30+quote:
Dan doe je iets niet goed. Ik kan de warme chocolademelk met slagroom en vrouwenfilms niet aanslepen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Leuk hoor herfstvakantie, stuk meer matches op Tinder... maar inderdaad allemaal volk dat zich zit te vervelen en afspreken nu ze niks te doen hebben zit er nog niet in...Maar de week is nog lang
Ja dat ben ik ookquote:
Net zoals jij vrouwen dan onbetrouwbaar vindt als ze van bil willen gaan op een eerste date.quote:
Mijn relatie is dan ook gedoemd te mislukken...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net zoals jij vrouwen dan onbetrouwbaar vindt als ze van bil willen gaan op een eerste date.
Meerderen? Ik vind het niet echt volwassen als men je dom noemt e.d. Ik ging er echt vanuit dat de meeste begin 20 zijn hier en dat terwijl ik weet dat aannames vaak fout zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ooken met mij meerderen hier
Sorry broquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn relatie is dan ook gedoemd te mislukken...
Wel handig dat ik er zo achter moet komen
Maar wat is er in jouw ogen dan onbetrouwbaar aan ze als ze seks willen die eerste date?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
We hebben geen argumenten, dus noemen we het dom. Dat is slim.
Even ontleden:
1. Ik vind ze onbetrouwbaar, dat wilt niet zeggen dat ze dat ook zijn. Tussen vinden en het daadwerkelijk zijn zit een enorm verschil. Maar aangezien dit mijn gevoel is, zal ik niet verder gaan met een date als een vrouw een dergelijk voorstel heeft. Dat neemt niet weg dat het voor andere mensen wel gewoon werkt, waarbij de man of vrouw betrouwbaar blijkt te zijn.
2. "beperkte". Hoe weet jij dit? Een aanname dus. Heel slim!
3. Hoe dom is dat? Vertel mij eens hoe dom het is, blijkbaar heb jij het antwoord.
Klopt helemaal. Mijn aanname is gebaseerd op eerdere ervaringen. Jij komt vaak dit soort discussies tegen, waarbij diegene vaak is afgewezen en daarom zulke meningen heeft?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net zoals jij vrouwen dan onbetrouwbaar vindt als ze van bil willen gaan op een eerste date.
Ja. Maar ook gewoon uit nieuwsgierigheid, welk punt had je willen maken als ik nee had gezegd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid; is daar ook wel eens een relatie uit voortgekomen of dat niet?
Veeleisend? Ja, op gevoel misschien wel. Maar als het iemand geen donder uitmaakt of de ander kapster is of bankmagnaat ben ik het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]jammer dat jij veeleisend bent en ver weg woont
![]()
Dat heb je goed begrepen. Goed dat je het woord "kans" gebruikt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat is er in jouw ogen dan onbetrouwbaar aan ze als ze seks willen die eerste date?
Dus niet of ze t wel of niet echt zijn, maar waarom in jouw ogen onbetrouwbaar.
Onbetrouwbaar als in dat de kans dat ze eerder vreemd gaan groter is volgens jou? (Als ik me goed herinner van eerdere posts )
Is dat t? Of wat is jouw definitie van onbetrouwbaar dan?
Ben miss wel een domme 20erquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Goed dat je het woord "kans" gebruikt.
Tja als je zoals ik nog thuis woont nodig je minder makkelijk dames uit...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
e iets niet goed. Ik kan de warme chocolademelk met slagroom en vrouwenfilms niet aanslepen.
Plus de wijn en Merci dan natuurlijk.
Dat maakt het niet objectief omdat je bevooroordeeld er in staat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Mijn aanname is gebaseerd op eerdere ervaringen. Jij komt vaak dit soort discussies tegen, waarbij diegene vaak is afgewezen en daarom zulke meningen heeft?
Ik vind niemand dom hier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben miss wel een domme 20er![]()
Maar ik let wel een beetje op
Daar heb je zeker gelijk in. Ik heb ook nergens beweerd dat ik objectief ben met deze mening. Maar dat neemt niet weg dat ik het alsnog zo vind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet objectief omdat je bevooroordeeld er in staat.
Deezertje, ik heb het je al eens eerder uitgelegd, dat heeft weinig met verveling te maken:quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Leuk hoor herfstvakantie, stuk meer matches op Tinder... maar inderdaad allemaal volk dat zich zit te vervelen en afspreken nu ze niks te doen hebben zit er nog niet in...Maar de week is nog lang
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten, maar 8 op de 10 die er alleen voor een grappig gesprek zitten? Jongen, hoe kom je daar nu toch weer bij? Dat beweren ze alleen om je af te wimpelen. Oftewel, ze vinden je niet interessant genoeg. Moet jij eens kijken of ze nog beweren dat ze er alleen voor een babbeltje zitten als die ene leuke, dickswinging kerel op hun schermpje voorbijkomt.
hmm uit je posts begreep ik dat je qua uiterlijk best selectief bent... maar ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Maar ook gewoon uit nieuwsgierigheid, welk punt had je willen maken als ik nee had gezegd?
[..]
Veeleisend? Ja, op gevoel misschien wel. Maar als het iemand geen donder uitmaakt of de ander kapster is of bankmagnaat ben ik het wel.
Ja, ik moet me er wel tot aangetrokken voelen. Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm uit je posts begreep ik dat je qua uiterlijk best selectief bent... maar ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor!
tja sat profiel past al niet bij mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik moet me er wel tot aangetrokken voelen. Dat lijkt me vrij logisch.
Dat zegt toch niets? Ze wil gewoon net als Silenus en habitue "alle" luitjes van het andere geslacht van het topic datenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die "hints" zijn ook al richting yats, Faxie, en weet ik het wie nog meer gepost.
Wil yats niet dan? Hoewel Nikkie ongetwijfeld een hele leuke, lieve en intelligente meid is, denk ik toch dat wij geestelijk niet helemaal op één lijn zittenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die "hints" zijn ook al richting yats, Faxie, en weet ik het wie nog meer gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |