SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
zo die was wel snel gekaapt zeg maar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt mee toch? Ik dacht eerst de lapo te maken en toen maakte ik nog 2 typo's in de TT...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
zo die was wel snel gekaapt zeg maar.![]()
ik moest nog terug zoeken met hoeveel Aogo's trapz nog opgescheept zatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik dacht eerst de lapo te maken en toen maakte ik nog 2 typo's in de TT...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'
Welkom terug Trapzie.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De wereld gaat kapot door al die moderne communicatiemiddelenquote:Twijzelerheide - Een inwoner van Twijzelerheide is donderdagavond mishandeld na een woordenwisseling via een 27 MC bak.
De 31-jarige man had via een 27 MC bak contact met een 45-jarige inwoner van een klein dorp uit de gemeente Kollumerland. Er ontstond een woordenwisseling waarop de 45-jarige man in zijn auto stapte en naar de woning van de andere man reed.
Daar aangekomen greep hij de 31-jarige man bij de keel en duwde hem tegen de muur. Hierna reed hij weer naar huis.
De mishandelde man deed aangifte. De andere man is door de politie aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.![]()
![]()
veel waard?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was een paar weken terug nog goed voor 8kquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor een bronze-kit wel ja, 4,5k was de laagste bin.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
denk dat er aardig wat bronze packs geopend wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een paar weken terug nog goed voor 8k
#FreeTrapz![]()
Ja, wilde idd net posten dat ik m laatst 2 keer vrij snel achter elkaar had, deed toen nog 7.2K. 4.5K is wel een snelle daling eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een paar weken terug nog goed voor 8k![]()
Stiekem best wel grappig om de 'vaste-user-spoiler' uit de OP weer eens te lezen.Tijden veranderen.
![]()
Toefjes staat er bijvoorbeeld niet eens in. En heel veel wel terwijl ze hier allang niet meer posten.Er is heel wat gebeurd in de tussentijd.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
En sommige zijn nog perfect van toepassing.
[ afbeelding ]
Als EA nou gewoon 18 had ingevuld bij die cup i.p.v. 11
#FreeTrapz![]()
Toefjes niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem best wel grappig om de 'vaste-user-spoiler' uit de OP weer eens te lezen.Tijden veranderen.
![]()
Toefjes staat er bijvoorbeeld niet eens in. En heel veel wel terwijl ze hier allang niet meer posten.Er is heel wat gebeurd in de tussentijd.
Die was toen toch ook allang actief poster?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Deze in het archief en gaan met die banaan.
![]()
Ja, daar was een soort van reden voor zeg maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toefjes niet?Die was toen toch ook allang actief poster?
![]()
je wilde deze fame niet hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar was een soort van reden voor zeg maar.
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toefjes niet?Die was toen toch ook allang actief poster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Köse = hoekquote:
Hoek enough.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]De hangwang is gelukkig al bijna een jaar verleden tijd, dus het kan weer aangepast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom meteen zo agressief je? Je lijkt Sjon wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
zal jou eens een köse voor je waffel geven ah zemmerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben nooit agressief, misschien soms tegen litmanen een beetje maar dat is dan ook gewoon een flapdrol.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je hem nog hoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
Ben nooit agressief, misschien soms tegen litmanen een beetje maar dat is dan ook gewoon een flapdrol.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zoals ik al zei, Brabant is me net even te ver.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij ook een 27 MC bakje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Brabant is me net even te ver.![]()
Nopequote:maar litmanen ging er al messen bij halen enzo
zegt mij alweer genoeg.
#FreeTrapz![]()
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eigenlijk de schuld van je verdediger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nopemaar litmanen ging er al messen bij halen enzo
zegt mij alweer genoeg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zei hij dan?quote:
Misschien dacht hij wel dat jullie samen pannenkoeken gingen maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja sherlock doet het niet lekker dan, iets met prikkie prikkie geen probleemquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja sherlock doet het niet lekker dan, iets met prikkie prikkie geen probleem________________________________________________! stoere boii dat het is he..
Nepenthez mag echt Ebola krijgen met zijn praatjes over FIFA
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
wie had dit verwacht van pellequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]________________________________________________! stoere boii dat het is he..
nu hopen dat hij het nog vol kan houden
#FreeTrapz![]()
Had godverdomme nooit zo makkelijk weg moeten laten gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]________________________________________________! stoere boii dat het is he..
![]()
![]()
En nog voor zo weinig ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had godverdomme nooit zo makkelijk weg moeten laten gaanVoor dat Blinde paard gaven ze wel aardig wat centen voor
Net mogen spelen tegen een team met Messi en Aguero in de spits, en Di Maria erachter
O ja, en 5atb, park the bus![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
welk blinde paard BMI of de vrij ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En nog voor zo weinig ookVoor dat Blinde paard gaven ze wel aardig wat centen voor
#FreeTrapz![]()
Blind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welk blinde paard BMI of de vrij ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
omg sjonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welk blinde paard BMI of de vrij ?![]()
Net zo als bij Bony zag je dat die op het eind aan 80% ook genoeg had in de eredivisie, dus ja had het verwachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie had dit verwacht van pellenu hopen dat hij het nog vol kan houden
. Omdat die in Nederland voordat die kwam ook al helemaal was afgezeken, moet die er ook eerst 50 inschieten (en dan nam die nog geen penalty's) en dan nog zijn mensen niet overtuigd. Hield daarnaast elke bal zowat vast en scoorde niet zomaar doelpunten maar de ene naar andere mooie.
En dan die tegenstelling, Zakaria Bakkali speelt 3 goeie wedstrijden en wordt de nieuwe Cruijf genoemd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Matedeor op 17-10-2014 11:32:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
Nepenthezquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:13 schreef BDIL het volgende:
Nepenthez mag echt Ebola krijgen met zijn praatjes over FIFA![]()
![]()
die gast is ergens in de 30 en haalt nog steeds lol uit fifa door met if ronaldo en if messi te spelen en dan elke glitch/exploit die er is te gebruiken. En dan een bronze bank, en liefst ook nog 10+ kaartjes op elke speler gooien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja er uit met hun daar moeten van Beek en Kongolo staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog 3 jaar onder contract ook, klootzakkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En nog voor zo weinig ookVoor dat Blinde paard gaven ze wel aardig wat centen voor
![]()
![]()
Waldorf en Statler weer herenigd, samen op het Feyenoord-balkonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog 3 jaar onder contract ook, klootzakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niemand. Binnen een jaartje Barca.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie had dit verwacht van pellenu hopen dat hij het nog vol kan houden
![]()
Mooi diten maar roepen dat ajacieden arrogant zijn
![]()
die hoor ik nog wel eens kritisch zijn op hun eigen spel, deze feyenoord kliek daar in tegen![]()
zien zelfs in breuer met een feyenoordshirt aan een maradonna
#FreeTrapz![]()
bakkes sjon. niemand fuckt met misjel breuerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
die hoor ik nog wel eens kritisch zijn op hun eigen spel, deze feyenoord kliek daar in tegen![]()
zien zelfs in breuer met een feyenoordshirt aan een maradonna![]()
Moet ik Litmanen erbij halen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
zien zelfs in breuer met een feyenoordshirt aan een maradonna![]()
Nee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en dan ? gaat die zeggen dat pelle goed isquote:doet me weinig
#FreeTrapz![]()
Noem ajaxcieden ook nooit arrogant, maar achterbaksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
zien zelfs in breuer met een feyenoordshirt aan een maradonna.
Naar buiten toe verdedigen heet zoiets, afzeiken doen we wel onder elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:41 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Noem ajaxcieden ook nooit arrogant, maar achterbaks.
Naar buiten toe verdedigen heet zoiets, afzeiken doen we wel onder elkaar.Hypocriet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik keek uit verveling zijn laatste pack opening. Gaat hij predikeren over hoe wingers goed zijn als ST met 7 chem, dat chem niet boeit etc. Dan lijkt het me logisch dat al die snotapen zijn advies opvolgen en het spel verneuken. Hij beweert ook dat dit de beste FIFA is terwijl er zoveel glitches/ mankementen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nepenthez![]()
![]()
die gast is ergens in de 30 en haalt nog steeds lol uit fifa door met if ronaldo en if messi te spelen en dan elke glitch/exploit die er is te gebruiken. En dan een bronze bank, en liefst ook nog 10+ kaartjes op elke speler gooien.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hij gaat je dan lek prikkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan ? gaat die zeggen dat pelle goed isdoet me weinig
![]()
[..]
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.wtf johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik serieus naar die Fifa Faildinges sturen. Geen idee van wie dat verder is, maar goed.
Ik ga lekker een weekendje weg en dan een paar dagen Venetië dus ik zie jullie wel weer in deeltje 150, groetjes![]()
![]()
Toedels Gquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef vanpers het volgende:
Ik ga lekker een weekendje weg en dan een paar dagen Venetië dus ik zie jullie wel weer in deeltje 150, groetjes![]()
Hij komt maar zou ik zeggenquote:zal vast een potje pils koud zetten.
#FreeTrapz![]()
Fifa Faildinges? Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wtf joh
Die zou ik serieus naar die Fifa Faildinges sturen. Geen idee van wie dat verder is, maar goed.![]()
EA heeft vast een wel ergens een ideeenbusje aan de muur hangen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wtf joh
Die zou ik serieus naar die Fifa Faildinges sturen. Geen idee van wie dat verder is, maar goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die behandelen ze nadat de klachtenbus leeg isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA heeft vast een wel ergens een ideeenbusje aan de muur hangen.nutteloos om in te sturen dus
#FreeTrapz![]()
Enige reden waarom hij dit de beste fifa vind is omdat hij elke speler heeft, en dus met de beste teams speelt en dan elke glitch etc die er zijn gebruiken. Daardoor wint hij veel en vind die het de beste fifa.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keek uit verveling zijn laatste pack opening. Gaat hij predikeren over hoe wingers goed zijn als ST met 7 chem, dat chem niet boeit etc. Dan lijkt het me logisch dat al die snotapen zijn advies opvolgen en het spel verneuken. Hij beweert ook dat dit de beste FIFA is terwijl er zoveel glitches/ mankementen zijnMaarja. 1.5 jaar geleden oid keek ik zijn filmpjes nog. Tot hij begon met zijn 5atb en alleen maar pace teams maken. Zo nu en dan kijk ik nog wel eens en is altijd weer het zelfde bij hem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zou dit jaar messi wel eens willen testenvolgens mij is hij ziek goed dit jaar. maarja staat niet tussen mijn loan opties
#FreeTrapz![]()
https://www.youtube.com/user/LetsFifa11quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fifa Faildinges? Nog nooit van gehoordSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die ja!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/LetsFifa11hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb even wat linkjes gestuurd... Die met eigen kommenterrie houd ik voor mezelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/LetsFifa11![]()
![]()
Heb al heel veel Boonoetsie voor goedkoper dan dat Boontje nu isquote:![]()
Ga wel voor O'shea en keanevast voor st patrick
#FreeTrapz![]()
Keane krijgt vast nog wel ergens een SIF.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb al heel veel Boonoetsie voor goedkoper dan dat Boontje nu is![]()
Ga wel voor O'shea en keanevast voor st patrick
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Twijfel toch of je het wel goed hebt gezien. Gaat niet om het eerste doelpunt, dat was alleen de aanleiding. Dit is alleen de schuld van de keeper. De verdediger kopt de bal van buiten de 16 terug, recht op de keeper. Die loopt langs de bal en tikt hem vervolgens op een rare manier naar het midden van het goal.Ben aan het dollen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh IF Pisback is wel duur.
Ondertussen heb ik vijf van de zes NIF's die ik voor 30k had gekocht alweer verkocht voor 40k![]()
![]()
ik ben mijn 4 silva's met moeite kwijt geraakt voor 2K profit t stukquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Poeh IF Pisback is wel duur.
Ondertussen heb ik vijf van de zes NIF's die ik voor 30k had gekocht alweer verkocht voor 40kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kopen op laagste punt -> verkopen op St Patty's. Daarna weer kopen op laagste punt -> verkopen bij MLS toernooi.quote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En dan is het jaar om..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kopen op laagste punt -> verkopen op St Patty's. Daarna weer kopen op laagste punt -> verkopen bij MLS toernooi.![]()
Kom dan langs stukje ebolaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nopemaar litmanen ging er al messen bij halen enzo
zegt mij alweer genoeg.
![]()
volgend jaar geen FIFA 16 kopen en met dikke teams blijven spelen, net als vele dit jaar zouden doen... oh wacht.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt. Maar ik kan niet zeggen dat het nog veel indruk maakt, sindsdien ik die kutkop van je op FB heb gezienquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan niet zeggen dat het nog veel indruk maakt, sindsdien ik die kutkop van je op FB heb gezien
Zegt een Belgquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan niet zeggen dat het nog veel indruk maakt, sindsdien ik die kutkop van je op FB heb gezien![]()
![]()
Nee, voor de helft maar. Maar dat is lastig voor mensen die graag eendimensionaal denken, besef ik me.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
3 kwart.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar. Maar dat is lastig voor mensen die graag eendimensionaal denken, besef ik me.Brabanders zijn sowieso al een beetje belg.
1v1 noSc0pe360 pannekoek headsh0tquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom 1 v 1 pannenkoeken bakken Sjon kijken of je dan nog praatjes hebt![]()
![]()
Speel nu tegen iemand met Willian rechtsbackWaarom zou je dat doen
Hala Madrid !
Lekker bij je eigen cornervlag beginnen met rennen, en pas eindigen bij de cornervlag van de tegenstander?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:44 schreef BDIL het volgende:
Speel nu tegen iemand met Willian rechtsbackWaarom zou je dat doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dankje stef, ik ben niet zo goed in pannenkoeken bakken. Vrouwenwerk moet je niet zelf willen doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom 1 v 1 pannenkoeken bakken Sjon kijken of je dan nog praatjes hebtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mondje dicht dan en minder gaan posten. Je hebt je portie aandacht wel weer gehad voor vandaag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee dankje stef, ik ben niet zo goed in pannenkoeken bakken. Vrouwenwerk moet je niet zelf willen doen.![]()
Expeditie Robinson net teruggezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Expeditie Robinson net teruggezien.Ik ben serieus gestopt met kijken nadat Ancilla eruitgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Expeditie Robinson net teruggezien.Geen spoiler nodig lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind er ook nog weinig aan. Misschien dat het vanaf volgende week leuk wordt.![]()
Vorige keer dat ik het over ER had (ook zonder iets TR verklappen), werd ik vriendelijk verzocht te spoileren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen spoiler nodig lijkt me?
Vind er ook nog weinig aan. Misschien dat het vanaf volgende week leuk wordt.
Btw: IF Pisvlek in een pekske.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je bent de enige samen met Trapz op FOK! die ooit een meisje/vrouw heeft weten te penetrerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, het feit dat ik een kind heb, verandert natuurlijk alles.![]()
[..]
Klopt. Maar ik kan niet zeggen dat het nog veel indruk maakt, sindsdien ik die kutkop van je op FB heb gezien![]()
![]()
![]()
Heerlijk dit! Haha!![]()
Je vergeet Dionquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent als enige samen met Trapz op FOK! die ooit een meisje/vrouw heeft weten te penetreren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooi als je maatstaf is of je goed kan pannenkoeken bakkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mondje dicht dan en minder gaan posten. Je hebt je portie aandacht wel weer gehad voor vandaag.![]()
En ik vroeg me al af wanneer je er over zou beginnen, mijn complimenten, heeft langer geduurd dan gedacht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vraag mij af wie hier echt nog anoniem is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Anonimiteit is geen ongewenste luxe voor de meeste mensen hier.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[..]
Jij opent wel weinig gold packs maar als je ze opent..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik het over ER had (ook zonder iets TR verklappen), werd ik vriendelijk verzocht te spoileren.
Btw: IF Pisvlek in een pekske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er in het begin 20 euro aan points doorheen geknald. En nu heb ik 3 packs geopend. Hij zat in de laatstequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij opent wel weinig gold packs maar als je ze opent..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
altijd dezelfde, de rijken worden weer rijkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er in het begin 20 euro aan points doorheen geknald. En nu heb ik 3 packs geopend. Hij zat in de laatste![]()
mooie pull man
#FreeTrapz![]()
Hoe kun je je bronzepack count ook alweer zien?Ik ben wel benieuwd dit jaar.
Ligt aan je browser.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Op F12 rammen en dan ergens in een van die schermpjes.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PurchaseCount kan ik niet vinden. Zit ik in de buurt?quote:
Pijnlijk deze. Benieuwd of Litmanen nog hier terug zal komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het hoort daaronder te staan bij packcontentinfo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
PurchaseCount kan ik niet vinden. Zit ik in de buurt?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Waarom dit in een spoiler zit is mij een raadsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Gevonden. Wat heb ik gewonnen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het hoort daaronder te staan bij packcontentinfo.
#rammenalsds2hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En dafuq, ik opende op een ander account een gold pack. Niks goeds. Dus ik dacht: nog 1. En toen viel het niet tegen.Arkivuo
![]()
![]()
Ik durf die van mij nu niet meer te bekijken na vorige week (en toen stond ik al op 1500 packs ofzo)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ha! Gevonden. Wat heb ik gewonnen?
[ afbeelding ]
#rammenalsds2![]()
altijd jij weer hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dafuq, ik opende op een ander account een gold pack. Niks goeds. Dus ik dacht: nog 1. En toen viel het niet tegen.
[ afbeelding ] Arkivuo![]()
mooie pulltoch weer 100K + denk
#FreeTrapz![]()
De rijken worden rijker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dafuq, ik opende op een ander account een gold pack. Niks goeds. Dus ik dacht: nog 1. En toen viel het niet tegen.
[ afbeelding ] Arkivuo
ik heb nog nooit de behoefte gehad om iemand op te zoeken op Facebook eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vraag mij af wie hier echt nog anoniem is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: