quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een kind van drie of vier kijkt meer naar het gedrag dan het uiterlijk vermoed ik.
Laten wij een referendum houden onder de kinderen.quote:
Die zal het worst wezen welke kleur Piet heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Laten wij een referendum houden onder de kinderen.
Ook kleine kinderen zijn zich zeer bewust van uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een kind van drie of vier kijkt meer naar het gedrag dan het uiterlijk vermoed ik.
Allicht maar een kind van drie of vier weet ook niet echt beter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook kleine kinderen zijn zich zeer bewust van uiterlijk.
Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht maar een kind van drie of vier weet ook niet echt beter.
Onder de hele kleintjes wel maar ik denk de oudere zeker een voorkeur zullen hebben omdat deze kinderen het feest, de liedjes en films van het jaar daarvoor nog wel in hun gedachte hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zal het worst wezen welke kleur Piet heeft.
Die liedjes is ook nog een punt, er moet aardig wat tekst op de schop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Onder de hele kleintjes wel maar ik denk de oudere zeker een voorkeur zullen hebben omdat deze kinderen het feest, de liedjes en films van het jaar daarvoor nog wel in hun gedachte hebben.
Het jankzakken is tot kunst verheven tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:05 schreef satecl het volgende:
Hoe zielig moet je zijn om je beledigd te voelen door een kinderfeest als Sinterklaas
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:05 schreef satecl het volgende:
Hoe zielig moet je zijn om je beledigd te voelen door een kinderfeest als Sinterklaas
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:05 schreef satecl het volgende:
Wie zei dat? Dat hij zich beledigd voelt door het sinterklaasfeest op zich ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:05 schreef satecl het volgende:
Ik ken ook roodharigen die gepest worden dat ze op een vuurtoren lijken. VERBAN ALLE VUURTORENS!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie zei dat? Dat hij zich beledigd voelt door het sinterklaasfeest op zich ?
Ik ken niemand.
Ik ken wel mensen die vertellen over mensen die nav het zwartpietentheater irritante dingen doen of lullige opmerkingen maken over donkere mensen of bestemd voor donkere mensen.
Je denkt grappig te zijn met je overdrijvingen. ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:22 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik ken ook roodharigen die gepest worden dat ze op een vuurtoren lijken. VERBAN ALLE VUURTORENS!!!
Ik heb al vaker gezegd dat ze vuurtorens regenboogtorens moeten noemen en gewoon meerder kleuren moet geven. Ik als roodharige word gek van het woord vuurtoren!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:22 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik ken ook roodharigen die gepest worden dat ze op een vuurtoren lijken. VERBAN ALLE VUURTORENS!!!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie zei dat? Dat hij zich beledigd voelt door het sinterklaasfeest op zich ?
Ik ken niemand.
Ik ken wel mensen die vertellen over mensen die nav het zwartpietentheater irritante dingen doen of lullige opmerkingen maken over donkere mensen of bestemd voor donkere mensen.
Deel 40 ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deel 30 gaat er nog wel komen.
Zie hierboven en deel 25,26,27,28 (waarschijnlijk nog meer hoor)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan ? Kom met duidelijke argumenten.
Nederlanders zijn nu eenmaal dol op discussiegroepen en daarna onderzoekcommissiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Deel 40 ook!
[ afbeelding ]
Klopt... doe een beetje moeite om duidelijk te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zie hierboven en deel 25,26, 27, 28
Wel een beetje moeite doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |