Nee hoor, ik heb er ook altijd 'last' vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:07 schreef aapieannie het volgende:
[..]
In sommige gevallen is dat niet erg....toch?
Mooi he zo'n woorden filter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef aeque het volgende:
Geweldig, ik kan wel in deze SC, maar niet in het subforum SEX, dat wordt geblokkeerd op mijn werk.
Dit is toch het beste plekje van het forum, wees blijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef aeque het volgende:
Geweldig, ik kan wel in deze SC, maar niet in het subforum SEX, dat wordt geblokkeerd op mijn werk.
Nouja last is een groot woord toch;)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er ook altijd 'last' van
En wij weer van jou!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er ook altijd 'last' van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet zo goed waar hij op filtert. De KPD kan ik gewoon zien.quote:
Nou ik kan er soms toch wel moe van wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:13 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Nouja last is een groot woord toch;)
Mn vriend vind het niet erg.
En als ik hier nou dingen ga roepen als piemel, vagina, kut, penis, seks, neuken, vrijen, etc?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar hij op filtert. De KPD kan ik gewoon zien.
Nog niks aan de hand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als ik hier nou dingen ga roepen als piemel, vagina, kut, penis, seks, neuken, vrijen, etc?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog niks aan de hand.
En anders ga ik gewoon via een proxy.
Haha snap ik, ik word ook moe van mezelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik kan er soms toch wel moe van worden
TIETUHHHHquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als ik hier nou dingen ga roepen als piemel, vagina, kut, penis, seks, neuken, vrijen, etc?
Kreeg een stijfjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms wil je gewoon ff rustquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:16 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Haha snap ik, ik word ook moe van mezelf
Die moet ik onthouden!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen
minder blowenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder blowenBlowen... damned wat een goed plan LoLa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder blowenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ja wil ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Blowen... damned wat een goed plan LoLa...
Haha ik ben heel lief hoor.quote:
nu? Kom ik gezellig ff langsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wil ook
maar ik durf echt die coffeeshop niet binnen te lopen.. ik ben echt zo'n noob
Harde neukseks en dan rustig aan doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rust is voor mensen die verder altijd hard gaan
Iemand die het snaptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rust is voor mensen die verder altijd hard gaan
Dan geef ik je groot gelijk iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:31 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Haha ik ben heel lief hoor.
Overdag ben ik wakker en slaapt hij en andersom.
Dus tja pakken wat je pakken kan
Uren hard neuken, en dan uithijgen met een jointje erbijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Harde neukseks en dan rustig aan doen
en dan een beetje knuffelen.... stijf worden en doorgaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uren hard neuken, en dan uithijgen met een jointje erbij
En daarna verder met de 2e rondequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uren hard neuken, en dan uithijgen met een jointje erbij
Preciesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een beetje knuffelen.... stijf worden en doorgaan
Je komt er zelf meequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan nu niet gaan blowen hoor
Hier geen last van kinderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:38 schreef aapieannie het volgende:
En dat je dan als de zon opkomt stijf bent van de inspanning. En dan begint je kind te huilen, heerlijk
Blij dat ik nog geen kinderen hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:38 schreef aapieannie het volgende:
En dat je dan als de zon opkomt stijf bent van de inspanning. En dan begint je kind te huilen, heerlijk
kidsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Laat maar weten als je straks wel kan ofzo anders
Ik zou haar niet meer willen missenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blij dat ik nog geen kinderen heb
Geloof ik directquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:44 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meer willen missen
Geloof ik!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:44 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meer willen missen
Kunnen we lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die wil zelf ook een keer proberen
Moet je ook absoluut niet doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal het niet persoonlijk opvatten
AFROCIRCUSquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen wij er dan maar een feestje van maken?
[ afbeelding ]
Vrijdag is altijd chaos hier. Komen er 'ineens' allerlei spoedjes.quote:
Ik ben ondertussen Expeditie Robinson van gisteravond aan het terugkijken. En straks even de was eruit halen en beslissen of ik wel of niet ga trainen..quote:
ik heb afgewassenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen Expeditie Robinson van gisteravond aan het terugkijken. En straks even de was eruit halen en beslissen of ik wel of niet ga trainen..Verder weet ik ook niets meer te lullen
Ik heb er ook weer een aantal sollicitaties uitgedaan. En maar weer een beetje op huizenjacht geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb afgewassenverder alleen maar achter die laptop gehangen
vacatures gekeken, een paar verzameld waar ik even voor moet gaan zitten maar inspiratieloos ben
verder geen ruk uitgevoerd vandaag
Soms mag dat, zo'n dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vacatures gekeken, een paar verzameld waar ik even voor moet gaan zitten maar inspiratieloos ben
Lekker hoor..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms mag dat, zo'n dag![]()
Ik heb ook niet veel anders gedaan dan naar het ziekenhuis geweest en vervolgens weer terug mn bed in, en sinds ik uit bed ben, alleen nog maar op de bank gehangen
Ik heb wel een leuk weekend opzich. Vanavond feestje, morgen dan werken en zondag Walibi Fright Nightsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker hoor..
en ik moet echt ff wat buitenshuis plannen dit weekend anders word ik gek
Dat heb ik vandaag ook nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom net een gekke vibrator tegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk weekend opzich. Vanavond feestje, morgen dan werken en zondag Walibi Fright Nights
Neem aan dat je dat ding dus in je onderbroek doet, en hij je dan wakker maakt..?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuw: niet de wake up licht maar de wake up vibe
wtf
[ afbeelding ]
ja een soort van orgasmewekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat ding dus in je onderbroek doet, en hij je dan wakker maakt..?
Muahaha geweldig.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
Een man heet dat normaal toch.
Nu zijn we dus helemaal overbodig
Zo'n wekker als concurrentie zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
Een man heet dat normaal toch.
Nu zijn we dus helemaal overbodig
Dat was ook hier de eerste opmerking. Lijkt mij niet lekker slapen voor vrouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word nog liever wakker gemaakt voor seks dan dat je met zo'n ding in je broekje moet gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |