Oh wat lief van je!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag tzt ook wel van mij een doek lenen om uit te proberen?
Weet ik niet. Ik weet wel dat ik een paar keer met een schreeuwendhuilende baby in draagdoek heb gelopen, omdat ze - ook net na een voeding - echt echt echt moest drinken. En ik begreep het maar niet (normaal gesproken gaat ze nu lekker slapen?) en toen viel uiteindelijk het kwartje wel dat het een regeldagje was en dat mijn plan om lekker te gaan wandelen moest worden omgezet in een bankhangdag. (Dat waren van die momentjes dat ik het wel moeilijk vond om 'mee te veren'.)quote:Op donderdag 13 november 2014 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Of onderschat ik nu De Kracht Van De Regeldag?
Ik ben vroeger veel in beurzen geweest en nu beetje een afkeer ervan gehad...die drukte, warmte, slenterende mensen, stank (ja mensen ruiken best sterk zo dichtbij op elkaar!)...is deze beurs anders? ik durf het niet om te proberenquote:Op maandag 10 november 2014 12:35 schreef Kyara het volgende:
In Doorwerth, bij Arnhem.
Ik ben er waarschijnlijk ook weer. Misschien ook wel met 1 kind. Geen 3 in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |