SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat is daarquote:aan? Bij mij ook.
Alleen soms zit er een bug in met een foutmelding waarna de webapp van een aantal kaarten de prijs is vergeten. Al was dat vorig jaar erger, dan was hij vaak van alle kaarten de prijs vergeten, nu meestal maar 3 of 4 ofzo.![]()
Jij gebruikt hem ook als CAM?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dos Santos vind ik maar mweh (Uche beter), Cerci is wel goed ja.![]()
Ah een naam topichow great.
wat is er allemaal tequote:schatje.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
Ah een naam topichow great.
[..]
wat is er allemaal teschatje.
![]()
Hij weet het allemaal niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat klopt ik weet alleen wel wie hij hier mee bedoeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat je zei geen Sjon als naam te hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, had hem liever als spits gehad maar dat lukte niet qua chem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij gebruikt hem ook als CAM?
Uche - Dos Santos
Cerci
Boateng - De Rossi - Marchisio
IF Aogo - Matip - Barzagli - Konko
Fahrmann
Cerci topscorer met 13 uit 10. Dos Santos 9 en Uche 6. Boateng/Marchisio ook nog 4.
Dos Santos dus wel meer goals dan Uche, maar dat komt doordat hij de vrije trappen altijd neemt, qua veldspel vind ik Uche beter.![]()
Hij loopd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klopt ik weet alleen wel wie hij hier mee bedoeld.![]()
Omdat hij me laatst een mongool noemde die niet overweg kan gaan met de relist button, terwijl dus meerdere mensen er last van hebben en nu gaat ie heel aardig vragen hoe het zou kunnen komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Bij mij ook.
Alleen soms zit er een bug in met een foutmelding waarna de webapp van een aantal kaarten de prijs is vergeten. Al was dat vorig jaar erger, dan was hij vaak van alle kaarten de prijs vergeten, nu meestal maar 3 of 4 ofzo.![]()
![]()
![]()
ach die D's en T's blijven lastig.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met D's heb jij niet veel moeite toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach die D's en T's blijven lastig.![]()
Lekker team man! Ik ga hem wel jatten denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, had hem liever als spits gehad maar dat lukte niet qua chem.
Uche - Dos Santos
Cerci
Boateng - De Rossi - Marchisio
IF Aogo - Matip - Barzagli - Konko
Fahrmann
Cerci topscorer met 13 uit 10. Dos Santos 9 en Uche 6. Boateng/Marchisio ook nog 4.
Dos Santos dus wel meer goals dan Uche, maar dat komt doordat hij de vrije trappen altijd neemt, qua veldspel vind ik Uche beter.![]()
![]()
Jatten wordt lastig, maar kopieren moet te doen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker team man! Ik ga hem wel jatten denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gebruik ik idd iets te veel en de T's meestal te kort.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met D's heb jij niet veel moeite toch?
Ach ik weet het let er alleen niet altijd op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even zijn origin ID keyloggenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jatten wordt lastig, maar kopieren moet te doen zijn![]()
vergeet zijn Hotmail niet anders kom je de two way verification niet doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Even zijn origin ID keyloggen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht![]()
![]()
Om op de relist-all functie te komen: Op de webapp 30 items. Op de GSM ook 30 items. Op de webapp een melding dat relist-all het door een error niet doet. Dat wordt nog leuk als ik 100 IF's heb![]()
![]()
Immobile Baloquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht
Cerci
je zit alleen vast aan Italianen denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een leek zou zeggen: nou, dan druk je toch 3x achter elkaar op die button, want dan staan er dus 90 op. Maar ho ho, beste mensen...want zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
Om op de relist-all functie te komen: Op de webapp 30 items. Op de GSM ook 30 items. Op de webapp een melding dat relist-all het door een error niet doet. Dat wordt nog leuk als ik 100 IF's heb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gna gna, domme mensen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een leek zou zeggen: nou, dan druk je toch 3x achter elkaar op die button, want dan staan er dus 90 op. Maar ho ho, beste mensen...want zo werkt het dus niet![]()
Lekker danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo fijn vind ik het toch niet spelen, ga het binnenkort eens verkopen als ik iets anders met Cerci heb bedacht
Ik was gister aan het puzzelen om met Dos Santos en Cerci een leuk team te maken maar kwam er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |