SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Aaaaand its goneeeFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die van mij kan je ook vast niet waarderenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
Fix mij eens een goede spotify-playlist(Reemi en Fuszy zijn uitgesloten van deelname)
![]()
![]()
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net een video opnemen maar je ziet niks, ik moet dus overnieuw.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, mensen waren positief (op 2 na) dus dan ben ik overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?![]()
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
Dat is wel heel erg vaag, buitenlanders en XTC, het blijft een wonderlijke combinatie
![]()
![]()
Dan verveel je je wel heel ergquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand stream ff een 100 mil pack opening ofzo![]()
Van mijn laatste coins een IF Lacazette gekocht.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Ik dacht even dat er een hele nieuwe legend aangekondigd zou worden, maar er komt dus gewoon in nieuwe in packs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mij![]()
![]()
Ze releasen al die legends toch 1 voor 1 nu?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
goh ps4 vriendenlijst weer bugged
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Partyservers zijn ook downquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
goh ps4 vriendenlijst weer bugged
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
iddquote:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik ook meer dan ik op de ps3 heb gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehad
Is om verslaving tegen te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehadDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
There is only PS3quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ook meer dan ik op de ps3 heb gehad![]()
![]()
Toch wel gek dat er nu pas iemand hem oppikt. Misschien wat twijfels bij zijn fysiek nu, maar verder toch gewoon een prima speler voor alles onder de top 6 zou je denken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
precies. Zal wel hoog salaris vragenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch wel gek dat er nu pas iemand hem oppikt. Misschien wat twijfels bij zijn fysiek nu, maar verder toch gewoon een prima speler voor alles onder de top 6 zou je denken.![]()
![]()
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox![]()
Dit meen je niet toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox
Ik heb echt nog nergens last van gehad op het feit dat het emailtje om mijn mail adres te bevestigen na een beetje laat was![]()
![]()
Ik heb ook nergens last van eigenlijk. Al scheelt het misschien dat ik niet zoveel meer game. En als ik game is het meestal in de middag. En dan lijken er wel minder problemen te zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neem een Onequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox![]()
Meen ik wel, nu kan je ook weer niet spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Ik heb echt nog nergens last van gehad op het feit dat het emailtje om mijn mail adres te bevestigen na een beetje laat was![]()
Oh dan heb ik echt geluk dat ik altijd als ik wil spelen kan spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meen ik wel, nu kan je ook weer niet spelen.
Enige wat recent kut is is dat er sinds de FIFA update heel veel potjes met lag zijn lijkt het.... maar weet niet of dat bij Sony of EA ligt of gewoon toeval is.![]()
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga dit maken denk ik
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/178190/]afbeelding[/url] ]
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..![]()
Daarom dacht ik meer aan Lahm op de plek van Gundogan en Schweini op cdm?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Als je het kopduel verliest gewoon keihard achter die bal aanrennenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.![]()
![]()
wat dacht je van Rodequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..![]()
![]()
Ja maar dan heeft die neger voorin geen 9 chem meer volgens mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daarom dacht ik meer aan Lahm op de plek van Gundogan en Schweini op cdm?![]()
Digne speelt niet echt slecht maar is na 2 potjes overledenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga dit maken denk ik
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/178190/]afbeelding[/url] ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nu speel je met een rouwband?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Digne speelt niet echt slecht maar is na 2 potjes overleden![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godverquote:
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Marchisio = triplelinkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?![]()
hehe, eindelijk weer eens gewonnen na 9 potjes ofzoFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
bazenteamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier speelde mijn broertje vandaag tegen. Zo'n budget en dan zo'n kut team. En dan ook nog eens park the bus.... Die gast had 0 schoten op goal uiteindelijk.
![]()
![]()
Dan kan bovendien Alaba op links voor de extra p's.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.![]()
Moest vandaag al 3x tegen Neuer, die was echt tering ziekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier speelde mijn broertje vandaag tegen. Zo'n budget en dan zo'n kut team. En dan ook nog eens park the bus.... Die gast had 0 schoten op goal uiteindelijk.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
mijn ps3 controllers gingen stuk voor stuk makkelijk 2 jaar meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus erover nadenken om zo'n gedrocht te halen voor PS3 omdat die legit Sony dingen altijd zo snel kapot gaan
quote:Toch was de eindstand 1-0 in het voordeel van mijn broertje. Heel de wedstrijd op de helft van de tegenstander.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moest vandaag al 3x tegen Neuer, die was echt tering ziek
Koop dan ook gewoon een team van 30k ofzo als je er toch geen kk van kan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mijn ps3 controllers gingen stuk voor stuk makkelijk 2 jaar meeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
help jij hem eens dan, ik heb m'n bachelor nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedachtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Toch was de eindstand 1-0 in het voordeel van mijn broertje. Heel de wedstrijd op de helft van de tegenstander.
Koop dan ook gewoon een team van 30k ofzo als je er toch geen kk van kan![]()
![]()
ik was altijd degene met het team van 30k waarvan men zei: koop eens een duur team, misschien dat je er dan wel iets van baktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedacht![]()
![]()
ik verwijs hem door naar de klinische afdelingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
help jij hem eens dan, ik heb m'n bachelor nog nietHahahah, maar geen 5atb en ultra defensive toch? Met zulke spelers moet je wel gewoon proberen te voetballen imoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedachtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wás? Gaat er dit jaar verandering in komen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was altijd degene met het team van 30k waarvan men zei: koop eens een duur team, misschien dat je er dan wel iets van bakt5@tb volgens mij 1 keer in FUT 14 gedaan. Werd 0-0, was niks aan, toen weer over gegaan tot de orde van de dagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik verwijs hem door naar de klinische afdeling
[..]
Hahahah, maar geen 5atb en ultra defensive toch? Met zulke spelers moet je wel gewoon proberen te voetballen imo![]()
![]()
Me schoonbroer moet daar draaien, ga misschien ook even langsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef Freire het volgende:
Morgen ook maar eens een feestje mee pakken op ADE![]()
![]()
Ovvy is ook een vies commercieel mannetje geworden in no time zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja want dit jaar koop ik geen FIFAquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wás? Gaat er dit jaar verandering in komen?
[..]
5@tb volgens mij 1 keer in FUT 14 gedaan. Werd 0-0, was niks aan, toen weer over gegaan tot de orde van de dag![]()
![]()
Gaat niet om gooien ofzo, speel geen FIFA meer op PS3 hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.Puur dat linkerpookje wat het elke keer begeeft
![]()
![]()
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat niet om gooien ofzo, speel geen FIFA meer op PS3 hePuur dat linkerpookje wat het elke keer begeeft
Dat doe jij altijd bij hem toch? Viezerik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.![]()
Noobquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te ambitieus misschien ja. Nadat ik jou moeiteloos op dat amsterdammertje zag gaan zitten dacht ik mijn skill rustig op te bouwen,.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.![]()
dat comebackquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Te ambitieus misschien ja. Nadat ik jou moeiteloos op dat amsterdammertje zag gaan zitten dacht ik mijn skill rustig op te bouwen,.
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT clubquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Ovvy is ook een vies commercieel mannetje geworden in no time zegDisciplinequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja want dit jaar koop ik geen FIFA![]()
![]()
Niks met discipline te makenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT club
[..]
Discipline![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT club
[..]
Disciplinegewoon een pauper zonder next gen jaquote:![]()
![]()
![]()
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?
Je mist wel beetje de pace voorin denk ik![]()
![]()
85, 88 en 81 is toch gewoon genoeg pace?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Je mist wel beetje de pace voorin denk ik![]()
Te weinig Konkoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanval en middenveld goed maar die LB en RB hebben imo meer pace nodig. Maar weinig optie in Serie A.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?![]()
Dat is ook het probleem van de Serie A. Maar ik heb ook met backs met 70 pace gespeeld en als je gewoon goed loopt, dan valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Aanval en middenveld goed maar die LB en RB hebben imo meer pace nodig. Maar weinig optie in Serie A.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja ik vind Higuain gewoon niet zo geweldig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
85, 88 en 81 is toch gewoon genoeg pace?
Palacio is wel een beest overigens.![]()
Er zijn nieuwe online cups..nog niet gepost toch?
BBVA Cup
Premier Cup
Respectievelijk 11 BBVA spelers en 11 BPL spelers in de basis als eis. 4k bij winst.
Loopt nog 3d20hAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar die Richards kost ook geen drol, dus dat is gewoon lekker uit proberen. Maar Konko it is.quote:Higuain vond ik vorig jaar echt chill. En ik heb graag een afmaker en een wat snellere spits naast elkaar staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik vind Higuain gewoon niet zo geweldig.
Palacio is wel een beest overigens.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Abate o wacht die is heel duur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Aanval en middenveld goed maar die LB en RB hebben imo meer pace nodig. Maar weinig optie in Serie A.![]()
Higuainquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Palacio is wel een beest overigens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het leukste van thema cups vind ik dat ik dan een zooi bronzes voor 700 coins kan verkopen. Op deze manier kunnen ze het dak op met deze vreselijke cups.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn nieuwe online cups..nog niet gepost toch?
BBVA Cup
Premier Cup
Respectievelijk 11 BBVA spelers en 11 BPL spelers in de basis als eis. 4k bij winst.
Loopt nog 3d20h![]()
Wie is je schoonbroer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Me schoonbroer moet daar draaien, ga misschien ook even langs![]()
Ibarbo is er nog altijd voor ons wanneer we hem nodig hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Palacio is wel een beest overigens.![]()
konko > richardsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?
voor de rest ziet het er wel goed uit![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar die Richards kost ook geen drol, dus dat is gewoon lekker uit proberen. Maar Konko it is.
[..]
Higuain vond ik vorig jaar echt chill. En ik heb graag een afmaker en een wat snellere spits naast elkaar staan.
Dit serie A team speelt wel aardig. Verdediging is solide, behalve in de laatste 5 minuten. Middenveld is fysiek sterk en met name Marchisio heeft veel aanvallende dreiging. En voorin gewoon keihard rennen![]()
![]()
wat kost dit geintje?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit serie A team speelt wel aardig. Verdediging is solide, behalve in de laatste 5 minuten. Middenveld is fysiek sterk en met name Marchisio heeft veel aanvallende dreiging. En voorin gewoon keihard rennenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh ja, Menez is natuurlijk vrij duur. Je kunt ook heel goed Callejon op CAM zetten en Palacio naast Ibarbo. Denk dat je iets van 60K ofzo kwijt bent?quote:![]()
Callejon spits? Zijn toch genoeg betere alternatieven. Palacio, Higuain.. ehh.. Rossi?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit serie A team speelt wel aardig. Verdediging is solide, behalve in de laatste 5 minuten. Middenveld is fysiek sterk en met name Marchisio heeft veel aanvallende dreiging. En voorin gewoon keihard rennen
Valt toch best tegen eigenlijk![]()
![]()
Hij loopt 42 uit 42 bij mij, voor mijn doen is dat goed. Is best een goede afmaker eigenlijk. (geen idee wat zijn finishing stats zijn trouwens)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Callejon spits? Zijn toch genoeg betere alternatieven. Palacio, Higuain.. ehh.. Rossi?
Over het algemeen heb ik wel genoeg aan de pace van Palacio. Ik probeer namelijk de tegenstander echt uit te spelen en niet als een malle te gaan rennen, ben ik niet goed inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh ja, Menez is natuurlijk vrij duur. Je kunt ook heel goed Callejon op CAM zetten en Palacio naast Ibarbo. Denk dat je iets van 60K ofzo kwijt bent?. Dus dan heb je een doorgebroken speler die toch niet meer bij te houden is.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dan noem je de beste niet eens op...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Callejon spits? Zijn toch genoeg betere alternatieven. Palacio, Higuain.. ehh.. Rossi?
![]()
Higuain voelt echt sneller dan 81, miss komt dit door zijn fysiek. Niet zo makkelijk van de bal af te krijgen, en daarnaast gewoon een goede afmaker. Zowel van de grond als in de lucht. Zo'n type heb je echt nodig naast bijvoorbeeld palacio (klein en snel).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik wel genoeg aan de pace van Palacio. Ik probeer namelijk de tegenstander echt uit te spelen en niet als een malle te gaan rennen, ben ik niet goed in. Dus dan heb je een doorgebroken speler die toch niet meer bij te houden is.
![]()
Dat is inderdaad ook wat ik eerder al zei. Een behendige snelle spits en een afmaker naast elkaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Higuain voelt echt sneller dan 81, miss komt dit door zijn fysiek. Niet zo makkelijk van de bal af te krijgen, en daarnaast gewoon een goede afmaker. Zowel van de grond als in de lucht. Zo'n type heb je echt nodig naast bijvoorbeeld palacio (klein en snel).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens. Maar dat ga je er nooit in krijgen bij de tweede kamer. Dus kansspelbelasting op poker zal blijven. Überhaupt die hele wetgeving rondom poker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.pokernews.com/n(...)500-handen-17198.htm
heujj behendigheidsspelHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eens. Maar dat ga je er nooit in krijgen bij de tweede kamer. Dus kansspelbelasting op poker zal blijven. Überhaupt die hele wetgeving rondom poker.gaat allemaal in mega slomotion ja
anders voeren ze gewoon een behendigheidsbelasting in hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eens. Maar dat ga je er nooit in krijgen bij de tweede kamer. Dus kansspelbelasting op poker zal blijven. Überhaupt die hele wetgeving rondom poker.zolang je er een geldelijk voordeel uit haalt zal je moeten dokken
![]()
![]()
En terecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anders voeren ze gewoon een behendigheidsbelasting in hoorzolang je er een geldelijk voordeel uit haalt zal je moeten dokken
![]()
precies, op basis van het beginsel van bevoorrechte verkrijging is het volledig terecht.quote:
alvast beetje leren voor mijn tentamen![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies, op basis van het beginsel van bevoorrechte verkrijging is het volledig terecht.
alvast beetje leren voor mijn tentamen
Jij doet ook fiscale eco?![]()
Hey mijn broertje ook. UvA?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Jij doet ook fiscale eco?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee heb alleen fiscale economie als vak nu en volgende week dus tentamensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Jij doet ook fiscale eco?![]()
![]()
![]()
Haha ok, was wat geweest als een van jullie mijn broertje had gekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
UvT en dudeweiser volgens mij Erasmus.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
symbolen die je meteen herkentJizz spettertjes op je dock.
wie danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dan noem je de beste niet eens op...![]()
Vanavond alleen maar tegen (IF) Messi's, Ronaldo's, Bale's, Robbens, Aguero, Hazard en Neuers.
Hoezo is iedereen ineens zo tyfesrijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
komt door de coinglitch, iedereen is nu rijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Vanavond alleen maar tegen (IF) Messi's, Ronaldo's, Bale's, Robbens, Aguero, Hazard en Neuers.
Hoezo is iedereen ineens zo tyfesrijk
zie dmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja als je Hernanes voor 693k koopt, dan kun je die voor 3 miljoen discardenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
komt door de coinglitch, iedereen is nu rijk
zie dm
Doet PSN het weer dan? Volgens de site niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo is iedereen ineens zo tyfesrijk
Of zit je op de Mocrobox?![]()
een paar puntenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
het verschil tussen promotie en kampioen worden van een divisie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Konko met 64 contracten voor 1500 SMLENOHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zonder te kijken zeg ik fake, niet zo heel moeilijk te faken.quote:![]()
kijk even, dan verander jij 100% van gedachtequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zonder te kijken zeg ik fake, niet zo heel moeilijk te faken.![]()
Thnx, kan ik eindelijk CR7 en Neuer halen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie dm
@DSL: One iddFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb gekeken en ik ben alleen maar gesterkt in mijn gedachte, waarom wordt alles blurry de hele tijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijk even, dan verander jij 100% van gedachte![]()
En de twee personen die commentaar hebben gegeven zeggen hetzelfde. Hartstikke fake.
edit. en als hij op de kaart van Ibra klikt dan komt daar links in het scherm Moses te staan![]()
![]()
![]()
hey mag ik ook pls ik wil ook graag. aubquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie dm![]()
jongen het is teringfake, dat is de grapquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en ik ben alleen maar gesterkt in mijn gedachte, waarom wordt alles blurry de hele tijd![]()
En de twee personen die commentaar hebben gegeven zeggen hetzelfde. Hartstikke fake.
die kaart van ibra is heel anders dan de andere kaarten en aan de linkerkant zie je de stats van een andere speler![]()
Ja. Althans, ik vind het best tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:54 schreef wieisboos het volgende:
Is dat Penoza wat als je alleen maar de topseries uit UK/USA gewend bent?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat nou coinglitchquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie dm
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Althans, ik vind het best tof![]()
![]()
wanneer gaat el shaarawy nou eens echt doorbreken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
nou lekker laat... heb hele week geen fifa gespeeld morgen weekend dus.. tijd voor profclubs![]()
Ik ook nog niet #jinxquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:47 schreef Zhano het volgende:
Wederom geen enkel probleem gehad met PSN![]()
Twee jaar geleden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer gaat el shaarawy nou eens echt doorbreken?
Alleen sindsdien altijd geblesseerd.![]()
Ja dat bedoel ik, hij heeft amper gespeeld de afgelopen 2 jaar. Dus ondanks dat die bij milan speelt is ie nog niet echt doorgebroken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Twee jaar geleden..
Alleen sindsdien altijd geblesseerd.![]()
Als je 16 goals in de Serie A maakt dan ben je echt wel doorgebroken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, hij heeft amper gespeeld de afgelopen 2 jaar. Dus ondanks dat die bij milan speelt is ie nog niet echt doorgebroken.![]()
El Sha was toen geniaal een half jaar lang. En toen kwam Balo en moest hij in een andere rol gaan spelen en ging het rendement omlaag. En daarna begon het blessureleed idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je 16 goals in de Serie A maakt dan ben je echt wel doorgebroken.![]()
![]()
Geen obsessie, volg m op twitterquote:Vandaar dat ik wel eens iets post. Toffe dude wel verder, leuke rollen en hij lijkt me ook 'echt'.
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen obsessie, volg m op twitterVandaar dat ik wel eens iets post. Toffe dude wel verder, leuke rollen en hij lijkt me ook 'echt'.
"ZHANOOOOOOOO"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in een periode van 3 jaar noem ik dat niet echt doorbrekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je 16 goals in de Serie A maakt dan ben je echt wel doorgebroken.![]()
Binnenkort de auto plasti-dippen naar wit.
Is dat hetzelfde wat Trapz met zn anaconda heeft gedaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Binnenkort de auto plasti-dippen naar wit.![]()
Ja, wanneer je het witte zat bent kun je het er gewoon van af halen. En heb je gewoon weer een zwarte anaconda met een dikke ader.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde wat Trapz met zn anaconda heeft gedaan?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je waggie heeft natuurlijk minder oppervlak, maar wat kost zo'n grapje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, wanneer je het witte zat bent kun je het er gewoon van af halen. En heb je gewoon weer een zwarte anaconda met een dikke ader.![]()
Ik heb er echt serieus weinig last van.quote:Ze hebben soms van die rare acties, maar daar valt wel mee te leven.
Verschillende websites bekeken, goedkoopste wat ik heb gezien is bijna 700 euro.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je waggie heeft natuurlijk minder oppervlak, maar wat kost zo'n grapje?Tien keer een avondje pakjes bezorgen.
Komt zo een filmpje aan, deze keer was het met clubs. Speler kopt de bal terug naar de keeper en die doet er een trucje mee...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb er echt serieus weinig last van.Ze hebben soms van die rare acties, maar daar valt wel mee te leven.
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Komt zo een filmpje aan, deze keer was het met clubs. Speler kopt de bal terug naar de keeper en die doet er een trucje mee...
Dat had ik vorig jaar ook vaak met clubs. Komt je keeper uit om hem weg te werken, kopt die hem nog geen 2 meter naar voren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Althans, ik vind het best tofbinnenkort maar aan beginnen dan
![]()
In clubs is de aids sowieso nog tien keer zo ergquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Komt zo een filmpje aan, deze keer was het met clubs. Speler kopt de bal terug naar de keeper en die doet er een trucje mee...![]()
![]()
Zucht, dat was in 1 seizoenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in een periode van 3 jaar noem ik dat niet echt doorbrekenhij was de 3e topscorer van de competitie ffs achter Cavani en Di Natale terwijl hij niet eens een pure spits is. Hij speelde ook gewoon 10 interlands (dus vrijwel alles) in die periode. Als dat geen doorbraak is
![]()
Dat hij zich na zijn blessures weer helemaal opnieuw moet bewijzen en misschien wel nooit meer op dat niveau komt is een ander verhaal. Dat moet een geblesseerde speler van 30 met gevulde prijzenkast ook.![]()
Gewoon goed ingekopt, kan de keeper vrij weinig aan doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Op het einde weet de scheids ook niet meer wat hij aan het doen is.
En dat met die scheids heb ik ook een keer gehad, leek geen einde aan te komen.
Haha ja de verdediger kopt hem heel mooi langs zijn eigen keeper.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon goed ingekopt, kan de keeper vrij weinig aan doen.
En dat met die scheids heb ik ook een keer gehad, leek geen einde aan te komen.![]()
Ewa! We hadden het net over je anaconda.quote:
Eigenlijk de schuld van je verdediger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja de verdediger kopt hem heel mooi langs zijn eigen keeper.
Die goals blijven toch staan? 3 jaar bij ac milan, 16 goals. Je moet naar het grotere plaatje kijken, niet alleen 1 seizoen. Je kunt niet zeggen hij is doorgebroken en nu weer nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zucht, dat was in 1 seizoenhij was de 3e topscorer van de competitie ffs achter Cavani en Di Natale terwijl hij niet eens een pure spits is. Hij speelde ook gewoon 10 interlands (dus vrijwel alles) in die periode. Als dat geen doorbraak is
![]()
Dat hij zich na zijn blessures weer helemaal opnieuw moet bewijzen en misschien wel nooit meer op dat niveau komt is een ander verhaal. Dat moet een geblesseerde speler van 30 met gevulde prijzenkast ook.. En spelers van 30 met gevulde prijzenkast zijn natuurlijk gewoon al eens doorgebroken.
![]()
Bohhhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ewa! We hadden het net over je anaconda.Hij is nu nog bruiner gr gr
Wat een kut wegwerkzaamheden in de nacht zeg15 kilometer om moeten rijden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BohhhhHij is nu nog bruiner gr gr
Wat een kut wegwerkzaamheden in de nacht zeg15 kilometer om moeten rijden
Ben je thuis?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb je gemist mattie.quote:Spatta JillieHD kan weer gaan shinen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je gemist mattie.Spatta JillieHD kan weer gaan shinen.
![]()
Dreetje moet er weer inkomenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Kan iemand hier kijken naar dit filmpje en oordelen of de nummer 2 van Albanië Mitrovic duwt vanaf 0:12/0:13? Behalve Isaac![]()
Nee kunnen we nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:27 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand hier kijken naar dit filmpje en oordelen of de nummer 2 van Albanië Mitrovic duwt vanaf 0:12/0:13? Behalve IsaacBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neh, maar ik dacht dit is het enige topic waar ik af en toe mee post dus misschien kunnen mensen helpen. Maargoed dat zullen mensen hier om 3 uur in de nacht sowieso niet doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ach, is ook niet meer nodig denk ik zo![]()
![]()
Nee dude, je filmpje is offlinequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Neh, maar ik dacht dit is het enige topic waar ik af en toe mee post dus misschien kunnen mensen helpen. Maargoed dat zullen mensen hier om 3 uur in de nacht sowieso niet doen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ah sorry, had ik niet gemerkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee dude, je filmpje is offline
Maar het maakt niet echt meer uit![]()
![]()
Dat jij zo nodig van 16 goals in één seizoen 16 goals in 3 seizoenen wilt maken, tja. Hij heeft vorig jaar 6 wedstrijdjes gespeeld in de Serie A tussen de blessures door (en hij deed PSV nog pijn in de CL kwalificatie) en dat derde seizoen is nog niet eens op de helft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die goals blijven toch staan? 3 jaar bij ac milan, 16 goals. Je moet naar het grotere plaatje kijken, niet alleen 1 seizoen. Je kunt niet zeggen hij is doorgebroken en nu weer niet. En spelers van 30 met gevulde prijzenkast zijn natuurlijk gewoon al eens doorgebroken.
En leg mij aub. geen woorden in de mond. Ik zeg nergens dat hij is doorgebroken en nu weer niet, ik zeg alleen als je eenmaal doorgebroken bent dat dit nog niet betekend dat je automatisch voor altijd een gevestigde speler blijft. Je kunt altijd terug vallen om wat voor reden dan ook, zoals de blessures van El Shaarawy en ook iemand als Gundogan. Zij moeten niet weer opnieuw doorbreken, zij moeten hun oude niveau weer halen en als dat lukt dan worden ze vanzelf weer belangrijk voor Milan / Dortmund. Iemand als van Ginkel, die moet nog zien door te breken.![]()
Goedemorgen![]()
Die IF auba gewoon 300k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind je dat veel of weinig?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Die IF auba gewoon 300kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Redelijk veel voor een 80 ratedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je dat veel of weinig?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pace he...en een positiewissel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Redelijk veel voor een 80 ratedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik begrijp de reden wel, maar 300k lag toch een beetje boven mijn verwachtingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pace he...en een positiewissel.
Naja alleen maar goedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had rond de 200k verwacht ofzo. Maar daar kan hij nog steeds op uitkomen over een paar dagen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de reden wel, maar 300k lag toch een beetje boven mijn verwachting
Naja alleen maar goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn teams nu
Spelen allebei heel fijn. Alleen Ramos heeft me nog niet echt kunnen overtuigen. Toch niet kunnen laten om IF Lacazette te kopen, moet ik nog even testen
Edit: Twijfel alleen nog of ik IF Miranda haalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn broertje was verbaasd dat een 88 rated als Schweinsteiger maar 80k ofzo kost. Ik zei: als die 80 pace had gehad, dan was ie waarschijnlijk 200k-300k geweest. Zo werkt die markt nou eenmaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pace he...en een positiewissel.
Wtf ik kan hier niet quoten Oo
@TimmyT : Hoe bevalt m'vila als CCM? Weet niet waarom maar ik had hem eigenlijk al afgeschreven, maar hij zou m'n hybrid een stuk gemakkelijker maken als die daar beetje functioneerd.![]()
AdBlock aan staan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf ik kan hier niet quoten Oo
@TimmyT : Hoe bevalt m'vila als CCM? Weet niet waarom maar ik had hem eigenlijk al afgeschreven, maar hij zou m'n hybrid een stuk gemakkelijker maken als die daar beetje functioneerd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zit in de stiltecoupe en er komen kinderen binnen die niet stil kunnen zijnNu kan ik niet in alle rust SMLENO'en in de trein.
![]()
Zeg er dan wat van manquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit in de stiltecoupe en er komen kinderen binnen die niet stil kunnen zijnNu kan ik niet in alle rust SMLENO'en in de trein.
![]()
![]()
Kan iemand mij btw vertellen hoeveel de links tegenwoordig waard zijn?
Zoals dat het in F13 was:
club: 2,5
land: 1,5
comp: 1![]()
club 2quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:56 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand mij btw vertellen hoeveel de links tegenwoordig waard zijn?
Zoals dat het in F13 was:
club: 2,5
land: 1,5
comp: 1
land 1
comp 1hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dacht ik al, balen.. Beperkt je behoorlijk wat betreft maken van hybrids.quote:
-----------
Denk dat ik met dit teampje wel divisie 1 ga halen (:![]()
![]()
houd eens op met die verkapte ik-heb-een-broertje-postsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn broertje was verbaasd dat een 88 rated als Schweinsteiger maar 80k ofzo kost. Ik zei: als die 80 pace had gehad, dan was ie waarschijnlijk 200k-300k geweest. Zo werkt die markt nou eenmaal![]()
![]()
broertjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
houd eens op met die verkapte ik-heb-een-broertje-posts
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn broertje vindt deze post echt niet leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
houd eens op met die verkapte ik-heb-een-broertje-postsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yes, mijn doel voor deze dag bereikt. Ik ga weer slapen,quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt deze post echt niet leuk.![]()
![]()
Veruit het duurste team dat ik heb gemaakt en het speelt voor geen meter, verlies nemen en maar weer verkopen dus.
IF Lacazette is echt de slechtst presterende spits die ik ooit heb gehad, zonder te overdrijven. Hij heeft gewoon 0 goals en 0 assists in 5 wedstrijdendat lukte me zelfs in FUT 13 niet.
![]()
Raar hoe dat kan variëren. De ander vindt hem weer geweldig en daar loopt ie dan op 2 goals per wedstrijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Veruit het duurste team dat ik heb gemaakt en het speelt voor geen meter, verlies nemen en maar weer verkopen dus.
IF Lacazette is echt de slechtst presterende spits die ik ooit heb gehad, zonder te overdrijven. Hij heeft gewoon 0 goals en 0 assists in 5 wedstrijdendat lukte me zelfs in FUT 13 niet.
net hoe hij gebruikt word waarschijnlijkik kan zelf ook echt helemaal niks met lacazette.
moet ook welbz nog eens proberen, tegen mij is hij altijd weergaloos
#FreeTrapz![]()
Ik heb helemaal geen broertjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
houd eens op met die verkapte ik-heb-een-broertje-pots
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Bonucci lijkt me trouwens nog steeds een prima investering. Stijgt langzaam, maar lijkt me zeker nog duurder te gaan worden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik keekquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen broertje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen broertje
#FreeTrapz![]()
Pik er net nog eentje op voor 14Kquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:42 schreef Lindgren. het volgende:
IF Bonucci lijkt me trouwens nog steeds een prima investering. Stijgt langzaam, maar lijkt me zeker nog duurder te gaan worden.![]()
#weer10stukshebbenautisme.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ongelofelijk hoeveel moeite sommige mensen hebben met het precies volgen van een instructie. Ik vraag heel netjes om alle stukjes in aparte word documentjes aan te leveren, maar ik heb nu dus alles op verschillende manieren aangeleverd gekregen.
Bij de eerste versie nog kleine aanpassingen gedaan en dan gewoon gaan veranderen in het oude document, zodat die kleine aanpassingen nu dus weer gedaan mogen worden door mij
*zucht* Sjon...ik weet dat jij niks hebt met d's en t's, maar dit is er toch echt een te veel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PrideOfTheTilburgSouth moet het dan maar wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*zucht* Sjon...ik weet dat jij niks hebt met d's en t's, maar dit is er toch echt een te veel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je doet maar Sjonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PrideOfTheTilburgSouth moet het dan maar worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hilarischquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef Lindgren. het volgende:
Khedira heeft ook een flinke downgrade gehad zeg. Jezus.
[ afbeelding ]![]()
haha gaan je nekharen van omhoog staan he, dat woordje tilburgquote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb dus gisteren wel op 1 of andere manier iets opgenomen maar dat was maar 1 seconde.. elke keer krijg ik een zwart scherm.![]()
welke software gebruik je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus gisteren wel op 1 of andere manier iets opgenomen maar dat was maar 1 seconde.. elke keer krijg ik een zwart scherm.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
FRAPSquote:
Dat werkte prima tot een paar maanden geleden. Het zou door een update van Windows kunnen komen.![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha gaan je nekharen van omhoog staan he, dat woordje tilburg
- POTS.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, dat kreeg ik nooit aan de praat buiten games om. Is daar ook niet voor bedoeld geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FRAPS
Dat werkte prima tot een paar maanden geleden. Het zou door een update van Windows kunnen komen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zozo wijze woorden hoor zo smorgens vroegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
- POTS.
#FreeTrapz![]()
Net terug uit de kerkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zozo wijze woorden hoor zo smorgens vroeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toch wel voor het zingen weg gegaan mag ik hopen?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
its a signquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus gisteren wel op 1 of andere manier iets opgenomen maar dat was maar 1 seconde.. elke keer krijg ik een zwart scherm.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee joh, ik ben niet van het halve werk. Lekker driftig meegezongen zelfs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wel voor het zingen weg gegaan mag ik hopen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaja, daar is-ie hoor. Bekomen van je jetlag en je gebroken rug van dat lelijke sportvliegtuigje?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, wat een paupervliegtuig zeg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaja, daar is-ie hoor. Bekomen van je jetlag en je gebroken rug van dat lelijke sportvliegtuigje?en het vliegveld daar ook trouwens..
Wel iets van mijn bucketlist kunnen afschrappen want toen ik ging boarden vroeg de stewardess of ik in mijn eigen taal kon omroepen dat ze snel moesten boarden.Ja lekker manquote:heerlijk weer gehad en lekker liggen chillen zoals het hoort.
Volgende week wel 3 dagen naar Duitslandquote:
Serieus? Jij hebt omroeper mogen spelen voor het volledige vliegtuig?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee, wat een paupervliegtuig zeg.en het vliegveld daar ook trouwens..
Wel iets van mijn bucketlist kunnen afschrappen want toen ik ging boarden vroeg de stewardess of ik in mijn eigen taal kon omroepen dat ze snel moesten boarden.
[..]
Ja lekker manheerlijk weer gehad en lekker liggen chillen zoals het hoort.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
boh trapz als stewardess'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'![]()
![]()
Over het hele vliegveld zelfs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Jij hebt omroeper mogen spelen voor het volledige vliegtuig?(Niet dat die in Rhodos zo groot is... )
haha dat is wel tofquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over het hele vliegveld zelfs.(Niet dat die in Rhodos zo groot is... )
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Het leek er wel een beetje op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
koffie door mn neus om Trapz als stewardess die omroept 'bohhh, we gaan opstijgen in deze pauperjet dus snel boarden ander jizz ik op je stoel'
samequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:15 schreef Zhano het volgende:
Ik ben ook toe aan vakantieEchte vakantie.
Aghjoh... ik zit nog opgescheept met 57 van die Aogo'squote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |