SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
zo die was wel snel gekaapt zeg maar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt mee toch? Ik dacht eerst de lapo te maken en toen maakte ik nog 2 typo's in de TT...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
zo die was wel snel gekaapt zeg maar.![]()
ik moest nog terug zoeken met hoeveel Aogo's trapz nog opgescheept zatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik dacht eerst de lapo te maken en toen maakte ik nog 2 typo's in de TT...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'
Welkom terug Trapzie.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De wereld gaat kapot door al die moderne communicatiemiddelenquote:Twijzelerheide - Een inwoner van Twijzelerheide is donderdagavond mishandeld na een woordenwisseling via een 27 MC bak.
De 31-jarige man had via een 27 MC bak contact met een 45-jarige inwoner van een klein dorp uit de gemeente Kollumerland. Er ontstond een woordenwisseling waarop de 45-jarige man in zijn auto stapte en naar de woning van de andere man reed.
Daar aangekomen greep hij de 31-jarige man bij de keel en duwde hem tegen de muur. Hierna reed hij weer naar huis.
De mishandelde man deed aangifte. De andere man is door de politie aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.![]()
![]()
veel waard?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was een paar weken terug nog goed voor 8kquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor een bronze-kit wel ja, 4,5k was de laagste bin.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
denk dat er aardig wat bronze packs geopend wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een paar weken terug nog goed voor 8k
#FreeTrapz![]()
Ja, wilde idd net posten dat ik m laatst 2 keer vrij snel achter elkaar had, deed toen nog 7.2K. 4.5K is wel een snelle daling eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een paar weken terug nog goed voor 8k![]()
Stiekem best wel grappig om de 'vaste-user-spoiler' uit de OP weer eens te lezen.Tijden veranderen.
![]()
Toefjes staat er bijvoorbeeld niet eens in. En heel veel wel terwijl ze hier allang niet meer posten.Er is heel wat gebeurd in de tussentijd.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
En sommige zijn nog perfect van toepassing.
[ afbeelding ]
Als EA nou gewoon 18 had ingevuld bij die cup i.p.v. 11
#FreeTrapz![]()
Toefjes niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem best wel grappig om de 'vaste-user-spoiler' uit de OP weer eens te lezen.Tijden veranderen.
![]()
Toefjes staat er bijvoorbeeld niet eens in. En heel veel wel terwijl ze hier allang niet meer posten.Er is heel wat gebeurd in de tussentijd.
Die was toen toch ook allang actief poster?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Deze in het archief en gaan met die banaan.
![]()
Ja, daar was een soort van reden voor zeg maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toefjes niet?Die was toen toch ook allang actief poster?
![]()
je wilde deze fame niet hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar was een soort van reden voor zeg maar.
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toefjes niet?Die was toen toch ook allang actief poster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Köse = hoekquote:
Hoek enough.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]De hangwang is gelukkig al bijna een jaar verleden tijd, dus het kan weer aangepast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom meteen zo agressief je? Je lijkt Sjon wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
zal jou eens een köse voor je waffel geven ah zemmerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben nooit agressief, misschien soms tegen litmanen een beetje maar dat is dan ook gewoon een flapdrol.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je hem nog hoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
Ben nooit agressief, misschien soms tegen litmanen een beetje maar dat is dan ook gewoon een flapdrol.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zoals ik al zei, Brabant is me net even te ver.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij ook een 27 MC bakje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Brabant is me net even te ver.![]()
Nopequote:maar litmanen ging er al messen bij halen enzo
zegt mij alweer genoeg.
#FreeTrapz![]()
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eigenlijk de schuld van je verdediger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nopemaar litmanen ging er al messen bij halen enzo
zegt mij alweer genoeg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zei hij dan?quote:
Misschien dacht hij wel dat jullie samen pannenkoeken gingen maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja sherlock doet het niet lekker dan, iets met prikkie prikkie geen probleemquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja sherlock doet het niet lekker dan, iets met prikkie prikkie geen probleem________________________________________________! stoere boii dat het is he..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nepenthez mag echt Ebola krijgen met zijn praatjes over FIFA
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
wie had dit verwacht van pellequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]________________________________________________! stoere boii dat het is he..
nu hopen dat hij het nog vol kan houden
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: