Ik zou succinylcholine aanbevelen. Wel intraveneus onder de voetzool natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef mega-worstje het volgende:
Zorg ervoor dat het een ongeluk lijkt.
Hypocriet van haarquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Hallo mensen, ik heb me vriendin ontmoet op tinder, en daarna verbood zij mij tinder te gebruiken, nu zie ik via een vriend dat zij dat nog steeds gebruikt aangezien zij weer nieuwe fotos erop heeft gezet.
Wat vinden jullie hiervan?
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappenquote:
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappen
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?
Wat zij mij verboden heeft te gebruiken jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Oja en ze staat op tinder ook nog onder een andere naam
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Oja en ze staat op tinder ook nog onder een andere naam
Dat kan niet, dat weet ik 100% zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat weet ik 100% zeker
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naamquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Maak een nep account en spreek haar aan. Kijk of zij het echt is. Als dat het geval is spreek met haar af in een hotel. Neem al je vrienden mee en verkracht haar in haar kont. Je vrienden verkracht je uiteraard ook. Zo laat je zien dat je een man bent en iedereen pakt als maar een iemand met je durft te sollen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.
Maar vooral eerst vragen/praten goed pissig worden kan altijd nog, wie weet is er niks aan de hand.
Je vroeg mijn visiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |