quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
tjezus al die mensen die melden hoeveel matches ze hebben.
quote:
Zeg dan zelf wat...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef Faxie het volgende:
Ik heb er geen![]()
Onee wacht, 2 die niks zeggen
Dat doe ikquote:
Precies! Mannen moeten het voortouw nemenquote:
Dan gewoon verwijderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik![]()
Maar ze zwijgen als het graf![]()
Als ik nog iets zeg krijg ik de 'creep' stempel volgens mij
Ja maar ja maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan gewoon verwijderen.
En verwijder meteen heel je Tinder maar, als je toch niks hebt
Met 1 op de 70 kunnen afsprekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
tjezus al die mensen die melden hoeveel matches ze hebben. Dat schiet niet op nee als je zo'n houding aanneemt. Ik heb had er 70 per week en dan kun je er misschien eentje afspreken als je zin hebt (heb natuurlijk wel exorbitante eisen).
Vroeg me altijd af waarom dikkere vrouwen foto's posten waar ze wat minder wegen. Dit is dus de reden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ging prima wel. We hadden 's middags afgesproken, eerst effe kopje koffie gedronken in de stad. En toen naar mijn huisje, alwaar het begon met een zoenpartij en de rest volgde. 's Avonds nog effe wat gegeten en toen ging ze naar huis. Voor herhaling vatbaar ? Mweh, ze was in het echt toch wat voller dan op de foto'sHoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zeg
Dat weet je van te voren nooit helaasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vroeg me altijd af waarom dikkere vrouwen foto's posten waar ze wat minder wegen. Dit is dus de reden.
Ik date btw altijd in de avond. Dat vind ik fijner. Romantischer ofzo.
Via OKC ben ik alleen maar weirdo's tegengekomen. Heb het idee dat daar veel damaged goods rondloopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb volgende week Disndag een dinerdate en filmavond geregeld via die okcupid dinges![]()
Benieuwd of dat wat gaat worden. Verslag volgt t.z.t. ( o.a. op hookers punt nl__!! )
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Via OKC ben ik alleen maar weirdo's tegengekomen. Heb het idee dat daar veel damaged goods rondloopt.
Eerste date gelijk dinner? Why?
Filmtip: Horror.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.
Nou ja, echt een dinerdate...We gaan samen koken, wijntje, filmpje en zien dan wel hoe de avond verloopt.
Thanks voor de tipquote:
Bijlesdate was geen succes? What happened?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Hamstermeisje is exit (Tinder-reeks mensjes weten)
Weer verder kijken
Klinkt als een recept voor succes, mits leuke dame.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.
Nou ja, echt een dinerdate...We gaan samen koken, wijntje, filmpje en zien dan wel hoe de avond verloopt.
Nee, ze reageert nergens meer op. Al dagen niet. Dus laat ik het maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijlesdate was geen succes? What happened?
Wat jammer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, ze reageert nergens meer op. Al dagen niet. Dus laat ik het maar
Communicatie vond ze belangrijk. Uhuh
Dat idee heb ik ook. Ze was heel enthousiast over mijn manier van pasta maken, het gesprek liep vloeiend en spontaan, eigenlijk super tof. En het meisje zelf lijkt me ook erg interessant om te leren kennen. Anders dan anderen toonde ze wel heel veel interesse in mij, heb veel vragen mogen beantwoordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor succes, mits leuke dame.
Volgend weekend of de week daarop. Maar ze zoekt maar iemand anders. Ik word altijd lekker cynisch na dit soort gezeik. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat jammer.Hadden jullie al wel een datum geprikt voor de date?
Zo onlogisch ook. Ik had echt de indruk dat jullie leuk contact hadden en dat al een tijdje. Misschien is ze iemand anders tegengekomen of durft ze niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgend weekend of de week daarop. Maar ze zoekt maar iemand anders. Ik word altijd lekker cynisch na dit soort gezeik. Heerlijk
Ze zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo onlogisch ook. Ik had echt de indruk dat jullie leuk contact hadden en dat al een tijdje. Misschien is ze iemand anders tegengekomen of durft ze niet?Maar begrijpelijk dat je er even klaar mee bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |