Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik vind het traag. Maar dat komt voornamelijk omdat er geen opbouw, geen knal in zit. Dan duurt een avond lang.
Denk dat we alleen verschillende manieren van kijken er naar hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.
Ik luister ernaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk dat we alleen verschillende manieren van kijken er naar hebben.
"gewone" muziek? Daar zijn ook een hoop definities van hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister ernaar.
Maar ook niet supervaak meer, meer naar"gewone" muziek tegenwoordig.
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso is het raar om iets "geen muziek" te noemen
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"gewone" muziek? Daar zijn ook een hoop definities van hoor.
Ik denk dat wij meer raakvlakken met muziek hebben dan jij denkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raar.
Nee, jij niet nu, maar stbabs was alweer aan het schuimbekkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat wij meer raakvlakken met muziek hebben dan jij denkt.
Maar ik voer toch geen felle discussie?
Niets raars aan toch? Jij trolt hetzelfde, wij reageren hetzelfde. Zo hoort het cirkeltje rond te gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raar.
Celine Dion?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Maar jullie snappen dan wat ik bedoel.
Oh ik vind een hele hoop leuk. Behalve wat nu in de hitlijsten staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Celine Dion?
Of Muse?
Of Pharell?
Gewoon niets commercieels toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ik vind een hele hoop leuk. Behalve wat nu in de hitlijsten staat.
Overdrijven is een vakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij niet nu, maar stbabs was alweer aan het schuimbekken.
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.quote:
Oh ik zit na hun laatste cd nu ff opnieuw in de Arctic Monkeys fase, dat is aardig commercieel hoor.quote:
Och ze is weer bezig hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh heeeeel soms zit er n leuk nummer tussen. Maar ik krijg de helft niet mee en t is veel vh zelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.
Een indie nummer kan ook ineens opgepuikt worden door de media/het publiek en een hit worden.![]()
Zeggen dat je van niets houdt wat in de top40 staat vind ik altijd zo halsstarrig en bekormpenMaar ik heb een deja-vu, want twee weken geleden hebben w ehier nog de top40 door zitten bladeren met z'n allen om te zien of we dan toch wel IETS leuk vonden eruit
Ik volg m ook helemaal niet meer namelijk.
I know.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.
Een indie nummer kan ook ineens opgepuikt worden door de media/het publiek en een hit worden.![]()
Zeggen dat je van niets houdt wat in de top40 staat vind ik altijd zo halsstarrig en bekormpenMaar ik heb een deja-vu, want twee weken geleden hebben w ehier nog de top40 door zitten bladeren met z'n allen om te zien of we dan toch wel IETS leuk vonden eruit
Ik volg m ook helemaal niet meer namelijk.
Ik vind techno ook heel vaak heel traag met weinig shifts en ups en downs anders hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.
Dan zou Jay Brannan niet meer commercieel zijn, alleen omdat de nieuwste alleen nog maar via iTunes te kopen isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Alle muziek op een CD is commercieel.
Je snapt wat ik bedoel. Alle artiesten die hun muziek uitbrengen en daar geld voor vragen, zijn commercieel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou Jay Brannan niet meer commercieel zijn, alleen omdat de nieuwste alleen nog maar via iTunes te kopen is
Oh ik heb t dan vooral over commerciële dance.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know.
Hoor van Kluts vooral als het over muziek gaat dat ze niet van commercieel houdt (meestal) enzo. Dus vandaar de opmerking.
En hoe vaak hoor je wel niet dat men een nr / band niet meer leuk vindt nadat het 'bekend' is geworden en in die top lijsten staan.
De stelling: Alle muziek op CD is commercieel, betekent niet gelijk dat muziek nie top CD niet commercieel is hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Dan zou Jay Brannan niet meer commercieel zijn, alleen omdat de nieuwste alleen nog maar via iTunes te kopen is
Ja dat vind ik ook altijd zo'n bullshit. "O nu zijn ze commercieel. Nu vind ik t niks meer". Dat vind ik echt de hipster-ziekte hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know.
Hoor van Kluts vooral als het over muziek gaat dat ze niet van commercieel houdt (meestal) enzo. Dus vandaar de opmerking.
En hoe vaak hoor je wel niet dat men een nr / band niet meer leuk vindt nadat het 'bekend' is geworden en in die top lijsten staan.
De rode draad in mijn muzieksmaak is vaak dat t iets duister is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind techno ook heel vaak heel traag met weinig shifts en ups en downs anders hoorZEKER tijdens live sets. Maar, als ik eenmala in "de goede vibe" zit kan ik dat op zich nog wel waarderen. Anders niet. Dan ga ik me snel vervelen.
*zwengelt vanavond gesaffelstein nog maar eens aan*
Techno Noir. Lekker duister sexy geil.
En dat bedoel ik dus, alsof er andere dance is. Ja, die meuk die ik ooit op de pc heb gemaakt en nooit heb gedeeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ik heb t dan vooral over commerciële dance.
Commerciele dance klinkt in mijn oren vooral als muziek die voor veel mensen toegankelijk is om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:28 schreef Kluts het volgende:
Oh ik heb t dan vooral over commerciële dance.
Ja schatjequote:
Tuurlijk. Maar ik denk dat er ook niet heeeeeeel veel artiesten zijn die t puur en alleen voor hun hobby en passie doen of blijven doen. Uiteindelijk willen ook die er hun brood mee verdienen. EN dus commercieel.quote:Alle artiesten die hun muziek uitbrengen en daar geld voor vragen, zijn commercieel.
Is dat zoiets als paars is voor homo's, dus iedereen met paars is een gaylord?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De stelling: Alle muziek op CD is commercieel, betekent niet gelijk dat muziek nie top CD niet commercieel is he
Fever Ray? HEERLIJK duister!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
De rode draad in mijn muzieksmaak is vaak dat t iets duister is.
Ik zie je nu zo staan: Wop wop, hier komt de Babsie mix uit de dop! *zwengelt schuifje omhoog*quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus, alsof er andere dance is. Ja, die meuk die ik ooit op de pc heb gemaakt en nooit heb gedeeld.
Indeed!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als paars is voor homo's, dus iedereen met paars is een gaylord?
Precies dat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Commerciele dance klinkt in mijn oren vooral als muziek die voor veel mensen toegankelijk is om naar te luisteren.
In mijn redenatie hou jij dus meer van de hardere/vagere varianten?
(totaal niet bekend in de dance verder)
O shoo, go eat purple cucumbers!quote:
Dan ga je naar de verkeerde feestjes. In Eindhoven (waar?!) heb je bv LAB-1 waar ze echt super lekkere underground achtige techno draaien. Of t Stroomhuisje. Helaas zijn dat van die "moet je weten dat t er is" lokaties in oude vervallen fabrieken. En helaas zijn ze er daarom vaak maar tijdelijk. Maar boy o boy wat heb ik daar op trillende duistere basjes gesprongen zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies dat!
Het is ook t gevoel. Vroeger naar hardcorefeestjes, dat je aan komt lopen en die bass al voelt, duistere geluidjes, met allemaal mensen die t net zo tof vinden als jij.
Feestjes tegenwoordig zijn meer voor t zien en gezien worden. Tenzij je zoals ik de takkeherrie opzoekt.
Die feestjes (duistere geluidjes) zijn er vast nog steeds. En zo niet, dan is er blijkbaar minder vraag naarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
Precies dat!
Het is ook t gevoel. Vroeger naar hardcorefeestjes, dat je aan komt lopen en die bass al voelt, duistere geluidjes, met allemaal mensen die t net zo tof vinden als jij.
Feestjes tegenwoordig zijn meer voor t zien en gezien worden. Tenzij je zoals ik de takkeherrie opzoekt.
Tss, dat je goed gepenetreerd mag worden door een eenhoorn zeg!quote:
Je bent wel echt gay he.. Een eenhoorn met glittersquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Tss, dat je goed gepenetreerd mag worden door een eenhoorn zeg!![]()
Glitters uit al je gaten!
Ik zei ook "tenzij je zoals ik de takkeherrie opzoekt".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde feestjes. In Eindhoven (waar?!) heb je bv LAB-1 waar ze echt super lekkere underground achtige techno draaien. Of t Stroomhuisje. Helaas zijn dat van die "moet je weten dat t er is" lokaties in oude vervallen fabrieken. En helaas zijn ze er daarom vaak maar tijdelijk. Maar boy o boy wat heb ik daar op trillende duistere basjes gesprongen zegZwetend en stuiterend en zat en geil
Geheel afhankelijk hoe lang ie zo stondquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]. Faith in humanity, never had any really
.
Rant 2: petjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk hoe lang ie zo stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal echt als een stekker dat de deuren na de DDW voorgoed dicht gaan
Het was zo lekker en leuk en ongedwongen daarGangen en stijlen en kamertjes. Eentje met een matras en allemaal retro atari en commodore 64 games
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
LAB-1 is te soft voor takkeherrie-labels denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zei ook "tenzij je zoals ik de takkeherrie opzoekt".
Zien en gezien worden is echt niet iets van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die feestjes (duistere geluidjes) zijn er vast nog steeds. En zo niet, dan is er blijkbaar minder vraag naar
Mbt feestjes meer voor het zien / gezien worden. Dat gaat vooral dat de samenleving verandert is en niet zozeer de muziek.
(dat er andere muziek gedraaid wordt, betekent gewoond at het een ander soort feestje is)
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent wel echt gay he.. Een eenhoorn met glitters
Maar nu wel meer into everybodys face. (facebook, instagram, foto's, blabla)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Zien en gezien worden is echt niet iets van de laatste jaren.
Ja dat wel. Maar op de feestjes zelf ging en gaat het nooit altijd alleen om de muziek. Dan kun je net zo goed thuis luisteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar nu wel meer into everybodys face. (facebook, instagram, foto's, blabla)
Mwa. Soms.quote:
Tuurlijk niet, want een feestje met mensen om je heen en de dj live is heel wat anders dan thuis op de bank met de radio aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar op de feestjes zelf ging en gaat het nooit altijd alleen om de muziek. Dan kun je net zo goed thuis luisteren.
Ik kan er mee levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Soms.
Maar van die "altijd-petjes" mensen zijn vaak gelinkt aan bontkraagjes en zoBlech.
Soms weigeren ze die bij clubs dan ook, petjes. Vind t slechts semi-terecht.
Ik heb er t hoofd niet voor. Wel een hoedje. Heel soms. Op festivals of zo, op de vette plakhaartjesquote:
Ik als het koud is en het regentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er t hoofd niet voor. Wel een hoedje. Heel soms. Op festivals of zo, op de vette plakhaartjes
Dat zijn dus meer redenen dan de muziekquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want een feestje met mensen om je heen en de dj live is heel wat anders dan thuis op de bank met de radio aan
Ik ook, want ik heb er amper ooit een op.quote:
Bae?quote:
Natuurlijk, maar niet enkel het zien/gezien wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn dus meer redenen dan de muziek
Ik hou van mijn petje. Heb ook wel eens een soort van vissershoedje op. Voornamelijk op festivals, maar heel af en toe ook wel gewoon. Zit lekker en ik vind het leuk. Wel mooi als je het vergelijkt met Amerika. Daar is het heel gewoon, daar kun je zelfs in een niet al te luxe restaurant met een petje op zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Soms.
Maar van die "altijd-petjes" mensen zijn vaak gelinkt aan bontkraagjes en zoBlech.
Soms weigeren ze die bij clubs dan ook, petjes. Vind t slechts semi-terecht.
bah.. wil dat eenrichtingsgeval nog wel eens voor zoetsappige dingen uitmaken maar dit is heel ergquote:
Ik snap het gewoon wel, procentueel zijn "petjes" het meest verantwoordelijk voor gezeik, dus stel je zo'n regel in. Je komt een sjieke tent ook niet binnen in je spijkerbroek, daar hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb er amper ooit een op.
Maar een vriend van me had eens een keer een petje op, gewoon, stond leuk, bij de outfit.
En die kwam dus niet binnen. Verder totaal geen bontkraag type, heel rustig etc, maar ja... petje he. Wordt geassocieerd met. En dus afdoen en anders buiten blijven.
Ik weet nog dat je "vroegah" in de Danssalon niet eens met gympen binnen mocht. Nike air max tijd
Before Anything Else, als aanduiding voor je geliefde oid.quote:
Idd, dan staat de rest van de petjesbrigade gelijk "dizcriminatie" te scanderen buiten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je die nette jongen met een petje wel binnenlaat is je maatregel waardeloos.
Daarom. en hoe onterecht het ook is, als je niet voor jood wil worden aangezien moet je ook geen keppeltje op doen, hoe goed het ook staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idd, dan staat de rest van de petjesbrigade gelijk "dizcriminatie" te scanderen buiten.
Hier dan juist niet, want de petjesdragers zijn de danskroegjongeren~20jarigen vaak. EN die willen ze dan niet binnen hebben, dus dan gana ze petjes weigeren of zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niet meer naar plekken waar je geen petje op mag hebben
Want dat zijn meestal kut danskroegen voor ~20 jarigen.
O is datw eer zo'n yolo jeuk kreet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Before Anything Else, als aanduiding voor je geliefde oid.
Ja precies, dus die kroegen waar ik geweigerd word, wil ik sowieso niet binnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier dan juist niet, want de petjesdragers zijn de danskroegjongeren~20jarigen vaak. EN die willen ze dan niet binnen hebben, dus dan gana ze petjes weigeren of zo
Vergelijkbaar kansloos idd.quote:
Ik wil die kroegen waar de petjes geweigerd worden juist WEL binnen, want daar zit dus juist die ~20j dansjeugd NIET. Zo bedoel ik 'm.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies, dus die kroegen waar ik geweigerd word, wil ik sowieso niet binnen.
is dat beter dan odol jeuk?quote:
Bleh. Doe'k niet aan mee.quote:
Is het mentale of fysieke jeuk?quote:
Hmm ok. Ja, dat is de andere kant, waar ik kom, zitten ze ook niet, maar zijn petjes niet verboden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die kroegen waar de petjes geweigerd worden juist WEL binnen, want daar zit dus juist die ~20j dansjeugd NIET. Zo bedoel ik 'm.
True, met de kanttekening dat ik dan al mijn hele leven oud benquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bleh. Doe'k niet aan mee.
We worden oud HW!
Ja je hebt natuurlijk ook kroegen waar ze uberhaubt al niet komen of binnen willen en dan dus ook niet hoeven te verbieden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok. Ja, dat is de andere kant, waar ik kom, zitten ze ook niet, maar zijn petjes niet verboden.
Die kende ik idd nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, met de kanttekening dat ik dan al mijn hele leven oud ben. Ik heb altijd al een hekel aan dat soort debiele dingen gehad, van "wrede bok!!" tot #YOLO!!
* wrede bok was vast iets lokaals, was gewoon iets als "lekker voor je!!".
kan voor de eerste wel een zalfje gebruikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het mentale of fysieke jeuk?
Voor die laatste heb je zalfjes.
Heel goed dat je hem even uitlegtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
* wrede bok was vast iets lokaals, was gewoon iets als "lekker voor je!!".
Ligt ook aan de tent, mijn (ex) stamkroeg weigert geen petjes oid, maar het is dan ook een rocktent, daar is nooit gezeik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk ook kroegen waar ze uberhaubt al niet komen of binnen willen en dan dus ook niet hoeven te verbieden natuurlijkDe bruine kroeg en dat soort dingen
Ja, ik weet wel als iets geen ABN isquote:
Dat hoor je idd best vaak. Toch mooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
maar het is dan ook een rocktent, daar is nooit gezeik.
Nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
De term van jou van gisteren was ook apart.
En de alto-kroeg. Ook niet verkeerd, en petjes toegestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk ook kroegen waar ze uberhaubt al niet komen of binnen willen en dan dus ook niet hoeven te verbieden natuurlijkDe bruine kroeg en dat soort dingen
"en dat soort dingen". Niet dat de bruine kroeg, alto kroeg en rock kroeg hetzelfde zijn, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de alto-kroeg. Ook niet verkeerd, en petjes toegestaan.
Dat begrijpen wij autisten niet. Bruine kroeg is bruine kroeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"en dat soort dingen". Niet dat de bruine kroeg, alto kroeg en rock kroeg hetzelfde zijn, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.
*slaat je met een koekenpan*quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijpen wij autisten niet. Bruine kroeg is bruine kroeg!
paarse???quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vandaag wel een beetje Cue aan t abusen zeg, met paarse komkommers, eenhoorn-hoorns en koekenpannen
Ja... wat is er mis met je! Spelen je hormonen weer op?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vandaag wel een beetje Cue aan t abusen zeg, met paarse komkommers, eenhoorn-hoorns en koekenpannen
Dit is leuker. Je weet wel, zo cartoonesk. Dat dan je gezicht als afdruk in die panbodem zit en zo.quote:
Ik denk t. Ik ben de kluts kwijt. En dat terwijl ze hier terug is! Of juist daarom. Dat ze bij mij weg is en hier heen is gegaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja... wat is er mis met je! Spelen je hormonen weer op?
Jij had haar opgesloten en nu ze vrij is ben je de weg kwijt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t. Ik ben de kluts kwijt. En dat terwijl ze hier terug is! Of juist daarom. Dat ze bij mij weg is en hier heen is gegaan.
Enkel leuk voor mensen met een goed inbeeldingsvermogenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is leuker. Je weet wel, zo cartoonesk. Dat dan je gezicht als afdruk in die panbodem zit en zo.
Nee. Ik bedoel paarse komkommers. Als ik aubergines had bedoeld, dan had ik aubergines getypt. Een aubergine is echter iets heel anders. Andere vorm ook. En het woord bestaat uit andere letters zodat er onmogelijk paarse komkommer had kunnen staan als ik aubergine had willen typen. Dus: PAARSE KOMKOMMER!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had haar opgesloten en nu ze vrij is ben je de weg kwijt?
Ja kluts! Ze worden hier gek van me!quote:
Dat werden we ook al toen je je kluts nog wel had.. maar nu ben ik de dupequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kluts! Ze worden hier gek van me!
blijkbaar stukje gemistquote:
Dik EN vet. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben ik altijd m'n
Zit dus al een tidjje te zoeken naar plakband.. Wil ik dat net hier neertypen.. wat zie ik schuin naast m'n laptop... Dikke vette rol plakband![]()
![]()
Eindelijk weer wat leven hier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind the Return of Kluts wel gezellig.
onze alto-kroeg is maar aan 1 kant bruinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"en dat soort dingen". Niet dat de bruine kroeg, alto kroeg en rock kroeg hetzelfde zijn, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind the Return of Kluts wel gezellig.
wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant dat ik m'n lieve collegaatje nog niet kan/mag vertellen dat ik wegga
Oi! Maar wel al wat anders neem ik aanquote:
Jah dat wel, maar nog niet officieel, dus nog even wachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Oi! Maar wel al wat anders neem ik aan.
Huid niet verkopen voor de beer geschoten is neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar nog niet officieel, dus nog even wachten
Daaromquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Huid niet verkopen voor de beer geschoten is nee.
ex-managerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
En zij zou het best snel doorgeven aan anderen denk ik. En tis verstandiger dat m'n manager het het eerste hoort
Meterslang?quote:
Zeg hou eens op zeg. Jij bent van de boten en kaviaar en champagne. Niet van de carts. Ben je nou helemaal betoeterd?!quote:
Liever oesters. Kaviaar heb ik niet echt iets mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou eens op zeg. Jij bent van de boten en kaviaar en champagne. Niet van de carts. Ben je nou helemaal betoeterd?!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:23 schreef Kluts het volgende:
Zometeen voor t eerst van mn leven technisch doen met n scooter.
Lastig, als je verkeerde brandstof erin gooit.
Nou, toen hij n fles mengsmering in de tank gooide ipv dat 1 op 50 te mengen, startte de scooter niet echt meer nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen even brandstof wisselen of is'ie vastgelopen?
Of je blok is vastgelopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, toen hij n fles mengsmering in de tank gooide ipv dat 1 op 50 te mengen, startte de scooter niet echt meer nee.
Dus die tank ff leegzuigen en dan kijken of dat afdoende is.
Dat beloofd niet veel goedsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, toen hij n fles mengsmering in de tank gooide ipv dat 1 op 50 te mengen, startte de scooter niet echt meer nee.
Een "hij" die dat doet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ligt eraan of het 4-takt of 2-takt is. Tegenwoordig zie je volgens mij wel meer 4-takt omdat het zuiniger en schoner is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef Belsezar het volgende:
Maar is het een oude scooter dan?
Toen ik nog scooters reed gooide je er gewone benzine in. Mengsmering was voor oude brommers.
de leiding en alles zit ook nog vol met olie dus ik denk niet dat dat heel veel gaat helpen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 16 was waren vrijwel alle scooters 4 takt, 2 takt waren schakelbrommers en zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een "hij" die dat doet?
[..]
Ligt eraan of het 4-takt of 2-takt is. Tegenwoordig zie je volgens mij wel meer 4-takt omdat het zuiniger en schoner is.
Yep alles uit elkaar halen, carburateur uit elkaar slopen, etc.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
de leiding en alles zit ook nog vol met olie dus ik denk niet dat dat heel veel gaat helpen...
Scooters waren best leuk!quote:
Zoals gewoonlijk ben ik nooit weggeweestquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar is iedereen, ik ben uit verveling maar weer eens aan het rellen in een DJ topic.
Waarom daar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar is iedereen, ik ben uit verveling maar weer eens aan het rellen in een DJ topic.
Kan toch overal, dus waarom specifiek daarquote:
Cue zei dat jullie altijd gek van me werden, dus ik ben met de staart tussen de benen vertrokken om in een hoekje te gaan huilenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar ik haat DJ'squote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan toch overal, dus waarom specifiek daar.
Jij... luistert... naar... mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue zei dat jullie altijd gek van me werden, dus ik ben met de staart tussen de benen vertrokken om in een hoekje te gaan huilen ;Y :"(
Onzin, jij bent de knuffelnicht remember?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue zei dat jullie altijd gek van me werden, dus ik ben met de staart tussen de benen vertrokken om in een hoekje te gaan huilen![]()
Dat is idd wel een legitieme reden.quote:
Soms ja *hengst je tegen je achterhoofd met een tennisracket*quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, jij bent de knuffelnicht remember?.
Eh, precies andersom lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik 16 was waren vrijwel alle scooters 4 takt, 2 takt waren schakelbrommers en zo.
die eerste "je" hoort die daar wel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Soms ja *hengst je tegen je achterhoofd met een tennisracket*
Nee dat dacht ik ook al. Maar gelukkig is t niet mijn scooter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
de leiding en alles zit ook nog vol met olie dus ik denk niet dat dat heel veel gaat helpen...
Ja, want ik hengst JOU tegen je achterhoofdquote:
Zeg. Jij. Terug m'n hok ik. Ik ben de kluts kwijt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook al. Maar gelukkig is t niet mijn scooter.
Daarom, overbodigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want ik hengst JOU tegen je achterhoofd
Zonder had ook gekund. Want de JE in "je achterhoofd" gaf al aan dat het jouw achterhoofd was. Ik kan niet iemand anders tegen jouw achterhoofd rammen nee
Overbodig, maar niet fout.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom, overbodig![]()
Ben blij dat je het ook inziet
Hoe zie jij dan dat je dit typt? Nou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef CherryLips het volgende:
En dan begeeft je monitor het dus ineens
Iets wat overbodig is "hoort" er nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overbodig, maar niet fout.
Ik maakte t graag HEEL duidelijk wie ik hengste
Gaaaay!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Jij. Terug m'n hok ik. Ik ben de kluts kwijt.
Zou kunnen, ik was meer van de ik koop de onderdelen en laat anderen het erop zettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, precies andersom lijkt me.
Die opmerking is zo straight he?quote:
Ik denk dat het beter werkt in de dark room van een gay club.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerking is zo straight he?.
het scheldt gewoon niet lekker.
Hij is eindelijk uit zijn lijden verlost?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef CherryLips het volgende:
En dan begeeft je monitor het dus ineens
Ik ga het denk ik niet uittestenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter werkt in de dark room van een gay club.
Oh dat wil je niet? Wat ben jij, hetero of zo?
Ik heb nooit zo'n ding gehad, weet het alleen uit de boekjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik was meer van de ik koop de onderdelen en laat anderen het erop zetten
Ik ben naar de winkel gerend en heb een of andere enorme monitor aangewezen en heb net de kabelgoot onder het bureau vervloektquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie jij dan dat je dit typt? Nou?
En wil dat zeggen dat ik je nu kan uitschelden in deze reactie zonder dat je t ziet?
TROELA!!!!!!!!!!!! JEZEBEL!!!!!!!!!!!!! ONDEUGD!!!!!!!!!!!!!!
Nonsens! Een pleonasme is ook geen fout!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets wat overbodig is "hoort" er niet
Dat is mij vandaag al geheel duidelijk
Ja die zwarte balk aan de rechterkant had een voorteken moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij is eindelijk uit zijn lijden verlost?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik niet uittesten.
Ik heb er 2 gehad. Allebei naar de klote gereden, 90 km/u is toch te snel voor een 17 jarigequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n ding gehad, weet het alleen uit de boekjes
"Wij" schelden wel eens met hetero hoor. Meestal als iets ongemanierd is of lomp. Of iets met voortplanting te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"hoort er niet bij" betekent niet gelijk dat het fout is. Kan ook lelijk staan of overbodig zijn. Simple as that!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens! Een pleonasme is ook geen fout!
In mijn hoofd zeg ik t op de community-manier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vroeg FOK!ers naar hun e-penis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
'We hebben niet kleiner dan 20 inch'
In dit geval was het SCHITTEREND! Net als die afdruk van de ruitjes van t racket in je nekrol!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hoort er niet bij" betekent niet gelijk dat het fout is. Kan ook lelijk staan of overbodig zijn. Simple as that!
Oeh baby!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel blij met mijn 29inch widescreen.
Ik heb slechts een 23 inch en een 27 inch naast elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel blij met mijn 29inch widescreen.
Ik zei al, niets veranderd hierquote:
Dat toetsenbord ziet er raar uitquote:
Meer. Je hebt ook een beetje variatie in stootwerk en zo.quote:
Verkeerde brandstof in gegooid?quote:
Wasda voor pauper DJ apparaat op zwart marmeren blad?quote:
quote:
Gewoon een simpel ding idd, voor bij Virtual DJ. Meer heeft niemand nodig hoor, ook Hardwell nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasda voor pauper DJ apparaat op zwart marmeren blad?
Je haat jezelf?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een simpel ding idd, voor bij Virtual DJ. Meer heeft niemand nodig hoor, ook Hardwell niet.
Dat is de externe controller voor zijn Macbook Wheel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasda voor pauper DJ apparaat op zwart marmeren blad?
Ik ben geen DJ, ik draai wel eens plaatjes aan elkaar op feestjes en bruiloften, ik pretendeer niet de muziek zelf te maken. Ik kan 1 ding, sfeer lezen en draaien wat men wil horen, meer niet.quote:
Een heel racket in m'n nek. Hmm ben benieuwd wat voor houding ik dan moest hebben daarvoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
In dit geval was het SCHITTEREND! Net als die afdruk van de ruitjes van t racket in je nekrol!!!!
Geen boxjes met zo'n kevlar middenstuk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een simpel ding idd, voor bij Virtual DJ. Meer heeft niemand nodig hoor, ook Hardwell niet.
Neuh, dit is de extra setup met Macbook, dit zijn Missions op een NAD.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen boxjes met zo'n kevlar middenstuk?
En ik dacht dat jij van de gadgets was
En hoe is de sfeer hier?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen DJ, ik draai wel eens plaatjes aan elkaar op feestjes en bruiloften, ik pretendeer niet de muziek zelf te maken. Ik kan 1 ding, sfeer lezen en draaien wat men wil horen, meer niet.
Of hoeveel nekken je hebt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een heel racket in m'n nek. Hmm ben benieuwd wat voor houding ik dan moest hebben daarvoor
Je maakt het goed, ik begrijp niks hiervanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit is de extra setup met Macbook, dit zijn Missions op een NAD.
PC zit gewoon aan de reciever en HDTV met surround.
Groot zat als je er met je giegel de hele dag recht voor zit en er twee naast elkaar wil. Gepats met die zooi ook de hele tijd. Heb nu 24 inch en heb nu al zere ogen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
20" is gewoon echt klein voor een breedbeeldscherm.
Speakers zijn van het merk Mission, versterker is van NADquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je maakt het goed, ik begrijp niks hiervan
O JA!!!!!!!!?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft er maar 1
(dat het er evt anders uit ziet, dat is een tweede)
Als je heel goed kijkt kan je zien dat het special effects zijn!quote:
Moet zeggen wat ik er tot nu toe van gezien heb, is dat best goed gemaaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt kan je zien dat het special effects zijn!
Ahh okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speakers zijn van het merk Mission, versterker is van NAD.
Seizoen twee is ruk, seizoen drie vond ik een stuk leuker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:26 schreef Kluts het volgende:
AHS. Ik ben na anderhalf seizoen afgehaakt op de een of andere manier dus heb nog n hoop in te halen!
De witches vond je leuk? Nee manquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seizoen twee is ruk, seizoen drie vond ik een stuk leuker.
Ik vond er niet veel aan, die werkster in haar french maid outfit maakte een hoop goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wit of grijs?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef Belsezar het volgende:
Ok, 3 dagen baardje kan ik niet meer doen. Teveel witte haartjes
ik zit de hele dag met mijn giegel tegen 2x 24" aan te kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groot zat als je er met je giegel de hele dag recht voor zit en er twee naast elkaar wil. Gepats met die zooi ook de hele tijd. Heb nu 24 inch en heb nu al zere ogen.
Nee niet grijs, echt witte haartjesquote:
Welnee, want t zijn losse verhalenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:26 schreef Kluts het volgende:
AHS. Ik ben na anderhalf seizoen afgehaakt op de een of andere manier dus heb nog n hoop in te halen!
Velen vinden andersom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was 1.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan, die werkster in haar french maid outfit maakte een hoop goed
Ja, in murderhouse liep er juist een french made (die oud was, maar jong leek)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was niet 1
1 was murder house![]()
Daar liepen ze niet zo toch? Of was dat die assistente van?![]()
Nee daar niet, dacht eerder in 3 dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja, in murderhouse liep er juist een french made (die oud was, maar jong leek)
Heb jij een french made in het asylum gezien dan?
Doe dat even volgend jaar, neem ik eerst een goede verzekeringquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
ZEG GA MIJ NOU NIET DE LES LEZEN OVER AHS HE?!!!
*raket afvuur*
Ook niet. Ja, nou, ik neem ff aan dat hij kathy Bates in French Made kostuum niet aantrekkelijk vond hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee daar niet, dacht eerder in 3 dus.
Ik ben echt een oud wijfquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik zit de hele dag met mijn giegel tegen 2x 24" aan te kijken
Ow wacht .. ik zit al die seizoenen door elkaar te halenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Season 1:
[ afbeelding ]
Season 3:
[ afbeelding ]
Ik denk toch ECHT dat ie S1 bedoelt hoor
Dat was een non. Oke, dat is OOK zwartwit, maar niet echt een maid, wel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht .. ik zit al die seizoenen door elkaar te halen![]()
2 = gekkenhuis. Daar die blonde dan? Waar die ouwe gast/dokter op geilde?
Tis maar net wat voor naampje je aan het beestje (outfit) geeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Dat was een non. Oke, dat is OOK zwartwit, maar niet echt een maid, wel?
JE BENT DE KLUTS KWIJT!
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Het was dus gewoon S1. Accept your goddamn defeat, woman!!!!
cat fight!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Het was dus gewoon S1. Accept your goddamn defeat, woman!!!!
Ik heb het over die red head. Normaal ben ik niet zo van de roodharige dames maar die was toch echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet. Ja, nou, ik neem ff aan dat hij kathy Bates in French Made kostuum niet aantrekkelijk vond hoor
Zie je. S1.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het over die red head. Normaal ben ik niet zo van de roodharige dames maar die was toch echt
Ik zei altijd:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Red head, kan zo mooi zijn.
En ook zooooooooo lelijk.
Die van de bloemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
http://aplus.com/a/truth-facts-images-explain-life
50% van ons vond het leuk, best een aardige scorequote:
Genoegen daarmee nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
50% van ons vond het leuk, best een aardige score.
Als niemand hier de grappen maakt moet ik het maar weer doen he?quote:
Je kon ook gewoon eens lief zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als niemand hier de grappen maakt moet ik het maar weer doen he?
What's in it for me?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon eens lief zijn![]()
Maargoed..
Ik vond hem ook leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
50% van ons vond het leuk, best een aardige score.
Geef het nog een uurtje en je wilt nooit meer terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n scherm went volgens mij best snel
Dank jequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:34 schreef Ang3l het volgende:
*geeft Cue een hormonale aai over de bol*
Ik vind (natuurlijk) rood haar vrijwel altijd super mooi. Alleen de vrouwen die er aan vast zitten maar zeldenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei altijd:
Roodharige vrouwen kunnen HEEL mooi zijn, maar de eerste roodharige knappe man moet ik nog tegenkomen.
En toen kwam de RED HOT tentoonstellingOh la la!
http://www.redhot100.com/exhibition.html
Beetje plagen en pesten is leukquote:
Slimmerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Pinpas in de automaat laten zitten bij de AH togo. Gelukkig hebben ze hem gevonden. Nu werd terug naar mijn werk om 'm op te halen...
Contactloos pinnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Pinpas in de automaat laten zitten bij de AH togo. Gelukkig hebben ze hem gevonden. Nu werd terug naar mijn werk om 'm op te halen...
Ik heb 1x een Klippan weggeven. Kreeg ik een belletje of die persoon over twee weken kon komen kijken of hij hem wilde, en of ik hem tot die tijd wilde behouden. Gezegd dat als hij er dan nog wat, hij mocht komen bekijken. Zelfde middag nog door iemand opgehaald.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:53 schreef Elvi het volgende:
Wat kunnen mensen hebberig zijn zeg... Ik zet af en toe wat spullen op weggeefgroepen op facebook. Maar die reacties somsDan krijg je weer een berichtje "Ik zie dat meer mensen interesse hebben maar ik vind dat ik het mag hebben want ik was eerste dus... waar woon je?" Ja doei jij krijgt m dus niet
![]()
En vaak zeuren als ze het niet krijgen, waarom krijgen ze het niet, waarom een ander wel, heeft de ander wel weinig te besteden want ja er zijn zoooveeel mensen met een krappe beursIk heb helemaal geen inkomen en geef alsnog veel spullen weg maar daar hoor je ze dan niet over. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die reageren...
contactloos skimmenquote:
Ik zit ook in zo'n groep, puur om mijn vertrouwen in de mensheid nog meer kwijt te rakenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:53 schreef Elvi het volgende:
Wat kunnen mensen hebberig zijn zeg... Ik zet af en toe wat spullen op weggeefgroepen op facebook. Maar die reacties somsDan krijg je weer een berichtje "Ik zie dat meer mensen interesse hebben maar ik vind dat ik het mag hebben want ik was eerste dus... waar woon je?" Ja doei jij krijgt m dus niet
![]()
En vaak zeuren als ze het niet krijgen, waarom krijgen ze het niet, waarom een ander wel, heeft de ander wel weinig te besteden want ja er zijn zoooveeel mensen met een krappe beursIk heb helemaal geen inkomen en geef alsnog veel spullen weg maar daar hoor je ze dan niet over. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die reageren...
Wij hebben hier iemand (een software architect) rondlopen die stuurde de complete database dump + database design documents van het complete product naar 1 van de klanten, die alleen de vraag stelde 'ik wil de uitdraai van een paar veldjes'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:38 schreef Q. het volgende:
Eerste mail in de mailbox, een behoorlijk vertrouwelijk mailtje met allemaal klantgegevens gestuurd naar 500 mensen in een maillijst. Die gaat een goed gesprek met zijn manager hebben denk ik.
Een architect?? Hoe heeft hij ooit die functie kunnen krijgen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben hier iemand (een software architect) rondlopen die stuurde de complete database dump + database design documents van het complete product naar 1 van de klanten, die alleen de vraag stelde 'ik wil de uitdraai van een paar veldjes'.
Dat vraag ik mij nog steeds elke dag af. Maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een architect?? Hoe heeft hij ooit die functie kunnen krijgen?
Ja, ik moet er eigenlijk ook weer uitgaan, maar het is zo, zo, ik kan het niet uitleggenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even in een weggeefgroep gezeten, Met de nadruk op even. 15 minuten. Walgelijke vertoning. Maar goed, dat vind ik ook van FHF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |