SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Aaaaand its goneeeFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die van mij kan je ook vast niet waarderenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
Fix mij eens een goede spotify-playlist(Reemi en Fuszy zijn uitgesloten van deelname)
![]()
![]()
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net een video opnemen maar je ziet niks, ik moet dus overnieuw.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, mensen waren positief (op 2 na) dus dan ben ik overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?![]()
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
Dat is wel heel erg vaag, buitenlanders en XTC, het blijft een wonderlijke combinatie
![]()
![]()
Dan verveel je je wel heel ergquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand stream ff een 100 mil pack opening ofzo![]()
Van mijn laatste coins een IF Lacazette gekocht.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Ik dacht even dat er een hele nieuwe legend aangekondigd zou worden, maar er komt dus gewoon in nieuwe in packs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mij![]()
![]()
Ze releasen al die legends toch 1 voor 1 nu?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
goh ps4 vriendenlijst weer bugged
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Partyservers zijn ook downquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
goh ps4 vriendenlijst weer bugged
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
iddquote:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik ook meer dan ik op de ps3 heb gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehad
Is om verslaving tegen te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel meer console issues nu al dan ik ooit op xbox heb gehadDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
There is only PS3quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ook meer dan ik op de ps3 heb gehad![]()
![]()
Toch wel gek dat er nu pas iemand hem oppikt. Misschien wat twijfels bij zijn fysiek nu, maar verder toch gewoon een prima speler voor alles onder de top 6 zou je denken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
precies. Zal wel hoog salaris vragenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch wel gek dat er nu pas iemand hem oppikt. Misschien wat twijfels bij zijn fysiek nu, maar verder toch gewoon een prima speler voor alles onder de top 6 zou je denken.![]()
![]()
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox![]()
Dit meen je niet toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox
Ik heb echt nog nergens last van gehad op het feit dat het emailtje om mijn mail adres te bevestigen na een beetje laat was![]()
![]()
Ik heb ook nergens last van eigenlijk. Al scheelt het misschien dat ik niet zoveel meer game. En als ik game is het meestal in de middag. En dan lijken er wel minder problemen te zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neem een Onequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
Ik begin PSN zo spuugzat te worden. Meer gezeik in die paar maanden dan alle jaren bij elkaar op de Xbox![]()
Meen ik wel, nu kan je ook weer niet spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Ik heb echt nog nergens last van gehad op het feit dat het emailtje om mijn mail adres te bevestigen na een beetje laat was![]()
Oh dan heb ik echt geluk dat ik altijd als ik wil spelen kan spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meen ik wel, nu kan je ook weer niet spelen.
Enige wat recent kut is is dat er sinds de FIFA update heel veel potjes met lag zijn lijkt het.... maar weet niet of dat bij Sony of EA ligt of gewoon toeval is.![]()
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga dit maken denk ik
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/178190/]afbeelding[/url] ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..![]()
Daarom dacht ik meer aan Lahm op de plek van Gundogan en Schweini op cdm?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je het kopduel verliest gewoon keihard achter die bal aanrennenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan ook de zwijnsteiger daar neer zetten. Lahm heeft wel meer P'tjes.![]()
![]()
wat dacht je van Rodequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vertrouwen in Lahm als lone cdm? Durf het niet aan omdat hij wss geen kopduels wint..![]()
![]()
Ja maar dan heeft die neger voorin geen 9 chem meer volgens mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daarom dacht ik meer aan Lahm op de plek van Gundogan en Schweini op cdm?![]()
Digne speelt niet echt slecht maar is na 2 potjes overledenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga dit maken denk ik
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/178190/]afbeelding[/url] ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nu speel je met een rouwband?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Digne speelt niet echt slecht maar is na 2 potjes overleden![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godverquote:
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Marchisio = triplelinkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?![]()
bazenteamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier speelde mijn broertje vandaag tegen. Zo'n budget en dan zo'n kut team. En dan ook nog eens park the bus.... Die gast had 0 schoten op goal uiteindelijk.
![]()
![]()
Dan kan bovendien Alaba op links voor de extra p's.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver
Marchisio voor De Rossi en dan een goede Duitser op doel.![]()
Moest vandaag al 3x tegen Neuer, die was echt tering ziekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier speelde mijn broertje vandaag tegen. Zo'n budget en dan zo'n kut team. En dan ook nog eens park the bus.... Die gast had 0 schoten op goal uiteindelijk.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
mijn ps3 controllers gingen stuk voor stuk makkelijk 2 jaar meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus erover nadenken om zo'n gedrocht te halen voor PS3 omdat die legit Sony dingen altijd zo snel kapot gaan
quote:Toch was de eindstand 1-0 in het voordeel van mijn broertje. Heel de wedstrijd op de helft van de tegenstander.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moest vandaag al 3x tegen Neuer, die was echt tering ziek
Koop dan ook gewoon een team van 30k ofzo als je er toch geen kk van kan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mijn ps3 controllers gingen stuk voor stuk makkelijk 2 jaar meeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
help jij hem eens dan, ik heb m'n bachelor nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedachtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Toch was de eindstand 1-0 in het voordeel van mijn broertje. Heel de wedstrijd op de helft van de tegenstander.
Koop dan ook gewoon een team van 30k ofzo als je er toch geen kk van kan![]()
![]()
ik was altijd degene met het team van 30k waarvan men zei: koop eens een duur team, misschien dat je er dan wel iets van baktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedacht![]()
![]()
ik verwijs hem door naar de klinische afdelingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
help jij hem eens dan, ik heb m'n bachelor nog nietHahahah, maar geen 5atb en ultra defensive toch? Met zulke spelers moet je wel gewoon proberen te voetballen imoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben veel tegenstanders in FUT 14 over mij gedachtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wás? Gaat er dit jaar verandering in komen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was altijd degene met het team van 30k waarvan men zei: koop eens een duur team, misschien dat je er dan wel iets van bakt5@tb volgens mij 1 keer in FUT 14 gedaan. Werd 0-0, was niks aan, toen weer over gegaan tot de orde van de dagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik verwijs hem door naar de klinische afdeling
[..]
Hahahah, maar geen 5atb en ultra defensive toch? Met zulke spelers moet je wel gewoon proberen te voetballen imo![]()
![]()
Me schoonbroer moet daar draaien, ga misschien ook even langsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef Freire het volgende:
Morgen ook maar eens een feestje mee pakken op ADE![]()
![]()
Ovvy is ook een vies commercieel mannetje geworden in no time zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja want dit jaar koop ik geen FIFAquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wás? Gaat er dit jaar verandering in komen?
[..]
5@tb volgens mij 1 keer in FUT 14 gedaan. Werd 0-0, was niks aan, toen weer over gegaan tot de orde van de dag![]()
![]()
Gaat niet om gooien ofzo, speel geen FIFA meer op PS3 hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zhano heeft denk ik ook iets meer temperament, dus ja, dan lijden ze wat meer.Puur dat linkerpookje wat het elke keer begeeft
![]()
![]()
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat niet om gooien ofzo, speel geen FIFA meer op PS3 hePuur dat linkerpookje wat het elke keer begeeft
Dat doe jij altijd bij hem toch? Viezerik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.![]()
Noobquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan heeft Chiellini niet genoeg chem?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te ambitieus misschien ja. Nadat ik jou moeiteloos op dat amsterdammertje zag gaan zitten dacht ik mijn skill rustig op te bouwen,.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet die ook niet in je poepertje stoppen.![]()
dat comebackquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Te ambitieus misschien ja. Nadat ik jou moeiteloos op dat amsterdammertje zag gaan zitten dacht ik mijn skill rustig op te bouwen,.
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT clubquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Ovvy is ook een vies commercieel mannetje geworden in no time zegDisciplinequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja want dit jaar koop ik geen FIFA![]()
![]()
Niks met discipline te makenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT club
[..]
Discipline![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij is wel iemand die hele bruikbare tips geeft, waar op dit forum alleen al mensen veel profijt van hebben. Dan mag hij er best een zakcentje aan verdienen. Een zakcentje verdienen aan Fifa doet trouwens ook een vrij groot gedeelte van deze FUT club
[..]
Disciplinegewoon een pauper zonder next gen jaquote:![]()
![]()
![]()
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
50k. Leek me een leuke prijs om een teampje mee te maken. Tips?
Je mist wel beetje de pace voorin denk ik![]()
![]()
85, 88 en 81 is toch gewoon genoeg pace?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Je mist wel beetje de pace voorin denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |