SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat is daarquote:aan? Bij mij ook.
Alleen soms zit er een bug in met een foutmelding waarna de webapp van een aantal kaarten de prijs is vergeten. Al was dat vorig jaar erger, dan was hij vaak van alle kaarten de prijs vergeten, nu meestal maar 3 of 4 ofzo.![]()
Jij gebruikt hem ook als CAM?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dos Santos vind ik maar mweh (Uche beter), Cerci is wel goed ja.![]()
Ah een naam topichow great.
wat is er allemaal tequote:schatje.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
Ah een naam topichow great.
[..]
wat is er allemaal teschatje.
![]()
Hij weet het allemaal niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat klopt ik weet alleen wel wie hij hier mee bedoeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, had hem liever als spits gehad maar dat lukte niet qua chem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij gebruikt hem ook als CAM?
Uche - Dos Santos
Cerci
Boateng - De Rossi - Marchisio
IF Aogo - Matip - Barzagli - Konko
Fahrmann
Cerci topscorer met 13 uit 10. Dos Santos 9 en Uche 6. Boateng/Marchisio ook nog 4.
Dos Santos dus wel meer goals dan Uche, maar dat komt doordat hij de vrije trappen altijd neemt, qua veldspel vind ik Uche beter.![]()
Hij loopd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klopt ik weet alleen wel wie hij hier mee bedoeld.![]()
Omdat hij me laatst een mongool noemde die niet overweg kan gaan met de relist button, terwijl dus meerdere mensen er last van hebben en nu gaat ie heel aardig vragen hoe het zou kunnen komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Bij mij ook.
Alleen soms zit er een bug in met een foutmelding waarna de webapp van een aantal kaarten de prijs is vergeten. Al was dat vorig jaar erger, dan was hij vaak van alle kaarten de prijs vergeten, nu meestal maar 3 of 4 ofzo.![]()
![]()
![]()
ach die D's en T's blijven lastig.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met D's heb jij niet veel moeite toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach die D's en T's blijven lastig.![]()
Lekker team man! Ik ga hem wel jatten denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, had hem liever als spits gehad maar dat lukte niet qua chem.
Uche - Dos Santos
Cerci
Fahrmann
Cerci topscorer met 13 uit 10. Dos Santos 9 en Uche 6. Boateng/Marchisio ook nog 4.
Dos Santos dus wel meer goals dan Uche, maar dat komt doordat hij de vrije trappen altijd neemt, qua veldspel vind ik Uche beter.![]()
![]()
Jatten wordt lastig, maar kopieren moet te doen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker team man! Ik ga hem wel jatten denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gebruik ik idd iets te veel en de T's meestal te kort.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met D's heb jij niet veel moeite toch?
Ach ik weet het let er alleen niet altijd op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even zijn origin ID keyloggenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jatten wordt lastig, maar kopieren moet te doen zijn![]()
vergeet zijn Hotmail niet anders kom je de two way verification niet doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Even zijn origin ID keyloggen
#FreeTrapz![]()
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht![]()
![]()
Om op de relist-all functie te komen: Op de webapp 30 items. Op de GSM ook 30 items. Op de webapp een melding dat relist-all het door een error niet doet. Dat wordt nog leuk als ik 100 IF's heb![]()
![]()
Immobile Baloquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht
Cerci
je zit alleen vast aan Italianen denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een leek zou zeggen: nou, dan druk je toch 3x achter elkaar op die button, want dan staan er dus 90 op. Maar ho ho, beste mensen...want zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
Om op de relist-all functie te komen: Op de webapp 30 items. Op de GSM ook 30 items. Op de webapp een melding dat relist-all het door een error niet doet. Dat wordt nog leuk als ik 100 IF's heb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gna gna, domme mensen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een leek zou zeggen: nou, dan druk je toch 3x achter elkaar op die button, want dan staan er dus 90 op. Maar ho ho, beste mensen...want zo werkt het dus niet![]()
Lekker danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht
Ik was gister aan het puzzelen om met Dos Santos en Cerci een leuk team te maken maar kwam er niet uit![]()
Jij hebt een TP van 100 items toch, mochten andere dat ook hebben zou dat misschien de error kunnen veroorzaken. niet dat je het dan terug kan draaien, maar goed.quote:
anders moet je bij de pakistaan te biecht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb een TP van 80. En ik heb nieuws voor je...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij hebt een TP van 100 items toch, mochten andere dat ook hebben zou dat misschien de error kunnen veroorzaken. niet dat je het dan terug kan draaien, maar goed.
anders moet je bij de pakistaan te biecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel hem in 442 met Cerci / Atletico spelers links en Cavani / PSG rechts. Werkt erg goed, de 2 spitsen vullen elkaar goed aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht![]()
![]()
nou....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een TP van 80. En ik heb nieuws voor je...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gefeliciteerd, kwam echt zelden door je verdediging heen.quote:
Terwijl dat online juist mijn zwakke punt isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kwam echt zelden door je verdediging heen.![]()
![]()
Ik heb dus ook dat probleem. Dus het gaat niet alleen fout bij een TP van 100quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond echt goed, en dat middenveldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Terwijl dat online juist mijn zwakke punt is
laat is zien in wefut als je wilt? Klinkt wel als een leuk teamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel hem in 442 met Cerci / Atletico spelers links en Cavani / PSG rechts. Werkt erg goed, de 2 spitsen vullen elkaar goed aan![]()
Toch de paki danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dus ook dat probleem. Dus het gaat niet alleen fout bij een TP van 100![]()
kan het even op mijn console proberen voor je
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
laat is zien in wefut als je wilt? Klinkt wel als een leuk team
Dit is 'm![]()
![]()
Als meer mensen er last van hebben leun ik rustig achterover, en wacht ik af tot zij het hebben gemeld bij die helpdeskquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch de paki dan![]()
kan het even op mijn console proberen voor je
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmm, die 3 aanvallers ga ik denk ook even uitproberen... Eerst Pogba halen. En misschien Tevez. Maar daarna ga ik zeker deze 3 halen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, had hem liever als spits gehad maar dat lukte niet qua chem.
Uche - Dos Santos
Cerci
Fahrmann
kijk dat is de juiste instellingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als meer mensen er last van hebben leun ik rustig achterover, en wacht ik af tot zij het hebben gemeld bij die helpdesk
#FreeTrapz![]()
Die zullen er ongetwijfeld zijn en er zitten altijd wel een paar fanatiekelingen tussen die direct aan de bel hangen bij EAquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als meer mensen er last van hebben leun ik rustig achterover, en wacht ik af tot zij het hebben gemeld bij die helpdesk![]()
Hun de klagende die nog niet weten dat ze zinloos bezig zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn en er zitten altijd wel een paar fanatiekelingen tussen die direct aan de bel hangen bij EAPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ik zo mijn best gedaan... Krijg ik maar 8 views
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
tsj geen kommenterrie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
commentarie ontbreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk dit.
Speelde tegen een 5atb, ik maak de 1-0, hij maakt 1-1,1-2 en 1-3 waar een goal uit een hoekschop en de andere een pingel
Kom ik uiteindelijk terug in de 90ste minuut naar 2-3 en 3-3![]()
![]()
![]()
![]()
stream je dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zitten jullie allemaal op mijn stem te geilen...![]()
Te biecht? Ik heb gewoon mn TP dingetjes gekocht in dat catalogus gebeurenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij hebt een TP van 100 items toch, mochten andere dat ook hebben zou dat misschien de error kunnen veroorzaken. niet dat je het dan terug kan draaien, maar goed.
anders moet je bij de pakistaan te biecht.![]()
![]()
na de goede verhalen over balo, misschien ook maar een proberen.
die prijs van ramostha fuck
#FreeTrapz![]()
wat is de rede / hoe ziet de rest van het team er uit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Aguero op cam een idee of is dat erg zonde?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tevez-Aguero
Palacio
Gundogan-Gustavo (8 chem)-Toure
Alaba-Boateng-Kompany-Zabaleta
Courtois
4312Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Kutspel zeg. Het had zoveel potentie om echt een hele goede FIFA te worden, maar spelers als Giovinco en Sessegnon gewoon non-stop de beste spelers op het veld zijn is er echt iets grondig mis. Ik bewaar m nog een weekend en daarna gaat ie de deur uit
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
en wat veranderd er precies als aguero op CAM komt bevalt palacio niet ? dan zou ik tevez doen hoor ik altijd goede verhalen over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Tevez-Aguero
Palacio
Gundogan-Gustavo (8 chem)-Toure
Alaba-Boateng-Kompany-Zabaleta
Courtois
4312Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij mij zijn het toch echt Benzema, Mangala en Lacazette hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Kutspel zeg. Het had zoveel potentie om echt een hele goede FIFA te worden, maar spelers als Giovinco en Sessegnon gewoon non-stop de beste spelers op het veld zijn is er echt iets grondig mis. Ik bewaar m nog een weekend en daarna gaat ie de deur uit![]()
Immobile, gundogan, vertonghen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij mij zijn het toch echt Benzema, Mangala en Lacazette hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niemand te vinden in de silver cup finale natuurlijk.Kan dat team net zo goed weer verkopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Callejon, Ibarbo, Atsuquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Immobile, gundogan, vertonghen.
En ik ga Doumbia kopen![]()
Maandag gesprek, presentatie en 2 cases voor ronde 4quote:
Donderdag dan hopelijk naar ronde 5
Dacht meer aan Tevez - Higuain en Aguero op camquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat veranderd er precies als aguero op CAM komt bevalt palacio niet ? dan zou ik tevez doen hoor ik altijd goede verhalen over.
Als ik dan toch moet kiezen, kijk ik liever naar een pack opening van de alom geroemde en beruchte DS2. Zelfs als dat maar silvers zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op VZ staat een filmpje van iemand die Gullit in een pack krijgt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klinkt meer als een grand slam toernooi dan een sollicitatieprocedure, of zijn zoveel rondes tegenwoordig normaal? Welke ronde is de finale?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maandag gesprek, presentatie en 2 cases voor ronde 4
Donderdag dan hopelijk naar ronde 5![]()
Higuain Aguero en dan Tevez op CAM, chem technisch gezien het beste denk ik. en altijd goede verhalen over Tevez op CAM.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dacht meer aan Tevez - Higuain en Aguero op camPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat hangt er vanaf. Als ik het zo lees, komt er ook nog wel een tie break.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt meer als een grand slam toernooi dan een sollicitatieprocedure, of zijn zoveel rondes tegenwoordig normaal? Welke ronde is de finale?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In dat filmpje zat ook geen live reactie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen, kijk ik liever naar een pack opening van de alom geroemde en beruchte DS2. Zelfs als dat maar silvers zijn.![]()
7 rondesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt meer als een grand slam toernooi dan een sollicitatieprocedure, of zijn zoveel rondes tegenwoordig normaal? Welke ronde is de finale?![]()
Traineeship
I rest my case.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In dat filmpje zat ook geen live reactie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me zonde om Tevez op cam te zetten, maar misschien toch maar proberenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Higuain Aguero en dan Tevez op CAM, chem technisch gezien het beste denk ik. en altijd goede verhalen over Tevez op CAM.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
nagesynchroniseerd? verdomde duitsers ook altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In dat filmpje zat ook geen live reactie.
#FreeTrapz![]()
Lijkt me zonde om Aguero op 6 chem te spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lijkt me zonde om Tevez op cam te zetten, maar misschien toch maar proberen
#FreeTrapz![]()
Volgens mij was het een Nederlander.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nagesynchroniseerd? verdomde duitsers ook altijd![]()
tevez in de spits is een absolute BEAASTquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lijkt me zonde om Tevez op cam te zetten, maar misschien toch maar proberen![]()
Die maak ik dan wel 10 chem. + hij kan sowieso al 8 chem krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lijkt me zonde om Aguero op 6 chem te spelen.
Hoera, tegen Agbonlahorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Reemi het volgende:
Niemand te vinden in de silver cup finale natuurlijk.Kan dat team net zo goed weer verkopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
je met extra's dan zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die maak ik dan wel 10 chem. + hij kan sowieso al 8 chem krijgen![]()
gustavo is zo'n rare in je team. 3 dode links en geen enkele strong link
#FreeTrapz![]()
Genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Er is gewoon geen een franse speler die een goede vrije trap kan nemen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
henryquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
pogbaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Shot power hoeft echt geen 80 te zijn. Die van Ronaldinho is 71 ofzo en die werkt ze er allemaal in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Geen Franse speler met alle 3 de stats boven de 80.
Dat vind ik dus geen een goede vrije trap nemerBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Viola, pareltje van Thad, gekocht voor 250c.
Gourcuff vond ik vorig jaar erg goed, ook bij vrije trappen. En ik heb in mijn Franse team zelfs met Ben Arfa gescoord uit een vrije trap.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
huuuuu illuminatiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:53 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn teamchemistry 100 is, maakt het dan nog uit dat Cerci maar 6 chemistry heeft?![]()
Ik heb serieus een FK met hem gescoord... geen idee wat zn stats zijn. Leuk backje wel, hadden we hier in Heerenveen vast wel kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd op mijn favoriete spelers voorzien![]()
Dat zou mij verwonderen, aangezien hij in Ligue 1 speeltquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cabaye staat vrij hoog met FKA over de gehele BPL gezien meen ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Terriertje ja. Maar laat ook geregeld een steekje vallenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb serieus een FK met hem gescoord... geen idee wat zn stats zijn. Leuk backje wel, hadden we hier in Heerenveen vast wel kunnen gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goede Franse speler ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Totti schiet vrije trappen er vanaf 40 meter in. Kies Totti.![]()
![]()
No money voor Telles of Taiwo.
Geen Pektemek op CAM ? Ik vond hem een baas op CAMquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
No money voor Telles of Taiwo.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Jij komt er wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Shoot outside the box.
???
Profit.![]()
Kan prima in de spits denk ik. Ik móét gewoon een plek hebben voor Salih Ucan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen Pektemek op CAM ? Ik vond hem een baas op CAM
Ik kan niet in de PS Store om plus te halen
Hala Madrid !
Ha!! Lekker offline gamen voor jou. Ik zeg ha ha.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef BDIL het volgende:
Ik kan niet in de PS Store om plus te halenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef BDIL het volgende:
Ik kan niet in de PS Store om plus te halen![]()
Koybasi LB.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
No money voor Telles of Taiwo.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De tering, ik heb nog nooit een team gehad dat zo slecht liep als dat team van Tim. Snap er echt niks van.Hoe makkelijk ik scoor met Palacio, hoe moeizaam dat gaat met Benzema. En Menez heeft letterlijk nog niks goed gedaan...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cabella maakt ze allemaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Menez is niet het meest rendabel als spits. al maakt hij met dribbelen een hoop goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Reemi het volgende:
De tering, ik heb nog nooit een team gehad dat zo slecht liep als dat team van Tim. Snap er echt niks van.Hoe makkelijk ik scoor met Palacio, hoe moeizaam dat gaat met Benzema. En Menez heeft letterlijk nog niks goed gedaan...
#FreeTrapz![]()
En nu tegen loan Messi. Top.CAMquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Menez is niet het meest rendabel als spits. al maakt hij met dribbelen een hoop goed.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als hij maar 2 assists per wedstrijd geeft dan tochquote:
#FreeTrapz![]()
Ik vind Cabaye echt geniaal op CAM
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hondaquote:![]()
Kevin valt nog een beetje tegen
#FreeTrapz![]()
H2H toch? Wat zijn fijne teams om mee te spelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
Divisie 4![]()
15 wedstrijden op rij ofzo ongeslagen![]()
![]()
FUTquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
H2H toch? Wat zijn fijne teams om mee te spelen?
H2H zit ik in 6 of 7. Denk 7.
Barca is echt fijn vind ik.![]()
Heb net divisie 4 gewonnen, 9k in de pocket. Zo maar even een paar potjes divisie 3 spelen...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
Divisie 4![]()
15 wedstrijden op rij ofzo ongeslagen![]()
Eerst verloor ik echt alles, ging ik van 5 naar 6 en bleef ik met moeite in 6.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb net divisie 4 gewonnen, 9k in de pocket. Zo maar even een paar potjes divisie 3 spelen...
Nu twee divisies achter elkaar 6-1-0 als stats...![]()
Nu sta ik voor schut. Ik verwarde hem met Cabella. Die heeft FKA 80. Op zich niet heel slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou mij verwonderen, aangezien hij in Ligue 1 speelt![]()
Lekker hoor. Bij mij ging het iets moeilijker, 6-2-2. Volgens mij ben ik tot nu toe wel elke divisie gepromoveerd en 4x de titel gepakt... Al heb ik niet echt het idee dat ik het nu onder controle heb, het kwartje moet gewoon goed vallen... De ene wedstrijd speel ik slecht en win ik met 1-0. De volgende wedstrijd gaat het lekker en dan verlies ik met 7-4...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eerst verloor ik echt alles, ging ik van 5 naar 6 en bleef ik met moeite in 6.
Nu twee divisies achter elkaar 6-1-0 als stats...![]()
Ja nu gaat het goed maar straks verlies ik weer alles heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hoor. Bij mij ging het iets moeilijker, 6-2-2. Volgens mij ben ik tot nu toe wel elke divisie gepromoveerd en 4x de titel gepakt... Al heb ik niet echt het idee dat ik het nu onder controle heb, het kwartje moet gewoon goed vallen... De ene wedstrijd speel ik slecht en win ik met 1-0. De volgende wedstrijd gaat het lekker en dan verlies ik met 7-4...
Net was Courtois bij mij ook MOTM, had een 10.
Dat zegt genoeg...![]()
![]()
Psssst, palacio L1+R2quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Met die L2+R2 dribbel gaat het echt als een trein
#FreeTrapz![]()
Neuh, valt mee. Namen lijken op elkaar, allebei middenvelders en Newcastle. En de ouderdom enzo...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu sta ik voor schut. Ik verwarde hem met Cabella. Die heeft FKA 80. Op zich niet heel slecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Lijkt me wel chill
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
verwijder de rest, sla dat opquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn hersenen te klein om dat te kunnen onthouden
#FreeTrapz![]()
Wat dat betreft heb ik volgens mij een vorm van woordblindheid. Verwar november ook altijd met oktober, omdat daar veel dezelfde letters inzitten. Heb toen mijn trouwdatum aan een aantal mensen verkeerd doorgegevenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh, valt mee. Namen lijken op elkaar, allebei middenvelders en Newcastle. En de ouderdom enzo...![]()
![]()
Veel dezelfde letters? In de eerste 5 van November zit alleen de o van oktoberquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik volgens mij een vorm van woordblindheid. Verwar november ook altijd met oktober, omdat daar veel dezelfde letters inzitten. Heb toen mijn trouwdatum aan een aantal mensen verkeerd doorgegevenDecember vind ik dan een beter excuus
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wtf lees ik zojuistquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik volgens mij een vorm van woordblindheid. Verwar november ook altijd met oktober, omdat daar veel dezelfde letters inzitten. Heb toen mijn trouwdatum aan een aantal mensen verkeerd doorgegeven
#FreeTrapz![]()
Godver, mooi verhaal ditquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik volgens mij een vorm van woordblindheid. Verwar november ook altijd met oktober, omdat daar veel dezelfde letters inzitten. Heb toen mijn trouwdatum aan een aantal mensen verkeerd doorgegeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
https://www.facebook.com/(...)14664&type=2&theater
Wel mijn 1e verliespartij in seizoenen![]()
![]()
JMGNKquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:57 schreef Freire het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
https://www.facebook.com/(...)14664&type=2&theater
Wel mijn 1e verliespartij in seizoenen![]()
fuk uquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Honda![]()
Kevin valt nog een beetje tegen![]()
Ik kan gewoon niet meer winnen.
Waar koop je die?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Zhano het volgende:
Stewie, heb je die nieuwe Valentino Rossi Monster al gehad?![]()
Nee hoor, heb ook lang moeten puzzelen maar ik heb hem zo gebouwd:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Immobile Balo
Cerci
je zit alleen vast aan Italianen denk ik.![]()
![]()
Ik hoef niet eens naar de naam van de poster te kijken om te zien van wie dit team is, maar voor Zhano begrippen is dit wel aardigquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
EA heeft echt tyfus serversIedere keer als ik de bal heb lijkt het te laggen en bij mij tegenstander niet
Hala Madrid !
Castan lijkt me veel beter dan die andere 2.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt POTS niet als vriend. Die ouwe weerhoudt mij er van om in alle friend leaderboards bovenaan te staan.quote:![]()
![]()
Ik snap ook niet dat Dos Santos zulke stats nog heeft terwijl hij zowat overal is gefaald
Hala Madrid !
Aah hij is DS2 2.0 is jaloers op POTS.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt POTS niet als vriend. Die ouwe weerhoudt mij er van om in alle friend leaderboards bovenaan te staan.![]()
Bij Villarreal doet hij het gewoon prima. Regelmatig geniale goals en gewoon 11 goals en 8 assists in La Liga vorig jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:22 schreef BDIL het volgende:
Ik snap ook niet dat Dos Santos zulke stats nog heeft terwijl hij zowat overal is gefaaldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Villareal doet hij het niet slechtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:22 schreef BDIL het volgende:
Ik snap ook niet dat Dos Santos zulke stats nog heeft terwijl hij zowat overal is gefaaldi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Team omgooien naar dit? Beide CM's hebben wel high attacking workrate.Tipjes?
Je linksback is te traag joh..denk dat je zoekfilter even niet werktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team omgooien naar dit? Beide CM's hebben wel high attacking workrate.Tipjes?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jullie willen kommenterie op YouTube? Ik heb even keihard mijn best gedaan hoor! Al heeft Fifa een groot aandeel bij deze video. Video komt zo.![]()
Geen zin in Schmelzer. Alaba is te duur en IF Rodriguez is echt kut. Aogo deed het wel prima verder. Kan alleen helemaal niks creëren voorin in 433(4).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je linksback is te traag joh..denk dat je zoekfilter even niet werkteOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha, Zhano is op zoek naar mannen via Tinder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
DS(L/2) zn Tinder-profiel gespotSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF Rodriguez kut? Die kerel heeft 93 crossing... Daar moet Ibarbo wel op geilen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen zin in Schmelzer. Alaba is te duur en IF Rodriguez is echt kut. Aogo deed het wel prima verder. Kan alleen helemaal niks creëren voorin in 433(4).![]()
Was ook maar een geintje omdat het zo'n bizar paceteam isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen zin in Schmelzer. Alaba is te duur en IF Rodriguez is echt kut. Aogo deed het wel prima verder. Kan alleen helemaal niks creëren voorin in 433(4).
Ik krijg door dit spel ooit nog een hekel aan mijn geliefde Colombianen omdat ze zo kapot gepace-abused worden. Dit jaar nog 10x erger dan vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt POTS niet als vriend. Die ouwe weerhoudt mij er van om in alle friend leaderboards bovenaan te staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is traag, klein en te slap. Aogo heeft tenminste nog body om een duel te winnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Rodriguez kut? Die kerel heeft 93 crossing... Daar moet Ibarbo wel op geilen!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
als je body wil moet je Jansen gebruiken johquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is traag, klein en te slap. Aogo heeft tenminste nog body om een duel te winnen.![]()
![]()
Ibarbo met zijn magische 67 heading accuracyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Rodriguez kut? Die kerel heeft 93 crossing... Daar moet Ibarbo wel op geilen!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
11 goals voor een spits is niet bijzonder veel. Met name als je ziet hoe spelers die enkele IF's en TOTS hebben gehad FIFA daarop harde downgrades krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Villarreal doet hij het gewoon prima. Regelmatig geniale goals en gewoon 11 goals en 8 assists in La Liga vorig jaar.Hala Madrid !
Serieus? Donald lijkt me best aids... Ik post trouwens ook wel eens teams die ik zelf aids vindquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens naar de naam van de poster te kijken om te zien van wie dit team is, maar voor Zhano begrippen is dit wel aardig![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje omdat het zo'n bizar paceteam is
Ik krijg door dit spel ooit nog een hekel aan mijn geliefde Colombianen omdat ze zo kapot gepace-abused worden. Dit jaar nog 10x erger dan vorig jaar.
Ibarbo speelde echt kut in 433(4). Nog een kans geven in 442 en anders stop ik maar voorlopig met dit tyfes spelletje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Aogo lijkt me ook prima hoor. Chille WR ook. Ik vond MOTM Rod vorig jaar ook maar tegenvallen LB..en toen had hij nog betere WR dan nu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is traag, klein en te slap. Aogo heeft tenminste nog body om een duel te winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibarbo kan alles!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo met zijn magische 67 heading accuracy![]()
Hij is geen spits. Hij staat op 10, net als Ibarbo. En toch spits in FUTquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
11 goals voor een spits is niet bijzonder veel. Met name als je ziet hoe spelers die enkele IF's en TOTS hebben gehad FIFA daarop harde downgrades krijgen.
Hij speelt ook nog regelmatig vanaf de vleugel trouwens. Maar nooit als pure spits. Secondary striker noemen ze dat mooi, maar het is gewoon een schaduwspits/10. CF of CAM.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dan kom je alsnog niet terug op de hoogte van zijn stats ivm spelers die beter gepresteerd hebben en nu veel slechter zijn qua stats in FIFA.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is geen spits. Hij staat op 10, net als Ibarbo. En toch spits in FUT
Hij speelt ook nog regelmatig vanaf de vleugel trouwens. Maar nooit als pure spits. Secondary striker noemen ze dat mooi, maar het is gewoon een schaduwspits/10. CF of CAM.Hala Madrid !
Dit heb ik dus nog nooit gehad terwijl het bij jou dagelijks voorkomt.quote:
Ja ik verzin al die shit ook niet... Het is echt bizar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit heb ik dus nog nooit gehad terwijl het bij jou dagelijks voorkomt.![]()
Mwah, hij is een 81. Daarmee staat hij niet in de top 30 van La Liga. Lijkt me wel redelijk fair. Hij heeft alleen wat stats die dit jaar in FUT nou eenmaal OP zijn. Ik vind alleen zijn 83 finishing wel wat aan de hoge kant.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar dan kom je alsnog niet terug op de hoogte van zijn stats ivm spelers die beter gepresteerd hebben en nu veel slechter zijn qua stats in FIFA.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kappen met die plaatjes en iedere keer die toevoeging "werd weer eens tijd". Wekt bij mij DS2 achtige jaloezie opquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Werd weer eens tijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes en iedere keer die toevoeging "werd weer eens tijd". Wekt bij mij DS2 achtige jaloezie op![]()
Kwam niet van mijn Aogo af dus maar een team mee gemaakt met IF Naldo
Elke dag![]()
Ik heb nog niks verkocht. Zit al vet lang met mijn IFs te koekeloeren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes en iedere keer die toevoeging "werd weer eens tijd". Wekt bij mij DS2 achtige jaloezie opJe moet gewoon NBA2k15 kopenquote:![]()
Keepers zijn gewoon dom als het gaat om ballen oprapen. Daarom kan je ook beter pas zo laat mogelijk wachten met schieten tot de bal zo ongeveer onder de keeper is als je een zekere goal wil. Normaliter ben/was je dan altijd te laat. Als je een verneukte lage steekpass geeft aan de buitenkant van het strafschopgebied moet je ook altijd achter de bal aan blijven rennen, ook al is de keeper veel eerder. Helft van de tijd gaat hij naast de bal staan om ernaar te kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik verzin al die shit ook niet... Het is echt bizar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 stuks in 2 dagen tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog niks verkocht. Zit al vet lang met mijn IFs te koekeloeren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik list ze regelmatig, maar ook niet zo vaak als de fanatiekelingen hier. Het hele idee van deze manier van traden (voor mij tenminste) is dat je ze simpel oppikt en weken later weer net zo simpel doorverkoopt zodat het je amper tijd kost. Als je iedere speler 100x list voor hij verkoopt kan je net zo goed op de normale manier gaan traden want dan kost het je net zoveel tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog niks verkocht. Zit al vet lang met mijn IFs te koekeloeren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes en iedere keer die toevoeging "werd weer eens tijd". Wekt bij mij DS2 achtige jaloezie op![]()
100x? En gewoon relist all is niet zoveel moeite. Plus 0 risico itt normaal tradenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik list ze regelmatig, maar ook niet zo vaak als de fanatiekelingen hier. Het hele idee van deze manier van traden (voor mij tenminste) is dat je ze simpel oppikt en weken later weer net zo simpel doorverkoopt zodat het je amper tijd kost. Als je iedere speler 100x list voor hij verkoopt kan je net zo goed op de normale manier gaan traden want dan kost het je net zoveel tijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tot gisteren echt geen een potje met lag, was bijna altijd de thuisploeg. Nu is die klote latency bar terug en het een na het andere potje met lag.
Pauper EA.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
goed topic dit:
KLB / Teringhomo's die op het laatst moment een goede deal outbiddenX203039202
Elke dag![]()
Denken jullie dat het investeringswise een verstandige zet is om mijn Lacazette te vervangen door de IF atm? Geen idee wat zijn prijs heeft gedaan afgelopen tijd en tot nu toe zakken de meeste 'duurdere' IF's alleen maar toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij mij is relist all bugged als de tering. 1 op 5x vergeet hij letterlijk alle prijzen en moet ik alles opnieuw instellen. En hij gaat niet verder dan 30. Mobiele app is nog erger. Om issues met relist all te voorkomen klikte ik braaf 1 voor 1, log ik later weer in, is hij alsnog alle prijzen vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100x? En gewoon relist all is niet zoveel moeite. Plus 0 risico itt normaal traden
Maar als je nergens last van hebt dan zal het wel beter gaan ja. Nu gooi ik na 2x relisten al mijn computer uit het raam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Bonucciquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Niet echt op gelet wat de trend is bij deze prijscategorie, maar Lacazette is al wel 10k gestegen nu. Was gisteren of eergisteren nog 50k.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denken jullie dat het investeringswise een verstandige zet is om mijn Lacazette te vervangen door de IF atm? Geen idee wat zijn prijs heeft gedaan afgelopen tijd en tot nu toe zakken de meeste 'duurdere' IF's alleen maar toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij al 2 dagen niksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Werd weer eens tijdAl was de laatste een Bonucci voor 28,5k
Ahh das kut. Bij mij in de app geen problemen, op de mobiele app wel hetzelfde relist dan niets en dan is hij alle prijzen vergeten. Doe ik maar gewoon niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij is relist all bugged als de tering. 1 op 5x vergeet hij letterlijk alle prijzen en moet ik alles opnieuw instellen. En hij gaat niet verder dan 30. Mobiele app is nog erger. Om issues met relist all te voorkomen klikte ik braaf 1 voor 1, log ik later weer in, is hij alsnog alle prijzen vergeten
Maar als je nergens last van hebt dan zal het wel beter gaan ja. Nu gooi ik na 2x relisten al mijn computer uit het raam.Snel gestegen danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet wat de trend is bij deze prijscategorie, maar Lacazette is al wel 10k gestegen nu. Was gisteren of eergisteren nog 50k.Even in de gaten houden. Thanks
Haha lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij al 2 dagen niksAl was de laatste een Bonucci voor 28,5k
Bij mij vandaag en gisteren 1tje. Ach heb er in totaal al 6 verkocht dus mij hoor je niet klagen hoor
Elke dag![]()
In de 80e minuut Lennon wisselen en gewoon langs de zijlijn mijn hele team voorbij lopen... Falcao die gedekt wordt door 3 man en zonder problemen op doel kan schieten...
Wat is het toch ook een zaadspel![]()
Goede reminder, gelijk eentje gekocht. De NIF had er 27 in 23 wedstrijden inliggen. Is wel minder gaan scoren sinds Benzebaas naast hem staatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet wat de trend is bij deze prijscategorie, maar Lacazette is al wel 10k gestegen nu. Was gisteren of eergisteren nog 50k.![]()
![]()
Div 4 is prima. Div 3 wordt pas kutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje in divisie 4 moeizaam met 4-5 gewonnen. Die gast was erg goed in de kick off glitch
Heeft er 3 zo gemaakt
Elke dag![]()
Ja ik gisterenavond wel. Vandaag (gelukkig) nog niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie sinds die update ook veel vaker last van lag?![]()
Ik ben in bloedvorm nu en vind dit al best wel bikkelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Div 4 is prima. Div 3 wordt pas kut![]()
![]()
Jep. Wel typischquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie sinds die update ook veel vaker last van lag?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nieuwe teams en de eerste potjes (allebei 1) gingen ook prima. Dus binnenkort maar ff 2de potje tegen jou winnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben in bloedvorm nu en vind dit al best wel bikkelen
Elke dag![]()
Haha, ben nu 16 wedstrijden ofzo ongeslagen, dus kom maar opquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe teams en de eerste potjes (allebei 1) gingen ook prima. Dus binnenkort maar ff 2de potje tegen jou winnen![]()
![]()
ooh laat maar danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, ben nu 16 wedstrijden ofzo ongeslagen, dus kom maar op
Elke dag![]()
Oefening baart kunst. Het is net masten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:22 schreef byah het volgende:
48-21-87 record nu, wow waarom speel ik dit nog![]()
Kijk wat youtube filmpjes van die Ovvy, die heeft echt hele nuttige tips die je direct toe kan passen in wedstrijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:22 schreef byah het volgende:
48-21-87 record nu, wow waarom speel ik dit nog![]()
Haha, deze post doet me denken aan Patjen in een mastquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Het is net masten.![]()
![]()
Niet gek dat Griekenland financieel op de afgrond staat..wat een paupers ..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is het niet eerder andersom? Het zijn paupers omdat ze financieel op de afgrond staanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet gek dat Griekenland financieel op de afgrond staat..wat een paupers ..
![]()
![]()
Nee hier op het vliegveld zie je 1 FTE opgevuld worden door 4 luie souvlakivouwers.. Alles zo inefficient als de poeperitus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het niet eerder andersom? Het zijn paupers omdat ze financieel op de afgrond staan
Ik vond de eerste 2 potjes in Div 3 wel meevallen, beide een gelijkspel door een laat tegendoelpunt maar beide wedstrijden verloor ik eigenlijk van mezelf door kans op kans te missenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Div 4 is prima. Div 3 wordt pas kut
Ik denk dat ik met zijn IF slechter ga spelen dan met zijn NIF, staat er meer druk op ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Goede reminder, gelijk eentje gekocht. De NIF had er 27 in 23 wedstrijden inliggen. Is wel minder gaan scoren sinds Benzebaas naast hem staat![]()
In divisie 4 had ik Zlatan 2 wedstrijden geleend en raakte geen knikker, kon er totaal niet mee overweg. Cavani daarentegen
Haha ja dat was ook zo toen wij ook kreta waren. Maar ze zeiden dat dat was omdat ze toch moesten werken ... liever 4 mensen die 500 euro per maand pakken dan een die 2000 pakt was het idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hier op het vliegveld zie je 1 FTE opgevuld worden door 4 luie souvlakivouwers.. Alles zo inefficient als de poeperitus.![]()
Weet nog wel dat we toen in Chersonisos naar de dokter gingen, zijn er in 10 minuten 15 ''arsten'' langs geweest, konden allemaal weer een uurtje declareren bij de verzekering![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eerst Mbiwa en Manolas gehad, dat was dramatisch.quote:
Nu Castan en Manolas, dat is wel ok-ish maar duidelijk minder goed dan Barzagli en Matip in mijn andere gouden team.![]()
Ongelofelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha ja dat was ook zo toen wij ook kreta waren. Maar ze zeiden dat dat was omdat ze toch moesten werken ... liever 4 mensen die 500 euro per maand pakken dan een die 2000 pakt was het idee.![]()
Ik zag in de taxi dat al die huizen nog in aanbouw waren dus ik vroeg aan die Papalamepiemelos waarom dat was.. Blijkbaar krijgen ze van de regering een toeslag om huizen om te bouwen dus ze zijn constant met "verbouwen" om lekker makkelijk geld te vangen
Zoiets zeiden ze tegen ons ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ongelofelijk![]()
Ik zag in de taxi dat al die huizen nog in aanbouw waren dus ik vroeg aan die Papalamepiemelos waarom dat was.. Blijkbaar krijgen ze van de regering een toeslag om huizen om te bouwen dus ze zijn constant met "verbouwen" om lekker makkelijk geld te vangen
Dat als het huis nog niet ''af'' was je er geen belasting over hoefde te betalen. Dus dan maar geen dak erop![]()
![]()
Die Mbiwa is idd om te huilen, verliest elk duel en staat overal daar waar hij niet moet staanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb eerst Mbiwa en Manolas gehad, dat was dramatisch.
Nu Castan en Manolas, dat is wel ok-ish maar duidelijk minder goed dan Barzagli en Matip in mijn andere gouden team.
trapz op een cia missie in griekenland'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
(Reemi en Fuszy zijn uitgesloten van deelname)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Werd hier echt met het uur beter joh. Lekker juist.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ben niet zo scherp meerheb ook wel een keer een deephouse feest gehad. Na een uur of 2 begint de muziek me toch te irriteren. Maar dat mag de pret niet drukken, want er lopen zo vreselijk veel mooie vrouwen op die feesten rond, in tegenstelling tot de trance oma's.
![]()
En ongelofelijk veel leuke dames ja. Was wel even wennen na wat trancefeestjes.![]()
Per toeval nog tegen Felix Jaehn aangelopen in het VIP-gedeelte en samen met hem en Sam Feldt nog even een biertje gedronken. Mooi werk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Niet meer ragequitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer, kan sinds vanmiddag al geen spelers meer uit mijn team op de transferlijst plaatsen![]()
huh?quote:
Doe ik nooit, ik ben veel te gierig als het om coins gaat
Leuk dat sommige artiesten daar gewoon aan meedoen. Bij ons op Terschelling (quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werd hier echt met het uur beter joh. Lekker juist.![]()
En ongelofelijk veel leuke dames ja. Was wel even wennen na wat trancefeestjes.![]()
Per toeval nog tegen Felix Jaehn aangelopen in het VIP-gedeelte en samen met hem en Sam Feldt nog even een biertje gedronken. Mooi werk.) konden we na afloop van het feestje in de lokale club met Julian Jordan nog even chillen. Als dat jullie iets zegt.
PSN: DePresident_![]()
Wat voor oplossing is er hier voor want ik kan helemaal niks nuquote:
Heb wel eens gehoord van Terschelling ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Leuk dat sommige artiesten daar gewoon aan meedoen. Bij ons op Terschelling () konden we na afloop van het feestje in de lokale club met Julian Jordan nog even chillen. Als dat jullie iets zegt.
![]()
inloggen op de consolequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat voor oplossing is er hier voor want ik kan helemaal niks nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt ik?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje verloren
Hele tijd dikke lag maar wel gewoon 3 groene balkjes, daar wordt ik toch wel echt gek van
PSN: DePresident_![]()
Ik laat de webapp wel eens aan terwijl ik op de console inlog, zou het daar ook aan kunnen liggen?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
dat is echt tyfusdomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik laat de webapp wel eens aan terwijl ik op de console inlog, zou het daar ook aan kunnen liggen?![]()
Bedankt voor je bijdragequote:
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik laat de webapp wel eens aan terwijl ik op de console inlog, zou het daar ook aan kunnen liggen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
welkomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:33 schreef SunGym het volgende:
[..]
hou gewoon je muil als je er niks van snapt![]()
Ze traden allebei niet op hè, die avond.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Leuk dat sommige artiesten daar gewoon aan meedoen. Bij ons op Terschelling () konden we na afloop van het feestje in de lokale club met Julian Jordan nog even chillen. Als dat jullie iets zegt.
![]()
Jordan kan ik wel. Zit bij Spinning toch?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Aha, op die manier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze traden allebei niet op hè, die avond.![]()
Jordan kan ik wel. Zit bij Spinning toch?
Ja klopt, maatje van Garrix ook, kennen elkaar van vroeger geloof ik. Bijna 350.000 likes ook op Facebook zag ik achteraf. Staat er internationaal gezien geloof ik best goed op.PSN: DePresident_![]()
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon wieisboos die snel tussen accounts wisselt.![]()
![]()
Stoereboiiquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Leestekentjes kwijt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef SunGym het volgende:
[..]
jij ja
tenminste dat denk je zelf
maar intussen maak je niks klaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef SunGym het volgende:
[..]
jij ja
tenminste dat denk je zelf
maar intussen maak je niks klaar![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: