Ik zou dit topic eens lezen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef technicalx het volgende:
Hallo, ik heb een meisje ontmoet via een datingsite, en we gaan volgende week afspreken, we vinden elkaar erg leuk maar ze is nog steeds actief op die datingsite en plaatst daar nieuwe fotos op, ik heb hier slechte ervaringen mee daarmee raak ik een beetje in paniek.
Wat vinden jullie hiervan?
Dit was een tijd terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou dit topic eens lezen:
R&P / Vriendin op tinder?
Jij trekt ze wel aan zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug
Ik heb nu weer hetzelfde probleem met een ander
^^ Dit! Stel je niet zo aan zeg TSquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef Dastan het volgende:
Je kunt pas na een paar afspraakjes van haar verwachten dat ze niet meer actief is op zulke websites. Niet nog voor je haar hebt gezien. Dat is bespottelijk.
Als je elke paar maanden hetzelfde probleem hebt, dan zou ik eens stoppen met datingsites bezoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
Dit was een tijd terug
Inderdaad. Jij hebt een probleem. Je bezit iemand niet op het moment dat je een eerste blind date hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug
Je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:40 schreef Abbadon het volgende:
Je hebt haar nog niet eens gezien en je gaat nu al claimen? idioot
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet dat eerste dates vaak op niets uitlopen? Dat je niet meteen getrouwd bent?
Relax. Ga haar eerst maar eens ontmoeten en na meerdere dates kun je misschien een keer verwachten dat ze niet actief op zoek gaat naar ander manvleesch.
Ze denkt dat je een leuke jongen bent, maar jullie hebben elkaar nog niet ontmoet dus kan ze het niet zeker weten. Iets met kansen spreiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?
Omdat ze eerst een goede beurt van mij wil, voordat ze serieus gaat doen met jouquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze denkt dat je een leuke jongen bent, maar jullie hebben elkaar nog niet ontmoet dus kan ze het niet zeker weten. Iets met kansen spreiden.Misschien heeft ze contact met andere jongens die ook potentie hebben. Zij krijgt misschien meer aanbod dan jij op datingsites, maar dat betekent niet dat ze niet voor jou zal gaan mocht het goed klikken op de date.
Gewoon even een PUA boek lenenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar vrouwen hebben sowieso meer aanbod dan mannen
Maar je hebt wel een date geregeld dus dan gaat het toch goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Als ie zich zo opstelt is de kans op een tweede date minder grootquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een date geregeld dus dan gaat het toch goed.
Hangt er vanaf hoe aantrekkelijk je bent. Als je tot de top 10% van de mannen hoort qua aantrekkingskracht dan gooien vrouwen zich letterlijk aan je voeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Ja je hebt gelijk,quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb nog meer slecht nieuws voor je, TS. Ze heeft ook nog wel wat andere contacten buiten jou om op die site. Kerels waar ze mee ouwehoert en wellicht ook nog mee af gaat spreken. Is niet meer dan normaal verder, je gaat niet onmiddellijk al het andere afkappen voordat je die ander op zijn minst irl een keer gezien hebt. Zou jij ook niet moeten doen. Gewoon wat slap in het rond ouwehoeren met weet ik veel wie en eerst die date met haar maar eens afwachten.
Maar iets zegt me dat dit het enige contact is wat je hebt lopen en dat je je er daarom als een koala aan vastklampt. Ik zou in ieder geval niet tegen haar beginnen over je claimerigheid/onzekerheid-issues als je die date nog wil.
Ja, nou en? Moet ze daar verantwoording over afleggen? Kap gewoon eens met haar in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk,
Alleen zegt ze dat ze tv aan het kijken is en ondertussen zit ze op die site, want ze is online
Je hebt gelijk maar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nou en? Moet ze daar verantwoording over afleggen? Kap gewoon eens met haar in de gaten te houden.
Ja. En jij weet net zo goed als ik dat dat gelul is. Wat dat vervelen betreft in ieder geval. Zeggen ze altijd om het wat af te zwakken. Geeft verder ook niks, maar als je zo doorgaat spreekt ze met jou ook niet af. Denk niet dat ze dit wanhopige gedrag niet merkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar...
We hadden het toevallig over die datingsite, en toen zei ze dat ze daar alleen op keek als ze zich verveelt, en dat ze buiten mij met niemand nog heeft afgesproken snapje.
Ja klopt, ik zou der over ophouden!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. En jij weet net zo goed als ik dat dat gelul is. Wat dat vervelen betreft in ieder geval. Zeggen ze altijd om het wat af te zwakken. Geeft verder ook niks, maar als je zo doorgaat spreekt ze met jou ook niet af. Denk niet dat ze dit wanhopige gedrag niet merkt.
Weer zo'n vent die niet snapt dat je je eerste indruk niet online maakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zou der over ophouden!
Waarom liegt ze hierover?
Wat is het nut?
Hoe moet ik op de date laten zien dat ik serieus interesse in haar heb dan? En haar erg leuk vind?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weer zo'n vent die niet snapt dat je je eerste indruk niet online maakt.
Je kan misschien wel leuk praten, maar pas als de zintuigen ja zeggen is er kans op een vervolg. Je bent voor haar nog een nobody totdat ze je stem heeft gehoord, je heeft geroken, je lichaamstaal heeft gezien. Dus tot die die tijd gaat ze gewoon door met haar andere contacten. Vrouwen worden niet warm van een virtueel ventje die misschien gewoon met haar meelult om aan pussy te komen. Je staat nog in de startblokken gozer en je hebt nog niets aan haar bewezen. Deal with it.
hee houd eens even op voor elke gozer die kansloos is op een datingsite net zoveel kansloze sloeries.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je kan misschien wel leuk praten, maar pas als de zintuigen ja zeggen is er kans op een vervolg. Je bent voor haar nog een nobody totdat ze je stem heeft gehoord, je heeft geroken, je lichaamstaal heeft gezien. Dus tot die die tijd gaat ze gewoon door met haar andere contacten. Vrouwen worden niet warm van een virtueel ventje die misschien gewoon met haar meelult om aan pussy te komen. Je staat nog in de startblokken gozer en je hebt nog niets aan haar bewezen. Deal with it.
De strekking van je betoog is dat vrouwen geen pik willen begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dude, doe eens rustig. Wie weet is ze in real life wel een plork.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:36 schreef technicalx het volgende:
[..]
Hoe moet ik op de date laten zien dat ik serieus interesse in haar heb dan? En haar erg leuk vind?
Nee, maar dat weet ze pas als ze iemand daadwerkelijk hebben gezien en geroken. Voor die tijd is nog niets zeker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:29 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
De strekking van je betoog is dat vrouwen geen pik willen begrijp ik?
Hij is niet kansloos, want ze spreekt met hem af. Maar dat zegt alleen maar dat ze een potentieel interessant persoon in hem ziet, niets meer. Want vrouwen worden in absoluut de meeste gevallen echt niet warm van iemand die ze nog nooit hebben gezien, tenzij je een bekend persoon bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:26 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
hee houd eens even op voor elke gozer die kansloos is op een datingsite net zoveel kansloze sloeries.
Om een normaal advies te geven. Je moet niet doen alsof je serieus interesse hebt, je moet gewoon baas zijn, de reden waarom zij jou wilt.
Vergelijk het met solliciteren. Als je op gesprek mag komen bij een bedrijf betekent dat natuurlijk niet dat je stopt met brieven schrijven. Pas als je een contract heb laat je het andere vallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef technicalx het volgende:
Hallo, ik heb een meisje ontmoet via een datingsite, en we gaan volgende week afspreken, we vinden elkaar erg leuk maar ze is nog steeds actief op die datingsite en plaatst daar nieuwe fotos op, ik heb hier slechte ervaringen mee daarmee raak ik een beetje in paniek.
Wat vinden jullie hiervan?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet ze pas als ze iemand daadwerkelijk hebben geroken. Voor die tijd is nog niets zeker.
Jongen als je stem haar niet aanstaat, je geur haar niets doet, je lichaamstaal op haar overkomt als lomp of houterig dan ga je gewoon weer alleen naar huis zonder ook maar een kans te hebben gehad. Maakt niet uit hoe goed het gesprek online was.quote:
Met je geurquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jongen als je stem haar niet aanstaat, je geur haar niets doet, je lichaamstaal op haar overkomt als lomp of houterig dan ga je gewoon weer alleen naar huis zonder ook maar een kans te hebben gehad. Maakt niet uit hoe goed het gesprek online was.
We hadden voice berichten verstuurt en toen zei ze dat ze die wel 6x dezelfde had geluisterd😳quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jongen als je stem haar niet aanstaat, je geur haar niets doet, je lichaamstaal op haar overkomt als lomp of houterig dan ga je gewoon weer alleen naar huis zonder ook maar een kans te hebben gehad. Maakt niet uit hoe goed het gesprek online was.
O is dat zo met vrouwen, vrouwen worden daar niet warm van? Zal ik je eens wat vertellen, ik als man word er niet warm van als jij geen strak lichaam en dikke tetten hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet ze pas als ze iemand daadwerkelijk hebben gezien en geroken. Voor die tijd is nog niets zeker.
[..]
Hij is niet kansloos, want ze spreekt met hem af. Maar dat zegt alleen maar dat ze een potentieel interessant persoon in hem ziet, niets meer. Want vrouwen worden in absoluut de meeste gevallen echt niet warm van iemand die ze nog nooit hebben gezien, tenzij je een bekend persoon bent.
Deze man weetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet dat eerste dates vaak op niets uitlopen? Dat je niet meteen getrouwd bent?
Relax. Ga haar eerst maar eens ontmoeten en na meerdere dates kun je misschien een keer verwachten dat ze niet actief op zoek gaat naar ander manvleesch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |