quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens (
) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan
na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee
(ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)
De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed!(Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)
- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)
Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd.
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen.
Ik vroeg Toto paar weken geleden om z'n adres met een smoesje dat ik hem een kaartje wilde sturen. Toen kreeg ik van de week opeens een DM van Toto met erin dat Johannes en agenda een kaart hadden gestuurd, met de vraag of ik ze zijn adres had gegeven ofzo. Toen heb ik mezelf onderuit geluld dat ik ze door heb gestuurd en dat ik maar een doorgeefluik ben (best opvallend, nu ik erover nadenkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal verteld? Jij verrader
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg Toto paar weken geleden om z'n adres met een smoesje dat ik hem een kaartje wilde sturen. Toen kreeg ik van de week opeens een DM van Toto met erin dat Johannes en agenda een kaart hadden gestuurd, met de vraag of ik ze mijn adres had gegeven ofzo. Toen heb ik mezelf onderuit geluld dat ik ze door heb gestuurd en dat ik maar een doorgeefluik ben (best opvallend, nu ik erover nadenk). Toen postte hij de kaartjes in dit topic, reageerde Pax erop:
[ afbeelding ]
Toen werd het gelukkig snel gewist, want de tablet was nog niet bezorgd bij Queller, toen zei ik maar dat Pax maar in de war was en topics verwisselde ofzo.Daarna Pax op z'n donder gegeven en hij dacht dat de tablet ook erbij zat.
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg Toto paar weken geleden om z'n adres met een smoesje dat ik hem een kaartje wilde sturen. Toen kreeg ik van de week opeens een DM van Toto met erin dat Johannes en agenda een kaart hadden gestuurd, met de vraag of ik ze zijn adres had gegeven ofzo. Toen heb ik mezelf onderuit geluld dat ik ze door heb gestuurd en dat ik maar een doorgeefluik ben (best opvallend, nu ik erover nadenk). Toen postte hij de kaartjes in dit topic, reageerde Pax erop:
[ afbeelding ]
Toen werd het gelukkig snel gewist, want de tablet was nog niet bezorgd bij Queller, toen zei ik maar dat Pax maar in de war was en topics verwisselde ofzo.Daarna Pax op z'n donder gegeven en hij dacht dat de tablet ook erbij zat.
![]()
Die Pax toch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg Toto paar weken geleden om z'n adres met een smoesje dat ik hem een kaartje wilde sturen. Toen kreeg ik van de week opeens een DM van Toto met erin dat Johannes en agenda een kaart hadden gestuurd, met de vraag of ik ze zijn adres had gegeven ofzo. Toen heb ik mezelf onderuit geluld dat ik ze door heb gestuurd en dat ik maar een doorgeefluik ben (best opvallend, nu ik erover nadenk). Toen postte hij de kaartjes in dit topic, reageerde Pax erop:
[ afbeelding ]
![]()
Danny?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand nog wie zijn username vergeten is te vermelden?Ik heb een vermoeden, maar weet het niet zeker
quote:
Bedankt LS! Ik hoop ook dat ik hem over een tijdje niet veel meer hoef te gebruiken omdat het goed gaat. Maar natuurlijk wel 'n beetje, anders ist ook zo zonde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toto, het is je van harte gegund! Ik hoop dat je er in het ziekenhuis en tijdens je herstel flink van kunt genieten. En dat het ding daarna asap in een la verdwijnt omdat je zo'n kick ass leven hebt gekregen na het herstel van de operatie.
Ik ben sowieso vergeten mee te doen aan de actie. Nu vind cat22 mij een lamlul en kom ik nooit in haar broekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]het is goed afgelopen
Weet iemand nog wie zijn username vergeten is te vermelden?Ik heb een vermoeden, maar weet het niet zeker
Zeker heel tofquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef FANN het volgende:
Wat tof!![]()
Ik wist van niks, geen DM gehad, maar ik post ook bijna nooit, ik lees wel mee..
Tofheid
Zeker heel tofquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel tof!
Heb die PM wel gekregen, maar helemaal vergeten er op te reageren![]()
Daar zijn andere manieren voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vergeten mee te doen aan de actie. Nu vind cat22 mij een lamlul en kom ik nooit in haar broekje.
Gewoon wat rookworst geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker dan money passen ? Vertel mij meer Toto !
Lulloquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vergeten mee te doen aan de actie. Nu vind cat22 mij een lamlul en kom ik nooit in haar broekje.
Zie je nou Toto, dit is wat er van gekomen is. Nooit.meer.sex.quote:
Weet ik wel, maar ik laat het aan de user over om al dan niet te reageren. Misschien is hij/zij het met opzet vergeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]het is goed afgelopen
Met rookworst kom je niet in mijn broekje hoorquote:
Ook niet quadruple?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met rookworst kom je niet in mijn broekje hoor
Oh jij weet het wel? Ik hoef alleen maar te weten of het een hij of een zij is, wil even iemand uitsluitenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik laat het aan de user over om al dan niet te reageren. Misschien is hij/zij het met opzet vergeten.
Je wilde het vast niet graag genoeg, anders had je wel wat overgemaakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je nou Toto, dit is wat er van gekomen is. Nooit.meer.sex.
Nieuwsgierig aagje!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh jij weet het wel? Ik hoef alleen maar te weten of het een hij of een zij is, wil even iemand uitsluiten
Curiosity killed the cat, Toot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh jij weet het wel? Ik hoef alleen maar te weten of het een hij of een zij is, wil even iemand uitsluiten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wilde het vast niet graag genoeg, anders had je wel wat overgemaakt.
Tsk, ik heb je een alternatief geboden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]Toto geef me je bankrekeningnummer
Ga je dan op date met mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsk, ik heb je een alternatief geboden.![]()
DO IT
Dan moet je me wel verwennenquote:
Boooooh!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Duh. Je mag een XXL menu kiezen bij de Mac en een grote popcorn in de bios.
Starbucks koffie erna?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Duh. Je mag een XXL menu kiezen bij de Mac en een grote popcorn in de bios.
Da's mooi, ik ben toch een theedrinker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen als we naar second base gaan.
Dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:07 schreef withxhonor het volgende:
ik lurk alleen maar mee in deze reeks, omdat ik eigenlijk weinig meer toe te voegen heb dan "toto (en lotgenoten) heel veel succes en sterkte" en "ik hoop dat de prutsende ziekenhuizen en zorgverzekeraars hun dingen eens goed gaan doen"
Maar nu moet ik wel ff posten dat ik de actie voor toto supertof vind
medeusers. chapeau!
Helemaal mee eens, echt supertofquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:07 schreef withxhonor het volgende:
ik lurk alleen maar mee in deze reeks, omdat ik eigenlijk weinig meer toe te voegen heb dan "toto (en lotgenoten) heel veel succes en sterkte" en "ik hoop dat de prutsende ziekenhuizen en zorgverzekeraars hun dingen eens goed gaan doen"
Maar nu moet ik wel ff posten dat ik de actie voor toto supertof vind
medeusers. chapeau!
ontlurken, is dat een term?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank!![]()
Leuk dat mensen door deze actie nu ontlurken.
Egwel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt supertof
[..]
ontlurken, is dat een term?
Serieus? Hm. Ik ben puur koffie, op en top. Dit gaat wel problematisch worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi, ik ben toch een theedrinker.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel tof!
Heb die PM wel gekregen, maar helemaal vergeten er op te reageren![]()
Nee gek! Ik? Katten? Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? Hm. Ik ben puur koffie, op en top. Dit gaat wel problematisch worden.
Straks ga je nog zeggen dat je katten hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik las "ontkurken" en keek meteen op de klok, nog niet dus![]()
Het is je zo gegund Toto en ik duim hard dat je over een poosje hier kunt jubelen dat het onwijs goed gaat, enkel daar gaat het om
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee gek! Ik? Katten? Hoe kom je daar nu bij?![]()
![]()
Oke, helaas, ik ben allergisch voor katten dus als je me dood wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zo mooi wat we hadden maar het kan gewoon niet![]()
Wat gebeurt hier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, helaas, ik ben allergisch voor katten dus als je me dood wil hebben
Het was zo mooi wat we hadden maar het kan gewoon niet
Laatst nog mee wezen eten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen Cat22 was bijna van mij, maar het kan niet. We botsen te veel.
Misschien wat voor jou?
Damn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, helaas, ik ben allergisch voor katten dus als je me dood wil hebben
Het was zo mooi wat we hadden maar het kan gewoon niet
Latten een optie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn.
Het voelt als een scheiding.Met toto als kind van de rekening.
Dat zou ook een toffe Fok-aktie zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen Cat22 was bijna van mij, maar het kan niet. We botsen te veel.
Misschien wat voor jou?
Met jouw aanhang erbij dus dat schoot ook niet echt op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met jouw aanhang dus dat schoot ook niet echt op.Maakte je nu een grapje over Loveless zijn gewicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm? Relaties via fok?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zou ook een toffe Fok-aktie zijn
Ik maak nooit grapjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakte je nu een grapje over Loveless zijn gewicht?
Oh help.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik ga jou ook nog wel koppelen ouwe.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakte je nu een grapje over Loveless zijn gewicht?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met jouw aanhang erbij dus dat schoot ook niet echt op.TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had geen idee!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet waar ik meer geschokt van ben, het feit dat Loveless85 een aanhang heeft of dat hij is gaan dineren met de liefde van mijn leven.
Maily is lievvquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is maily niks voor jou? Ik doe wel even een lokpost.
[..]
DM maar Toto.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maily is lievvmaar ik denk minstens 2x mijn leeftijd
(of ik beledig haar nu heel erg) maar heb wel een andere naam voor je
En maar meedoen in FHF met kerstacties.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me al jaren voel...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet waar ik meer geschokt van ben, het feit dat Loveless85 een aanhang heeft of dat hij is gaan dineren met de liefde van mijn leven.
JA! Ik voel me zo opgelucht nu je het weet, maar ook verdrietig omdat je een kattenvrouwtje bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En maar meedoen in FHF met kerstacties.![]()
Eigenlijk ben je dus een vrek en een bruut, maar je deed het allemaal voor mij
Lourdes is er niks bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA! Ik voel me zo opgelucht nu je het weet, maar ook verdrietig omdat je een kattenvrouwtje bent.
Alles kanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA! Ik voel me zo opgelucht nu je het weet, maar ook verdrietig omdat je een kattenvrouwtje bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veranderen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voel me vereerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij sopt op andermans liefdeleven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zie je hier een liefde ontluiken![]()
Blijkt die onmogelijk![]()
Afijn, ga ik maar verder soppen
Dat nou niet echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij sopt op andermans liefdeleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat nou niet echtKom je de mijne ook doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indrukwekkende replica van de Aardappeleters van een collega van mij, alleen ben je de daadwerkelijke eters vergeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het even wennen hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Indrukwekkende replica van de Aardappeleters van een collega van mij, alleen ben je de daadwerkelijke eters vergeten.
Altijd als ik even geen inspiratie heb tracht ik GGMM te tekenen. De resultaten zijn welbekend.
En mijn kansen verkleinen? Nee bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben van de beoordelingscommissie, pics mogen per ommegaande in mijn DM verschijnen.
Geeft niets joh!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:08 schreef summer2bird het volgende:
Had wel mij voorgenomen om mee te doen met de actie, maar kon het mij toch niet veroorloven
Dus toto, al weet ik dat ik niet zoveel bij kan dragen, wens ik je toch heel veel plezier met je cadeau!
Ik wil je wel heel graag een kaartje sturen, mag dat?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Zo, nu wel even een tekening geprobeerd te maken met die tablethoop dat 't een beetje gelukt is, heb namelijk iemand nagetekend
(en ja hij houdt een rookworst vast
)
[ afbeelding ]
Lokquote voor het slachtoffer
[..]
Zo, nu wel even een tekening geprobeerd te maken met die tablethoop dat 't een beetje gelukt is, heb namelijk iemand nagetekend
)
[ afbeelding ]
[..]
Wat een plaaaatjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
)
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef OProg het volgende:
Als Toto kwijt is weten we in ieder geval dat hij in het Digital Art topique zit.
Maakt niet uit, en bedankt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Had ook mee willen doen maar is erbij ingeschoten door mijn eigen medische perikelen. Ben in elk geval blij dat er zoveel mensen mee hebben gedaan en dat het gelukt is om het cadeautje te kopen!
Hartstikke goeie actie allemaalVeel plezier ermee, Toto
Ja toch?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat nou niet echtBetere keuze idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
er was ooit eens iemand die tekende Ava's voor iedereen, zou je ook kunnen doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
)
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
er was ooit eens iemand die tekende Ava's voor iedereen, zou je ook kunnen doen![]()
apart topic met aanvragen was er toen...
RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #3
Alleen als je je verveeld
Wat een schattig diertjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
)
[ afbeelding ]
[..]
Nope, maandag weer naar de HA bellen, en als ie weer niet opschiet ga ik langs hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een schattig diertje![]()
Maar heb je nu al een datum voor de operatie Toto?
Het is toch werkelijk niet te geloven ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, maandag weer naar de HA bellen, en als ie weer niet opschiet ga ik langs hoorben 't wel een beetje zat, al ligt het meer aan de arts uit Nijmegen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een beetje zat? Jongen, jij verdient langzamerhand een gouden lintje voor je geduld.
(man zat die dag toen de aktie begon net te internetbankieren dus ik leg een papiertje neer "maak dat even over", man zegt: waar is dat nou weer voor dus ik klik het topic aan, liet hem even lezen en hij zegt: zo'n jongen gun je toch een Fanta)
Helemaal te gek, ze vinden het echt heel liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toto, wat vonden je ouders eigenlijk van de aktie?
Tegen mensen in het echte leven toegeven dat je FOK!'tquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal te gek, ze vinden het echt heel liefmoest wel even uitleggen wie al die namen waren
Zie vorige paginaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef d4v1d het volgende:
Nee grapje, is er al wat moois uit het takentablet gekomen?
Hehe, ik moest wel lachen. "Wat is een Paxcon? Wat is een Etsu?"quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tegen mensen in het echte leven toegeven dat je FOK!'t
Heb je nog mazzel dat die namen nog redelijk normaal waren (ik kreeg jaren geleden via een ander forum eens wat kaarten en daar zat een naam bij die bepaald wat vragen opriep (iets met wippen en sperma en zo, get the picturequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal te gek, ze vinden het echt heel liefmoest wel even uitleggen wie al die namen waren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat die namen nog redelijk normaal waren (ik kreeg jaren geleden via een ander forum eens wat kaarten en daar zat een naam bij die bepaald wat vragen opriep (iets met wippen en sperma en zo, get the picture) maar het was hilarisch en lief
ik wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat die namen nog redelijk normaal waren (ik kreeg jaren geleden via een ander forum eens wat kaarten en daar zat een naam bij die bepaald wat vragen opriep (iets met wippen en sperma en zo, get the picture) maar het was hilarisch en lief
Graag gedaan!quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef agenda het volgende:
Dit is nou foktofheid!Toto geniet ervan.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het even wennen hoor![]()
Is het ook ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:44 schreef RenRen- het volgende:
En sterkte met je situatie, ik werd er dus op gewezen door Cat en het klinkt gewoon als keiharde kut met peren
Ik verwachtte iets met 'lolbroek'quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is het ook ja.Thanks!
[..]
Ik verwachtte iets met 'lolbroek'
Je post in CRE, dus je bent creatiefquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]Shit, gemiste kans. Nu ben ik niet meer creatief
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je post in CRE, dus je bent creatief
)
[ afbeelding ]
[..]
Egeltjes zijn nooit zo snelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:17 schreef egeltje1985 het volgende:
cadeautje is er! Ik kom een beetje laat binnenvallen, maar jeuh!
Jij en je vent ook nog bedankt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:17 schreef egeltje1985 het volgende:
cadeautje is er! Ik kom een beetje laat binnenvallen, maar jeuh!
Wat is nou een Paxcon of een Etsu dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie vorige pagina
[..]
Hehe, ik moest wel lachen. "Wat is een Paxcon? Wat is een Etsu?"
Een Paxcon is een soort mechanisme dat graag wijn verspilt. Een Etsu kookt graag lasagne.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is nou een Paxcon of een Etsu dan?
Oh dan weet ik al wat je over mij hebt gezegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een Paxcon is een soort mechanisme dat graag wijn verspilt. Een Etsu kookt graag lasagne.
Kunstenaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan weet ik al wat je over mij hebt gezegd.
Geniet ervan, en sterkte met de operatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 18-10-2014 14:16:45 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Geniet ervan, en sterkte met de opetatie![]()
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaquote:![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Het wordt overigens echt tijd voor actie zo ondertussen, vannacht geen oog dichtgedaan van de pijn (ik kon niet eens fatsoenlijk liggen) dus nu zo chagrijnig als de pest. Bah.
Ik ga ervan uit dat ik maandag meer weet, ten minste, das te hopen. Hier word je goed gek vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]sterkte toto! Hoop echt dat je snel wat hoort!
Wat een gedoe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Het wordt overigens echt tijd voor actie zo ondertussen, vannacht geen oog dichtgedaan van de pijn (ik kon niet eens fatsoenlijk liggen) dus nu zo chagrijnig als de pest. Bah.
Ywquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg net ook weer twee kaartjesBedankt FANN en Cat22!
Hoop 't ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
gz Toto ik hoop dat ook dat je gauw geholpen word in het ziekenhuis
Ja, ik bel maandag wel weer. Ik word er namelijk echt strontchagrijnig van, ook van de pijn, en ik vier het een klein beetje op de verkeerde mensen af heb ik het ideequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een gedoe.Maandag meteen weer bellen, eventueel naar die arts in Nijmegen die te laks is om je huisarts te bellen.
[..]
Yw
Was een kleine moeitequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg net ook weer twee kaartjesBedankt FANN en Cat22!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een kleine moeiteik blijf meelezen en meeleven
Dank je agendaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef agenda het volgende:
Toto, ik duim voor je dat je morgen iets meer weet.
Thanks kerelquote:
13.30 bel ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:57 schreef maily het volgende:
En nu is het maandag ....
Toto heb je al iets gehoord?
Misschien moeten wij met zijn allen nog eens een aktie op gaan zetten; bij die pief in Nijmegen ....
Communicatiequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
De huisarts regelt helemaal niks, en die arts uit Nijmegen ook niet. Dus ik heb net zelf direct maar naar Enschede gebeld en ik moet woensdag a.s. naar Oldenzaal voor een afspraak met een plastisch chirurg
Geef eens een adres van die huisarts dan, dan gooi ik daar een brandbom naar binnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
De huisarts regelt helemaal niks, en die arts uit Nijmegen ook niet. Dus ik heb net zelf direct maar naar Enschede gebeld en ik moet woensdag a.s. naar Oldenzaal voor een afspraak met een plastisch chirurg
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef eens een adres van die huisarts dan, dan gooi ik daar een brandbom naar binnen.
Echt hè. Hoorde al wel dat de wachtlijsten bij de plastische chirurgie gruwelijk lang zijnquote:
Jep, dat is het ergerlijke. Maak het me dan weken geleden duidelijk, dan los ik het zelf toch meteen op. Zoals nu dus. En ja, woensdag is wel enorm snel al, maar het is slechts even laten zien ben ik bang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed geregeld weer. Ergens wel begrijpelijk dat artsen geen afspraken voor je maken, dat is bij mij ook nog nooit gebeurd. Maar dan moeten ze dat wel goed duidelijk aan je maken, dan had jij weken geleden al een afspraak kunnen maken.
Wel fijn dat je woensdag al terecht kunt.
Nou ja, beter dat je op een wachtlijst staat dan dat je er helemaal niet opstaat!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Echt hè. Hoorde al wel dat de wachtlijsten bij de plastische chirurgie gruwelijk lang zijn
Ja maar voor jou zullen ze vast op redelijk korte termijn een afspraak kunnen maken hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Echt hè. Hoorde al wel dat de wachtlijsten bij de plastische chirurgie gruwelijk lang zijn
Da's waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, beter dat je op een wachtlijst staat dan dat je er helemaal niet opstaat!
Ik betwijfel of ze hier spoed van gaan maken. Ga natuurlijk woensdag alles uitleggen maar eerst maar eens zien of die arts er de noodzaak ook van inziet. Weer een ander ziekenhuis, weer andere regels en andere denkwijzes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar voor jou zullen ze vast op redelijk korte termijn een afspraak kunnen maken hoor.
Als er spoed is gelden er ineens heel andere regels. Ik kon vanochtend ook ineens binnen een kwartier de huisarts spreken terwijl bij minder spoed je veel langer moet wachten.
Ruim 2 jaar een open wond... Je hebt lang genoeg gewachtquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze hier spoed van gaan maken. Ga natuurlijk woensdag alles uitleggen maar eerst maar eens zien of die arts er de noodzaak ook van inziet. Weer een ander ziekenhuis, weer andere regels en andere denkwijzes.
Beter iets dan niets he toto. Kan je tenminste ergens naar uitkijken zonder een uitzichtloze situatie te hebben. (Als die plastische chirurgie wat is)quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Snap ik. En ja, das afwachten. Woensdag breng ik jullie uiteraard op de hoogte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Beter iets dan niets he toto. Kan je tenminste ergens naar uitkijken zonder een uitzichtloze situatie te hebben. (Als die plastische chirurgie wat is)
Mee eens, maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ruim 2 jaar een open wond... Je hebt lang genoeg gewachtze maken er maar een spoedje van
succes en ik lurk wel meequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik. En ja, das afwachten. Woensdag breng ik jullie uiteraard op de hoogte.
[..]
Mee eens, maar we zullen zien.
Waarschijnlijk doe je dit al, maar benadruk gewoon extra dat je hier niet mee kunt leven. Denk dat de meeste hier wel een brok in hun keel kregen toen je echt diep in de put zat.. Breng dat over naar die arts!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik. En ja, das afwachten. Woensdag breng ik jullie uiteraard op de hoogte.
[..]
Mee eens, maar we zullen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je dit al, maar benadruk gewoon extra dat je hier niet mee kunt leven. Denk dat de meeste hier wel een brok in hun keel kregen toen je echt diep in de put zat.. Breng dat over naar die arts!
Ja inderdaad. KOmt goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef Rewimo het volgende:
O, dat was dus weer eens goed geregeld
Fijn dat je woensdag terecht kunt, dat is tenminste al lekker snel. Goed van je afbijten daar, maak ze maar duidelijk dat je na 2,5 jaar nu eindelijk weleens van die ellende af wilt. Zet hem op
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben al eens in het MST van oldenzaal geopereerd (voor kijkoperatie dan). Ik vond dat fijner dat het het masale van Enschede.. Als ik de keus zou krijgen zou ik weer naar Oldenzaal gaan.. Veel gemoedelijker, dorpserAh kijk, een persoonlijke ervaring is altijd welkom. Ik heb nog geen idee of het gewoon Enschede wordt, of misschien Oldenzaal. Das afwachten. En dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 14:02:51 ]
Gaat er iemand met je mee? Iemand die zijn/haar smoel open durft te doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dat is het ergerlijke. Maak het me dan weken geleden duidelijk, dan los ik het zelf toch meteen op. Zoals nu dus. En ja, woensdag is wel enorm snel al, maar het is slechts even laten zien ben ik bang.
Mijn pa gaat mee denk ik. Ik zat er nog even over te denken om iemand van FOK! mee te vragenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat er iemand met je mee? Iemand die zijn/haar smoel open durft te doen?
Johannes is heel gespierd weet ik toevallig, maar je mag mij ook meenemen al kan ik niet voor mezelf instaan zoals je eerder hebt kunnen lezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn pa gaat mee denk ik. Ik zat er nog even over te denken om iemand van FOK! mee te vragen
Nah was gekkigheid joh, trek zelf m'n bek wel openquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is heel gespierd weet ik toevallig, maar je mag mij ook meenemen al kan ik niet voor mezelf instaan zoals je eerder hebt kunnen lezen.
Tijd voor de:quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn pa gaat mee denk ik. Ik zat er nog even over te denken om iemand van FOK! mee te vragen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Enschede hebben ze in ieder geval gelukkig al ervaring met wat geknal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Enschede hebben ze in ieder geval gelukkig al ervaring met wat geknal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier ben ik mee eens. Johannes voert de arts wel wat tomaatjes zodat je snel kan worden geholpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is heel gespierd weet ik toevallig, maar je mag mij ook meenemen al kan ik niet voor mezelf instaan zoals je eerder hebt kunnen lezen.
Ik ga je trouwens iets opsturen waar je heel veel baat bij gaat hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah was gekkigheid joh, trek zelf m'n bek wel open
Hm?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga je trouwens iets opsturen waar je heel veel baat bij gaat hebben.
Je laat hem geneeskunde studeren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga je trouwens iets opsturen waar je heel veel baat bij gaat hebben.
Is hij niet meer afhankelijk van die prutsersquote:
Op wie moet hij dan oefenen??quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is hij niet meer afhankelijk van die prutsers
quote:
Dank jequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef TheWeeknd het volgende:
Ik lees het beginpost nu voor het eerst. Naar van die open wond, schrok wel dat het 2,5 jaar later nog is. Beterschap!
Maar wat lief van die kado, van de users hier.
Ja zeg dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Wat een gedoe weer Toto.![]()
Gelukkig kun je woensdag al terecht. En maak dan maar goed duidelijk hoe lang ze je er al mee laten rondlopen/liggen doordat zorg niet goed geregeld is of mensen langs elkaar heen communiceren.
Gedoe!
Goed benadrukken hoe lang de wond al open is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja zeg dat.
Ik ga trouwens zelf woensdag, met de trein, want het is echt niet chill dat m'n pa weer zoveel vrije uren moet nemen voor een 'show your face (butt)' afspraaken het ziekenhuis zit naast het station zowat dus dan pak ik het zelf wel op.
Ga ik doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Goed benadrukken hoe lang de wond al open is.
Maak een vragenlijstje van te voren wat je wil weten. En vraag concreet naar wanneer je nog eens wat van ze hoort.
Laat het hun ook opschrijven op een papiertje wat jij mee naar huis neemt. Of bevestiging via email oid.quote:
Doe ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat het hun ook opschrijven op een papiertje wat jij mee naar huis neemt. Of bevestiging via email oid.
Ja mja, dit verhaal zit wat gecompliceerder, lijkt me niet iets om openbaar neer te zetten. Ze kunnen hem niet missen, laten we 't daar op houden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:36 schreef BlueMage het volgende:
Je pa moet z'n bek ook eens optrekken bij z'n baas want hier kan volgens mij gewoon via de wet zorgverlof voor geregeld worden...
Dat je niet alles openbaar maakt snap ik maar laat ik dit zeggen: niemand is onmisbaar. PM me maar 'n keer want ik heb misschien connecties (of liever gezegd m'n moeder heeft diequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Ja mja, dit verhaal zit wat gecompliceerder, lijkt me niet iets om openbaar neer te zetten. Ze kunnen hem niet missen, laten we 't daar op houden.
Je mag toch ook maar een x aantal dagen zorgverlof opnemen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat je niet alles openbaar maakt snap ik maar laat ik dit zeggen: niemand is onmisbaar. PM me maar 'n keer want ik heb misschien connecties (of liever gezegd m'n moeder heeft die) die je pa kunnen helpen met de juridische kant van dit verhaal.
Komt goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat je niet alles openbaar maakt snap ik maar laat ik dit zeggen: niemand is onmisbaar. PM me maar 'n keer want ik heb misschien connecties (of liever gezegd m'n moeder heeft die) die je pa kunnen helpen met de juridische kant van dit verhaal.
Ik ben in overleg. Of mijn pa gaat mee, of iemand van FOK! gaat mee.quote:
Goedzo!! Desnoods allebei!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Ik ben in overleg. Of mijn pa gaat mee, of iemand van FOK! gaat mee.
Als die van FOK! meegaat gaan we met de trein, als die niet meegaat ga ik met m'n pa met de auto.quote:
Je bent niet de enige die dat lief vindt, ik vind dat ook!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Na alle lieve kaartjes, en het super lieve cadeau, en natuurlijk gewoon alle steun hier zo, heb ik nog een leuke:
Helemaal vanaf de andere kant van het land komt ze woensdag om met mij mee te gaan naar het ziekenhuis (natuurlijk gaan we daarna ook nog wel wat leuks doen), ik kan niet beschrijven hoe super mega lief ik dit vind.
![]()
nofxtbr
Ja, echt, ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:
Thanks!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat lief vindt, ik vind dat ook!!
Succes kerel, hoop dat je eindelijk eens een stapje verder komt.
Maak een tekening voor haarquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, echt, ik weet niet wat ik moet zeggen.
[..]
Thanks!
Dan nog eenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan met dat aapje toch
Wat lief!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Na alle lieve kaartjes, en het super lieve cadeau, en natuurlijk gewoon alle steun hier zo, heb ik nog een leuke:
Helemaal vanaf de andere kant van het land komt ze woensdag om met mij mee te gaan naar het ziekenhuis (natuurlijk gaan we daarna ook nog wel wat leuks doen), ik kan niet beschrijven hoe super mega lief ik dit vind.
![]()
nofxtbr
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan nog eenBedolf haar onder tekeningen
Nee met de NS hoop ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!
Komt ze ook met de pakketpost?
Boh, en dan opent Toto straks een eigen galerij met allemaal tekeningen van haarquote:
't is te hopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hopelijk liggen er geen blaadjes op de rails
Ah...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je inspiratie voor artistieke uitingen.
Wat hartstikke fijn Toot! Ik hoop echt dat jullie samen mondig genoeg zijn! En neem het gesprek op ofzo? Maak samen een vragenlijst!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
![]()
nofxtbr
Is niet eens zo'n heel slecht plan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil een karikatuur van de plastisch chirurg.
En je huisarts.
En je arts in Nijmegen.
Dus begin maar gauw
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil een karikatuur van de plastisch chirurg.
En je huisarts.
En je arts in Nijmegen.
Dus begin maar gauw
Gesprek opnemen is een optie. Ik denk overigens dat ik alleen 'het kamertje' in ga hoor, arme kind zou een trauma krijgen anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wat hartstikke fijn Toot! Ik hoop echt dat jullie samen mondig genoeg zijn! En neem het gesprek op ofzo? Maak samen een vragenlijst!
Dat kan ik me van haar/en jou wel voorstellen ....quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]Goed plan.
[..]
Gesprek opnemen is een optie. Ik denk overigens dat ik alleen 'het kamertje' in ga hoor, arme kind zou een trauma krijgen anders.
Ik red me wel woensdag, ga wel goed duidelijk maken dat 't nu opgelost moet worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan ik me van haar/en jou wel voorstellen ....
Maar dit moet je verder gewoon niet alleen doen ....
Lijstje maken, zoals eerder werd aangegeven, helpt daar echt bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik red me wel woensdag, ga wel goed duidelijk maken dat 't nu opgelost moet worden.
Maar als ze wil mag ze mee hoor
Goed idee ja een lijstjequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijstje maken, zoals eerder werd aangegeven, helpt daar echt bijToevallig zelf laatst een lastig gesprek gehad, waarbij ik ook een lijstje naast me had. Kreeg complimentjes over mijn duidelijkheid en dat ze hier veel aan hadden! Als ik dat niet had gehad, was ik waarschijnlijk de helft 'in the moment' vergeten en stond ik met 1-0 achter.
Same here. En laat nofx aantekeningen maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijstje maken, zoals eerder werd aangegeven, helpt daar echt bijToevallig zelf laatst een lastig gesprek gehad, waarbij ik ook een lijstje naast me had. Kreeg complimentjes over mijn duidelijkheid en dat ze hier veel aan hadden! Als ik dat niet had gehad, was ik waarschijnlijk de helft 'in the moment' vergeten en stond ik met 1-0 achter.
Heb zelfs 2 whiteboards in huis omdat ik gek werd van al die papiertjes in huis met lijstjesquote:
OneNote ftw. Ik heb zeker 75 lijstjes. Van films die ik nog wil zien, tot wat ik moet kopen als ik ga winkelen. En een voor als ik npg eens naar Polen ga. En van mijn klusplannen. Synchroniseerbaar op elk apparaat. Wel verslavendquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zelfs 2 whiteboards in huis omdat ik gek werd van al die papiertjes in huis met lijstjes
Goed idee, kan het haar vragen!quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same here. En laat nofx aantekeningen maken.
Toen mijn schoonvader longkanker had waren mijn schoonouders beide zo aangeslagen dat ze niet goed hoorden wat de arts zei.
Ik zat erbij met mijn vragenlijst, ik maakte ook notities. Later hebben we het nog besproken, dat bleek heel nuttig.
Oh ja, die moet ik ook nog eens gebruikenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
OneNote ftw. Ik heb zeker 75 lijstjes. Van films die ik nog wil zien, tot wat ik moet kopen als ik ga winkelen. En een voor als ik npg eens naar Polen ga. En van mijn klusplannen. Synchroniseerbaar op elk apparaat. Wel verslavend
Komt goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef vannelle het volgende:
Vragenlijstje moet je sowieso doen, anders sta je na je afspraak buiten met de gedachte "fuck, dát had ik nog willen vragen." En ja, ik spreek uit ervaring.
Verder zou ik dat engeltje toch mee naar binnen vragen in "het kamertje", 2 horen en onthouden meer dan 1.
Ik snap heel goed dat je haar niet bij het lichamelijk onderzoek wil hebben, een blote kont op first date hoeft niet persé.
Maar dat is vast wel af te stemmen, onderzoek zal niet bij verrassing komen.
En ik wil nóg een keer zeggen dat ik het heel lief en tof en zo vind dat ze meegaat.
thnxquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lief joh!Helemaal uit Noord-Holland
Succes woensdag
Je hoeft er natuurlijk ook niet uitgebreid naar te gaan zitten kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef vannelle het volgende:
Vragenlijstje moet je sowieso doen, anders sta je na je afspraak buiten met de gedachte "fuck, dát had ik nog willen vragen." En ja, ik spreek uit ervaring.
Verder zou ik dat engeltje toch mee naar binnen vragen in "het kamertje", 2 horen en onthouden meer dan 1.
Ik snap heel goed dat je haar niet bij het lichamelijk onderzoek wil hebben, een blote kont op first date hoeft niet persé.
Maar dat is vast wel af te stemmen, onderzoek zal niet bij verrassing komen.
En ik wil nóg een keer zeggen dat ik het heel lief en tof en zo vind dat ze meegaat.
Neuh we hebben afgesproken dat ze dan even naar buiten loopt of wegkijkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hoeft er natuurlijk ook niet uitgebreid naar te gaan zitten kijken
Hahahahaaaa, ze zégt wel dat ze wegkijkt.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh we hebben afgesproken dat ze dan even naar buiten loopt of wegkijkt.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, ze zégt wel dat ze wegkijkt.....
Klopt, wij houden plekken vrij voor spoedgevallen, ook in het ziekenhuis doen we dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar voor jou zullen ze vast op redelijk korte termijn een afspraak kunnen maken hoor.
Als er spoed is gelden er ineens heel andere regels. Ik kon vanochtend ook ineens binnen een kwartier de huisarts spreken terwijl bij minder spoed je veel langer moet wachten.
Wat een verrassende wending eerste afspraak bij de open wond i.p.v. de open haardquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een verrassende wending eerste afspraak bij de open wond i.p.v. de open haard![]()
Kom vechten dan Casanovaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog wel een 'gaatje' vrij hoor scorp
- Herstel v.d. operatiequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef vannelle het volgende:
Hoe ver ben je met je vragenlijstje? Niet tot het laatste moment wachten hoor!
Alles wat je te binnen schiet: opschrijven
Zorg dat je je eigen verhaal goed op orde hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Herstel v.d. operatie
- Hoeveel procent kans op genezing
- Duur van de opname
- Waarom geen andere opties
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef vannelle het volgende:
-Waarom denkt hij dat dit wel helpt in tegenstelling tot eerdere pogingen?
Dat verhaal heb ik wel op orde na zoveel keerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zorg dat je je eigen verhaal goed op orde hebt.
Hoe het is misgegaan in het eerste ziekenhuis, dat je er inmiddels al jaren mee rondloopt, dat nu de gaten erin vallen en dat men je alweer weken heeft laten wachten. En dat je de deur uit wil met een concreet plan en data.
- Wanneer mag ik onder het mes?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Herstel v.d. operatie
- Hoeveel procent kans op genezing
- Duur van de opname
- Waarom geen andere opties
Daar krijg ik toch geen antwoord op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me haast niet indenken dat je hier 2,5 jaar mee zit en hoe dat moet voelen. Bij dezen dus ook mijn steunbetuiging.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:44 schreef Barcaconia het volgende:
Dit topic nog nooit eerder gezien, maar omg, wat een verhaal
Ik heb de operatie zelf ook gehad, in 2010. Pijnlijk verhaal:Zoow, heftig verhaal man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me haast niet indenken dat je hier 2,5 jaar mee zit en hoe dat moet voelen. Bij dezen dus ook mijn steunbetuiging.
Herken het helemaal, behalve dat ik die zware pijnstillers niet heb gehad, überhaupt al die jaren geen enkele pijnstiller gebruikt geloof ik. Litteken zal altijd blijven ben ik bang. Thanks voor je steunbetuiging en mooi dat 't bij jou is goed gekomen.
En dan ook nog in Amerika gewoond hebben![]()
In Amerika had ik het al maar bewust daar niet laten opereren. Vrijwel meteen bij terugkomst eind 2010 onder het mes gegaan. Ik liep er al veel langer mee zeiden de dokters, maar nooit iets gemerkt. Het moest er al 1,5 jaar gezeten hebben vandaar dat het zo groot gegroeid wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoow, heftig verhaal man.
Herken het helemaal, behalve dat ik die zware pijnstillers niet heb gehad, überhaupt al die jaren geen enkele pijnstiller gebruikt geloof ik. Litteken zal altijd blijven ben ik bang. Thanks voor je steunbetuiging en mooi dat 't bij jou is goed gekomen.
En dan ook nog in Amerika gewoond hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Nah, litteken boeit ook niets. Heb ook wel littekens in m'n gezichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Eerlijk gezegd zou een litteken me in jouw situatie geen donder kunnen schelen, als de boel maar dicht is. Eigenlijk wou ik zeggen: aan mijn reet roesten
Wat fijn dat er iemand meegaat! (Was nog niet gezegd toch?) Zet hem op morgen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In Amerika had ik het al maar bewust daar niet laten opereren. Vrijwel meteen bij terugkomst eind 2010 onder het mes gegaan. Ik liep er al veel langer mee zeiden de dokters, maar nooit iets gemerkt. Het moest er al 1,5 jaar gezeten hebben vandaar dat het zo groot gegroeid was
Mijn allerergste herinnering isOh damn... ik liep er ook wel een half jaar mee al. En ik heb ook jarenlang dag in dag uit gaas in die wond gehad, van dat droge stugge spul dat echt diep in die wond moet... soms 7x per dag wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jep morgen om 11.20quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef kovenant het volgende:
mn man, hoop echt dat er nu eens een keertje een eind aan komt.
dit kan toch niet zo blijven ..
succes morgen (was morgen toch ?)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Het bloed stroomt er weer eens uit, overigens niet uit de originele wond want die zit nagenoeg dicht. Maar het gaat dus nu om een gat bovenaan waar letterlijk vlees uithangt
voor de beeldvorming en aangezien ik de schaamte toch al ver voorbij ben, dit is wat de arts morgen ook zal zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Het bloed stroomt er weer eens uit, overigens niet uit de originele wond want die zit nagenoeg dicht. Maar het gaat dus nu om een gat bovenaan waar letterlijk vlees uithangt
voor de beeldvorming en aangezien ik de schaamte toch al ver voorbij ben, dit is wat de arts morgen ook zal zien:AllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Als je in het midden van het gat goed kijkt zie je ook op de foto vlees uitpuilenquote:
Als ze dit al geen spoedje zouden vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je in het midden van het gat goed kijkt zie je ook op de foto vlees uitpuilenbest wel goor eigenlijk
En het is niet de wond zelf hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ze dit al geen spoedje zouden vinden
Nee, dat snap ik.. maar toch wel een gevolg van? Zeg maar als je die haarnestcyste niet had gehad, dan had je dit toch ook niet gehad?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.. maar toch wel een gevolg van? Zeg maar als je die haarnestcyste niet had gehad, dan had je dit toch ook niet gehad?
Ik hoop zo erg dat het gesprek goed gaat morgenquote:
Hoop het ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat het gesprek goed gaat morgen
Gelukkig niet. Stukken vlees er uit hangen zijn me bespaard gebleven. Flink bloeden uit plekken waar je niet wist dat het kon bloeden dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet pijnlijk herkenbaar zijn voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Dank je maatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:50 schreef OProg het volgende:
Misschien Haxballen we vanavond nog maar toch al vast sterkte morgen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Stukken vlees er uit hangen zijn me bespaard gebleven. Flink bloeden uit plekken waar je niet wist dat het kon bloeden dan weer wel.Dat scheelt al ja. Het is vrij nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |