Er is inmiddels een opvang geregeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
Ik voel mij beledigd door deze discussie!
Nee, jij wil toch duidelijke argumenten, volop in de eerder genoemde reeksen, suc6!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Klopt... doe een beetje moeite om duidelijk te zijn.
Godzijdank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is inmiddels een opvang geregeld.
Dat is iemand van het kastje naar de muur sturen en zelf niks zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, jij wil toch duidelijke argumenten, volop in de eerder genoemde reeksen, suc6!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is iemand van het kastje naar de muur sturen en zelf niks zeggen.
Zeg het gewoon in je eigen woorden...
Ik zei iets duidelijks.. Jij reageert er leeg op.
Als je geen zin hebt in inhoudelijk reageren, reageer dan niet. Verdwijn dan uit dit topic.
Om een heilig verklaard te worden zijn er gronden nodig, toon maar aan dat het verzonnen isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:53 schreef speknek het volgende:
e Piet te geven. Niet dat het uitmaakt, de Sint Nicolaas heeft vrijwel niks met onze Sinterklaasviering te maken.
getrol...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van Bluesdude
Jij reageerde niet inhoudelijk op mij. Je wilt niet uitleggen wat je bedoelt....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik heb trouwens meer dan inhoudelijk gereageerd hier, dat probeer ik je al twee keer te zeggen maar jij doet er geen moeite voor, en jij kan net zo goed ook wegblijven hier met je zielige verwijten.
quote:En het leek zo simpel. Miljoenen kindervrienden tegen een paar boze zwarten. Maar de geschiedenis had hun kunnen leren dat juist in Nederland de revoluties zo gaan. Delen een paar provo’s krenten uit, dan worden ze eerst gearresteerd. Daarna heten ze „langharig werkschuw tuig”. Maar dan begint er toch ineens iets te schuiven. Het establishment wordt onzeker en als je twee keer met je ogen hebt geknipperd is de verbeelding al aan de macht. En wat is een stroopwafelpiet anders dan verbeelding?
Bron
En dit, beste mensen, is dus racistisch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:50 schreef desiredbard het volgende:
Blues, knulletje, ga een keer lekker begrijpend lezen.
Als er iemand kan trollen ben jij het wel.
Het is verbazend hoe in de vorgaande delen argumenten genegeerd worden om na 10 post of de volgende paginea opniew het gejank van een paar beroepsnegers en linkse huilies over je heen te krijgen .
Jij wilt een ander piet:
[ afbeelding ]
De kop van het artikel is:quote:
Het is een golfbeweging.quote:
Mooi hoe bepaalde felle Piet-verdedigers telkens maar hun eigen glazen in blijven gooien. Hoe meer van dat soort plaatjes op internet verschijnen, hoe sneller ZP verdwijnt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En dit, beste mensen, is dus racistisch.
Bedankt voor de illustratie.
Jij vindt racisme mooi, zolang het je eigen gelijk maar onderstreept?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi hoe bepaalde felle Piet-verdedigers telkens maar hun eigen glazen in blijven gooien. Hoe meer van dat soort plaatjes op internet verschijnen, hoe sneller ZP verdwijnt.
Je snapt toch zelf ook wel dat het geen letterlijke mooi is, als in 'hé, wat mooi dat Guus Hiddink eindelijk eieren voor z'n geld kiest'?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij vindt racisme mooi, zolang het je eigen gelijk maar onderstreept?
Ik weet het niet hoor, maar in de tweede zin van je post spreek je toch behoorlijk duidelijk de hoop uit dat er maar veel van zulke racistische plaatjes op internet mogen verschijnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat het geen letterlijke mooi is, als in 'hé, wat mooi dat Guus Hiddink eindelijk eieren voor z'n geld kiest'?
Het is wel duidelijk dat jij als een rasechte fascist overkomt. Ik heb nog nooit iets inhoudelijks van jou gezien, wel pure propaganda en haat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
getrol...
als je geen zin hebt in inhoudelijk argumenteren.. dat is prima hoor.... maar ga dan weg uit dit topic.
nu ben je aan het kloten
[..]
Jij reageerde niet inhoudelijk op mij. Je wilt niet uitleggen wat je bedoelt....
Dat je eerder wel inhoudelijk reageerde op anderen , is geen geldig excuus.
Het is vooral een constatering.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar in de tweede zin van je post spreek je toch behoorlijk duidelijk de hoop uit dat er maar veel van zulke racistische plaatjes op internet mogen verschijnen.
Met het woord "Mooi" erbij is het geen neutrale constatering maar iets dat je aanmoedigt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral een constatering.
Dus het is eigenlijk de schuld van de partij die kritisch is op Zwarte Piet dat zulke plaatjes gepost worden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Met het woord "Mooi" erbij is het geen neutrale constatering maar iets dat je aanmoedigt.
Dus niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Met het woord "Mooi" erbij is het geen neutrale constatering maar iets dat je aanmoedigt.
Misschien moet je dan een woord kiezen dat aangeeft wat je bedoelt. "Interessant" bijvoorbeeld, of "frappant" of zoiets. Ik kan niet via gedachtelezen weten dat je iets anders bedoelt dan wat je schrijft. Maar okee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus niet.
Denk voor het gemak even in spreektaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |