonnen. V had alles wat hij op dat moment nodig had. Luiers, kleren, eten en drinken.
Ken ook mensen die onder nodig een nieuwe kinderwagen verstaan. Tweedehands is voor hun niet denkbaar. Vandaar is nodig een rekbaar begrip.
Je zult inmiddels wel al bij de ha geweest zijn, maar ik gebruik Cetrizine voor m'n allergieën. Dat kon volgens mij ha veilig gebruikt worden. Het haalt bij mij iig de scherpe kantjes van de snotstroom/niesbuien/jeukende ogen af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mooie discussies gister![]()
Ik ben 30 en de tweede in mijn vriendengroep die zwanger is. De eerste heeft al een kindje en is zwanger van de tweede. Echter kan ik niet echt zeggen dat zij nog in de groep zit, want ik heb haar sinds de geboorte van nr. 1 niet meer gezien. Ze hebben andere vrienden die ook kinderen hebben enzo. Nog wel eens geprobeerd af te spreken, maar geen reactie of de afspraak werd steeds afgezegd op het laatste moment. Goed voorbeeld van hoe ik het niet wil doen straks.
NTS, heb je al een afspraak gemaakt bij de huisarts?
DaD al meldplicht, dat gaat echt verrekkes snel. Het lijstje in de OP is ook ineens zoveel korter geworden na de babyboom begin oktober!
Verder nog knuffels voor iedereen die het nodig heeft, want ik heb 6 pagina's bij moeten lezen en weet lang niet alles meer.
Ik had gister een allergische aanval, iets met hooikoorts denk ik. Sinds begin zwangerschap mag ik mijn medicatie daarvoor niet meer gebruiken, maar het was echt niet tof. Ieder kwartier niesen en heel de dag lopen snotteren alsof er een nieuwe snotfabriek was geopend in mijn neus... Dus ik ga over een uurtje naar de huisarts om te kijken of er niets anders is wat ik toch mag gaan gebruiken dagelijks.
welke medicatie heb je normaal gesproken als ik vragen mag??quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had gister een allergische aanval, iets met hooikoorts denk ik. Sinds begin zwangerschap mag ik mijn medicatie daarvoor niet meer gebruiken, maar het was echt niet tof. Ieder kwartier niesen en heel de dag lopen snotteren alsof er een nieuwe snotfabriek was geopend in mijn neus... Dus ik ga over een uurtje naar de huisarts om te kijken of er niets anders is wat ik toch mag gaan gebruiken dagelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |