Ik zou dit topic eens lezen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef technicalx het volgende:
Hallo, ik heb een meisje ontmoet via een datingsite, en we gaan volgende week afspreken, we vinden elkaar erg leuk maar ze is nog steeds actief op die datingsite en plaatst daar nieuwe fotos op, ik heb hier slechte ervaringen mee daarmee raak ik een beetje in paniek.
Wat vinden jullie hiervan?
Dit was een tijd terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou dit topic eens lezen:
R&P / Vriendin op tinder?
Jij trekt ze wel aan zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug
Ik heb nu weer hetzelfde probleem met een ander
^^ Dit! Stel je niet zo aan zeg TSquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef Dastan het volgende:
Je kunt pas na een paar afspraakjes van haar verwachten dat ze niet meer actief is op zulke websites. Niet nog voor je haar hebt gezien. Dat is bespottelijk.
Als je elke paar maanden hetzelfde probleem hebt, dan zou ik eens stoppen met datingsites bezoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
Dit was een tijd terug
Inderdaad. Jij hebt een probleem. Je bezit iemand niet op het moment dat je een eerste blind date hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug
Je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:40 schreef Abbadon het volgende:
Je hebt haar nog niet eens gezien en je gaat nu al claimen? idioot
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet dat eerste dates vaak op niets uitlopen? Dat je niet meteen getrouwd bent?
Relax. Ga haar eerst maar eens ontmoeten en na meerdere dates kun je misschien een keer verwachten dat ze niet actief op zoek gaat naar ander manvleesch.
Ze denkt dat je een leuke jongen bent, maar jullie hebben elkaar nog niet ontmoet dus kan ze het niet zeker weten. Iets met kansen spreiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?
Omdat ze eerst een goede beurt van mij wil, voordat ze serieus gaat doen met jouquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar als ze mij een leuke jongen vind, hoezo zou ze dan nog contact op zoeken met andere?
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze denkt dat je een leuke jongen bent, maar jullie hebben elkaar nog niet ontmoet dus kan ze het niet zeker weten. Iets met kansen spreiden.Misschien heeft ze contact met andere jongens die ook potentie hebben. Zij krijgt misschien meer aanbod dan jij op datingsites, maar dat betekent niet dat ze niet voor jou zal gaan mocht het goed klikken op de date.
Gewoon even een PUA boek lenenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar vrouwen hebben sowieso meer aanbod dan mannen
Maar je hebt wel een date geregeld dus dan gaat het toch goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Als ie zich zo opstelt is de kans op een tweede date minder grootquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een date geregeld dus dan gaat het toch goed.
Hangt er vanaf hoe aantrekkelijk je bent. Als je tot de top 10% van de mannen hoort qua aantrekkingskracht dan gooien vrouwen zich letterlijk aan je voeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |